6 Ağustos 2016 Cumartesi

Ossion Make up Fixer Spray │ Ossion Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA

Ossion Make up Fixer Spray │ Ossion Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Yaz günleri sabitleyici spreylere pek ihtiyaç olmasa da acil durumlar için ya da pudralı ürünleri daha homojen göstersin, üstüne bir de tutkal gibi suratıma sabitlesin diye illa ki elimde bulunduruyorum. Şu sıralar da beni memnun edecek bir sabitleyici arayışındayım esasında.

Bundan öncesinde kendi yaptığım sabitleyiciyi kullanıyordum ve oldukça memnundum. Şimdi ise hem kendime iş görür sprey bulmak hem de sizlere faydalı olabilmek adına farklı ürünler denemeye çalışıyorum. Öncesinde Flormar deneyip hiç memnun kalmamıştım, sonrasında ise şimdi görmüş olduğunuz Ossion makyaj sabitleyici spreyini aldım.Sonuç ise yine aynı ... hüsran.


Ossion Make up Fixer Spray │ Ossion Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA 
Ossion markasından sözlükte haberdar olup, üstüne bir güzel araştırıp ve sonucunda  büyüklüğüne, fiyatına kanıp cosmetica online'dan sipariş ettim.

Sabitleme Süresi
Yaklaşık 7-8 saat makyajımın yüzümde kaldığını rahatlıkla söyleyebilirim.

Bıraktığı His
Hafif bir yapışkanlık hissi bırakıyor ve yüzümde hiç hoşuma gitmeyen bir ağırlık söz konusu. Sıktıktan sonra hemen yüzümü silmek istiyorum o derece.

Ayrıca içeriğindeki havadan dolayımı, yoksa spreyle mi alakalı inanın bilmiyorum fakat sıktığım zaman yüzümdeki küçük, görülmeyen tüyleri havaya kaldırıyor ve görünür kılıyor. Bu da kötü bir görüntü oluşturuyor. 5-10 dakika beklesem bile o minik tüyler bir türlü inmiyor. -_- O görüntüyü düzeltmek için bir takım oynamalar yaptığımda ise makyajı suratımdan kaldırıyorum ve pul pul bir görüntü oluyor.

Her seferinde ürünü süngere sıkarak ya da gül suyu ile beraber kullanarak uyguladım.

İçerik
Tabii ki değişmeyen eleman -Alkol-
Butane
Propane
Ethoxydlglycol
Parfüm
ve daha adını yazmakta zorlandığımı bir çok madde.

Uyarılar
Güneş ışığından ve 50 derece sıcaklıktan korunması gerekiyor. Hassas ciltlere kullanılması önerilmiyor.
-Yaklaşık 30 cm uzaklıktan püskürtünüz-

Fiyat : Ürün 300 ML ve 17 TL. Uzun süredir kullanıyorum ve kolay kolay bitecek gibi değil.

Peki sizler Ossion denediniz mi ? Ya da bana en şahanesinden, yüzü kurutmayan (tüyleri kaldırmayan^^), güzel kokulu, güzel içerikli bir sabitleyici önerebilir misiniz ?

Tabii ki bunları bilmeyi çok isterim !

Ossion Make up Fixer Spray │ Ossion Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA 
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

14 yorum:

  1. Ay aşkum nedir bu senin şanssızlığın yahu :( Eğer vücut makyajı falan yapıyorsan bacaklarına falan bronzer uyguladığında onun için kullanda çabuk bitsin bari kuzucum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma küboşum bir süre şansım iyi gitmedi:D
      Vücut makyajı hiç yapmadım kuzum :S yani yüzüme yaptığımda bile rahatsız oluyorum bide vücut yapsam duştan cıkmam :d hahah önerin için teşekkür ederim kuzucum

      Sil
  2. Bende Nyx in makyaj sabitleme spreyini kullanıyorum, pudralı görüntüyü güzel alıyor, ağırlık yapmıyor ama muhteşem bir sabitleme etkisi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Matmazel Green ^^ Sabitlemesi olmasa da olur o görüntüyü alsa bile yeter çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Bitanem güle güle kullan diyemiyorum elbette.. Tüyleri kaldırması sinir bozucu olsa gerek..

    Ben yaz mevsiminde sabitleyici kullanmıyorum lakin daha soğuk havalarda kullandığım bir sabitleyici var..

    Avon markasında bir makyaj sabitleyici var, siyah bir şişe 10-15 TL arası sanırım. Çok memnunum.. 1 senedir sanırım kullanıyorum bitmek üzere.. Elimin üstüne önce bu spreyden sıkıyorum sonra fondötenimi döküyorum hafifçe karıştırıyorum ve yüzüme uyguluyorum.. Çok güzel sabitliyor.. Ürünü makyaj bittikten sonra yüzüme fıslattığımda su serpmişim gibi görüntü oluyor ve ben bunu sevmiyorum.. O yüzden fondötene karıştırıp kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum maşşallah uzun süre yetmiş. Fiyatları uygun oluyor çok gördüm avon spreyini. Elimdekileri çürütünce alırım belki onu :) cok teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Tüyleri kaldırması çok kötüymüş kuzum ya, benim içinde asla almıcağım bir ürünmüş. NYX 'inkini çok öneriyorlar bir bak derim. Bende onu almayı düşünüyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım oldukça rahatsız edici. Nyx konusunda aklım çeliniyor sanırım alıcam :D <3

      Sil
  5. ayy fotolar tatil havası gibii. mavi deniz mavi beyaz evleri hatırlatıyoor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D Ay Deep ya bende tekrar bakınca farkettim :D Atina evleri gibi desene ^^ :) yorumun için teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Bu markayı hiç denememiştim Ausem, nedir bu spreylerden çektiğimiz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Blanam ya - aman sakın deneme zaten kuzum sevmezsin diye umuyorum :D

      Sil
  7. Ben de bir heves okudum ama :) Makyaj sabitleyici ve güneş koruyucu olarak Bioderma Eau de Soin'dan çok memnunum. Yalnızca, bazen yüzde tortu bıraktığını hissedebiliyorum. Onun dışında süper. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka hanımcım önerin için çok teşekkür ederim, kısa sürede bakacağım ona :) kocaman sevgiler <3

      Sil