28 Ağustos 2016 Pazar

Real Techniques Setting Brush │ Sabitleme Fırçası ♡ │ AUSE ESUA

Real Techniques Setting Brush │ Sabitleme Fırçası ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Real Techniques süngerinden sonra ilk fırça deneyimimi de -setting brush-sabitleme fırçasından- yana yaptım. Bu fırça -iyi ki aldım- torbasına hızla giriş yapanlardan.
Real Techniques Setting Brush │ Sabitleme Fırçası ♡ │ AUSE ESUA 




Yoğun olmayan, sentetik kıllara sahip ve yummıışacık ! Kolayca yıkanıyor, leke tutmuyor ve çabuk kuruyor.

Pudralı ürünleri uygulamada çok başarılı. Çoğunlukla göz kapağımı sabitlemek ve toz aydınlatıcı için kullanıyorum ki alma sebebim aydınlatıcı içindi. Likit ürünlerde ki performans da bir o kadar iyi. Ürünü emmeden tatmin edici  sonuç çıkarıyor.

Esasında her fırçada olduğu gibi bunu da çok fonksiyonlu olarak kullanabiliyoruz. 

-Aydınlatıcı 
-Pudra
-Likit ten ürünleri
-Kontür

Real Techniques Setting Brush │ Sabitleme Fırçası ♡ │ AUSE ESUA 


Makayj severleri yakından ilgilendiren kısım ise şüphesiz fırçayı yıkama aşaması. Bu konuda doğru ürünle, doğru bir şekilde fırçayı yıkamak oldukça önemli.

Bebek şampuanı, kremli şampuan, bulaşık deterjanı-zeytinyağ ya da güzelinden bir fırça temizleyici ile büyük titizlikle  bu işi yapmak gerekiyor. Mecbur kalınca sıvı sabun kullanarak yıkamak durumunda kaldığımı, sonucunda kılları felaket sertleştirdiğini ve göz çevreme-göz kapağıma uygulama yaparken batma yaptığını belirteyim. Bunu daha önce bir kaç fırça üzerinde de test etmiş, kabahati ise fırçaya bulmuştum.
Sorunun temelinde ise fırçaları yıkadığım -ürün- yatıyor. Bir sonraki yıkamayı önerdiğim şekilde uyguladım ve sorun ortadan kalktı. Fırça, ilk aldığım günkü gibi yumoş. 

Dikkat edilmesi gereken bir diğer husus ise  bu durum fırçanın kıl yapısıyla da bağlantılı olduğu. EcoTools Bamboo frıça setini bir kaç kez böyle yıkamama rağmen sertleşme, batma gibi sorun (hiç) yaşamadım.

Fiyat : 18,90 -indirimli / İndirimsiz de uygun 25,50 TL - Performansı açısından elinizin altında olması gereken uygun fiyatlı, güzel bir ürün. 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz? Bu fırçayı daha önce denediniz mi ? Fırça kıllarının sertleşmesi ile ilgili fikriniz neler ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


22 yorum:

  1. Setting brush benim göz altı kapatıcımı sabitleme fırçam 😃 Sadece bunun için kullanıyorum ama diğer işlerde de oldukça iyi Ausem, bende yedekli olan nadir fırçalardan😊 Ben ya bebek şampuanı ya da fırça temizleyici kullanıyorum. Sertleşme sorununu hiç yaşamadım, sabundan olmuştur bence de😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm bence de öyle bidaha elimi sürmem :D - bebek şampuanı çok işe yarıyor gerçekten - yolumuza onunla devam ediyoruz :d teşekkür ederim güzel suratlım <3

      Sil
  2. ya ben bundan çok istiyorum ama aliexpress ten çakmasını aldım :d rt çok pahalı geliyor bana :D indirimde bile cebimde akrep varmış gibi kaçıyorum :D :D umarım aldığım gelince beğenirim de içimde kalmaz .D ihtiyacım var böyle bir fırçaya, aslında indirimli fiyatı iyi gibi alınabilir yani :D güle güle kullan bebeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha Duygun yaaa bu hallerin beni bitiriyor :D <3
      Alixpressdekilerden bildiğim kadarıyla baya kaliteli kuzucum- yani onlarda olabilir neden olmasın :D almaya karar verirsen eğer mutlaka bak buna <3

      Sil
  3. Bende bebek şampuanı ile Mevy'nin anlattığı yöntemle temizliyorum.Bazen de temzileme sütümü kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebek şampuanı güzel oluyor :) temizleme sütü iyi fikirmiş deneyeyim <3

      Sil
  4. Yumoş diyişini severim senin 😚 Güzellik bu fırçalardan benimde almam lazım aydınlatıcı uygularken çok güzel oluyor :)) Sen kesin indirimli almışsındır bilirim ben seni ;) Ben garnier'in makyaj temizleme suyu bitsin diye fırçalarımı hep onunla yıkıyorum 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmmm fırçayı gördüğün yerde kap. Hatta şimdilerde cosmetica online da inirimde yani 18.90 düşmüş çok bi düşüş yok ama :d üç beş kuruş az ödemekte iyidir yahu :D
      hahahah bencede o temizleme suyu bitsin gitsin görmeyelim bidaha ama ben farklı versiyonunu aldım yine -_- mecburiyetten yazısı gelir yakında - teşekkür ederim yorumun için kuzucum <3

      Sil
  5. Göz altı sabitlemede özellikle bayılarak kullandığım bir fırça canım benim, bir çok alanda daha kullanıyorum ama aydınlatıcıda da çok iyi olduğunu sizlerden öğrenince bende bayılarak kullanmaya başladım orada da :)) Ellerine emeğine sağlık güzel gözlümm benim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlımm sabitlemede çok çok başarılı kesinlikle. Aydınlatıcı uygulamak da aynı şekilde :) seninde aydınlatıcı yönteminden memnun kalmana sevindim <3 teşekkür ederim güzel suratlım <3

      Sil
  6. Bende bu fırçayı aydınlatıcı uygulamak için satın almayı düşünüyorum :) Yıkarken kılları sertleşen fırçalarım oluyor onun için de biraz saç kremi kullanıyorum. İşe yarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazalcım saç kremi zor zamanların kurtarıcısı :D kesinlikle çok haklısın ^^ bence düşünmeden al derim <3

      Sil
  7. Bir türlü kendimi almaya ikna edemediğim fırça :D Fırçaları yıkama konusunda ilk başta ben de çok sıkıntı çektim kuzum ama anladım kullanılan ürünlerdeymiş sıkıntı şimdi dalin, saç kremi ile yıkıyorum genellikle yumuşacık oluyorlar aksi halde eklips fırçalarım kazık gibi olmuştu :(( İndirimde alınacak fırça olarak eklendi, alacağım bu sefer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum mutlaka elinin altındaa olması gereken bir fırça minik ama işlevi büyük :)
      Çok teşekkür ederim balım <3

      Sil
  8. Ause teşekkür ederim canım.Benim de almak isteyip, bir türlü edinemediğim fırça olur kendileri.Güzel arkadaşım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu hanımcımm yorumunuz için ben teşekkür ederim <3

      Sil
  9. Benim de joker fırçalarımdan. 3,5 yıl önce almıştım, hala ilk günkü gibi. Ben genelde içinde sülfat olmayan bir şampuanla yıkıyorum fırçalarımı ve sertlikle ilgili bir sorun yaşamadım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAşşallah Başak hanımcım uzun süre olmuş. Düzgün kullanımda yıllarca kullanılıyor çok haklısınız :)
      Sülfatsız şampuan - dikkat edeceğim bunu bilgi ve yorum için teşekkür ederim<3

      Sil
  10. Hihih ben de Başakla aynı yöntemi kullanıyorum sülfatsız organik bir şampuanla yıkıyorum fırçalarımı ki kendisi en joker fırçalarımdan biri olur yanımdan hiç ayırmam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermitciğimm ben okumuştum zaten bununla ilgili yazını ahahha :D blogunu linç etmekte üstüme yok- sülfatsız şampuan aklıma kazındı - kesinlikle kendisi minik işlevi büyük fırçalardan - yorumun için teşekkür ederim <3

      Sil
  11. Diğer fırçalarını denemiştim ama bunu almamıştım.. Yazdığın kullanım alanlarını düşününce almaya karar verdim bitanem <3 Ayrıca ben de fırçalarımı bebek şampuanıyla yıkıyorum.. Gratis'te özellikle kasa arkası indirime giren yanlış hatırlamıyorsam ''Dalin'' şampuanları fırçalarıma iyi geliyor :)

    Paylaşım güzeldi zevkle okudum bitanem <3

    YanıtlaSil
  12. Çok isteyip hala almadığım fırça bu

    YanıtlaSil