8 Eylül 2016 Perşembe

Avene Thermal Spring Water │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ? ♡ │ AUSE ESUA

Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
Merhaba !
Termal su ile bu sene tanışmış ve  ilk kullanımda -daha önce nasıl denemedim !- diye kendime kızmama sebep olan bu ürünü, sizinle paylaşmak istiyorum !
Etkisinden ve sonucundan öyle memnun kaldım ki geçtiğimiz aydan bu yana, sürekli kullanır oldum.
Termal su yoğun, tempolu hayat yaşayanların  yorgun ciltlerine sıklıkla önerilen ve faydaları dilden dile dolaşan yararlı bir su. Bu konuyla ilgili fazlaca blog, forum, konuyla alakalı bilumum siteleri okuyan ben, sizler için  bir kaç şey topladım. Eksiğim varsa affınıza sığınıyorum ve tamamlarsanız  çok sevinirim.
Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
Kısaca Termal Su nedir, nasıl kullanılır, neden kullanılır ?
Termal suları kullanmak yazında, kışında oldukça önemli.
İçeriğinde tüm cilt tiplerine uyum sağlayacak miktarda mineral tuzlar ve elementler var. Bu sayede tüm cilt tiplerinde sorunsuz olarak kullanılabiliyor.

Peki Ne İşe Yarıyor Bu Termal Su ?
Ciltte ki zararlı toksinleri temizleyerek, cildi arındırıyor ve beraberinde nemlendiriyor.
Ayrıca hücre metabolizmasını hızlandırarak hücre yenilenmesini sağlıyor.
Dolayısıyla cilt lekelerini, kızarıklıkları ve pişikleri iyileştirmede oldukça etkili. Bebekler için kullanana henüz rastlamasam da bunun için kullanan bir çok insan var ve sonucundan oldukça memnunlar.

Ve... Benim için son iki ayın, vazgeçilmez güzellik elemanı AVENE THERMAL SU

Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
  • Yaz aylarında fazlaca yağlanan T bölgemi kontrol altına almak bir hayli zor. Dolayısıyla yağlanmayı kontrol altına alan kremler haricinde ekstra bir ürün kullanmadım.Termal suyu kullanmaya başladıktan sonra ise yazın geri kalanına hiç krem kullanmadan devam ettim. Termal suyun verdiği nem bana yeterli geldi. Sadece, eğer dışarıya çıkacaksam, güneş koruyucu kremimi ve T bölgesini kontrol altına alacak bir krem kullandım.
  • Cildimde akneden oluşmuş lekeleri, kızarıklıkları müthiş derece onardı. Bir kaç ufak, derinleşmiş lekeler halen görülse de beni etkileyecek düzeyde cildimi düzeltti diyebilirim.
  • Makyaj sabitlemede de kullanılan -termal su- bu açıdan da beni memnun etti. Bundan önceki deneyimlediğim makyaj sabitleyici spreylere taş çıkartacak türden bir sabitleme sağlıyor. Makyajımı yüzümü germeden, homojen bir görüntü elde ederek sabitliyor.Terlemiş dahi olsam makyaj yüzümden akmıyor, peçeteye ise çok az bulaşıyor. 
  • Yüzümü rahatlatıyor fakat ferahlatmıyor. Eğer soğuk kullanırsam doğal olarak kısa süreli bir ferahlama sağlıyor.
  • İlk sıktığım anda hafif bir gerginlik hissi oluşturuyor, bir kaç dakika sonra gerginlik hissi yerini rahatlamaya bırakıyor.
  • Sprey ürünlerde, ambalajını en çok beğendiğim bu oldu. Diğer, fıskiye gibi püskürten spreylere nazaran, -avene- püskürtmeyi eşit ve hafif bir şekilde yapıyor.

Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?

Termal Suyunun Kullanım Alanları
  • Traş sonrası ve epilasyon sonrası
  • Pişikler
  • Akne ve kızarıklıklarda 
  • Güneşten tahriş olmuş, yanık cilde
  • Yaralarda
  • Spordan sonra veya ihtiyaç halinde rahatlamak ve ferahlamak için
  • Hem makyaj öncesinde hemde makyaj sonrası sabitleme gibi bir çok kullanım alanı mevcut.
Uygulama : Temiz cildinize 30-40 santim uzaklıkta püskürtün, ardından istediğiniz kremi kullanabilirsiniz. Geceleri hücre yenilenmesi daha hızlı olduğundan, gece kullanımına özen gösterdim. Her gün olmaksızın ara sıra sabahları ve makyaj sonrası da kullandım.

Avene Thermal Suyunun hem 300 ML büyük boyu, hem de seyahat ve çanta için kullanım kolaylığı sağlayan küçük boyutu var. Bana kalırsa küçük boyu daha kullanışlı. Büyük boyunu kavramak ve uygulama yapmak biraz sıkıntılı olabiliyor ancak uzun süreli kullanım içinde gayet yeterli bir miktar. İndirim dönemlerinde alırsanız daha da memnun edici.

Fiyat : Büyük boy  300 ML indirimsiz 40 TL indirimli 27,90 
Küçük boy tek başına 14,50 TL - İndirimle  10 TL - Tanışma Paketi ise (içerisinde 3 ürün mevcut)  22.90 TL 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Her üründe olduğu gibi -termal suyu- etkili bulmayan ya da Avene Termal Suyundan memnun kalmayan da var. Sizler sevdiniz mi  sevmediniz mi ? Bana önerebileceğiniz başka markalar var mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?
Avene Thermal Spring Water  │ Avene Termal Su │ Termal Su Ne İşe Yarar ?


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

28 yorum:

  1. Bu ürünü kullanmayan bir ben kaldım sanırım. Şu deneme boy fikri fena değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde kullanmayan ben kalmışım sanırım:))

      Sil
    2. ^^ o halde deneme boyuna bi bakmalısınız <3

      Sil
  2. bebeğim muhteşem bir yazı olmuş, eline sağlık yine =) aveneninkini denemedim henüz elimde caudalie ile laroche var, bitince bakacağım balımmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucum bende sendekileri denemek istiyorum. İndirim yakalarsam elimdekiler bitmeden almayı düşünüyorum. Umarım bunu seversin sende <3

      Sil
  3. Avéne termal su kullandıklarımın arasında en iyilerden; ancak, zamanla denedikçe daha iyilerini buldum :) Benim diğer favorilerim Caudalie Grape Water (antioksidan özelliği de var), La Roche Posay Serozinc (içindeki çinko ile kzıarıklıklar üzerinde maksimum etkili ama Türkiye'de satılmıyor), Farmasi Mineralli Yüz Spreyi (bu Serozinc'e muadil hatta bir ileri seviyede, yatıştırmayla birlikte süper nem sağlıyor) ve Uriage Thermal Water (özellikleri Avéne'e benzer olmakla birlikte makyaj sabitlemesi bir harika). Kısacası, termal sular vaz geçilmezim ve bu yukarıda saydıklarımı dönüşümlü olarak, günlük bazda tonik niyetine, ve diğer tüm yararları için keyifle kullanıyorum ^_^ bu arada, hiç sevmediğin var mı diye sorarsan, Vichy'yi pek tercih etme derim :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım önerileriniz için çok teşekkürler ^^ vichy elimde var şuan henüz denemedim, bakalım bende nasıl etkisi olacak :) La roche çok merak ettim. Çünkü bende kızarıklık olabiliyor dönemsel olarak fakat o da Türkiye de yokmuş şansıma - -Bende tonik olarak kullanıyorum ve bunu kullandığımdan beri ekstra tonik, kreme ihtiyaç duymadım (kışın neler olur bilinmez :D)

      Yorumunuz için tesekkürler, kocaman sevgiler <3

      Sil
  4. Avene termal sular içinde favorilerimden... Özellikle püskürtme mekanizması çok başarılı... Ben bir de Caudalie beauty elixiri bu kadar seviyorum ama onun kokusu herkesi memnun etmeyebilir. Ben de yaz-kış sürekli kullanyorum. Ellerine sağlık Ausem, öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam Caudalie yi çok merak ettimmmm valla :D çoğu kişide görür oldum. ^^ ben teşekkür ederim güzel suratlım <3

      Sil
  5. Sıkılmak da ne demek Ause?Bir bakayım kızım ne tanıtıyor dedim.Blana'nın tanıtımlarını da seviyorum.Duygun Evrim kızımın da.Ama rast gelmediğim kızlarımın haklarını yiyemem.Lakin bir şekilde beni ziyaret eden tatlı kızlarıma bakıyorum elbette.Zaten ferah bir siten var.Termal sular da çok yararlıymış.Bunu kullanmamda hiç bir sakınca yok.Resmini çektim.Aldıracağım.Kaç yaşındayım ama cildim hala yağlı gibi.Bir de yüzüm çok terler benim.Sürer ya da sanırım spray sıkar bakımımı yaparım.Şimdi izninle unutmayayım diye telefonuma kaydedeyim resmi ve kullanım şeklini.Emeğine sağlık Ause'm.Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablammm istediğini kaydet :) ne izni <3
      Senin bu güzel yorumların ne iyi geliyor bana biliyor musunu, elimden geldiğince ben ziyaret etmeye çalışıyorum herkesi. Özellikle senin yazılarını kafam rahattken ve yalnızken okumayı çok seviyorum o yüzden erteliyorum çoğu zaman ama kısa zamanda bol bol göreceksin beni blogunda :) çok çok teşekkür ederim Ece abla <3

      Sil
    2. Sağol Ause kızım.Vaktin oldukça bakarsın :) Sevgiler, iyi bayramlar canım.

      Sil
  6. Çok duyduğum bir şeydi ama hiç araştırıp bakmamıştım internete. Sende öğrenmek nasipmiş. Faydalıymış da çok. Aklımda bulunsun. Teşekkürler canımcım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecimmm, mutlaka bi tane al derim :) kafana hangi marka yatıyorsa bi göz at.Ben teşekkür ederim okuduğun için <3

      Sil
  7. Oo ne çok faydası varmış denenmeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii :) tavsiye ederim kesinlikle :)

      Sil
  8. En kısa zamanda alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı hanım okuduğunuz için teşekkürler^^

      Sil
  9. Kuzum oncelikle ellerine saglik guzel bir yazi olmus😘 Ben termal su kullanmiyorum sanirim ihtiyac duymadigim icin bu markaninkini pek cok kez gormustum ama dedigim gibi ihtiyac duymadigim icin hic alip denemedim 😊senin memnun kalmanada cok sevindim gule gule kullan kuzum 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım yorumun için çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun ^^ kullansan seversin aslındaaa :)

      Sil
  10. Supersin! Tam da termal su aastirirken ve kararsizken cok iyi oldu canim ellerine saglik 😊👌🏼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorumun çok teşekkürler, yararlı olmasına sevindim <3

      Sil
  11. İşte beklediğim yazı <3 İnanılmaz merak ediyordum canımın içii emeğine sağlık, mutlaka deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlım, denedikten sonra ki yorumunu çok merak ediyorum, teşekkür ederimmm <3

      Sil
  12. Ause'mmmm güzellik bende bu markanınkini değil başka markayı kullanıyorum :) Yazın hiç yanımdan ayırmadım zaten il dışına giderken mutlaka çantaya atılmalı ben öyle yapıyorum :D Termal suları benim gibi hassas citliler ayrıca çok sevecektir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmmm cok gec bi cevap olduu affına sığınıyorummm - her daim yanımızda olması gereken bi ürün termal suyu- mini boyları da bu iş için kolaylık sağlıyor ^^ ben de cok sevdimm iyi ki almışım diyorum- kesinlikleee hassas ciltlerin dostu olacak bi ürün :)

      Sil
  13. Bu kis termal su deneyecegim kararliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız Derya hhanımcım <3

      Sil