8 Ağustos 2016 Pazartesi

Estee Lauder Minis Set ♡ │ AUSE ESUA

Estee Lauder Minis Set  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Estee Lauder benim çok merak ettiğim, ambalajlarını beğendiğim fakat fiyatından ötürü kaçtığım bir marka.
Gittigidiyor alışverişimde bu setin fiyatı makul olunca yüksek miktar vermeden önce ürünü deneyimleme fikri daha cazip geldi.
Set : Kalemlik tipi fuşya makyaj çantası, rimel, kapatıcı ve göz çevresi kremi olmak üzere 4 parçadan oluşuyor.
3 ürününde ambalajları çok şık. Kozmetik ürünlerine gold rengi çok yakışmıyor mu sizce de ?

İlk Aşama : Göz Çevresi Kremi
Estee Lauder Minis Set  ♡ │ AUSE ESUA 



     
*Kremin amacı yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmak. Tam benlik bir ürün değil, fakat yaşlanma karşıtı olduğu için düzenli olarak kullandım. Yaş az olsun çok olsun kırışıklık sorunu az bile olsa çoğumuz da görülebiliyor, görülmeyen kısmı ise her zaman ki gibi kutsanmış sayıyorum.

*Krem 5 ml seyahatler için oldukça uygun. Ben ilk etap da ürünü 1 haftada bitireceğimi düşünsem de 1 ay rahat kullandım. Ki zaten göz kremlerinde çok az bir miktar yeterli oluyor.

*İçeriğindeki spf faktörü ile güneşin zararlı etkilerine karşı koruma sağladığını ve düzenli kullanımda yaşlanma belirtilerini azalttığını vaat ediyor.
Kısa sürede böyle bir şeyi test etmem mümkün değil. Ürünü ağırlık olarak geceleri kullanmamda buna sebep tabii.

Ürünün Yapısı - Bıraktığı His
*İnce yapılı bir krem ve çok çabuk emiliyor.
*Çok hafif dolgunluk hissi ile beraber ufak bir karıncalanma da yapıyor.
*Hafif, hoş bir kokuya sahip.

Göz çevresini ferahlatan ürünleri çok sevdiğimden (jel gibi) tekrar almayacağım.

İkinci Aşama : Estee Lauder Double Wear 02 Light-Medium
Estee Lauder Minis Set  ♡ │ AUSE ESUA 

Sanıyorum, denediğim kapatıcı ürünler arasında vaatlerini fazlasıyla yerine getiren tek kapatıcı bu.
*Aplikatörü çok kullanışlı, pıt pıt hareketlerle rahat uygulama sağlıyor.
*Çok az bir miktar iyi sonuç için yeterli.
*Çizgilere dolmuyor.
*İnce yapısıyla ağırlık yapmadan, yapay olmayan doğal bir kapatıcılık sağlıyor.
-Ben daha çok aydınlık görünüm sağlamak için kullandım.-
Büyük boyunu alırım diye düşünüyorum <3

Estee Lauder Minis Set  ♡ │ AUSE ESUA 





Estee Lauder Minis Set  ♡ │ AUSE ESUA 

Ve  Son Dokunuş !  Estee Lauder 01 Extreme Black Mascara


Bugüne kadar kullandığım -abartısız- en mükemmel maskara !
*Fırçası, yapısı-kıvamı harika.
*Kirpiklerde topaklanma yapmıyor. Çok güzel ayırıyor, uzatıyor ve dolgunluk veriyor.
*Bu miniş haliyle bile beni 2 -3 ay rahat idare etti. Mutlaka normal boyunu alacağım.
Estee Lauder Minis Set  ♡ │ AUSE ESUA 


Bu  minis setin fiyatı 45 TL. 


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


20 yorum:

  1. Deneyip fikir sahibi olmak için oldukça iyi bir rakam, markaya göre hem de.
    Kapatıcı arayışım sürüyor maskara sevdam hiç bitmeyecek zaten:)
    Ben bunlara bir bakayım, bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) fiyatı çok uygun geldi. Bu tür deneme boylarının olduğu setler çok çok var. Çeşitli sitelerde bulabilirsin :) beğenmene çok sevindim kocaman sevgiler, teşekkürler <3

      Sil
  2. Çok mantıklı bir setmiş bu Ausem, denemek için çok iyi fiyat olarak da... :) Estee Lauder sevdiğim bir markadır benim de, full color envy rujları da bence çok güzel. Ellerine sağlık güzel gözlüm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Blanam :) Sevdiğini biliyorummmmmm <3 ^^
      rujlarına da bir bakayım o halde :) beğenmene sevindim bal suratlım, çok teşekkür ederim<3

      Sil
  3. Böyle bir markada bu fiyat bencede cok iyimis en cok kapatıcısını merak ettim teşekkürler canımm benim ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum gerçekten çok çok iyi :) bir çok sitede farklı avantaj paketlerine bakabilirsin gayet iyi bir fiyata satılıyor hem. Normal boy yerine sürekli böylelerini bile alabilirim :D ben teşekkür ederim <3

      Sil
    2. Kuzucum gerçekten çok çok iyi :) bir çok sitede farklı avantaj paketlerine bakabilirsin gayet iyi bir fiyata satılıyor hem. Normal boy yerine sürekli böylelerini bile alabilirim :D ben teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Ay minnoş minnoş ne tatlılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy dimii Küboşşş :D :D <3 daha güzelleri senin olsun balım

      Sil
  5. Ause gercekten fiyat olarak cok iyi. Kapatici ve maskara oldukca populer zaten. Cok istedim denemeyi ve not aldim bu seti. Goz cevremde oldukca mimik cizgileri var. E tabi yas da 33 olunca ister istemez meyilliyim bu urunlere.. bu arada dedigin gibi kozmetige ve bakim urunlerine bende cok yakistiriyorum gold detaylari. Hele bide camsa 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım 33 yaşında olup 20 lik gösteren hatunn :)
      gold ile ilgili hem fikir olmamız ne güzel güzelim, denk gelirsen kap bu seti derim. Hatta normal boy olup, set halinde satılan avantaj paketleri de var gayet uygun fiyata bi bakabilirsin :)

      Sil
    2. Ayy kizcem saolasin utandim 😘😘 bakiyim ben bi buna ya..

      Sil
  6. fotolar ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deep, beğenmene çok mutlu oldum :)

      Sil
  7. Güzellik bende bunu Boyner'de görmüştüm alsam mı diye düşünmüştüm :)) Keşke alsaymışım dedim bakarım bende bu sete görünce eklerim siparişime 😚 Maskara maşallah baya uzun süre gitmiş ne güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem aynen öyle oldu :) uzun süre yetti bana. Mini boylarını kap derim :) Denemek için oldukça idealler <3

      Sil
  8. çok güzel anlatmışsın canooo :*

    o maskarayı ben de istiyorummmm..

    Benim için makyajda en önemli yer gözler.. Maskarasız asla ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacımm çok teşekkür ederim :)
      Bende maskarayı çok seviyorum. O halde buna mutlaka bakmalısın kuzum <3

      Sil
  9. Böyle setlere bayılıyorum arkadaşım.Benim ihtiyacımı fazlasıyla gideriyor.Minik göz kremleri bana çok uzun süre yetiyor. En son Clinique ten böyle bir seyahat seti almıştım ve göz kremi bana 3 ay yetti:) Hem daha güzel markaları deneyimlemiş oluyoruz hemde güzel değilse bile fazla para vermeden öğrenmiş oluyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım çok haklısın aynen öyle düşünüyorum bende :) uzun süre yeterli geliyor. Büyük boya tek fiyat vermektense set e büyük boy fiyatı vermek hatta daha uyguna almak çok iyi oluyor :) çok teşekkürler <3

      Sil