5 Ağustos 2016 Cuma

Kajal Stick Foundation │ Kajal Stick Fondöten 01 ♡ │ AUSE ESUA

Kajal Stick Foundation │ Kajal Stick Fondöten ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba ! Gönül isterdi ki bu stick ile ilgili güzel  görüşlerimin olduğu bir yazı yazayım amma velakin aldığım gün yaşadığım sorun nedeni ile ne yazık ki bu mümkün değil. 
Çift taraflı stick ürünlere karşı olan ön yargım beni haklı çıkardı, hiç memnun kalmadım.

Esasında ben kajal ürünlerini çok severim, mesela göz kalemleri favorimdir. Ona güvenerek, tabii yorumlara da aldanarak almış bulundum.

*Ambalajı siyah, hafif altın renk ve şeffaf kapaktan oluşuyor. Kalitesiz, çıt kırıldım bir ambalaja sahip.

*İçeriğinde ki malum eleman stick ürünü tam sabit değil. Çok az bile çıkartsam oynamaya başlıyor. Fotoğraf çekiminde tam swatch aşamasına geçmiştim ki olanlar oldu. Daha sürer sürmez stick kırıldı. (çok fazla açmama rağmen). Sonrasını tahmin edebiliyorsunuzdur.

*Kullanabilir miyim ? Kaynaştırsam mı ? Diye düşünürken, şeffaf bir kutuya ürünü boca ettim.

*Yapısı ve renkleri oldukça iyi.Sürümü kolay.(Parmaklarla uyguladığımda ^^)
 Kontur işlemini yaparken tek merak ettiğim unsur renginin ne kadar belli olacağı ve ürünü fırça ya da süngerle uyguladığım da silinip, silinmeyeceği-idi. Çok şükür öyle bir sorun olmadı oldukça güzel sonuç verdi. (Tabii ürünü bilinenin dışında kullanmak sinirlerimi bozmadı değil.)

*Kalıcılığı ile net bir şey söyleyemeyeceğim fakat sabitleyici spreyler ile bizleri memnun edecek kıvama geliyor.
Son Hali

*İçeriği bir çok kozmetik ürünleri ile aynı. Alerjik bir sorun yaşamadım.

Tekrar Alır Mıyım ? Asla ! Ambalaja bir çözüm bulamaları lazım. (Bıngıl bıngıl sallanıyor -_-)

Not : Bu tür çift taraflı stick ürünlerini kullanışlı bulmadığımı belirtmeliyim zira iki renk birbirine bir süre sonra karışıyor. Kontur işleminde genelde, biri koyu bir açık renk olmak üzere stick koyu fondöten kullanıyorum, bundan sonra da böyle kullanmaya devam edeceğim.

Peki sizler denediniz mi ? Memnun musunuz ? Yoksa tek sorun yaşayan ben miyim ? -_- (Anlayacağınız mağdurum) Peki sizler ne alemdesiniz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Kajal Stick Foundation │ Kajal Stick Fondöten ♡ │ AUSE ESUA 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



19 yorum:

  1. Maybelline'nin stick ürününüde bu nedenle almadım ben biliyormusun güzel gözlüm. Biliyorum çünkü karışacak ve ben bunu çok kolay yapıcam,narin kullanamam çünkü ürünlerimi biraz hoyratım o konuda, o nedenle bu formdaki ürünlerde uzak duruyorum canım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlım aynen bende öyleyim. İlla ki karıştırırım yani o açıdan hiç kullanışlı değil, her ne kadar pratik gibi görünsede.
      Hiç hiç hiç sevmedim. Bu tür ürünlerin yakınında bile geçmem artık ^^ :) yorumun için çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. 2. resim gerçekten fiyosko olmuş kuzum ya bende almayı düşünmüyordum iyiki de almamışım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Çağlacım çok sinir oldum, üzüldüm. Çok pahalı bir ürün değil elbet ama yine de böyle sorunlar yaşamak insanı sinir edebiliyor. İyi ki almamışsın :(

      Sil
  3. Aynı sorunu bende essence'in stik aydınlatıcısında yaşadım.Daha kullanamadan yuvasından çıktı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım üzüldüm aynı sorunu yaşamanıza. :s Bu stick ürünleri nedense her marka iyi yapamıyor. Hayır test falan da mı yapmıyorlar ambalaj ile ilgili anlamıyorum ki :S

      Sil
  4. Aynı sorunu bende essence'in stik aydınlatıcısında yaşadım.Daha kullanamadan yuvasından çıktı :(

    YanıtlaSil
  5. Bunu görünce sivilceler için aldığım kurutucu stickim geldi aklıma 😂 Hic deneme fırsatım olmamıstı tesekkürler yazı icin ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah sahiden benziyor bir dönem bende kullanmıştım öyle birşey :D
      Ayşenurcum hiç deneme zaten arkana bakmadan kaç :D <3

      Sil
  6. Ause canım bilgilendirme için teşekkürler.Bende görüp almamıştık stick ürünleri pek kullanamadığım için.İyi ki almamışım dedim yazını okuduktan sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın hanımcım, faydalı olduysa ne mutlu bana. İyi ki almamışsınız bu tür ürünleri iyi araştırıp almak gerekiyor çok pahalı bir üründe olsa ucuz da olsa ambalajı kalitesiz ürün çok çıkıyor özellikle stickler de. Çok teşekkürler <3

      Sil
  7. Ausem bu ambalaj sorunları gerçekten felaket oluyor. Tamam uygun fiyatlı üründen çok beklentimiz yok ama ambalajları sağlam yapmak bu kadar zor olmamalı.
    Maybelline stick de çok kötü ve kullanışsız. Renkler birbirine karışıyor. Neyse ki, bu rengi veriyormuş. Maybelline dağıttığım an kayboluyor mesela. Ben de bir daha stick kontür ürünü almayacağım. Ellerine sağlık kuzum, öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KEsinlikle Blanam biraz daha titiz olabilirler bu konuda en basitinden Essence ın ambalajları çok dandik mesela durduk yere çatlıyor triplere giriyor :D
      Maybelline i konuşmuştuk seninle o ayrı bir dava. Bir de çok övülmüştü. Ay kime güvenceğimizi şaşırdık :D

      Sil
    2. bende koskocaman öpüyorum güzel Blana <3

      Sil
  8. Yarabbim o nasıl bişiymiş öle :D Bıngıl bıngıl ahahah :D Alemlerden alemlere gezip duruyrum valla kuzucum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahha Küboşum sorma ya böyle bir şey görmedim gerçekten sallanıyordu içinde ki ürün yani :d

      Sil
  9. Ben henüz bu formda bir kontür ürünü kullanmadım ama Maybelline markasına ait olanı kullanan blogger arkadaşlarımız hiç memnun değiller.. Aynı sorunu yaşadıklarını duymuştum..

    Alma bi daha böyle olanları cano :*

    YanıtlaSil
  10. 2.resmi gorunce butun hayallerim yıkıldı valla uzuldum ben maybelline markasininkini oldukca merak ediyorum hayatim yazi icin tesekkurler bizi kotu bir urunden kurtardin 😊

    YanıtlaSil
  11. Ben de almıştım. Berbat ötesi bir ürün bence. Yağlı ciltliyim bi de o kadar ağır geldi ki yapısı. Ne denediysem kullanamadım, çöpe atılmayı bekliyor :/

    YanıtlaSil