29 Ağustos 2016 Pazartesi

Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi ♡ │ Yves Rocher Apricot Fruity Scrub ♡ │ AUSE ESUA

Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi ♡ │ Yves Rocher Apricot Fruity Scrub  ♡ │ AUSE ESUA
Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi ♡ │ Yves Rocher Apricot Fruity Scrub  ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba !
Renkli, nefis, bir o kadar dikkat çekici ambalajlar ürünü almaya iten en büyük etkenler. Yves Rocher 'nin  -kayısılı peelingini- bu sayede  almış oldum. Tabii bu peeling ile ilgili çok fazla blog okuduğumu ve beni etkilediklerini söylemem gerek.
Peki ben beğenmiş miyim ?

Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi ♡ │ Yves Rocher Apricot Fruity Scrub  ♡ │ AUSE ESUA 
Arındıran, ışıltı veren bir cilt adı altında piyasaya sürülse de, sadece arındıran kısmının doğru olduğunu, ışıltıya dair en ufak bir şey olmadığını belirteyim.

*İçeriğinde ki -kayısı çekirdeği- tanecikleri sayesinde, diğer denediğim peelinglerden kendini ayırıyor. Daha iri ve çok sert. Ovalayarak  ya da su ile temas ettiğinde erimiyor.
Dolayısı ile uygulama esnasında sıkıntı yaratıyor. Hassas cilt tipine sahip olmadığım halde bastırarak uyguladığımda yüzümü çiziyor ve birazcık acıtıyor, bu sebepten daha naif bir şekilde uyguluyorum ve göz çevremden kesinlikle uzak tutuyorum.
Uygulama esnasında sıkıntı yaratan tanecikler, yıkama sürecinde de bir hayli zorluk çıkartıyor. Yüzümü yıkarken taneciklerden kurtulmada zorluk çektim. Bastırarak yıkadığım taktirde yüzüm mutlaka çiziliyor. Bu yüzden peelingi duşta kullanmaya başladım. Buharın verdiği etkiyle cildim biraz daha yumuşuyor ve ıslak yüzüme uygularken daha rahat oluyor. Batma-çizme olayı ise en aza iniyor.

*Arındırma da oldukça başarılı. Yüzümü ölü derilerden çok güzel pürüzsüzleştirip, arındırıyor. Alın ve burun kenarlarında ki ölü deriyi güzel temizliyor.İlk etapta, biraz gerginlik biraz da dolgunluk hissi oluşuyor fakat sonrasında yumuşak bir cilt yerini alıyor.

*Kokusu, rahatsız etmeyecek seviyede hafif ve güzel.

*Sivilceli, tahriş olmuş, akneli ve çok hassas-ince cilt yapısına sahip olanların kullanmamasını öneririm. Akneli cilde sahipseniz iri tanecikler sebebi ile yüzünüzü tahriş edebilir, sorunu daha da büyütebilirsiniz. Ben aldığım dönem şiddetli akne sorunu çekiyordum o yüzden uzun süre bu ürünü kullanamadım.

*Ürün 50 ML ve çok bereketli, bitmiyor. Açıldıktan sonra 6 ay ömrü var.  6 aylık süreçte rahatlıkla kullanabilirsiniz. Az bir miktar yeterli geliyor.  Haftada 1 veya 2 kez kullanıma uygun.

Tekrar alır mıyım ? Pek emin değilim. Ölü derilerden arındırma da çok başarılı ve bıraktığı hissi çok seviyorum. Fakat söz konusu -kayısı çekirdekleri- bu durumun önüne geçiyor. Bana hiç belli olmaz, bir bakmışsınız almışımdır a-dostlar, çünkü -yves rocher-'yi seviyorum :)

Fiyat . 16,90 TL 
Hassas & Akneli Ciltlere ÖNERİLMEZ.
Dermatolojik olarak test edilmiş ve paraben içermiyor.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Yves Rocher'nin bu peelingini denediniz mi ? Sevdiniz mi sevmediniz mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi ♡ │ Yves Rocher Apricot Fruity Scrub  ♡ │ AUSE ESUA 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

30 yorum:

  1. Bu peelingi bir ben sevemedim Ausem, kedi gibi çiziyor yüzümü :)) Ben de duşta ayak peelingi yaptım :))) Akılsız başın cezasını hep ayaklarıma çektiriyorum :) Benim gibi hassas ve ince ciltliler için hiç uygun değilmiş. Dediğin gibi arındırması da zor... Arındırırken de çiziyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Blana'm benim yüzümüde çiziyordu ama çözümünü buldum birde senin cildin cok hassas normal yani :D ahh o ayaklar ne çekti yakında ruju da süreceksin ben biliyorum :D
      Kesinlikle her türlü çiziyor onu da artık duşta kullanarak halletim - öteki türlü illa ki ovalamak gerekiyor o zaman da acıtıyor haliyle- teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Ben de senin gibi blogger arkadaşlarımdan bu ürünün deneyimlerini okumuştum ve çok merak ediyordum.. Bitanem yüzü çizdiğini söyledin, sivilceli yüzlere önermediğin için, sana olan sonsuz güvenimden ötürü üründen vazgeçtim.. Çok çok teşekkür ederim, yine beni benim için gereksiz olan bir masraftan kurtardın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah :) Kuzucum çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Faydalı olduysam ne güzel <3 <3

      Sil
  3. Bende herkeste görüp almak istemiştim ama cildim akneye meyilli olduğu için tek tük çıkıyor o yüzden uzak duruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman alma Çağlacım zaten peelinge karşı bi korkun var bunu kullanırsan hepten peelingden koparsın :D

      Sil
  4. Bunun kokusunu ve kullanımdan sonra verdiği yumuşaklığı sevmiştim; ama, daha sonra iri tanecikleri beni de rahatsız etmeye başladı ve kullanmayı bıraktım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Başak hanımcım, çok teşekkürler,sevgiler :) <3

      Sil
  5. ayak peelingi fikri çok iyi gerçekten

    YanıtlaSil
  6. Kokusunu tahmin edebiliyorum denemekte fayda var bilgi için teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  7. Can içimmm bu ürünü ben de çok merak edip alsam mı almasam mı diye düşünürken yves rocher'de görevlinin tavsiyesi üzerine açık ambalajı açık yeşil olan hydra vegatel maskesini aldım. Kokusu çok hoş ve yüzü çizmeden tüm ölü derilerden arındırıyor. Tavsiye ederim güzelliğim <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balımm bakıyımm ona, online sitesinde ve bi kaç blog da gördüm sanırım onu :) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  8. Ausemm güzellik 😊 Bu ürünü ilk Blana'da okuduğumda gözüme başarısız gelmişti daha sonra biçok blogger arkadaşımızda görüm seven çok fazla kişi vardı almayı düşünüyordum ama benimde cildim hassas ve direk kızarıyor şimcik o kayısı çekirdeği tanecikleri su ile erimiyorsa benim yüzü çok çizer bu 😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik ahhahaha :D kesin çizer hiç şaşmaz. Çünkü benimkini de çiziyor balım ama ben duşta kullanarak bitirmeye calısıyorum hayır bitmiyor bide :D bıdık boylu ama bitmiyor ^^ teşekkür ederim balım <3

      Sil
  9. Ausem ben de katiliyorum maalesef sevmeyenlerdenim ve fikrim sabit :///

    YanıtlaSil
  10. BENDE HASSAS CİLDE SAHİBİM YAZIN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşracım ben teşekkür ederim <3

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Bende sevdim ama çiziyor işte ^^ her güzelin kusuru derler o hesap- teşekkürler Yelizcim <3

      Sil
  12. Kuzuuuummm bana önermiyorsun demek bunu :( Hassas ciltler için de kendini şımartabilecekleri minnoş bişiler yok mu yahu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşş bulalım sana minnoş bir şey <3

      Sil
  13. Ause bende yazmıştım bu peelingi.. Bana çok iyi geldi yani dediğin gibi tanecikler sert çok yavaş yapıyorum o yüzden. bittikçe alıyorum ben bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esy bende kararsızım esasında sevdim sonucu beni memnnun etti ama ahhhh kör olasıca tanecikler :D ama bana belli olmaz alırım ben bunu

      Sil
  14. Yüzümü çizer diye almamıştım, iyi ki almamışım. Genelde seviyorum yves rocher ürünlerini ama yüz bu yahu biraz ufaltsalar ya şu tanecikleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah çok haklısınız Gökçe hanımcım, birazcık ufaltsalar yumuşatsalar daha güzel olacak sanki
      :))

      Sil
  15. Bu peelingi seven o kadar çok kişi var ki. Benim neyim eksik bende deneyeyim diye almıştım ama şu an bir köşede beni bekliyor:)Fazla abartılmış bir ürün.
    Bir süredir peeling yapmayı,tonlarca maskeler uygulamayı bıraktım.Bırakınca farkettim ki aslında gereksiz yere onca uğraşa giriyoruz.Kendi halinde durunca da çok güzel toparlanıyor cildimiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevenii çooook :) Bende onlardan etkilenerek aldım. Bende beğendim beğenmesine ammvelakin ne kadar iyi olursa olsun o taş gibi tanecikler ortaya bir karmaşa cıkartıyor.
      Cildi biraz olsun rahat bırakınca, kendine geliyor-dinleniyor o konuda çok haklısın. Yine de vazgeçemiyoruz işte ^^- maske olmasa da peelingden bende kolay kolay vazgeçmem gibi hele ki keseden !

      Sil