20 Ağustos 2016 Cumartesi

Yves Rocher Arganlı Duş Yağı ♡ │ AUSE ESUA

Yves Rocher Arganlı Duş Yağı-Jeli   ♡ │ AUSE ESUA
Yves Rocher Arganlı Duş Yağı-Jeli   ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! 
Bugünkü konumuz; Fasl'ı kadınların -vazgeçilmez güzellik sırrı- sloganı ile oldukça dikkat çeken,  yves rocher'nin  argan serisinde ki arganlı duş yağı .
Fazlasıyla talep gören, deneyenleri memnun eden, nefis bir bakım elemanı.
 Vücudu temizlerken, nemlendiren bir ürün arayışındaysanız bu ürünü seversiniz diye umuyorum.

Yves Rocher Arganlı Duş Yağı


*Kokusuna bayıldım ! ağır olmayan, hoş bir kokuya sahip. Alıştığım duş jellerinin kokusundan oldukça farklı. Kalıcılığı da oldukça iyi.

*Bal renginde ve Jel formunda bir yapısı var. 

*Suyu görünce ve ovalayınca rengi beyaza dönüyor. Çok hafif köpüksü bir hal alıyor. Fakat sanmayın ki normal duş jelleri gibi foşur foşur köpürüyor. Kesinlikle öyle değil.Sanki, ufak hava kabarcıkları çıkıyormuş gibi oluyor (-.- umarım anlatabilmişimdir)

*Yağlı his bırakmadan, nemli bir cilt oluşturan bu duş yağı benim favorim oldu.

*Bıraktığı temizlik hissi ve verdiği yumuşaklık için tekrar alacağım bir ürün. Hatta buna ilaveten -masaj yağını- almayı da düşünüyorum. Eğer kuru cilde sahipseniz, -arganlı  duş yağı-  sizi memnun edecek seviyede diyebilirim.

Söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, eğer atladığım bir şey varsa mutlaka yorum olarak belirtin hemen güncelleyeyim. :) 
Yves Rocher Arganlı Duş Yağı-Jeli   ♡ │ AUSE ESUA
Yves Rocher Arganlı Duş Yağı-Jeli   ♡ │ AUSE ESUA 


Fiyat : 20-25 TL kendi sitesinde. Ben -gittigidiyor-dan 18 liraya satın aldım.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu markanın farklı ürünlerini denediniz mi ? Sevdikleriniz, nefret ettikleriniz neler ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



22 yorum:

  1. Bitanem paylaşım için teşekkürler, yine harika yazmışsın hemencik bitti doyumsuz oldu ^^

    Argan yağı saça ve cilde çok iyi geliyor.. Bunu kullanmamıştım ama deneyebileceğim ürünler arasına girdi, tabi ki senin referansın sayesinde.. Bu markadan toplu bir alışveriş yapmayı düşünüyorum zaten..

    Cildimi nemlendirmeyi seviyorum, bu ürün de ihtiyaçlarımı karşılayabilir diye düşünüyorum..

    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum, faydalı olabildiysem ne mutlu. Toplu bir alışveriş yapmak daha yararlı olacaktır senin için zira güzel mini hediyeler ve tester yolluyorlar :) Bildiğim kadarıyla da online sitesi oldukça güvenilir. Teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Güzel bir ürüne benziyor.Argan yağlı olması ve nemlendirmesi için alınabilir.Teşekkürer Ausecim :) Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, begenmenize çok sevindim kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. Bu yağdan bende de var Ausem ama kışa sakladım, yaz için ağır mı gelir diye tereddüt ettim. Sen de beğendiğine göre rahat rahat kullanırım artık😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana kış için kokusu çok uygun. Yaz aylarında zaten fresh bir durum olduğu için kasvete sokmak istemedim ben kendimi. Yani böyle daha çok yağmuru, rahatlamayı falan hatırlatıyoor. Ama kokusu kesinlikle ağır değil. Ve ben inanılmaz seviyorum

      Sil
    2. Blana'm Esy güzel özetlemiş :) kokusu ağır değil ve çok güzel. ARgan denince aklıma ağır kokular gelsede bu kesinlikle öyle değil. Kış için çok uygun kesinlikle <3

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. ayy ne güzel o zaman Kermitciğimmm ^^

      Sil
  5. Argan yağı çok popüler oldu ama Fas'lı kadınların güzellik sırrı olduğunu bilmiyordum. Ben henüz kullanmadım, eski usul sabun, lif seviyorum. Biraz tutucuyum ya da alışkanlıklarımdan kolay kolay vazgeçemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -bücürükveben- ^^ en iyisini sen yapıyorsun- bende vazgeçemezdim fakat blogu açtığımdan beri -acayip- diyebileceğim bir değişime sürüklendim :D yorumun için teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Ausemmm güzellikk 😍 ürün foşur foşur köpürmüyor minnak minnak köpürüyor ben anladım mı 😂 Ambalajı ne kadar güzel yapmışlar öyle sanki içecek gibi duruyor 🙈 Oldukça güzel anlatmışsın saf arganın kokusunu sevmiyorum bir ara saçıma kullanmıştım o yüzden aklıma direk o koku geldi 😞 Allahtan bunun ağır olmayan hoş bir kokusu varmış 😘 seviyorum seni indirim canavarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahha Gözdem çok iyi anladın :D ambalajı şahane gerçekten - bana bi an bal gibi göründü hahahah :D
      Kuzum saf argan nasıl kokuyor pek hatırlayamadım şuan :D fakat emin ol ağır bir koku değil. Spa da hissi veriyor insana. bende seni seviyorum kuzucuğummmmmmm <3

      Sil
  7. Kuru ciltli biri olarak merak ettim kuzum, özellikle yaz aylarında nemlendiren ağır olmayan bir seçenek arıyordum yazın ilaç gibi geldi güzelliğimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary :) faydalı bulabilmene sevindim. Çok güzel gerçekten ben yazında kışında kullandım :D ağırlık olarak kış için önerilse de sen yazında bi kullan belki seversin <3

      Sil
  8. Kışın gayette rahat kullanırım bu yağı, yazıyorum canım benim teşekkür ederim <3 ahh bu resimler, gözlerim canlandı sayende yine ohhhh <3 :) emeğine sağlık canım benim :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncağmmm :) senin bu güzel yorumların yok muuuu <3 çok teşekkür ederimm kuzucuğum

      Sil
  9. Bende daha önce paylaşmıştım. Bittikçe alıyorum bende Ause. İnanılmaz seviyorum. Özellikle kış mevsiminde kokusu oldukça rahatlatıyor ve otantik bir ruh haline sokuyor. Ben masaj yağını da aldım. O da çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ! otantik ruj hali sevdim bunu Esy :) masaj yağını çok istiyorummmm sen beğendiysen mutlaka alırım zaten -yves rocher denince aklıma sen geliyorsunnn <3

      Sil
    2. :D :D aynen benimde aklıma ben geliyorum

      Sil
  10. bence çok iyi anlatmışsın her zamanki gibi :) bunu almayı çok istiyorum hatta yola artık duş jelleriyle değil duş yağlarıyla devam etmek istiyorum. cildim çok kuru jeller daha beter ediyor. demek ki bu tam benlik bişi. arganlı şeylerin kokularını seviyorum, şişe tasarımı da çok zarif. senin fotoların da okuma zevkini ikiye katlıyor. <3 ellerin dert görmesin beybi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığımm o zaman sana cildine yakışır nemlendiren türden ürünler lazım. Bunu bi dene bakalım umarım seversin. Fotoğrafları beğenmene çok sevindimmmmmm - çok çok teşekkür ederim balım <3

      Sil