11 Ağustos 2016 Perşembe

L'oreal Paris Mucizevi Yağ 3'ü 1 Arada Kremsi Yüz Temizleme Jeli ♡ │ AUSE ESUA

L'oreal Paris Mucizevi Yağ 3'ü 1 Arada Kremsi Yüz Temizleme Jeli  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Bir aydır düzenli olarak kullanmakta olduğum L'oreal Paris Mucizevi Yağ Kremsi Temizleme Jeli yazım karşınızda ! 

İçeriğinde ki gül ve  pasiflora yağı ile cildi mükemmel şekilde temizlediğini, beslediğini ve nemlendirdiğini vaat ediyor.
Esasında ürün kuru ve hassas ciltleri memnun edecek şekilde tasarlanmış. Karma-yağlı ciltler (bakınız ben) çok sevmez diye umuyorum. Benim içinse bu durum değişken. Yazları ağırlık olarak yağlanmayı kontrol altına alan ürünleri tercih ediyorken, kışları ise bu tarz ürünler kurtarıcım oluyor.

Ürünü merakıma yenilip, arkasını bile okumadan aldığım için bu önemli minik detayı görmezden gelmişim fakat bu benim için elbette engel değil.  Garnier Argan Yağlı Misel suyunun gözlerime verdiği zarardan sonra yumuşak, hassas ciltlere yakışır nazik bir temizleyici göz çevreme iyi gelir dedim ve kullanmaya başladım. Haliyle öyle de oldu.

L'oreal Paris Mucizevi Yağ 3'ü 1 Arada Kremsi Yüz Temizleme Jeli  ♡ │ AUSE ESUA 
Nazikçe, yakmadan, hırpalamadan ve herhangi bir zarar vermeden hassas göz çevremi, makyajımı güzelce temizliyor ve nemlendiriyor. Derinlemesine temizlik için ise pamuk şart. Parmaklarımla ovarak uyguladığımda yeterli olmuyor ve rimel kalıntıları kirpik diplerine, göz altına dökülüyor. O yüzden gözlerinizi pamuk ile temizlemenizde fayda var.

Yüz makyajını çoğu misel suya göre oldukça iyi temizliyor. Her ne kadar günlük temizleyici olarak kullanımı önerilse de bu pek mümkün değil. Hele ki benim için zira uyguladıktan sonra yüzümü yıkasam bile yağlı his bırakıyor. (Kuru - hassas ciltlerde farklılık gösterebilir ) 
Birkaç dakika sonra cilt yağı emiyor, emiyor da o durum beni rahatsız ediyor. O yüzden her zaman olduğu gibi yüzümü makyaj temizleme ürünü ile temizledikten sonra, mutlaka  jel-köpük formdaki farklı bir temizleyici ile yıkıyorum.

Biliyorum, özellikle Karma-yağlı cilde sahip olanların tek korkusu sivilce çıkarıp çıkarmadığı. Temizleyici ve cilt bakım ürünlerinin bu tarz sorun yaratacağını sanmıyorum ancak bu tür problem yaşayan bir çok kişide mevcut. Onları göz önünde bulundurarak, karma-yağlı cilde sahip olduğum halde sivilce sorunu yaşamadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Tabii bunda ardından farklı bir ürün ile yüzümü temizlemem de etken olabilir.

Bir diğer önemli konu ise ürünün hassas ve kuru ciltler için uygun olması. Yağlı bir cilde sahipseniz rahatsız olursunuz diye düşünüyorum. Aynı zamanda benim gibi T bölgesi yağlı olup yanak, burun ve göz çevresi kuru bir cilde sahipseniz memnun kalırsınız diye umuyorum. Yüz için olmasa bile göz makyajı için ideal bir temizleyici diyebilirim.

Şimdilerde sadece göz makyajım için kullanıyorum.Yaz mevsimlerinde kesinlikle almayacağım ancak kış aylarında yüzüm iyice kurumaya başladığından o dönemlerde muhtemelen kullanırım.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu ürünü denediniz mi ? Yağlı-Kremsi temizleyiciler hakkında düşünceleriniz neler ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Ürün 150 ML oldukça bereketli, çok az bir miktar tüm yüze yetiyor. Kullanım süresi 6 ay.

Fiyat : Cosmetica indirimli 13,90 TL arası. İndirimsiz 20,90 TL. Bir çok kozmetik mağazasında rahatlıkla bulabilirsiniz.


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


26 yorum:

  1. mucizevi yağ serisini merak ediyorum ama bu bana sivilcelenme yapar sankim, güle güle kullan canımmmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mervecim :)

      Sil
  2. Ausem bu ürünü şu ara bende deniyorum. Tüm yazdıklarına katılıyorum ancak, içeriğine bakarsan mineral yağ göreceksin. Ben dikkat etmeden almışım, mineral yağları kesinlikle cildimizden uzak tutmamız gerek. Sen hemen yüzünü temizleme jeli ile yıkadığından sivilcelenme yapmamış, ben de yıkıyorum mutlaka, cildin emmemesi lazım. Bitmek bilmiyor bir de :)) Öpüyorum kocaman❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam ona hiç dikkat etmemişim, iyi oldu söylediğin. Hangi ürün olursa olsun illa ki yüzümü temizleme jeli ile yıkayacağım Blanam rahat edemiyorum. Kullananlarda böyle kullansınlar en iyisi belli ki bu sebepten ötürü sivilcelenme oluyor :S bende öpüyorum kuzucum, uyarın için çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Canımm benim güzel gözlümm, yağlı his bırakmasını sevmedim, yağlı-karma bir cildim var ve ben kesinlikle anlaşamam bu ürünler anlaşıldı :/ alın,burun,bıyık ve çene bölgem (daha ne kaldı:DD) çabuk yağlanır mesela, kuru ciltlerin daha sevebileceği bir ürün ama formu felan değişik geldi bana, bu tarz bir temizleyici kullanmadım henüz..Ellerine sağlık güzel gözlüm benimmm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum bencede anlaşamazsın hele ki yağlı hissi sevmiyorsan :D çıldırabilirsin :D Bende ilkkez böyle bir ürün deneyimledi biraz garip gelmedi değil :D ben teşekkür ederim güzelim, kocaman kocaman öpüyorum <3

      Sil
  4. Ause'mm güzellik 😌 Bende makyaj pamukları ile temizliyorum yüzümü ama içim rahat etmediği için mutlaka köpükle filan yıkıyorum 😊 T bölgesi yazın yağlanacak diye korktuğum için artık makyaj yapmıyorum :/ Sıcak havalar biraz geçsin sonra yaparım :)) Blana'nın yorumuna katılıyorum bencede sen yüzünü jelle yıkadığın için sivilcelenme yapmadı yoksa T bölgesi nirvanaya çıkardı 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle güzelliğim zaten ten makyajına pek bayılmıyorum fakat göz makyajı, allık vs illa ki kullanıyorum ^^ ya da bazı günler için masum gördüğüm bb kremde oluyor ^^
      Kesinlikle kuzum yazıdada belirttiğim gibi muhtemelen yüzümü temizlediğim için sivilcelenme olmadı, mineral yağ olayını öğrendiğim iyi oldu mesela, hiç dikkat etmemiştim. Demek ki kullanmasam zar zor kuruttuğum sivilceler tekrar çıkacaktı :D

      Sil
  5. Bu seriyi merak etsemde yagliya dönük cildim ile güvenip deneyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mona ürünü kullandıktan sonra yüzünü temizleme jeli ile yıkarsan sorun yaşamazsın diye umuyorum Blana'nın dediği gibi ürünü içine çekmemesi gerek cildin. Fakat sen rahat edemem dersen hiç bakma derim :)

      Sil
  6. Merhaba Ause benimde karmadan yağlıya dönük cildim olduğu için cesaret edemedim.Bilgilerndirme için teşekkür ederim :)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, faydalı bulmana çok sevindim :)

      Sil
  7. Hassas ve kuru ciltli biri olarak ilgimi çekti; aklımda olsun! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım o zaman tam size göre :) <3

      Sil
  8. Ben de amway'in kremli yüz temizleyicisini kullanmıştım çok memnun kaldım cildim kuru olduğu için bence, çünkü yüzümü hiç kurutmadı hatta biraz yağlı bir his bırakıyordu. Kış aylarında kullandım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür ürünler kış aylarında çok iyi oluyor kesinlikle :) yorumun için teşekkürler <3

      Sil
  9. Çok çalışkansın sen ya Maşallah. Sürekli üreten bir Ause..
    Kalemin hep daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah :) beni böyle görmene çok sevindim :)))
      Hepimizin kalemi hep daim olsun <3

      Sil
  10. Ben de karma-yağlı ciltliyim cano o yüzden sivilce çıkarmaması benim için her üründe çok önemli.. Bu ürün çok çekici görünüyor..
    Senin memnun kaldığını öğrenince de içim biraz rahat etti açıkçası :)
    Bu Mucizevi yağ serisini de denemek istiyorum çok meraklardayım :)
    Güle güle kullan balım :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum eğer olur da alırsan, uyguladıktan sonra mutlaka yüzünü temizleme jeli ile yıkamanı öneririm. :)
      Çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun kuzucum <3

      Sil
    2. Genellikle hangi ürünü kullanırsam kullanayım (nemlendirici krem hariç) hep ardından bir avuç su çarpıyorum yüzüme.. :)

      Sil
  11. Karma ciltli biri olarak yağlı his bırakması benim için büyük dezavantaj baştan eleme sebebi :(

    YanıtlaSil
  12. Ause bnde kullanıyorum suan bu ürünü bana kız satarken direk parmağını za alıp hafif nemli yüzünüze yedirin sonra yıkayın tüm makyajınızı alır dedi ama benim makyaj hala suraatta☺pek memnun kalmadim nem dengesi iyi aslında cildim ck kuru senin yaptığın pamuk olayı mantikli ama bn bunu alırken makyaj temizleyicisi olarak almadım ki yüz yıkama jeli olarak almıştım kıza danışarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Beyaz Papatya memnun kalmadığına üzüldüm, sadece makyajı temizlemek için kullanmak en ideali öteki türlü direkt oalrak yüzü temizlerken bıraktığı his benim hoşuma gitmiyor ve yeterli gelmiyor temizliği- öncesinde bununla temizleyip ardından farklı bir temizleyici ile temizlemeniz daha etkili olacaktır :)

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil