24 Eylül 2016 Cumartesi

Bitenler #Çöpovski #8 ♡ │ AUSE ESUA

Bitenler #Çöpovski #8 ♡ │ AUSE ESUA
Bitenler #Çöpovski #8 ♡ │ AUSE ESUA 
Merhabaaaaaaaaaa !
Bitenler #çöpovski  dizimin 8.si kocaman enerji patlamasıyla beraber karşınızda ! -project pan- yazımdan önce elimdeki son bitenler yazımı da ekleyeyim istedim. Umarım keyifle okursunuz.


1- Bebak Acı Badem Sütü
Bebak acı badem sütünü, makyaj temizleme suyu kullanmadan evvel göz makyajımı yumuşatmak için kullanıyorum. Bu sayede kirpiklerimi kırmadan, koparmadan temizlik aşamasını sağ salim geçiyorum.Bu sebepten acı badem sütünün yeri bende büyük a-dostlar.Kesinlikle tekrar alacağım. (Yazısı için tık tık)

2- Yves Rcoher Arganlı Duş Yağı- Köpüğü
Nefis kokulu ve bana göre, banyoda hafif  spa esintisi yaratan bir ürün. Çok sevdim ve tekrar alacağım. (Yazısı için tık tık)

3-Bee Beauty Vanilyalı El Kremi
Migrenden ötürü bir kaç senedir vanilyaya mesafe koymuş olsam da bu kremi koklaya koklaya, seve seve kullandım. Büyük bir nemlendirmesi yok ama kokusu şahane ! Tekrar alacağım konusunda kararsızım, yeni ürünler denemek istiyorum :) .(Yazısı için tık tık )

4-Parmex Aseton - Besleyici
Uygun fiyatlı, hemen her yerde bulabildiğim bir aseton. İşlevi de tatmin edici. (Tekrar alacağım ürünlerden bir tanesi. Tabii araya serpiştirdiğim farklı asetonları bitirdikten sonra.)

5-Madame Coco El Kremi
Kokusu, ambalajı mökemmel ! Mademe Coco'nun kozmetik ürünlerinde dikkat çeken şüphesiz ambalajları. Bazılarının kokusu gerçekten berbat onu belirteyim ama bunun ki güzeldi. Amma velakin nemlendirmesi az biraz vasattı. Tekrar almak konusunda kararsızım her an beni etkileyebilirler.

Bitenler #Çöpovski #8 ♡ │ AUSE ESUA
Bitenler #Çöpovski #8 ♡ │ AUSE ESUA 
6-Garnier Hassas Ciltler İçin Micellar Makyaj Temizleme Suyu
Büyük konuşmayayım ancak son -garnier misel sularını- kullanmaktayım. Çoğu ürününden öyle dert yandım ki tekrar almaya korkar oldum. Tabii bir kaç ürünü dışında. Bu misel suyuna gelince, göz çevremi tahriş etmeden temizliyor bu açıdan memnun kaldım. Yüzüm içinse etkili bir temizlik için 3-4 kez üstünden geçme ihtiyacı hissediyorum.Temizlendiğini hissedemiyorum ne yazık ki. Tekrar almayacağım.

7-Oriflame The One Instant Extrensions Maskara
Oriflame'in maskaralarını ağırlık olarak çok seviyorum. Son aldığımda iki tane almıştım birisi çantamda birisi makyaj masamda duruyordu. Bu süreç içinde sürekli bu maskaları kullandım fakat henüz bitirebildim öteki de bitmek üzere.   Tekrar almayacağım, farklı maskaralara yer açılsın.^^

8-Nivea After Shave Balsam 
Nikkie sağolsun sayesinde erkek bakım ürünlerine de göz diker olduk ^^. Memnun kalanı da var nefret edeni de ben memnun kalan kısımdayım dostlar. Sivilce sorunu hiç yaşamadım ki cildim sivilceye mükemmel meyillidir.
Gözenek küçültme gibi özelliği de olsa neredeyse bir makyaj bazı kendisi^^ . Çok sevdim fakat bir süre almayı düşünmüyorum, sonrasında ise muhtemelen alırım. (Yazısı için tık tık.)

9-Art Net Makyaj Fırçası
Ben aldığım zaman bu marka oldukça uygun fiyata satılıyordu ve fiyatına göre kalitesi çok çok iyiydi benim için. Özellikle gövdesi çok sağlam. Atarken üzülmedim desem yalan olur. Yaklaşık 2 senedir kullandığım bu fırçayı kılları hamurlaştığı için attım. Ürünü emiyor, yıkasam da toparlanmıyor anlayacağınız bir garip oldu bu fırça -_-. Tekrar alıp, almamak arasındayım.

10-Eklips Makyaj Fırçası
10 liralık bir fırçaya göre oldukça iyi iş çıkarıyor. Gövdesinin kalitesi de tatmin edici (kazalar dışında) ve kılları yumuşak.( Daha önceki bitenler yazımda başka bir fırçasından bahsetmiştim. Burada tekrar belirteyim düştüğünde gövdesi çatlıyor ve kullanılamaz hale geliyor) Bunu da yaklaşık 1 ya da 1,5 senedir kullanıyorum. Fırçaları hamurlaştığı için attım. Tekrar alacağım, hatta bir kaç gün önce bu serinin far fırçasını aldım.

11- Bim Beauty Queen İçilebilir Gül Suyu
Doğrusunu söylemek gerekirse üzerinde -içilebilir- yazması beni almaya itti :). Diğer kullandığım gül sularına göre biraz daha şekerli, tatlı kokuyor diyebilirim. Verdiği his güzel. Gül suyunu hem tonik olarak hemde makyajımın homojen görünmesi için sık sık kullanıyorum o yüzden tekrar alacağım. (Bununla ilgili detaylı yazı gelecek)

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.




İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

18 yorum:

  1. güzel bir yazı olmuş canım :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Ausem bebakı kesmemişsin, ben neşter de kullanmam gerekse azmettim kestim, neyse ki neşter yerine sivri uçlu bir aparat saplayarak başardım :))))
    Garnierin elimde iki misel suyu var, zamanında indirimden yedeklemişim. Onları bir ara kullanıp ben de, kendi adıma markaya veda etmeyi planlıyorum, bakalım.
    Ellerine sağlık kuzum, darısı procedekilerinin başına <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız allah seni :D :D Dexter mısın neşter filan :D :D güldürdün :D :D

      Sil
    2. Bu kutulara karşı içimde bir kesme aşkı var, Evrim :D

      Sil
    3. Blanam bu sefer kesmedim hahaha çöpe attıktan sonra aklıma geldi senin psikopat yöntemin :D ama bundan sonrakileri öyle yapıcammmm :D çok sağol kuzum insallah procedekileri de bitirirm de kutlarım ahha <3

      Sil
  3. ellerine sağlık güzelliğim <3 yvesin o duş yağını çok merak ediyorum da unutuyorum almayı. sen sevdiysen güzeldir, alacağım ilk fırsatta. içilebilir gül suyu ibaresini ilk kez duyuyorum güldüm valla :D ama iyiymiş. artnetin bir tane karıştırma fırçasını almıştım. ama ne kılı keçi mi kirpi mi bilmiyorum acayip batıyor göz kapaklarıma, bi de yıkayınca şekli bozuldu güzelim fırçanın. o yüzden ben artnetten almam daha korktum valla :D :D
    yenilerini mutlulukla kullan beybisi öperim gözlerinden :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah dimi içilebilir gül suyu enteresan geldi bana aslında olması gereken o da ben hiç görmemiştim :D Kuzum sanıyorum tahmin ettiğim ve bende olan fırça.O fırça ilk aldığımda hiç ama hiç sert değildi. 1 sene boyunca sorunsuz kullandım fakat şimdilerde yıkamadan dolayı mı bimiyorum kılları sertleşti baya ve göz kapağıma batıyor atmaya kıyamıyorum cünkü cok sağlam. keçi kirpi kılı aahhaah güldürdün beni delii ya :D
      çok sağol kuzum öpüyorum bende cok <3

      Sil
  4. Acibadem sütünü ben de çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel gerçekten Derya hanımcım <3

      Sil
  5. uzuun zamandır doğal gül suyu arayışındaym.Önerilenlerinde kokusu kotu dıye yorum alması benı uzuyor kotu kokan urune tahammulum cok az:( elıne sağlık ausem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim yorumun için teşekkür ederim. Gül suyunun kokusu kötü değil ama diğer aldıklarıma göre biraz farklı gibi geldi. ^^ rahatsız etmiyor kesinlikle, sevgiler birçok <3

      Sil
  6. Kuzuuum gelsin hemen yenilerrrrr <3

    YanıtlaSil
  7. Ausecim, gelsin yeniler ama yeni yılda diyelim - ihtiyaçlar harici olanlar- :) İçilebilir gül suyu'nun satıldığını ilk defa görüyorum, mutfakta gayet ele dökülenini katıyorlardı keşküle =) =) Öğrendiğim bir çok açıdan iyi oldu! Eheh
    Bu ay benim de çöpe giden fırçam var ama fırça gidince üzülüyorum o yüzden çöpe atmadan kesip bçip yeni saç modelleri vereceğim kendisine bakalım yeni bir ürünçıkartabilecek miyim hahahah sonrasında çöpe yollayarak vedalaşırım.
    Garnier miselar suyu periler dolaplarına yerleştiriyor kadınların herhalde ben de Nisandan beri cebelleşiyorum bitmedi, hala da 1 tane yedek var bekleyen.
    Öperim,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abbooov :D doğrudur yapar yurdum insanı. Bende çok üzülüyorum fırçaya gerçekten. Özellikle gövdesi sağlam ve güzel olanlra cok cok üzülüyorum. ahahah yeni şekil verme fikri iyiymiş :D Ay bu Garnier bi coğumuzu kanser edecek zaten :D umarım biter. Öpüyorum çokça teşekkür ederim <3

      Sil
  8. çok güzel yazı başarılarının devamını diliyorum canım :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Çöplerimizden kurtuluyoruz beybi :))

    Madam Coco'nun o el kremleri sırf kokusundan ötürü beni de kendine çekiyor sürekli :))

    Gül suyu çok etki ediyor bence cildi güzelleştiriyor ^^

    YanıtlaSil