2 Eylül 2016 Cuma

Ağustos Favorileri ♡ │ AUSE ESUA

Ağustos Favorileri ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba !
Favoriler yazısını okumayı ne kadar seviyorsam, yazması da bir o kadar keyifli benim için. Bir süredir bu kategoriyi es geçtiğimin farkındayım. Sebebi -favorim- diyebileceğim çok fazla ürün olmaması veyahut o ay içinde yeteri kadar ürün denememiş olmam. Elimden geldiğince güncel tutmaya çalışacağım. ^^
Ağustos ayı az ve öz ürün kullanarak geçti esasında. Bu favoriler de makyaj göremeyeceksiniz çünkü favorim olabilecek kadar ürün kullanmadım, makyaj yapmadım.Demem o ki a-dosltar,  Ağustos favorilerim kişisel bakımdan oluşuyor.Görünürde az olsa da, her birinin işlevi oldukça büyük benim için.

Ağustos Favorileri ♡ │ AUSE ESUA 
İlk olarak şampuandan başlayayım.
Organix senelerdir gördüğüm, deli gibi merak ettiğim ve fiyatını fazla bulduğumdan alamadığım bir markaydı. Sevgili Esra  (Esy's Page) ile konuştuktan sonra  şampuanı almaya karar verdim. (Esasında kendisi de coconut water olanını alacaktı fakat bana ihanet etti -_-)Kozmela'da da indirim olunca, kaçırmak istemedim ve sipariş ettim.
Kokusu, yapısı ve saçlarıma verdiği yumuşaklık sebebiyle beni çok memnun etti. (Detaylı Yazısı Gelecek)
Ağustos Favorileri ♡ │ AUSE ESUA 
Bir sonra ki ürünüm -avene thermale suyu- ilk termal suyu deneyimimi bununla yaptığım için öyle mutluyum ki anlatamam. Kısacası ba-yıl-dım ! Rahatlatıcı etkisi ile gönlüme taht kurdu. Bunu aldıktan sonra bir de mini boyunun bulunduğu setini aldım. Yazın son zamanlarında,  -avene thermale suyu-  bana yeterli geldi ve krem dahi kullanmadım. (Detaylı Yazısı Gelecek)
Ağustos Favorileri ♡ │ AUSE ESUA 
Sansiro (Beauty Romance) markasının vücut spreyi. İzmir'de ki -eve- mağazasında indirimde görünce almıştım. Kokusu çok güzel, tam yazlık. Parfüm de pinti olsam da vücut spreylerini hunharca kullanıyorum ona rağmen kolay kolay bitecek gibi görünmüyor. (Detaylı Yazısı Gelecek)
Ağustos Favorileri ♡ │ AUSE ESUA 

Son olarak H&M'in ikili, set olarak satılan glitter ojesini Ağustosun son haftalarında sıkça kullandım. Uzun süre kalıcılar ve çok hoş duruyorlar. Bazen set içinde ki açık pembe oje ile kullanırken, bazen de gri renk oje ile kullanıyorum. İki türlüden sonucundan memnunum <3

Ağustos Favorilerim böyleydi, umarım keyifle okumuşsunuzdur.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

30 yorum:

  1. Ausem, ayy o ojeler kalp ben :D Ne güzeller... :) Organix kesinlikle benim de favorim, her çeşidini denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum seni Blana'm -organix* konusunda ^^ hepsi al beni al beni diyor-
      Ojeler çok güzel Blana'm özellikle glitter olan şahane <3

      Sil
  2. H&M ojelere bayıldım tatlimmm 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiiii bende çok seviyorumm Kübracım :)

      Sil
  3. Fotoğraflara baktıkça bakasım geldi! Ben bu favoriler yazılarını ok severek okuyorum, fakat kendim yazmaya kalktığımda kutu deli gibi doluyor; ben daralıyorum... çünkü ayran gönüllü olmak bunu gerektirir! Gerçekten, bir ay içinde bile o kadar çok farklı (renkli kozmetik) ürün deniyorum ki favorim olacak kadar çok kullanamamış oluyorum! Gerçi, yaz için kafamda bir şeyler oluştu, yaz favorilerimi yazayım ben de en iyisi :) H&M ojelerin görünüşüne bayıldım! O glitter olanı için alacağım galiba ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım ne tatlı, ne güzel bir yorum bu böyle :)
      Sizi tahmin edebiliyorum ^^ ama siz yazın bence eminim çok keyifli olacaktı.
      Kesinlikle favori olabilecek kadar uzun süre kullanmamış oluyoruz çok haklısınız -
      -yaz favorileri- fikri çok çok iyi ^^ umarım çabucak yaparsınız- HM ojeleri nefis ^^ daha farklı çeşitleri de var - umarım seversiniz- çok teşekkürler kocaman sevgiler <3

      Sil
  4. Ojeleri çok beğendim canım.Harika.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) kocaman sevgiler <3

      Sil
  5. Pırıl pırıl bir yayın.Yine derin nefesler eşliğinde okudum Ause kızım.Özenli yayınını kutluyorum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablammmmmm :) çok kocaman teşekkür ederim bunu senden duymak çok ama çok güzel <3 :)

      Sil
  6. Organix yazısını merakla bekliyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgin için çok teşekkür ederim:) elimden geldiğince kısa sürede yazıp, yayınlamaya çalışacağım kocaman sevgiler <3

      Sil
  7. Ayy ojelere bayıldım kuzum ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum daha neleri var ^^ denk gelirsen bu ikili kaçırma derimmmm glitter olan mükemmel <3

      Sil
  8. Peki o pırıltılı ojee <3 Kuzum avene termal su yorumlarını merakla bekliyorummm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi çok teşekkür ederim :) avene yazısı hazır sadece son kez elden geçecek - yarın yayınlamış olurum büyük ihtimal ilgin için tekrar teşekkür ederim <3

      Sil
  9. canım şampuanın detaylı yazısını bekliyorumm ;) hepsini güle güle kullannn, fotoğraflarına bayılıyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmm çok teşekkür ederimmm, düşüncelerimiz aynı bende bloguna ve fotoğraflarına bayılıyorum - mutlu ettin beni ^^ şampuan yazısını elimden geldiğince çabuk toparlamaya çalışacağım - daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  10. canım eline sağlık. o coconut lı seriyi ben de deneyeceğim, organixin ürünlerinden çok çok memnunum =) avenenin termal suyunu hiç denemedim, hep başka kullandım o da merak ettiklerimden =) ojelerin de pek cici pek alımlı, pullu simli olan çok hoşmuş beybi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coconut lı serisi mutlaka dene kuzum ^^ Ojelerrrr çok güzel çok seviyorummm :) denk gelirsen kap gitsin - tesekkür ederim balım daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  11. Yine yine yeniden mükemmel bir yazı. Valla okudukça içim açılıyor :)

    YanıtlaSil
  12. Yine yine yeniden mükemmel bir yazı. Valla okudukça içim açılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine yine yine yine ! mükemmel, enerji verici bir yorum :) çok teşekkür ederimmm Ceydacım <3 :)

      Sil
  13. Her okunuşunda yazı hatırlatacak ürünlerle dolu bir yazı olmuş.Keyifle okudum.Eline sağlık canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım ne hoş bir yorum bu böyle :) çok çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun <3

      Sil
  14. Ojeler harika ama en çok Avene yi merak ediyorum ya ^^ Almak istiyorum artık tutamıcam kendimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) Çağlacım ojeler çok iyi ama avene bi harika !

      Sil
  15. Yazi ve fotograflar her zamanki gibi 💯💯 Kuzum sana ihanet eder miyim kredi kartimi patlattilar ya siparis veremedim. Malesef gelen kart da online alisverise kapali. Safak bekleniyo. Burda Gratis'te de goremedim indirim doneminde. Alicam ama hele ki coconut en sevdigim koku.
    Bu arada H&M ojelere bayildim. Ha bir de Avene Thermal Suyu yazdim kenara 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esy'm çok teşekkür ederim :) Doğru kredi kartı olayını unutmuşum ben ^^ hadi bakalım inşallah kısa sürede alır denersin - Avene thermal suyunu bence çok seveceksinnnn - ojeler gerçekten çok güzel ^^
      <3 <3 <3

      Sil
  16. Ojelere bayıldım, şu an bir h&m bulasım bile geldi! :) Ogx şampuan yazısını ise bekliyorum, zira hepsi çok çekici geliyor hepsini almak istiyorum!
    Takipteyiz, bizim blog'umuza da bekleriz.
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil