29 Ağustos 2016 Pazartesi

Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA

Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA
Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA 


Merhaba ! Benim gibi siyah göz kaleminden vazgeçip, kahverengi göz kalemlerine merak sardıysanız, üstüne birde arıyorsanız bu  yazım tam size göre !
Golden Rose dudak kalemleri, rujları derken hızla yükselmeye devam ediyor. Müşteri memnuniyeti ise bal kıvamında. Sorunlarınızla hemencik ilgileniyorlar.
Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA
Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA 
Bu sefer ki deneyimim göz kalemleri üzerine oldu. Lise döneminde siyah göz kalemlerini deli gibi tüketen ben, şimdiler de kahverengi kalemleri aynı oranda kullanmaya başladım.

Bir süredir kahverengi bir göz kalemi arayışındaydım. Genelde ya çok koyu-siyaha yakın oluyor ya da çok açık sütlü kahve kıvamında oluyordu.
Sonunda istediğim  rengi buldum !
Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA
Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA 

Golden Rose Dream Eyes Eyeliner / Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408

*Golden Rose 'un , 
dudak kalemlerinde olduğu gibi göz kalemlerinde de renk skalası oldukça geniş. İstediğiniz rengi rahatlıkla bulabilirsiniz.

*Sürümü kolay. Göz altına, göz kapağına rahatlıkla uyguluyorum. En güzel yanı da yumuşak olması, göz kapağımı hiç acıtmıyor.

*Kirpik diplerine akma durumu olmadı. Ancak siyah rengi ile böyle bir sorun yaşanılır diye düşünüyorum zira araştırdığımda bu dertten yakınanlar vardı. Siyah daha yoğun olduğu için öyleydi belkide. Bense bu renginde böyle bir sorunu yaşamadım.

*Kalıcılığı ise ne çok iyi ne çok kötü. Gün için de beni  gayet iyi idare ediyor. Sıcak havalarda, terden ötürü akma sorunu da yaşamadım.

*Çoğunlukla dağınık göz makyajı dediğimiz görüntüyü elde etmek için uyguluyorum. Göz kapağımın diplerine bolca sürüp, çok hafif parmaklarımla dağıtıyorum. Aynı işlemi alt kirpik diplerine  fırça yardımıyla uyguluyorum. Hafif olduğundan, yoğun görüntü elde etmek için bir kaç kez üstünden geçmem gerektiğini belirteyim.
Bunu far ile yapmak daha güzel sonuçlar verse de kalem ile uygulamak büyük pratiklik benim için. Fırça derdi, palet derdi olmaksızısın yanımda rahatlıkla taşıyor ve göz makyajımı tazeliyorum.

-Kolayca taşıyabilme, pratiklik ve uygun fiyatlı olmasından ötürü tekrar alacağım ürünler arasında. Günlük makyajım da kolaya kaçtığım ve hep sabit ilerlediğim için bu göz kalemleri uzun süre benimle olacak gibi.-

Fiyat : 2,90  -  3,70 TL arasında değişiyor. 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Golden Rose göz kalemini denediniz mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA
Golden Rose Dream Eyes Eyeliner │ Golden Rose Kahverengi Göz Kalemi 408 ♡│ AUSE ESUA 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

16 yorum:

  1. Bu kalemden bende de var kuzum çok severek kullanıyorum bu ara bende taktım siyahtan sonra :)) Güzel bir yazı olmus kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çağlacım :)<3

      Sil
  2. Evet ya, siyah göz kalemlerini ne çok kullandık :) Geçen sene ben de merak sarmıştım kahverengi kalemlere, özellikle sonbaharda inanılmaz güzel durmuştu.. Tekrar alabilirim <3

    Teşekkürler bitanem ^^ :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kuzucum :) Son bahara yakışır <3

      Sil
  3. Rengi "taupe" gibi mi? Bu tonlar bende çok açık duruyor ve yorgun gösteriyor. Ama diğer renklerine bakabilirim bu kalemin, zira ben de kahverengi kalem sevenlerdenim. Hele ki Sephora'nın Tiramisu rengine benzeyeni varsa, bu fiyata tadından yenmez :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım biraz andırıyor sanki :) O yüzden dediğiniz gibi renk açık gelebilir. Fakat diğer renklerine göz atın derim :) Sephora'nın tiramisu rengine bakimm bende adı gibi nefistir eminim ^^ benzeyenini bulursanız bana da haber verin - teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  4. Kahverengi göz kalemleri, benim göz kalemi olarak neredeyse tek rengim... Siyah çok sert görünüyor bende. Çok nadir siyah kullanıyorum ama çeşit çeşit kahve kalemim var, bence çok daha doğal görüntü veriyorlar. Bu kaleme de bakayım Ausem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm artık bana da çok sert geliyor siyah * bi ara çok seviyordum şimdiler de nadir kullanıyorum :)
      Bi bak farklı tonlarda kahverengiler de var belki seversin Blanam<3

      Sil
  5. elimde Bobbie Brown markasına ait göz kalemi var bitince bunu almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili -güzel ve kültürlü- ^^ umarım beğenirsiniz, teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Ama rengi çoook güzel kuzumm <3 <3 Sırf rengi için alınır, özellikle alt kirpik diplerime farklı renk kalemler kullanmayı çok seviyorum balım mutlaka bakacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary ^^ rengini gerçekten çok beğendim diğer tonlarını da almayı düşünüyorum. Teşekkür ederim balım <3

      Sil
  7. Güzellikkkkk ben hayatımda siyah dışında birde gece mavisi göz kalemi almışımdır onun dışında cıkıtsss 😊 Bazen kalem bile kullanmaya üşeniyorum valla bak geçen gün eyeliner çekmem 10 dakika sürdü elim titrediği için fay hattı gibi onu düzeltmek içinde kalem kullanıyorum 🙈 he sürünce herkes çok seviyor orası ayrı :)) Golden Rose sevdiğim bi marka öpüyorum bal yanaklarından ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel surat ! senin bu takıntılı hallerin beni bitiriyor :D Bende üşeniyorum kuzum bi ara eyeliner çok kullanırdım şimdi hiç kullanamıyorum sürmeyi unuttum valla :D Golden rose seversin bilirim ama Flormarı daha cok :D denk gelirsen bi bak kuzucum siyaha yakın koyu kahveler var daha yumuşak duruyor belki seversin <3 öptüm bende güzel suratından !

      Sil
  8. Rengine bayıldım. Ne kadar soft yaa..

    YanıtlaSil