22 Ağustos 2016 Pazartesi

Essence Stay Natural Concealer ♡ Essence Stay Natural Kapatıcı ♡ │ AUSE ESUA

Essence Stay Natural Concealer  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! 
Bugünkü yazım -essence stay natural- kapatıcısı ile ilgili. 
Benim alma sebebim,  kapatıcı olarak değilde tüm yüzüme az miktar uygulayıp ince, hafif ve iyi bir görüntü oluşturur düşüncesiydi. Sonuç, beklediğim gibi oldu. 

Essence Stay Natural Concealer  ♡ │ AUSE ESUA 
*Asansörlü, fırçalı bir forma sahip.Çevirerek ürünün çıkmasını sağlıyorsunuz. İlk etapta ürün çok dipte olduğu için çevir babam çevir ancak kapatıcı geldi. Sonrasındaysa sorunsuzca kullanmaya başladım fakat çok da bayılmadım ambalajına.

*İnce yapısı sayesinde, yüzde ve gözde ağırlık yapmayan bir kapatıcı.(En sevdiğim türden ! ) Zira ağır, yoğun ürünleri kullanmak ten ürünlerinden nefret etmeme neden oluyor. Suratımdan anında söküp atasım geliyor.  Bu tür ince yapılı ürünler ise şüphesiz favorim oluyor. (Bazı pürüzleri saymazsak)

*Çizgilere dolma ya da birikme yapmıyor. 

*Kapatıcılığı az. Göz altı morlukların-dan muzdaripseniz daha koyu rengini alıp, tatmin edici bir sonuç elde edebilirsiniz.Eğer benim gibi  aydınlatıcı olarak veya biraz daha  iyi bir görünmek için uygun fiyatlı bir kapatıcı arayışındaysanız bir şans verin derim.

*Benim için önemli noktalardan birisi ürünün kullanım süresi. Bunun ki hiç yeterli değil. Çok çok çok çabuk bitiyor. Nasıl oldu inanın anlamadım. Arka tarafını çıkartıp kontrol ettim, şaka gibi :D bitmiş ! .Estee Lauder 'ın mini boyunu bile uzun süre kullanmıştım. (yazı için tık tık)

Uygulama : (Öncesinde göz çevremi, yüzümü mutlaka nemlendiriyorum)
İlk olarak kedi dili fırça le uygulayıp üzerinden süngerle geçtim ya da sadece sünger kullandım. Sonrasında daha iyi sonuç verdiğini düşündüğüm için ürünü önce parmaklarımla  -pıt pıt- yayıp, üzerinden çok hafif süngerle geçtim.Pratiklik açısından da sık sık tercihim parmaktan yana oldu. Son dokunuş olarak pudra ile sabitledim veyahut sprey uyguladım. Bu sayede kalıcılık ömrünü biraz daha uzatmış oldum zira tek başına kalıcılığı yeterli değil, uçup gidiyor.

Kısaca Özetlersek;
Kapatıcının güzel tarafları; Çizgilere dolmuyor, hafif yapılı, orta düzey kapatıcılık isteyenler için yeterli ve fiyatı uygun. 
Kötü tarafları; Ambalajı, çok az kalıcılığa sahip olması ve ürünün çabuk bitmesi.

Öneri : Yağlı göz altına sahipseniz, koşarak uzaklaşın.

Fiyat : 8-9 TL civarında. Bir dönem 3,5 TL'ye satılıyormuş. Tabii Türkiye'de fiyatlar çok çabuk yükseliyor şaşırmamak lazım.

Essence Stay Natural Concealer  ♡ │ AUSE ESUA 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

34 yorum:

  1. Çok aydınlatıcı bir inceleme olmuş. Ben daha çok kapatıcı özellikleri için alıyorum benzer ürünleri. Bunu hiç denemedim ama sanıyorum ki benim ihtiyacımı görmez. Yine de rakam uygun olduğundan biraz koyu rengini deneyebilirim.
    Bu arada yorumum diyalog değil de monolog gibi oldu kusuruma bakma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah :) Nihal hanımcım güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Koyu rengi sizi memnun eder diye düşünüyorum onun dışında olsa da olur olmasa da olur dediğimiz türden bir ürün :) kocaman sevgiler <3

      Sil
  2. Kapatıcı kullanıp kullanmama arasında kalıyorum hep aslında yüzümü pürüzsüz aslında olmayan hali gibi göstermek istemiyorum ama ölü gibi de görünmek istemiyorum. Kullandıkça göz alışkanlığı olacak diye de çekiniyorum ahh ahh derdim büyük :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşum bende sen gibiyim, ten ürünlerini kullanmayı hiç sevmiyorum ama bazı dönemler illa ki ihtiyaç oluyor. Günlük kullanımda suratımda ten ürünü barındırmıyorum rahat edemiyorum illa söküp atasım geliyor :D <3

      Sil
  3. Aydınlatıcı olarak gerçekten güzel bir rengi var Ause. fiyatı da baya uygunmuş

    YanıtlaSil
  4. Bu arkadan çevirilen fırçalı kapatıcıların hepsinde çabucak bitme sorunu var ne yazık ki... ancak doğal duruşu ve uygun fiyatıyla aklıma yazdım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım çok haklısınız, bu tür ambalaja sahipler çabuk bitiyor-muş. Duruşu, fiyatı çok güzel. Günlük kullanımda hafif bir ürün istiyorsanız göz atabilirsiniz <3 :) kocaman sevgiler

      Sil
  5. Auseeemmm fiyatını görünce neden çabuk bittiğini anladım 😂😂😂
    tek kullanımlık o 🙊🙊🙊 yaa cillop gibi yüzün var yahu, kapatıciya ne hacet 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah Fenoğmmm senin o bal gözlerin beni cillop görüyor kiii :)

      Harbiden bi baktımda tek kullanımlık gibi yahu :D güldürdün yine beniiii <3

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Fiyatini görünce şaşırdım 😂 keşke çabuk bitmeseymiş denemeye değer bence bitmiş olsa bile güle güle kullan canım 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemcim, bir dene derim aklın kalmasın :) çok teşekkür ederim

      Sil
  8. Bu tarz kalem ürünlerin çoğu çabuk bitiyor Ausem, beni bir tek YSL touche eclat bu konuda şaşırttı ki, onun da fiyatı malum🙈 Bu kalem aklımda olsun, fiyatı da uygunmuş, özellikle ince yapılı ürünler bu havalarda harika oluyor❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BLana'm YSL derken bile bi hoş oluyorum :D almadan önce 3 ay düşünmem lazım haha :d
      HAfif, ağırlık yapmayan bi ürün belki seversin Blana'm :) <3 bu aylarda güzel olur aynen
      teşekkür ederim yorumun için <3

      Sil
  9. bunu yazdım ausecim ince yapılı ürünlere bayılırım, gittiğimde hemen alacağımmmm 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmm o zaman seversin sen bunu :) yorumlarını çok merak ediyorum <3

      Sil
  10. Benimde ilk kullandığım kapatıcılardan. Severek kullanmıştım ama hemen bitti :/ Fiyatı uygun ama 5 lira daha verip daha güzel bir kapatıcı alırım :) Teşekkürler Ausem ^^ Yine döktürmüşsüün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım aynen öyle biraz fazla verip daha iyisini alabiliriz, çabuk bitiyor zaten - indirimle 10 liraya satın alabileceğimiz daha bir sürü ürün var :D en az 6 ay yetiyor :D

      Sil
  11. Bende çok merak ederek almıştım ve severek kullanıyordum, erken bittiği için bir daha almadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sena hanımcım bende öyle :) sizin gibi tekrar alacağımı sanmıyorum :)

      Sil
  12. Ayy valla çok merak ediyordum bu ürünü bitanem yazın çok iyi oldu 😄😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım çok teşekkür ederimmm, faydalı olduysam ne mutlu <3

      Sil
  13. Birde çabucak bitmeseler harika olur:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Siyah Kuğu :) hepimiz seninle aynı fikirdeyiz - bu sebepten tekrar tekrar alınacak bi ürün değil ne yazık ki :(

      Sil
  14. Kuzummm fırçası ne güzel öylee ya bayıldımm :))) Erken biten ürünler sanki nikahlarda dağıtılan şekerlere benziyor, tatlı ama tatmin etmiyor :D :D Emeğine, yüreğine sağlık kuzum :) :) <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary ^^ benzetmeni yerimmm :D hahahah kesinlikle öyle fiyatı iyi görüntüsü iyi ammavelakin çabuk bitiyorlar :D yorum yapan ellerine ve güzel kalbine sağlık kuzum <3

      Sil
  15. Ben de kullandım ama bunu değil diğerini.. Asansörlü olmayan kapatıcısını.. Gerçekten başarılıydı ve seninki gibi çabucak bitmişti..
    Göz altı morluğum yok ama yüzümdeki ufak tefek sivilce üstüne pıt pıt azcık sürüyorum üstüne fondöten, güzel bir ten makyajı oluyor..
    Bunu da bulursam alacağım :* Güle güle kullan bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum bende aynı düşünceyle aldım hatta benim alma sebebi tek ten ürünü olarak bu kapatıcıyı kullanmaktı ince yapılı olduğu için zira göz altı sorunum olmadığı için gerek duysam da öyle sorunum olsaydı da bu pek işe yaramazdı :) onun dışında günlük kullanım için hafif güzel bir ürün ama tekrar almayacağım belki diğer versiyonları olabilir <3 teşekkür ederim bitanem

      Sil
  16. bebeğim yine harika bir yazı olmuş. ben bunu fiyatı düşük olduğu zamanlarda almayı çok istemiş fakat uygun rengi bir türlü yakalayamamıştım. kapatıcıyı günlük makyajımda kullanmıyorum ama böyle hafif-orta kapatıcıları seviyorum daha çok. bulursam alırım ama bulmak çok zor burada :D güle güle kullan, eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelim çok haklısın essence ürünlerini bulamıyoruz :D çok satanlar nasıl olmuyor onu hiç anlamıyorum sürekli stok yenilemeleri lazım aslında beğenmene sevindim çok teşekkür ederim güzelim <3

      Sil
  17. Güzellikkkk ambalajı istediğim gibi olmayınca benim ürüne olan hevesim de gidiyor :(( Ay sen 3.5 tl'ye aldıysan ben hiç şaşırmam valla bir tek senden beklerim indirimli ürünleri ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlımmm al benden de o kadar. Benimde hevesim gidiyor bide boşa para vermişim hissine kapılıyorum.Kuzum 3,5 a alamadım valla keşke alsaydım :d ama bi dönem (2 sene önce kadar ) bu fiyata satılıyormuş heryerde şimdi talep çoğalınca fiyatları uçurdular (çok saçma -_-)
      teşekkür ederim balım <3

      Sil
  18. kapatıcılığı yeterli gelmediği için tekrar kullanmam diye düşündüğüm bir ürün

    YanıtlaSil