23 Ağustos 2016 Salı

Golden Rose Waterproof Lipliner ♡ Golden Rose Waterproof Dudak Kalemi ♡ │ AUSE ESUA



Golden Rose Waterproof Lipliner ♡ Golden Rose Waterproof Dudak Kalemi ♡ │ AUSE ESUA 






Merhaba !
Makyaj sever olarak, koleksiyonum var diyebileceğim tek ürün şüphesiz dudak kalemlerim.
Pratikliği, çantada taşıma kolaylığı ve  uygun fiyatları ile her zaman rujlardan daha ön plandalar benim için. Buna ilaveten çoğu ruja göre daha kalıcı olmaları da büyük etken tabii.

Golden Rose dudak kalemini, göz kalemini daha önce incelemiştik. Bu sefer ki yazım ise Golden Rose'un  waterproof özelliğinde ki kalem ruju ile ilgili. Merak Ettiysen Devamını Okuyalım Mı ?


Golden Rose Waterproof Lipliner ♡ Golden Rose Waterproof Dudak Kalemi ♡ │ AUSE ESUA 
Golden Rose WaterProof'un diğer dudak kalemlerinden farkı daha pratik olması. Asansörlü ambalajı sayesinde kalemtraş olmadan her daim rahatlıkla kullanabiliyoruz.
Golden Rose Waterproof Lipliner ♡ Golden Rose Waterproof Dudak Kalemi ♡ │ AUSE ESUA 
*Bendeki 51 numara. Rengi,  hafif  ve bir o kadar kendini belli eden gül kurusu tonlarında. (En Şahanesinden ! )

*Yapısını, matlığını, rengini ve duruşunu çok beğendim. Kalıcılığı ise muazzam.Sürmeye başladığınız an dudağa yapışıyor.Bardakta iz bırakmıyor.
Süre belirtmem gerekirse; Öğlen kullanmış olduğum waterproof lipliner gün boyunca, sürekli bir şeyler içmeme rağmen, akşam üzeri halen dudaklarımdaydı.

*Dikkat edilmesi gereken unsur ise (benim ilk etapta yaptığım) ürünü çok açmamak, zira yumuşak yapısı sebebiyle kırılmaya müsait. Ben fazla ucunu çıkarmama rağmen uygularken bir parçası kırıldı. O yüzden  uç noktada açıp o halde kullanmak, ruju çabucak bitirmemek adına daha iyi.

*Ambalajının yanın da bir diğer sıkıntısı ise miktarının az olması. Dudak kalemleri gibi öyle uzun süre kullanmak pek mümkün değil.

Dudaklarımda -pötür pötür- olacak şekilde bir kuruma sorunu yaşamadım ancak, kış mevsiminde neler olur bilinmez :)

Fiyatı 5-6 TL civarında, ben indirimle 3,75 almıştım. Fakat araştırdığım kadarıyla bazı yerlerde daha fazla fiyata satılıyor -10- lira gibi. Ürünün azlığı ve gereksiz fiyat fazlalığı nedeniyle indirim olmadan almam diye düşünüyorum.Bunun haricinde, indirim zamanlarında denk gelirseniz mutlaka kapın derim. :)

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

27 yorum:

  1. 51 numara bende de var ve ben de çok severek kullanıyorum. Golden Rose'un dudak kalemleri başarılı cidden. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcımm beğenmenize sevindim:) Dudak kalemleri çok başarılı kesinlikle :) teşekkürler <3

      Sil
  2. Rengi ne kadar da şahaneymiş gerçekten de. Güle güle kullan canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili -İstanbul Hanımefendisi- beğenmene çok sevindim :) kocaman sevgiler canım <3

      Sil
  3. Ausemm bu tam benlikmis gül kurusu olan bütün rujlara bayılıyorum ^^ Dediğin gibi 10 TL ye alınmaz ama indirimde bende bulursam kaçırmam :) Şahane fotoğraflar yine döktürmüşsün <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımm ikimiz de aynıyız o halde :) indirimde görürsen mutlaka bak derim- kalıcılığı çok çok iyi- teşekkür ederim kuzum <3

      Sil
  4. Daha önce başka markadan dudak kalemi denemiştim, asansörlüydü.. Çok açmışım çıt kırıldı :D Bu yüzden cano dediğin gibi dikkat etmek gerekiyor :) Zaten çok açmaya da gerek yok.. Çok pratikler.. Üstüne ruj sürmeye gerek kalmıyor bazen.. Üstüne ruj sürünce de daha uzun süre kalıcı oluyorlar.. Ve fiyat 10 lira çok abartmış o mağazalar :) İndirimde birkaç rengi birden alınabilir :)

    Güle güle kullan beybi :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum gerçekten dikkat etmek gerekiyor zira para boşa gidiyor yani :D Bende sırf ruj sürme olayından yırtmak için aldım esasında - tek başına yeterli kesinlikle :) rujla daha da kalıcı olabilir dediğin gibi* indirim döneminde kaçırma derim balım <3 teşekkürler <3

      Sil
    2. mutlaka minik bi koleksiyon yapıcam bundan <3

      Sil
  5. Renk tam benlik geldigimde bakicam <3

    YanıtlaSil
  6. O nasıl bir renkk <3<3 Kuzumm ilk fırsatta bakıcam, görselde müthiş görünüyor. Emeğine yüreğine sağlıkkk balımmmm benimmmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary :) rengini bende çok beğeniyorum indirimde yakalarsam tekrar alacağım aynı rengini stok bile yapabilirim :D. Teşekkür ederim kuzucum <3

      Sil
  7. Yine gül bahçesine gelmiş gibi oldum.Gerçekten sunum çok güzel Ause.En sonunda makyaj yapacağım galiba :) Üstelik 38-48 yaş arası hastahanede geçtiği için hep özenirdim.Ama hastam varken olmazdı.Şimdi olur belki.Bu tür tanıtımlar yapan kızlarımın her birinden bir ürün seçeceğim.Dudak kalemi senden, ruj Blana kızımdan, allık Duygun'dan :)) Böyle gider...Emeğine sağlık. Sevgilerimle canım kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacımmm :) eminim çok yakışacaktır sana bencede hepimizden birer parça topla :)
      Güzel, enerjik yorumun için çok teşekkür ederimmmmm hep mutlu ediyorsun beniii ve yaptığım bu işi severek yapmama destek oluyorsun :) çok kocaman öpüyorum, sevgiler Ece ablam <3

      Sil
  8. Rengi çok doğal duruyor gerçekten. En sevdiğim tonlardan üstelik. Güle güle, güzel günlerde kullanman dileğiyle canım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :) <3 gerçekten çok doğal, güzel bir rengi var. Günlük kullanım için ideal <3

      Sil
  9. Golden Rose değil ama Flormar markasından bu tona çok yakın var bende de :)) Çok severek kullanıyorum balım bu tonlar nasıl sevilmesin ki ımaaa :) Kalıcılığı için bunu da alacağım öpüyorum seni koskocaman ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmm sevdiğini biliyorum :) Flormar dudak kalemleri aklımda yazını okumuştum, denk gelirsem alacağım mutlaka ama biliyosun ben hep indirim kolluyorum :D <3 bende kocaman öpüyorum teşekkür ederim kuzum

      Sil
  10. o nasıl tatlış bir pembedir, pembenin ne güzel tonu hiç şüphesiz! bayıldım mutlaka almalıyım ya :D :D eline sağlık bebeğim sayende bu renkten haberim oldu ayrıca hiç golden rose dan dudak kalemim yok, ondan da olsun :D fiyatı çok uçukmuş bazı yerlerde, 10 tl nedir :D bence de indirim olmadan çok şart dğil almak, nasılsa sık sık girer :) öptüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığımmm :) O halde ilk golden rose kalemin bu mu olacak diyoruz :) İndirim olmadan yanından geçme zaten yani ruj alırsın o fiyata :D (rujları o fiyata düşüyor bazen :D )

      beğenmene çok sevindim kuzum, indirimde yakalarsan bi bak derim.Bu rengi gerçekten şahane :) teşekkür ederim öptüm çok <3

      Sil
  11. rengi o kadar güzel ki... fiyatıda çok ama çok iyiii.. güzel günlerde kullan bebeğim. bende bakacağım bu ürüne kesinlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merveciiim beğenmene sevindim :) fiyatı da indirim döneminde oldukça uygun - teşekkür ederim <3

      Sil
  12. Ausem bu yazına 65. yorum yazışım, her seferinde internetim kopuyor yayınlanmıyor, hayırlısı diyorum🙈 Ben yarın bir avm ziyareti yapacağım üşenmezsem, Golden Rose'a bir uğrayayım😊 Neyim eksik değil mi?!🙈 Rengine gerçekten bayıldım, bu asansörlülerden bende yok😔 Bu arada bir allık aldım, gizlice göstereyim sana, sen de al çok güzel 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahha oy Blana'm kıyamam yaaaa :D doğaüstü güçler tarafından engelleniyor mu dersin -_-
      dudak kalemini de -al al - bence de neyin eksikk tabii kii balım :D allık için whatspa yapıştımmm Blana'mmmm <3

      Sil
  13. Rica ederim Ause kızım :))

    YanıtlaSil