18 Eylül 2016 Pazar

Babe Vitance Anti-Ox Cleanser │Detox Etkili Temizleyici Jel ♡ │ AUSE ESUA

Babe Detox Yüz Temizleme Jeli  ♡ │ AUSE ESUA
Babe Vitance Anti-Ox Cleanser │  Detox Etkili Temizleyici Jel ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Cilt bakım rutininin yapı taşı şüphesiz temizleme jelleri ve cildi arındırmaya yarayan daha niceleri.
Babe markasını -kozmela- da görüp şans vermek istedim. Dikkatimi çekmesini sağlayan unsur -detox etkili- olmasıydı.
Peki memnun kaldım mı ? Gerçekten detox etkili mi ?

Akdeniz'e özgü multi-oksidan içerek detox etkili bu jel, cildi kirlerden, toksinlerden arındırıyor ve rahatlatıyor. Kokusu keskin değil ve uygulama esnasında jelin verdiği üstüne  kokunun da destek çıktığı güzel bir rahatlık hissi oluşuyor.

Ferahlatıcı etkisi çok az fakat verdiği temizlik ve rahatlık etkisi bana yetiyor da artıyor.
Ve gerçekten cildi naif bir şekilde derinlemesine arındırıyor.

Yaz aylarında çoğalan yağlanma sorunumu da dengeliyor. Ciltte ki fazla yağı alarak daha berrak bir görüntü sağlıyor fakat bu durumu dengeleyecek ekstra krem kullandığımı da belirteyim.

Ambalajını çok sevdiğimi söylemeliyim. Tabiri caizse, bu tür -sıvı sabunluk- tipi ambalajlar kolay kullanım sağlıyor. Sorunsuz taşıma içinse ürünü kontrol altına alacak bir aparatı mevcut, bu sayede dökülmeden taşıyabiliyorsunuz.

Ürün tüm cilt tipleri için uygun. Sabah ve akşam hafif nemli cilde masaj yaparak uygulanıyor.

245 ML ve çok çabuk bitiyor. Dönüşümlü kullandığım için beni yeterli bir süre idare etti ancak günlük iki kez düzenli kullanımda çok çabuk bitecektir.

Fiyatı bereketlilik durumu ile yan yana gelince biraz fazla geliyor. Fikrimi sorarsanız, cildime çok iyi geldiğinden ve içerik olarak temiz olduğundan fiyatını sonuna kadar hak ediyor derim.

İçerik Bilgisi : "Renklendirici, kimyasal içermiyor ve hipoalerjenik yapılıdır."

Babe markasının ürünleri bir çok online dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.
Ben kozmela'dan  indirimle 40 TL ye aldım. Normalde 68-70 TL civarı. İndirim takip etmek önemli a-dostlar.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Babe markası sizce güzel mi ? Hangi ürünlerini kullanıyorsunuz ve bana önerebileceğiniz ürünleri var mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.
Babe Vitance Anti-Ox Cleanser │  Detox Etkili Temizleyici Jel ♡ │ AUSE ESUA
Babe Vitance Anti-Ox Cleanser │  Detox Etkili Temizleyici Jel ♡ │ AUSE ESUA 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.




İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

35 yorum:

  1. Bu markayı bir yerde daha okumuştum,içerik olarak evet temiz güvenilir bir marka.İndirim dönemlerini takip etmek dediğin gibi çok önemli bu gibi memnun kalınıpta almadan edemiyorum denen ürünlerde :)) Ambalajı çok iyi ama beğendim, temizleme jellerini hep böyle ambalajda satsalar ya :/ Ellerine sağlık güzel gözlüm benim <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın için keşke bu ambalajda satsalar vallahi büyük kolaylık benim için. Himalaya temizleme köpüğünün ambalajı da iyiydi :D ama bu sabunluk tipi olanlar bal tatlısı - yorumun için çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Ause'm bende Babe markasının temizleme suyunu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Ama seninde dediğin gibi günlük düzenli kullanımda çok çabuk bitiyorlar :D Bu ürünü de merak ettim ciltteki fazla yağlanmayı alması güzelmiş yaz aylarında T bölgem nirvana yaptığı için zira beni çildirtiyirrr :/ Ambalajını bende beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahhaa :D GÖzdem aynı dertten muzdaribimiz biliyorsun :D temizleme suyunu da not ettim. İlk fırsatta farklı ürünlerini de denemek istiyorum ama keşke azıcık bereketli olaydı :D beğenmene sevindim kuzucum <3

      Sil
  3. Güzel görünüyor denemek lazım bazılarınında ambalajları çok güzel kendinde iş yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha çok haklısın :) ama bunu sevdim tek sıkıntıısı bereketli olmaması ve az biraz tuzlu olması o yüzden indirim kolluyorum :D çok teşekkürler <3

      Sil
  4. İndirim iyiymiş :)

    Keşke biraz daha bereketli bir ürün olabilseymiş..

    Öbür taraftan da cilde iyi gelmesi önemli..

    Bu markayı hiç denememiştim hiçbir fikrim yok ama bahsettiklerin doğrultusunda güzel görünüyor bitanem, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlüm keşke bereketli olsaydı vallahi gıdım gıdım kullanıyorum .D, beğendiğine sevindim. :) daha güzelleri senin olsunnnn çok teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Babe çok güvendiğim markalardan, elimdeki temizleme ürünü dağı bitince bunu bana hatırlat Ausem :) Nivea'ya tembellikten abanma zamanlarımı sen biliyorsun :))
    Bu pompalı şişeleri en çok duşta bulundurmayı seviyorum. Bir duşta bir de banyo lavobosunda iki ayrı temizleme ürünü bulunduruyorum hep, pratik geliyor bana. Neutrogena'nın pompalı şişede parfümsüz bir temizleyicisi vardı, onu çok seviyordum ama galiba tedavülden kaldırdılar online bile bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahah bilmezmiyimmmm :d Ay Blanam bende yapıyorum onu çok pratik oluyor tabii bazen garnierin tepe taklak üçü bir arada temizleyicisini de kullandığım oluyor :D O ürünü bilemedim şimdi Blanam netten bakiiyimm bitane ürününü kullanmıştım neutrogena'nın ammavelakin hiç sevememiştim ve onuda raflarda göremiyorum zannımca ondan bahsediyoruz :d yorumun için teşekkür ederim güzel yüzlüm <3

      Sil
  6. Detox değil de banaa artık botox etkili bir krem lazım :))) duyan, gören beri gelsin. Bu arada sayfa tasarımı gerçekten çok hoşmuş. Bir mim'de görüp geldim.
    Peki bu temanın ismi nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha çok tatlısınız :) Blog tema şablonu basit kategorisinden birisi ^^ tasarımda bana ait- beğenmene çok ama çok sevindimmm - ziyaretiniz için çok teşekkürler <3 :)

      Sil
  7. Nasıl güzel bir ambalaj öyle pembe pembe <3 Bebe markasını hiç denemedim kuzum, indrimleri bekleyeyimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum indirimleri bekle kesinlikle, umarım memnun kalırsın sende <3

      Sil
  8. Markadan daha önce hic ürün kullanmadım kuzum ama dışı gerçekten çok tatlış :) Fiyatının fazla olması nedeniyle sanırım bu aralar alamam yine de aklımda bulunsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Ause çok merak ettim bu ürünü. Babe markasını hiç denemedim daha önce sanırım bunu alıcam. AMbalaj ve rengi de şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esy beğendiğine sevindim ^^ bir şans ver derim. İçeriği, ambalajı, verdiği his çok güzel - kozmelada sık sık indirim oluyor ki zaten biliyorsun <3

      Sil
  10. Rengi çok güzelmiş :)) O bir yana, yaz ayları için aklımda olsun. Not edeyim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  11. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. Hiç kullanmadım bu markayı Ause, inceleyeyim bende. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Gökçe hanım :) <3

      Sil
  13. babe markasının göz altı kremini kullanmıştım gerçekten harikaydı. Bunu da merak ettim doğrusu, güle güle kullan canım😊❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimm hepinizin beğendiği ürünleri not ediyorum şuan. Göz altı kremi de eklendi. Çok teşekkürler <3

      Sil
  14. Bu markayı hiç kullanmadım, denemek lazım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. babe nin farklı ürünlerinin testerları var elimde ama henüz denemedim. bu temizleme jeli öyle masum duruyor ki insanın alası gelir :D madem o kadar derinlemesine temizliyor ve arındırıyor kesinlikle indirimde gelirsem şans vereceğim bebeğim. eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlüm testerları denemeye başla bence ^^ ve bana da düşüncelerini söyle ^^ <3 merak ediyorummmm
      çok teşekkür ederim <3

      Sil
    2. tabikisiii! sensin güzel yüzlü <3

      Sil
  16. Ya çok çekici geldi ama anlatınca, alasım geldi zımpara kuruluğunda cildime :D En sevdiğim ve artık Türkiye'de bulunmayan Amie temizleme jelim bitmeye yaklaştıkça telaşa düştüm resmen sanırım :) Ama Ece'ye söyleyeyim yağlı cildi bu ürünle güzel anlaşabilir gibi geldi bana.
    Sen de güle güle kullan, öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika ! birinize faydalı olabilmesine sevindim :) umarım o da sever. Türkiye den çekilen, bulunamayan bu ürünler ne oalcak hiç bilmiyorum :/ yorumun için çok teşekkür, kocaman öpüyorum <3 !

      Sil
  17. Çok minnak yahu :( bunun etkisini alabileceğin bi çok ürün vardır bence denemedim ama :D Sen bulursun kesin daha uygun fiyatlı ve bereketli bişi bulursan hemmen yaz bebeğimmmm ^^

    YanıtlaSil
  18. Yılın bazı dönemlerinde cildimde yağlanma oluyor.İndirim zamanı yakalanırsa denenebilicek bir ürün gibi duruyor. Sizi yeni keşfedebildim,çok güzel yazılarınız var.Banada beklerim :)

    YanıtlaSil