12 Ağustos 2016 Cuma

Estee Lauder │Perfectly Clean Tonik ♡ │ AUSE ESUA

Estee Lauder │Perfectly Clean Tonik ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba! Uzun süredir kullanmakta olduğum, çok sevdiğim hatta fiyatından ötürü gıdım gıdım kullandığım Estee Lauder Temizleyici Tonik yazım sonunda Blog da yerini aldı !

Beni gerçekten takip ediyorsanız eğer, indirim canavarı-pinti bir blogger olduğumu da biliyorsunuzdur, diye umuyorum ^^
Her zaman önceliğim indirim olmuştur ve zirvede bıraktığım, tek geçtiğim indirimli ürünüm ise şüphesiz Estee Lauder Perfectly Clean.
Estee Lauder │Perfectly Clean Tonik ♡ │ AUSE ESUA 

Peki ne işe yarıyor bu tonik ?

  • Altın rengi kapağı, şeffaf şişesi ile oldukça şık bir ambalaja sahip.
  • Tüm cilt tipleri için kullanıma uygun, arındırıcı tonik olarak geçiyor.
  • Bugüne kadar kullandığım (diadermine tonik dışında) en iyi arındırıcı toniklerden bir tanesi. 
  • Cildi çok güzel arındırıyor, rahatlatıyor. Arındığını gerçekten hissediyorum.
  • İndirimsiz alır mıydım ? Pek emin değilim zira ürün hiç bereketli değil. Tonikleri dönüşümlü kullandığımdan bitirme süresi biraz kısalmış olsa da her gün kullanımda ürün dayanmayacaktır çünkü 2 haftalık düzenli kullanımda yarıya yaklaşmıştı. (Halbüsü çok kullanmıyordum) Hele ki benim gibi bola-sele kullanıyorsanız hiç dayanamayacaktır. İlk kez bir toniği az az kullanarak büyük başarı elde ettiğimi de söylemeliyim. 
  • Kokusu biraz ağır ve yakıcı. Bu da içeriğinden ötürü olsa gerek. Yüzümü temizlerken az da olsa kokusu geliyor. 
  • Sonlara doğru ambalajla ilgili ufak bir sıkıntım oldu, kapağını çevirirken sert baskı uygulayınca kapağın göbeğindeki kısmı içine çökerttim -_-. Elbette bu büyük sorun teşkil etmiyor ancak kaza ile şişe ters dönünce ürün kapağın içine gidiyor ve açarken de dökülme oluyor ^^ . Olur da çökertirsiniz diye belirteyim istedim.
Uygulama : Temiz cilde sabah ve akşam olmak üzere pamuk yardımıyla uygulayın.
Estee Lauder │Perfectly Clean Tonik ♡ │ AUSE ESUA 

Not : Eğer bütün gün dışarıdaysam (makyaj yapsam da yapmasam da ) eve döndüğümde, yüzümü misel su ile temizleyip bu toniği uyguladığım zaman tuhaf bir koku oluşuyor. İnanır mısınız çok kir çıkıyor. Koku sebebini de yüzümün mikroplardan arınmasına bağladım :D (bu günler haricinde, geceleri temizleme jeli sonrası kullanımda böyle bir koku almadım)

( size de Ause mikroptan mı oluşuyor düşüncesi gelmedi mi ? )

Gerçekten çok sevdim, memnun kaldım. Peki tekrar alır mıyım ? İndirim yakalarsam neden olmasın :)

Peki sizler bu marka için neler düşünüyorsunuz ? Bu toniği denediniz mi ? Bana önerebileceğiniz başka bir ürünü var mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Fiyat : 200 ML  /  90-100 TL arası. Bense indirimle 20 TL ye aldım. 
Kullanım Süresi 24 Ay

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

26 yorum:

  1. Süpersin! indirimleri bende takip ediyorum. Son ürünüme baktın mı bilmiyorum çok merak ettiğim ürünü hangi fiyata aldım.. Netten alışveriş daha karlı oluyor :)) Ellerine sağlık yazı için fotoğraflara diyecek yok.. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum yazına :) Kesinlikle netten alışveriş daha iyi oluyor. Beğenmene çok sevindim :) çok teşekkürler<3

      Sil
  2. Ay indirimle 20 TL deyince gözlerim açıldı :) Fakat, kokusunu hissediyorum ve hafif yakıyor dediğin için içinde alkol mü var sorusu aklıma takıldı. Var mı acaba? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah :) Başak hanımcım içeriğinde maalesef alkol mevcut, ancak etkili bir ürün kesinlikle :)

      Sil
  3. Ausem cidden indirim canavarısın :)) Nasıl yapıyorsun anlamıyorum ki! :) Toniği beğenmene sevindim, ama koku alkolden olabilir. Pure Beauty'nin sana fotoğrafını attığım toniğini kullanıyorum, hiç fena değil, aklında olsun kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm :) <3 Sanıyorum alkolden ötürü öyle kuzum. Mutlaka bakıcam ona zaten ambalajını çok beğenmiştim :D etkisi de güzelse mutlaka alırım <3

      Sil
  4. Ausem ben de pintiyim hic de cekinmiyorum bunu söylerken, fiyati fazla ürünlere 100 kere bakarim düsünürüm ve belki alirim, cogu zaman almiyorum bile.. Indirim arastirmaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm :) pinti olmak ne güzel dimi <3
      Bende çok bakınırım, 10 kez düşünürüm. Sonucunda mutlaka uygun fiyata satan yer bulurum :D
      Kesinlikle araştırmaya devam ! <3

      Sil
  5. 20 TL ye nasıl aldın canım indirimle bravo sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Güzel ve Kültürlü :) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Fiyatı çok iyiymiş canım :))) Güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) daha güzelleri sizin olsun <3

      Sil
  7. Bende indirimleri takip ediyorum ama bu kadar düşebilceğini düşünmemiştim ^^ Çok uyguna almışın kuzum güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum inan bende böylesini beklemiyordum :D teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun canım <3

      Sil
  8. Maşallah gerçekten uyguna almışsın. Harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kalem kuklası :) çok teşekkür ederim ! <3 :)))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Yelizcim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Bitanesi, sen süper bir indirimle almışsın ^^
    Estee Lauder olsun bizim olsun :D Henüz bu markanın ürünlerini kullanmadım, malum fiyatlarından ötürü.. Ama kesinlikle denemek istediğim ürünleri var..

    Merak ettim, bu toniği kullandıktan sonra yanma, kızarma ya da sivilce gibi bir problemin oldu mu cano ?

    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma kuzum bende fiyatlarından ötürü hep kaçmışımdır bunu da bu fiyata bulunca kaçırmadım. Öncesinde bir de deneme boyunu almıştım, gayet uygun fiyataydı eğer kullanmak istiyorsan mutlaka set-paket ürünlerine bak derim internette çok uyguna satılıyor :)

      Kuzum yanma, sivilcelenme kesinlikle yaşamadım. Tek rahatsız edici noktası kokusuydu bana göre. Birde mutlaka göz çevresinden uzak tutmak gerekiyor. <3 :)

      Sil
    2. Evet ya, tam boyları çok pahalı..
      Ben de seyahat setlerini tercih ediyorum..
      En son Clinique kullandım..
      Estee Lauder için de bir şans olacak :)

      Sil
  11. Estee markası genellikle parfümleriyle dikkatimi çekiyor.Renkli kozmetik ve cilt bakım ürünlerini neredeyse hiç kullanmadım.Deneyimlerim bir ruj ile dudak kaleminden ibaret sadece :)

    YanıtlaSil
  12. Ause'mmmmm kız sen naptınnn 🙈 Ayy dur bi saçımı başımı yolayım valla indirim eşittir sen diyince hiçte haksız sayılmıyorum dimi 😊 İndirimde şuan zirvedeseniz bence bunun üstüne çıkamazsın sana kupa vermek istiyorum 🏆🏆 Vallahi çok güzel ev geçindirirsin senden lazım her eve şart :)) Ürünün ambalajı çok şık içerik olarakta gayet iyi ımma kokusu orada bi durdum :))

    YanıtlaSil
  13. Vay be indirimin hası :) Kişisel bakım blogları için son yazımda hayır duada bulundum :) ❤

    YanıtlaSil
  14. Ay ne kadar ucuza almışsınız. Depolasaydınız keşke. :)

    YanıtlaSil
  15. kuzum ya fiyatı o kadar yüksek olan bu ürünü 20 tl ye çok çok iyi almışsın. ben daha önce bunun tester boyunu deneyip çok memnun kalmıştım ama pahalı olduğu için almamıştım büyük boyunu. estee nin bu tonik ve temizleyicileri bana çok iyi geliyor, bari bakayım da indirime denk gelirsem alayım. eline sağlık! <3

    YanıtlaSil