1 Eylül 2016 Perşembe

Bitenler #Çöpovski #6 ♡ │ AUSE ESUA

Bitenler #Çöpovski #6 ♡ │ AUSE ESUA
Bitenler #Çöpovski #6 ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Bitenler dizimin  altıncısı  #çöpovski #6 karşınızda !
Bitenleri gördükçe müthiş mutlu oluyorum zira önceleri bitiremeden attığım çok ürün olurdu. O kadar çok bekletirdim ki tarihi silinirdi. Şimdi ise cildim ve keyfim için kullandıkça kullanıyorum. Daha doğrusu verilen son kullanım tarihine yaklaşmadan bitirmiş oluyorum. (Makyaj malzemeleri hariç - onlar ömürlük olabiliyor, biliyorsunuz ^^)

Vatika - Arganlı Saç kremi : Mükemmel ! Verdiği etkiden çok memnun kaldım, fiyatı da oldukça uygun. Tekrar alacağım, hatta diğer ürünlerini de denemeyi istiyorum. (Detaylı Yazısı Gelecek)

Rituel De Beaute Siyah Nokta Burun Bandı : Beni takip ediyorsanız, bitenlerde bunu görmeye alışmışsınızdır. Memnunum, ürün yapısında değişikliğe gidilmediği sürece, almaya devam edeceğim . (Yazısı için tık tık )

Pielor / Hammam El Hana Vücut Peelingi : Wellness Beauty'den sonra bayılarak kullandığım vücut peelinglerinden birisi. Çok memnunum. Fakat artık bulamıyorum ürünlerini. Denk gelirsem mutlaka yedeklemeyi düşünüyorum. Hatta saç maskelerine de bakacağım. ( Yazısı için tık tık )

Himalaya Saç Dökülmesine Karşı Şampuan : Memnun kaldığım bir şampuan oldu. Saç dökülmesini engellemedi fakat saç derime çok iyi geldi. Bir daha ki sefere diğer çeşitlerini almayı düşünüyorum. (Yazısı için tık tık )

Urban Care's Keratin Saç Bakım Yağı : Bu yağı, blog da yorumlayacak kadar deneyimlemeden imha ettim. Daha doğrusu kendi kendini imha etti. Bir kaç kez saç maskemin içine ilave ederek kullandım, sonuç memnun ediciydi.
Banyoda devrilerek ve her yeri yağ içinde bırakarak ömrünü bitirmiş. Kapağını kontrol ettim açık değildi, kırılmamıştı aynı zamanda fakat elime aldığımda bomboştu. Büyük ihtimalle kapağı gevşedi ve döküldü.  Daha önce şampuan-saç kremini kullanmıştım ve sevmiştim. Bakım yağını tekrar alacağım.

Nivea Bal Mumu & Gül Kokusu Koruyucu El Kremi : Çok bayılmadım. Zaten içerik olarak da iyi değil. Uzun süre nem vermiyor, yapış yapış bırakıyor. Bitsin diye uğraştım, amacıma ulaştım. (Yazısı için tık tık )

ArtNet Kesik Uçlu Makyaj Fırçası : Yaklaşık 2 senedir kullanıyorum. Bu ürünü hunharca, çok fonksiyonlu olarak kullandım. Kontur işlemi, bb krem ve ten ürünlerini uygulamak için. Dökülme sorunu  yaşamadım. Fakat son yıkamam da ıslak bırakmışım, zaten formunu kaybeden kıllar iyice berbat bir hal aldı. Hamurlaştı ve hiç bir şekilde kurtaramadım ^^ Tekrar alır mıyım ? Pek emin değilim. ( Yazısı için tık tık )

Flormar Pretty Mini Oje - p02 : Minnoş, sevimli bir oje. Seyahat için uygun. Temiz, hoş bir görüntü oluşturuyor. Taşırsam bile sorun olmuyor, kolay temizleniyor. Tekrar alacağım.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




25 yorum:

  1. Güzellik bitenler yazısını okumak çok keyifli oluyor ah bide ben yazabilsem bi 🙈 O burun bandını kullanmayan bir ben kaldım bak eller havaya yapıyorum utanmadan 😊 Nivea'nın el kreminin kokusunu çok merak ettim bilirsin ki bir el kremi canavarı olarak hiiiipsiiii binim olmalı 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evdekileri bitir Gözdem :P Beni örnek al azcık :D

      Sil
    2. Gözdemmm artık yazmalısın çok olmasa da uzunca süredir seni tanıyorum bi bitenler yazısı göremedim napıyosun ürünlere müzeye mi kaldırdın niii yaptın :D el kremi çok da mökemmel değil ama sen sırf kokusu için bile alırsın ben biliyorum -
      Blana'nın dediği gibi azıcık onu örnek al hatunun bitenleri mübarekooo cinsinden -_- sen bi ruju bitireme daha

      Sil
  2. Ausem öncelikle seni tebrik ediyorum :)
    Himalaya şampuanı ben de alacağım. Urban Care saç yağı aklıma düştü de, nasıl aktı o ama öyle :-/ Vatika'yı nerden aldın? Ben de deneyeyim, düzgün bir saç kremi arıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mm :) çok teşekkür ederim -
      Himalaya'yı bi dene baklım - ay inşallah seversin - urban care saç yağını sanıyorum Esy kullanmıştı- yanılıyor da olabilirim :D
      Vatika'yı burada ki -akdeniz plus dan aldım eczanenin yan mağazası gibi bir şey Blana'm fakat artık cosmetica online ve mağazalarında satılıyor ^^ ben cidden çok sevdim- hatta eve gelen gidenler de nasibini aldı ^^ Kuzenim çok beğenmişti hatta- tabii kişiye göre değişebiliyor umarım sende seversin güzel suratlım <3

      Sil
  3. çok güzel şeyler bitirmişsin yine :) o vatika saç yağını elime alıp bıraktım ya güzel değilse diye keşke alsaymışım be :D neyse bi dahaki gidişimde alırım :D yenilerini güle güle kullan beybisiiii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimciğimm - vatika çok güzel mutlaka bakmalısın :) çok teşekkür ederim kuzucum <3

      Sil
  4. Vatika arganlı saç kremini merak ettim balım bir de urban care saç yağı konusunda çok üzüldüm fotoğrafta görünce heyecanlandım, uzun süredir deneyim diyip cesaret edemiyorum :) Emeğine sağlık kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum Vatika şimdilik beni memnun etti, diğer ürünlerine de bakıcam - urban care güzel bi marka :) deneyimlediklerimden memnun kaldım hep- umarım alırsan sen de seversin :) tesekkür ederim <3

      Sil
  5. Rituel de Beaute burun bantları diyor <3 kalp atıyorum siz anladınız..

    YanıtlaSil
  6. Himalaya şampuanı bu yazıdan sonra biraz daha merak ettim.Bir ara mutlaka deneyeceğim.Eline sağlık canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım şampuanı alırsanız eğer uumarım memnun kalırsınız. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Keyifli bir bitenler yazısı okudum. Çok güzel yazmışsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazalcım çok teşekkür ederim begenmene sevindim , kocaman sevgiler :) <3

      Sil
  8. Burun bandı benim de severek kullandıgım bir ürün oldu kuzum. Himalaya markasını seviyorum cilt bakımımda sürekli kullanıyorum sampuanını hic denemedim indirimde ona da bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım indirimde saç ürünlerine bir göz at mutlaka ^^ benimde sevdiğim bir marka :) yorumun için teşekkür ederim canım <3

      Sil
  9. Merhaba canım; himalaya şampuanı bende seviyorum.Keyifle okudum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) Memnun kalmanıza çok sevindim :) kocaman sevgiler, teşekkürler <3

      Sil
  10. Vücut scrubları ilgimi çekti, aklımda olsun :) Yenileri güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım teşekkür ederim :) vücut peelingini denk geldiğiniz yerde kapın derim :) umarım seversiniz. sevgiler <3

      Sil
  11. Vatika'nın yağını denedim, kremini de listeye ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vatikanın yağı ile ilgili yorumunu okudum kiii :) kremini de denemeni öneririm Matmazel :)

      Sil
  12. Yeni ciciler gelsin bizde görelim yuppi:)) burun bandını bende denemedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah -siyah kuğu- çok teşekkür ederim :) burun bandı şahane ^^ hem ucuz hem memnun edici :)

      Sil