9 Eylül 2016 Cuma

Bitenler #Çöpovski #7 ♡ │ AUSE ESUA

Bitenler #Çöpovski #7 ♡ │ AUSE ESUA
Bitenler #Çöpovski #7 ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Rezil görünen bir -bitenler- yazısı ile yine buradayım !
Biliyorum, biliyorum gerçekten felaket görünüyor. Çoğu uzun süredir elimde olan ve artık çöpe gitme vakti gelmiş ürünler. Bir kısmı ise düzenli olarak kullanıp, bitirdiğim ürünler.
Pastel Nude Oje
Pastel'in bu serisini çok seviyorum ve memnunum. Tırnaklarda duruşu, kalıcılığı muazzam. Bu tür renkler risksiz olduğu için de kullanım kolaylığı sağlıyor. Tekrar alacağım.

Himalaya Herbals Nem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü
Naif, rahatlatan nefis bir temizleyici. Yaz aylarında tercih edilesi bir ürün. Üstelik yüzü kurutmuyor.(Yazısı için Tık Tık)

Amazing Shine Avokadolu - Kapsül Cilt Bakım Yağı
İçerisinde 90 kapsül bulunan bu yağ, kış aylarında sık sık kullandığım ürünlerden birisiydi. Göz çevresine, kuruyan burun ve dudak kenarlarına sıkça uyguladım. Makyaj altına kullandığım zamanlarda oldu.  Beni memnun eden bu ürünü tekrar alacağım fakat öncesinde farklı çeşidini denemek istiyorum. (Yazısı İçin Tık Tık)

Oriflame The One
Yakınından bile geçmeyeceğim, hiç bir işe yaramayan toz pudra. Tek güzel yanı ambalajı. Onu da bir kaç kez bebek pudrasını koymak için kullandım, sonrasında çöpe şutladım ! Tekrar almayacağım.(Yazısı için Tık Tık)

Oriflame Ruj Paleti
2-3 senelik bir ruj paleti görüyorsunuz. Bitmiyor, bitmiyor ! Renkleri gerçekten çok güzel, yaz aylarına iyi gidiyor. Işıl ışıl, ıslak bitiş olan bu rujları artık bozulduğunu düşünerek attım ^^
Renkleri ve bereketli olması memnun edici ancak, felaket yapış yapış bir his bırakıyor. Üzerinden peçeteyle yapışkanlığını, fazlalığını almadığım zaman dudaklarımdan söküp atasım geliyor, o kadar kötü. Tekrar almayacağım.

Oriflame Power Shine Kalem ruj
Asansörsüz, işlevsiz, hiç bir kalemtıraşla açılmayan-açılsa da anında parçalanan bir ruj. Halbüsü ilk zamanlar çok seviyordum ve sürekli kullanıyordum. Kokusu da nefisti fakat bu da sınıfta kaldı. Tekrar almayacağım.(Yazısı için Tık Tık)

Oriflame Dudak Kalemleri
Yıllardır elimdeydi. Turizm de çalıştığım dönem neredeyse her gün kullandım ve gördüğünüz gibi ancak yarıya indiler. Bunları da bozulduklarını düşündüğüm için attım. Çünkü kalemtıraşla açılmayacak kıvama geldiler, resmen eridiler -_- Tekrar almayacağım.

Rival De Loop Dudak Kalemi
Neredeyse bir ruj kıvamında olan, yumuşak dudak kalemi. Sevdiğim bir renkti fakat sıcaklardan olsa gerek  normalde olduğundan daha fazla yumuşadı ve açtıkça kırıldı. Bir süre sonra tahammülde kesintiler olunca çöpü boyladı.Başka renklerini alacağım.

Oriflame Ferahlatıcı Göz Çevresi Jeli
Soğuk kullandığım taktirde sabahları şiş gözlerimi ferahlatan biraz da şişliğini indiren çok çok uygun fiyatlı göz çevresi jeli. Fakat, farkettim ki ilk aldığım gün gibi etkisini göstermiyor.  Tekrar almayacağım. (Yazısı için Tık Tık)

Maybelline Siyah Göz Kalemi
Yoğun siyah renkte bir göz kalemi. Uzun süredir bendeydi, artık çöpe atma vakti gelmişti. Alıp almama konusunda kararsızım. Farklı versiyonlarına veya renklerine bakabilirim.

Essence Tekli Farlar
Essence tekli farlarını çok seviyorum ve bittikçe alıyorum. Bir kaç senedir aydınlatıcı olarak kullandığım bu farları, almaya devam edeceğim.

For Your Beauty Makyaj Süngerleri
Uygun fiyatlı, kullanışlı favori makyaj süngerlerim. Tekrar alacağım.(Yazısı içi Tık Tık)

Essence Nude Oje
Tırnaklarımı güzel ve bakımlı gösteren ojelerden birisi.Tek sıkıntısı çabuk bitiyor olması. Tekrar alacağım.

Eklips Kedi Dili Makyaj Fırçası
Bir kaç kez likit ürünler için kullandığım bu fırçayı bir süre sonra maske uygulaması için kullandım. Sonrasında yere düşerek kendini imha etti. Ahşap kısmı çatladığı için fırça kısmı ayrıldı.Bu markanın başka fırçalarını almayı düşünüyorum.

Bitenler #Çöpovski #7  bu şekildeydi. Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur. <3

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

27 yorum:

  1. merhaba
    hepside birbirinden güzel ürünlermiş ama malesefki bitmişler :D. benim bloğuma da uğrarsan çok sevinirim. sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah ^^ çoktan takibe aldım bile, sevgiler <3

      Sil
  2. Bende himalaya herbals yüz temizleme köpüğünü kullanmıştım. Memnun kaldım. Yazını çok akıcı buldum, yeni yazıları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazalcım çok teşekkürler, beğenmene sevindimm <3

      Sil
  3. Oriflame'in ruj paletinin kıvamı cidden epey ağır görünüyor fotoğraftan bile, ben de yapışkan hisse dayanamıyorum! Himalaya köpüğü senin gibi, ben de çok sevdim. Tam yenisini alacaktım ki Bee beauty yeni köpük de indirime girdi. Denemek için onu aldım ama galiba indirim bitmeden Himalaya'dan yeniden alacağım :) Yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Başak hanımcım fotoğraftan bile anlaşılıyor kesinlikleeee çok fena bir yapısı var :D
      Bee beauty köpüğünü ilk kez duyuyorum bi bakimmm :D
      Çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  4. genel olarak oriflame ürünleri pişmanlık zaten canım :/ benimde başıma geldiği için :( yazın güzel olmuş daha daha iyilerini alırsın inşallar :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvacım çok teşekkürler, çok haklısın bazı ürünlerinden memnunum fakat genel olarak mükemmel değiller. İşte bi dönem dayanamayıp alıp biriktirdiklerim. Şimdi ise kendimi frenliyorum elimden geldiğince almıyorum :D kocaman sevgiler <3

      Sil
  5. Oriflame ruj paletini okurken fena oldum o derece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiiii :) ahh bide kullandıktan sonra görr

      Sil
  6. Ausem Allah iyiliğini versin :) Gülmekten gözümden yaş geldi :))) Tahammül sınırını severim :D Ya ben o Himalaya köpüğü çok sevdim ama göz kapaklarımda egzama yaptı, galiba çok kuruttu ondan oldu. Gözüme değdirmeyim diyorum ama ister istemez durularken değiyor. Yine de inatla kullanıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhaha Blanammm ya :D
      Blanam egzama yapmasına hiç şaşırmadım çünkü senin cildinde her an her şey olabilir :D tabii ben karma yağlı cilt olunca bende öyle sorun olmadım kuzum hassas, kuru ciltlerde böyle tepkimeye yol açması normal - genel olarak memnun kalmana çok sevindimmmm amaaa :) bilirim inatla bitirene kadar kullanırsın :D
      çok teşekkürler balım <3

      Sil
  7. tepe tepe bitirmişsin yine :) kedi dili fırçamı ben de maske fırçası olarak kullanıyorum, çok uygun bence de. şu avokadolu kapsül yağı merak ettim doğrusu, avokadolu şeyleri severim. oriflame in toz pudrasını ben de kullanıyorum, kullandığım en güzel pudra değil asla ama göz altı sabitlemede işime yaradı.
    elinesağlık bebeğim <3 gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum, bir süredir yazılmayı bekleyenlerdi valla büyük yük kalktı üstümden :D halbüsü öyle uzun bir yazı da değil ama işte bazı dönemler bi haller oluyor ^^ Oriflame in pudrasını ben hiç sevemedim kuzum yani bende pudralar pek iyi durmuyor açıkçası. senin sevmene sevindim :)
      KEdili fırçayı maske için kullanmak çok iyi oluyor kesinlikle ^^ çok teşekkürler kuzucum <3

      Sil
  8. Avodako kapsüllerini çok merak ettim, hazır kış da geliyorken çok iyi bir alım olur gibi geldi bana. :) Gerçi bir yandan şişede satılan avokado yağı var yemeklere de kullanılabiliyor, o da iyi bir lım olabilir gib geldi düşününce hahaha
    Pastel Nude ojeleri ben de çok seviyorum, favorim ise Kind; çok çok güzel bir renk!
    Gelsin yeniler diyorum o halde!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah ^^ yemeklerde kullanılan avokado yağı daha iyi sanki bence onu denemeli - bende bakayım ona merak ettim:D
      Önerdiğin pastel rengine de bakiciğimmm - çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  9. Balımmm yine hayram bıraktın kendine nasıl güzel ürün bitiriyorsun maşallah diyeyim :) Bir makyaj dolabı temizliği bana da geldi ausem umarım fırsat bulup düzenlerim :D Emeğine sağlık güzelliğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum bence ilk fırsatta yap büyük rahatlık kesinlikle. Yıllardır bi köşede bekleyen atmaya kıyamadıklarımı bile attım cünkü kullanmıyorum gereksiz yer dolduruyorlar. Çok teşekkür ederimm güzelim <3

      Sil
  10. Kuzumm harika bir yazı olmus valla benimde yazmam gerekiyor biriktikçe birikiyor :)) Okumalara doyamadım ya ^^ Gelsin hemen yenileri <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah ÇAğlacım yaz yaz yaz bencede ! bak ben ilk sırada sabırsızlıkla bekliyorum!<3

      Sil
  11. Oriflame çok kandrıyor insanları :D Aralarında güzel ürünleri var tabi ... Çöpovski vuruyor gol oluyorrrr :D Okurken keyif aldıryrsn valla kuuzuuuummmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Kübra :D güzel olan ürünleri de bi süre sonra kaldırıyorlar zaten onu anlamıyorum- rimellerde çok yapıyorlar en çok -_-
      Keyif aldıysan ne mutluuu Küboşummmmmmmmmm <3

      Sil
  12. Hic sevmedigim urunleri bitirmem cok zor oluyo bitirirsem de "oh sonunda" diyorum

    YanıtlaSil
  13. Bakalım Gözde, Ocak ayına kadar bitenler yazısı yazabilecek mi :D İmreniyorum ama ya anlatsana nasıl bitiriyosun bunları güzellik benim elim mi cimri ben anlamadım ki 🙈 Halbusi öyle de değilimdir ama anca bozulunca atıyorum 😊 Rival de loop dudak kalemine bakmam lazım ruj gibi olan dudak kalemleri can ya <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmm bitir artık bitir yeminle isyan etcem :D kız ben senin bitenler yazını görenee kadar torunlarım olacak :D bu gidişle ama Blana duruma el atar gibi geliyor :D rival de loop dudak kalemleri çok çok güzel Gözdem 3 liraydı fiyatı en son bi bak derim ^^

      Sil
  14. İçime fenalık geldi bitanem :D

    Bazı ürünler gerçekten kendisinden nefret ettiriyorlar resmen.. Okurken bazı ürünlerden nefret ettim.. Zaten hiç almayı düşünmüyordum, ihtimalini bile yok etti şuan..

    Rujların yapış yapış olmasından nefret ederim mesela..

    Çöpovskilere devam :D

    Yakında ben de küçük bir temizlik yapmayı düşünüyorum ^^

    YanıtlaSil