10 Ağustos 2016 Çarşamba

Yves Rocher 3'ü Bir Arada Ihlamurlu Şampuan ♡ │ AUSE ESUA



Yves Rocher 3'ü Bir Arada Ihlamurlu Şampuan ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Blog açmaya karar verdiğim dönem, en çok merak ettiğim ve denemek istediğim markalardan biriydi Yves Rocher - İlk deneyimi ise Ihlamurlu Şampuanı ile yapmak istedim. Peki beğenmiş miyim ?

Önce kısaca, Yves Rocher
Yves Rocher bir yandan çok sevilen diğer yandan pek sevilmeyen, bizleri tatmin eden özelliklere sahip - bitkisel içerikli bir marka. Çoğu kişi markanın Türkiye'de yüceltildiğini ve esasında ürünlerinin hiç birinin temiz içerikli olmadığını, işe yaramadığını söylüyor.  Diğer taraftan bir çok kişinin tercih ettiği ve bir o kadar memnun kaldığı bir marka.
Yves Rocher 3'ü Bir Arada Ihlamurlu Şampuan ♡ │ AUSE ESUA 
*
-%98 doğal içeriğe sahip olarak 3'ü 1 arada bakım sunuyor.  Parlak, yumuşak ve kolay taranan saçlar vaat ediyor.-

İçeriğinde; Paraben, Silikon, Renklendirici bulunmuyor.

-Bu arada saçım -çok kuru- 

  • Bitkisel içerikli bir şampuan olduğu için elbette  fazla fazla köpürmüyor .Dolayısı ile  köpürmediği için saçı hiç arındırmıyor-muş gibi hissettiriyor ilk etapta. 
  • Saçlarımın temizlendiğini hissetmesem bile, Yves Rocher'nin bu ürününün saç derimi temizlediğini, rahatlattığını ve saç derime oldukça iyi geldiğini söyleyebilirim.
  • Saç kremi kullanmasam da saçlarımın kolay taranmasını sağladı ve yumuşattı. Fakat bende öyle bir saç var ki verdiği yumuşaklık bana yeterli gelmedi. Bu sebepten, elektriklenmeyi ve kabarmayı kontrol altına alabilmek için ekstra sprey ve krem ürünler kullanmaya devam ettim.
  • Kesinlikle ışıl ışıl saçlar söz konusu bile değil, diğer iyi özellikleri yanında bu sorunu görmezden geliyorum.
  • Kuru saç derime verdiği etkiden oldukça memnun kaldım. Zaman zaman beni rahatsız eden kepek sorunumu aza indirdiğini, saç derimi rahatlattığını söyleyebilirim.
  • Ayrıca göz yakmıyor ! Bunu hem kendim gözlemledim hem de annemin bakıcılığını yaptığı 4 yaşında ki Görkem'den duydum  ^^ Şampuan bittiği zaman en çok o üzüldü çünkü, diğerleri gözlerini yakıyormuş :) 
  • Son olarak, kokusu hafif ve güzel. 


Tekrar alır mıyım ? Sanıyorum almayacağım, farklı şampuanlarını denemek istiyorum.<3

Fiyat : 18-19 TL 

Not : Bir blog da yağlı saçlara sahip birinin hiç memnun kalmadığını okudum. Oysa şampuan tüm saç tipleri için  fakat yağlı saçları çok yağlandırdığını dile getirmiş. Sanıyorum bu kişiden kişiye değişen bir durum zira yağlı saçlara sahip olup, memnun kalanda var. İyice araştırın derim. 

"Ürün dermatolojik olarak test edilmiştir."

Peki sizler Yves Rocher şampuanını denediniz mi ? Ya da bana önerebileceğiniz farklı şampuanları var mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Yves Rocher 3'ü Bir Arada Ihlamurlu Şampuan ♡ │ AUSE ESUA 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


32 yorum:

  1. Ausemm bende biraz once yves rocher alisverisimden bahsettim ve bu urun hediye olarak verildi 😀 simdide yazini gorunce sasirdim istesek olmaz cok guzel bir yazi olmus bende denemek istiyorum bakalim nasil bir sonuc alicam 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm Kübracımmm :) Tam denk geldi gerçekten. Umarım memnun kalırsın zira memnun kalmayanı da var :)

      Sil
  2. Fotoğraflar yine muhteşem kuzuuuuuu :D Şununla ilgili bi yazı yazıvermedin kız. Ben fazla şampuan bilmem ama saçım doğal içerikli olanları sevmiyor onu biliyorum :D Kimyasal içerikli olanlar anca saçlarımı yatıştırabiliyor John friedayı çok seviyorum,bir de etude house maskesini sipariş etmiştim eskiden koreden harika bişeydi onn gibi maskeyi hiç denemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşummm sen bana o aklı verdiğinden beri fotoğraf postları üzerine hazırlık yapıyorum. Aşama aşama uyguladığım her yöntemi anlatmak niyetindeyim.

      Ahahaha doğal içerik düşmanı seni :D John friedayı bende cok seviyorummm bu bitkisel içerikliler arada bi saç derimi toparlasın diye iyi. Yoksa bende kimyasal olanlardan vazgeçemiyorum balım ya :D

      Sil
  3. Ben de farklı bir çeşidini heyecanla aldım ama sonuç hüsran oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim azcık konuşmuştuk bunu, çok üzüldüm sorun yaşamana. Yazını bekliyorum :/

      Sil
  4. Ben bu markayı hiç kullanmadım. Ama senin memnun kaldığına sevindim. Fiyatı da bitkisel diğer şampuanlarla aynı. DenemEkte fayda var. Sonuçta herkesin bir üründen memnun kalması mümkün değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ! ne güzel söyledin :) herkes memnun olamıyor ne yazık ki. fiyatı gayet iyi. Ben sevdim fakat tekrar almayacağım yani olsa olur olmasa da olur türden bir ürün. Yorumun için çok teşekkürler :) <3

      Sil
  5. ben farklı bi ürününü deneyip sevmiştim bunu da merak ettim Ause her zaman ki gibi fotolar cok güzel ve yazında detaylı, bilgi verici ve cabuk okunuyor tesekkürler :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissacım çok teşekkür ederim :) güzel yorumların yine günü şenlendirdi <3

      Sil
  6. yazınız çok iyi güzel yorumlamışsınız yves rochernin ürünlerinden memnununum bunu denememiştimsaç dökülmesine de faydası oluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ona hiç bir faydası yok zaten vaatleri arasında saç dökülmesi ile ilgili bir bilgi geçmiyor.

      Beğenmenize sevindim, ister bunu deneyin isterseniz farklı markaların bitkisel-kimyasal içerikli saç dökülmesine karşı ürünler bulabilirsiniz * online sitelerde :)

      Sil
  7. not eklemeniz çok iyi olmuş bende çok yağlı saclara sahibim belliki bana yaramayacak bi ürün yorumunuz için tesekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Melis :) faydalı bulabilmene sevindim :) çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  8. Ausem bu şampuanı kullandım ve çok memnun kalmıştım, gerçekten saç derisini rahatlatıyor. Yves Rocher'i ben genel manada seviyorum, özellikle banyo ürünleri güzel :) Öpüyorum güzel suratlım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam bende çok istiyorum banyo ürünlerini denemeyi şimdiye kadar sadece arganlı duş yağını kullandım. Hedefim hepsini ele geçirmek :D
      bende kocaman öpüyorum kuzum, teşekkür ederim yorumun için<3

      Sil
  9. Ihlamurlu bir ürün gördüğümde hemen antenlerim çıkıyor :))) Bu şampuanı da merak ettim şimdi, aklımda olsun... sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka hanımcım :) faydalı olduysa ne mutlu ^^ yorumun için kocaman teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  10. görseller harika Ause :) yıllardır bitkisel sampuanları kullanıyorum cok seviyorum yves rocherden sadece duş jeli almıştım sanırım şampuanını da alacağım tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaylie ^^ güzel yorumun için çok teşekkürler, umarım sende memnun kalırsın<3

      Sil
  11. Aa ıhlamurlu ne güzel :)

    YanıtlaSil
  12. Fotoğraflara bakmaktan yazıyı okuyamamakkk <3 Bayılıyorum senin yazılarına ya ^^

    Yves Rocher'i bende cok seviyorum kuzum bir kaç tane ürün alıcaktım bunada bakabilirim, benimde kuru malesef :( Teşekkürler yazı için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelim benim ya :) çok teşekkür ederim. Böyle şeyler duymak beni çok mutlu ediyor.
      Umarım memnun kalırsın kuzum zira sevmeyeni de çok biliyorsun :D<3

      Sil
  13. Yazdıklarına aynen katılıyorum.Koku,yumuşatma gayet iyi ama yeniden aldırmadı bana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem fikir olmamıza sevindim Filiz hanımcım :) olsa olur olmasa da olur diyorum bunun için. Yorumunuz için kocaman teşekkürler <3

      Sil
  14. Maalesef benim de tekrar alacagim bir ürün degil, hic köpürmeyip temizlik hissi vermedi bana ki, ince telli sönük hergün yaglanan ve yikamam gereken saclarim var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik yağlı saçlar bitkisel içerikli şampuanları pek sevmiyorlar genelde çok iyi anlıyorum seni. Bi dönem saçlarım aşırı yağlıydı ve illa ki o yağdan köpürte köpürte arındırmam gerekiyordu yoksa içim rahat etmiyor ^^
      Şampuanı sevmemene şaşmadım :D , yorumun içn çok teşekkürler<3

      Sil
  15. Ausem güzellikkkk <3 ben denemedim şampuanı ama benimde saç uçlarım kuru o yüzden sık sık uçlarını alıyorum tararken sıkıntı yaratıyor :( Artık bitkisel şampuanlar köpürmediği için alıştım bende köpürmeyenlere :D Hangimiz ışıltılı saçlara kavuştu ki diyorum 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem hoşgeldin ! gözlerim seni arıyor nerelerdesinnnnnnnnn :)
      Sonunda alıştın balım ama yine de köpüren ürünlere olan aşkın duruyordur eminim :D
      HArbiden öyle kuzum ya ışıltı saçlar hayaldi gerçek olamadı bi türlü :D

      Sil
  16. Ben de birikmiş puanlarımla en son indirimden yves rocher şampuan aldım bende saçımı beslesin diye yıpranmış saçlar için olan jojoba yağlı olanı aldım. O da biraz yağlı bi his verdi itiraf edeyim ama saçlarım da parladı bir yandan, yoksa yağlı görünümden mi acaba :) şaka bir yana yves rocher ürünlerini seviyorum, aile için bir şampuanı vardı tekrar onu alsaymışım daha iyi edermişim onu çoluk çocuk herkes kullanabiliyor.

    YanıtlaSil
  17. Saçlarım 2. günü hemen yağlanır :) Bu yüzden ben her şampuanı kullanamam.. Bu markanın mağazasının önünden her gün geçmeme rağmen nedense bana ilgi çekici gelmiyor..

    Sana şampuan olarak önerebileceğim, kendi kullandığım ve memnun kaldığım iki ürün ismi vermek istiyorum bitanem.. Pantene markasının 1- kepeğe karşı etkili şampuanı, 2- aqualight şampuanı..

    YanıtlaSil