7 Ağustos 2016 Pazar

MİM : İlklerim ♡ │ AUSE ESUA

Gelin bir kahve içelim, sohbet edelim hı ?

Merhaba ! Bekleyen -mimler- arasında Sevgili Çağa'nın davet ettiği -ilklerim- mimine yer verdim. Zira diğerlerine göre daha pratik. Ötekileri de tez zamanda toparlarım umarım^^
Çağa'nın yazısı için tık tık.
İlk Aşkın ?
Bir akrabamızdı. Mallık dönemimdeydim.

İlk İşin ?
Turizim, Mutfak.

Bu sabah sana mesaj atan ilk kişi ?
Erkek arkadaşım, sağolsun.

Bu sabah ilk kimi düşündün ?
Kafamda deli sorular, kimi düşündüğümden bir haberim a-dostlar.
-unuttu-

İlk Öğretmenin ?
Nevzat Aksoy. Adı batsın.


İlk uçak yolculuğun ?
İstanbul, kardeşim için uçmuştum.

İlk yakın arkadaşın? Hala görüşüyor musunuz ?
İsimsiz. Artık görüşmüyoruz, pek ala yeni çevresi ile meşgul.

İlk yatıya gittiğin arkadaşın ?
İsimsiz.


Bu sabah ilk kimle konuştun ?
Henüz kimse ile konuşmadım. Bu bir sorun mu ? -_-

İlk katıldığın nikah veya düğün ?
Erkek arkadaşımın ablası. <3

Gittiğin ilk konser ?
Murat Kekilli. Pek küçüktüm.Bacak kadar halimle bu akşam ölürüm diyordum. (Mağdurluk ezelden var.)

Kırılan ilk kemiğin ?
Çok şükür kırmadım ama kolumu iki kez çıkarttım.

İlk piercingin ?
Yalandı. Mıknatıslı kullanıyordum. Deli miyim deldirecek.-_-

İlk Yurt dışı seyahatin ?
Hayaller, hayaller.


İzlediğin ilk film ?
Bir çok film izlemişimdir muhakkak. Amma velakin aklımda sadece Titanic kalmış.

Okulda aldığın ilk ceza ?
Ceza almama fırsat kalmadan okuldan kaçardım. Hiç o şerefe erişemedim.


İlk oda arkadaşın ?
Henüz yok. İyi ki de olmadı ^^


Aldığım ilk ders ?
Matematik, Türkçe. Ciddi odaklanma sorunum vardı.

İzlediğin ilk youtuber kanalı ?
Sierra Furtado

Bende bu mimi okuyan herkesi davet ediyorum ! <3

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

19 yorum:

  1. Bayılıyorum böyle kısacık, özcük, eğlencelik mimlere. Hay eline sağlık bacım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah Eminee bilmezmiyim böyle yazıları sevdiğini :D <3 sen de yap da gönlümüzü şenlendir guuzuuuğm

      Sil
  2. Çok güzel olmuş seninkidee keyifle okudum bitanem benimmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım çok teşekkür ederim <3 <3 :)

      Sil
  3. Ause ne güzel bir mim olmuş böyle 😄 kısacık cevaplarınla azıcık da olsa kısa kısa tanıdım seni 😄 Ama en çok bu akşam ölürüm sanaaa 😄😂 ahahahaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahha Zehra hanımcım çok teşekkür ederim :D beğenmene çok sevindimmmm <3 bu akşam ölürüm fenaydı ya :D

      Sil
  4. Ause ne güzel bir mim olmuş böyle 😄 kısacık cevaplarınla azıcık da olsa kısa kısa tanıdım seni 😄 Ama en çok bu akşam ölürüm sanaaa 😄😂 ahahahaaa.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş keyifle okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çağancım tekrar, davetin için <3

      Sil
  6. Ausem ne güzel bir mim olmuş :)) Ya ilk aşkı çizgi roman kahramanı olan bir benim galiba :-\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahahahahha :D var Blanam varrr dinozara aşık olanını da görmüştüm ben :D

      Sil
  7. Ne güzel olmus keyifle okudum <3

    YanıtlaSil
  8. Ayyy çok eğlencelliiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha Küboşum bitane de sen patlat bu mimden ! :D <3

      Sil
  9. Cok eglendim okurken😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esy'm çok teşekkür ederim :D <3

      Sil
  10. İlk yurt dışı seyahatin kısmında koptum ya aynı ben işte dur iki de şu ülkede hayal kurayım 😊☺️

    YanıtlaSil
  11. Çok keyifli olmuş bitanem :) Samimi kalemini seviyorum <3

    YanıtlaSil