3 Eylül 2016 Cumartesi

Dizi Dosyası ♡ │ AUSE ESUA


Merhaba ! Blog'da bir yeniliğe daha -merhaba- diyelim mi ?
Kozmiklerimiz, makyaj önerilerimiz, oradan buradan bıdı bıdılarımızın yanına film,dizi,kitap önerileri eklenince daha da hoş olmuyor mu ?
Zira tek bir konu üzerinde yazmak benim bünyeme aykırı. O sebepten, geçtiğimiz haftalarda eklemiş olduğum kitap yorumlarına birde dizi dosyasını ekledim (Film ile beraber)
Dizi ve film önerilerini okumayı çok seviyorum, bu kategori de o sevdiğim postlardan oluşacak.
Dizi Dosyası adı altında izlemekte olduğum, beğendiğim dizileri eklerken birde ayrı bir postta dizileri mercek altına alacağım (becerebilirsem)
Lafı uzatmadan sevdiğim, izlemekten keyif aldığım diziler nelermiş bir bakalım mı ?

İlk sırayı Fringe alıyor.
Altyazılı dizi sevmemi sağlayan, baş yapıtlardan bir tanesi. Beni tanıyanlar ilk sıraya Fringe koymama şaşırmamışlardır. Fringe keşfetmem ise daha komik.
Teknoloji ve bilimin oluşturduğu olayları ve onları durdurmaya çalışan Walter ve geriye kalan herkesi konu alan bilim-kurgu dizisi.
Daha fazlası -Fringe- ile ilgili hazırlamış olduğum yazımda olacak.

X Files
Fringe 'den çok önce çekilmiş bir benzer dizi. Fringe izleyen X Files sevmezken X Files izleyen Fringe sevmezken ben ikisini de çok sevdim a-dostlar. Zira bilim - bilim kurgu denince benim için akan sular durur.X files 'da uzayı konu edinmiş bir bilim-kurgu dizisi.

Supernatural
Dean varsa ben her yerdeyim a-dostlar ! Hayallerimin baş kahramanıdır kendisi. Supernatural esprileri, müzikleri ve muhteşem impala sayesinde en sevdiğim diziler arasında.
Garip, doğaüstü olayları araştıran iki kardeşi konu alıyor.
Dizi son sezonlar da belli başlı konuları ele alsa da ilk sezonları en favorilerim.

American Horror Story
Korku filmlerini çok seviyorum, çünkü manyağım. American Horror Story de bizlere bir dizi korku bölümleri sunuyor. Bazı bölümleri 2 saatlik izlediğim korku filmlerine taş çıkartan türden. Son sezonda Lady Gaga yer almıştı ve MUHTEŞEMDİ ! Değişken oyuncu kadrosu da bir o kadar harika. Her sezonunda, izlemenize sebep olacak birilerini bulursunuz diye umuyorum.

Black Mirror
Henüz başladığım ve 1 günde bitirdiğim 3 sezonluk mini dizi.
Sosyal medyanın, teknolojinin bizi nasıl parmağında oynattığını konu ediyor. (4. sezon da yolda)
The Walking Dead
 Ta da ! liseden buyana bende bitmek bilmeyen bir zombi merakı var. Öncesinde resident evil serisini kusana kadar izlemiş, replikleri ezberlemiş biri olarak, the walking dead gördüğümde ki halimi tahmin edebilirsiniz. Diziye nasıl abansam bilemedim. İlk başlarda öyle şanslıydım ki hali hazırda 3 sezonum vardı. The Walking Dead, aylaklar ortaya çıktıktan sonra bir grup insanın, yaşamak için nasıl mücadele ettiğini bize sunuyor.

The Vampire Diaries  
Bazı bazı beni çok sıksa da keyifle izlediğim bir başka öcülü böcülü dizi.Aşk, bol kan ve bitmek bilmeyen olaylar zinciri.

The Orıgınals 

Vampir günlükleri sayesinde devamını getirdiğim, oyuncularına bayıldığım vampir temalı bir başka dizi.Yaşadıkları yeri bırakmak istemeyen, mücadele eden, bir grup agresif vampir ve birbirlerine bağlı, birbirleri  için her şeyi yapabilecek ve yaşadıkları yeri kolay kolay terk-etmeyecek bir vampir ailesini hayatını bizlere sunuyor.

Arrow 

Kahramanların konu olduğu her türlü dizi - film her zaman dikkatimi çeker.
Arrow'da türlü  çeşit kahramanları ve birbirlerine zincirlenmiş olaylarla çoğumuzun gönlüne taht kurdu.


Legends Of Tomorrow 
Arrow dan sonra çıkan, Wentwort miller ile beni benden alan, kahramanların cirit attığı bir dizi daha.Bu -kahramanlar- zamanda yolculuk ederek, dünyayı kurtarmaya çalışıyor.
Dizinin akıbeti belli değil. Sabırla bekliyoruz.

Stitchers
Yeni başladığım ve dur durak bilmeden iki  günde 10-12 bölümden oluşan 2 sezonu bitirdiğim bir dizi. 3.sezonu bekliyorum yana yakıla. Ölülerin belleklerine giren bir kız, onlardan edinebildiği bilgilerle olayları çözmeye çalışan bir ekibi konu alıyor. 
2 Broke Girls
Maddi durumu iyi olmayan iki kaçık kız hiç hesapta yokken bir araya gelir. 
Devamında, aynı hayalin peşinde koşmaya başlarlar ve bir dizi komedi-felaket olay yaşarlar.
20 dakikalık, komedi dizisi. 
Beni keyiflendiren nadir dizilerden.

Buraya kadar hangi dizileri sevdiğimden kısaca bahsettim. Bir sonraki yazım sevemediğim diziler olacak. Sonra ise tek tek hepsini  inceleyeceğiz. 
Umarım bu kategori hoşunuza gider. 


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

30 yorum:

  1. Hay Allah razı olsun bacım ya :) Makyajla heeeç ilgim yok lakin seviyorum da hepiniz tek tek. Dizi kitap vs blogunuza gelmem içün daha güzel sebepler olabiler. Bu arada X Files unutulmaz diyorum. Sevgiler diyorum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah Eminecimmm çok tatlısın yaaa :D
      Bende seni seviyorum kii ^^ işte bende seni ve daha bir çok okuyucuyu düşünerek bu tür önerilere daha fazla yer vermeye karar verdim. Sevdiysen memnun kaldıysan ne mutlu bana <3 X files baldı bal :D -kocamna sevgiler <3

      Sil
  2. kuzum eline sağlık, bence çok iyi yapmışsın bu konuda, ben de yaz başından beri niyetliyim favori dizilerimi yazmaya ama çok fazla olduğundan biraz gruplandırmaya çalışıyorum. fringe kesinlikle benim için ilk 5 te yer alıyor, harika bir dizi <3 diğerlerinden de severek izlediklerim var. dizi tarzımız benziyor demek ki. yeni izlenecek dizilerim olabilir bu sayede, öpücüks <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh süper aynı türleri sevmemize sevindim balım, Fringe tam bir baş yapıt. Çok teşekkürler kuzum sende yazmaya başla bence beklemekteyim <3

      Sil
  3. Canım hepsini biliyorum nerdeyse bencede güzel bir fikir olmuş pek vaktim olmuyor dizi izlemeye ondan yazamıyorum <3 Eline emeğine sağlık kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çağlacım <3

      Sil
  4. Wuu huuuu...
    İşte en sevdiğim yazılar!!
    The Walking Dead, Fringe, Black Mirror, X-Files benim de favorilerimden. Bir tek şu vampir serilerini bir türlü sevemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) çok sevindim -
      Aynı türleri sevmemiz çok güzeş. Vampir serileri benim içinde son kısımda yer alıyor. Olsa da olur olmasa da olur dediklerimden fakat araya bunları serpiştirmeyi de seviyorum ^^ :) yorumun için çok teşekkürler <3

      Sil
  5. Supernatural dedin Dean dedin beni benden aldın ♥ Supernatural fanıyım resmen :D Diziyi tekrar tekrar 2-3 kere izlemişimdir. Yazına bayıldım! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha Hazalcım çok teşekkür ederim :) bende çok seviyorum - bir kaç kez eski bölümlerine baktım bende ama şimdi çok farklı olduklarında o bölümelrde gözüme çocuk gibi görünüyorlar :D

      Sil
  6. Favorim stitchers çok heyecanlı :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii bende çok sevdim, umarım iptal edilmez devamını beklemekteyim :) kocaman sevgiler

      Sil
  7. Ya bende hangisine dadanırsam bitiyo 3.sezonda bitti dizim :D Shameless dizisini seviyorum meselam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahh Küboş sormaa ya oluyor öyle Fringe daha uzun yıllar sürer derken hemen bitirdiler bana göre - depresyona girdim resmen -_-

      Sil
  8. Vallahi dizi ile aram pek iyi değildir ama daha önce yazım blogda Mentalist su geçip gitti ....
    Ardından Sherlock Holmes ve Game Of The Thornes ....

    Fringe ilgimi çekti mesela ....

    Emeğine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemikammm o zaman Fringe bence başlamalısın :D güzel bi vakitte iyi bir vakitte - ^^

      Sil
  9. Ausem içlerinde izlemek istediğim ve evlenmeden önce izleyip, evliliğim itibariyle bizim evde hep yarış izlendiği için yarın kalan diziler var. Fringe de en merak ettiklerimden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy Blanam kıyamam ya, eğer izlemeye başlarsam mutlaka Fringe başlaaaaaaaaaaaa Blanam

      Sil
  10. Ah o Fringe ne güzeldi.. Black Mirror izleyeyim ben bi o var izlemediğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe hanımcım Black Mirror seversiniz eminim :)

      Sil
  11. The vampire diaries'ı 6. sezona kadar izledim sonra malum "son" yüzünden bıraktım. The Originals da 3.sezondan beri bekliyor izlememi ama özledim ve Klaus diyorum. Ah bebeğim❤ Neyse :D Birde The Flash'ı izliyordum ona da devam edeceğim bir ara.. Ellerine sağlık kuzum benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelam izleme sebebim Klaus zaten :D Vampir günlerinden bende o malum olaydan ötürü soğudum ama yine de meraktan izliyorum ^^
      The flash pek tutmadı bende sebebi de aynı tür olan legends of tomorrow ve arrow izliyor olmam sanırım :D arada bir geliyor Arrow 'a iyi oluyor o başka ^^ - yorumun için teşekkür ederim <3

      Sil
  12. Canımın içiii dün moralsizlikle gezinirken önerin üzerine fringe dizisine başladım. İlk bölümden bu kadar güzel olabilirdi bir dizi, gerçekten çok beğendim tavsiyen için teşekkürler balım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Mary! devamını getir kesinlikle, ilk bölümü etkiliyor zaten :) ben teşekkür ederim asıl kuzum <3

      Sil
  13. X files i severek izlerdim. Artik tv ye pek zaman ayiramiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcım bende tv izleyemiyorum zaten oradan hiç takip edemiyorum- netten izlemek daha kolay oluyor benim için, yorumunuz için çok teşekkürler <3

      Sil
  14. Basliyim diyorum bir diziye kis da geldi..

    YanıtlaSil
  15. izlemek istedigim bi kac dizi yazi sayesinde aklima geldi cogunu da izlemistim zaten ellerine saglik cok basarili bi liste olmus ☺️

    YanıtlaSil
  16. Ause'm hep kozmetik olmuyor zaten arada iyi oluyor farklı konular hakkında yazmak ;) Vanpirellalı dizilerde çok ıram olmadığı için şu bilim - kurgu dizisi Fringe merak ettiklerim arasında yerini aldı ^^

    YanıtlaSil