5 Ağustos 2016 Cuma

Nyx Black Label Lipstick│Nyx Black Label Ruj │ 129 Beige ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Bir çoğumuz Beige rengini (tonlarını) seviyoruz herhalde değil mi ? Ruj, far ve ev dekorasyonuna kadar hayatımızda olan, sadeliği tercih edenlerin sık sık kullandığı, benimde favorilerimden bir renk beige.
Bu sefer ki beige seçimimi ise Nyx Black Label serisinden yaptım ve çok sevdim! Koyu göz makyajı ile oluşturduğu kombini çok beğeniyorum ve bir kez daha iyi ki almışım diyorum. ^^

Ambalaj :
Alt kısmı şeffaf, kapak kısmı gri ve siyah renkten oluşuyor. Bana göre oldukça dikkat çekici bir ambalaja sahip.

Yapısı :
Kremsi, ıslak bitişli bir yapısı var. Beni en çok memnun eden bir diğer özelliği ise çok hafif pürüzsüzlük sağlaması. Bu pürüzsüzlüğü daha muazzam yapmak için ise,  uygulamadan önce peeling ve balm ikilisini uyguluyorum. Sonuç : Harika ! <3

Kokusu :
Rahatsız etmeyecek yoğunlukta bir kokuya sahip. Birazcık ilaç gibi kokuyor ya da bana öyle geldi. İnanın tarif edemiyorum. Ancak böyle dememden kötü koktuğunu düşünmeyin çünkü hoş kokuyor.
 (İlaçtan kastım vücut, eklem ağrıları için kullanılan kremlerin kokusu.)

Kalıcılığı : Bir şey yemediğim, içmediğim taktirde süre maksimum 3 saat.  Eğer yeme, içme durumu oluyorsa bu süre  oldukça kısalıyor, illa ki tazelemek gerekiyor.

Fiyat : 21,50 TL

Tekrar Alır Mıyım ? 
Kesinlikle ! Diğer renklerine bakmak için sabırsızlanıyorum :)

Peki sizler NYX markası için neler düşünüyorsunuz ? Rujlarını denediniz mi ?
Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ilgın hanımcım çok teşekkürler, daha güzelleri sizin olsun <3

      Sil
  2. Ausem rengi harikaymış, tam benlik. :) Ambalajı da şahane gerçekten... :) NYX'in butter glosslarını aldım ben ama rujlarına hiç bakmadım. Ayrıca allıkları da hiç fena değil, bende bir tane mozaik allığı var :) Kışa doğru bazlarına da bakacağım umarım, kozmetik diyetim bitince :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm gerçekten çok güzel rengi ve ambalajı :) Ürün yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum hadi bakalım bitsin diyet gelsin yeni kozmikler :D :))<3

      Sil
  3. Ruj almayı yasaklamasam kendime buna şans verirdim çok güzelmiş rengi ^^ Güle güle sür sürüştür :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahha hepimiz elimizdekilerin bitmesini bekliyoruz sanırım :D ^^ çok teşekkür ederim Kermitcimm, daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  4. Tatlım rengi tam senlik aynen :):) Masum güzelim benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşummm çok teşekkür ederim güzelim, aynen tam benlik çok sevdim :) <3

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Yelizcim beğenmene çok sevindimmm :) <3

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. dimiiii çok güzel ^^ bende çok seviyorum <3

      Sil
  7. Rengine bayıldıııım kesinliklee alıcam Smokey gözler ile efsane duracağını düşündüm bi an çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenurcum bende çok beğendim ve alırken direkt olarak aklıma koyu göz makyajı ile uygulamak geldi. Hem fikir olmamız ne güzel :) <3

      Sil
  8. Rengine bayıldıııım kesinliklee alıcam Smokey gözler ile efsane duracağını düşündüm bi an çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle güle güle kullan balım..

    Çok güzel görünüyor.. Bu ruju kullanarak lütfen güzel bir makyaj bizimle paylaş :* <3

    Rujun ambalajı da güzel görünüyor, şık yani.. Rengi de bir çok makyajla uyar diye düşünüyorum.. Ve fiyatı da bence kabul edilir..

    Paylaşım için teşekkürler cano <3

    YanıtlaSil
  10. NYXe yaşadığım aşk her geçen gün artıyor hem fiyatları hem ürünleri cok güzel, listem inanılmaz arttı ama dayanamıyorummm bu da cok güzelmis ya :(

    YanıtlaSil