14 Ağustos 2016 Pazar

Essence Shape Your Face Kontür Paleti ♡ │ AUSE ESUA

Essence Shape Your Face Kontür Paleti  ♡ │ AUSE ESUA
Essence Shape Your Face Kontür Paleti  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! 
Bugünkü yazım, uygun fiyatı ve orta düzey performansıyla dikkat çeken, hakkından oldukça söz ettiren Essence  shape your face kontür paleti ile ilgili.
Ten makyajında en çok sevdiğim, kontür işlemi olsa gerek. Tabii bu, yüzümle çok uğraştığım anlamına gelmesin, en çok yanaklara uygulanan kontür işlemini kullandığımı diğer bölgelere uygulama yapmadığımı belirtmeliyim. (Mesela; meraklanıp, ne zaman burnumu boyutlandırmak istesem göründüğünden daha büyük bir burun ortaya çıkarıyorum -_- )

Beni yakından tanıyanlar bilirler ki -essence- markasını çok severim, ancak her ne kadar memnun kaldığım ürünleri olsa da üretim hatası diye tabir ettiğim bir çok ürünü de mevcut ne yazık ki. 
Peki bu paleti hangi torbaya giriyor acaba ?
Essence Shape Your Face Kontür Paleti  ♡ │ AUSE ESUA
Essence Shape Your Face Kontür Paleti  ♡ │ AUSE ESUA 



Palet; Kahverengi kontür pudrası, aydınlatıcı pudra ve turuncu allıktan oluşuyor. Ambalajı -essence-'in diğer tekli ve çoklu palet ürünlerine göre oldukça iyi durumda. Ağır değil, çantada rahatlıkla taşınabiliyor. Ambalajın arkasındaysa kontür uygulamasına dair bilgi  yer alıyor.
3 rengin pigmenti de zayıf. Ancak kahverengi pudra ve aydınlatıcı pudra, allıktan  biraz daha iyi.  Allık ise tam bir fiyasko.

Koyu Renk (kahverengi) Pudra : Palette görevini mükemmel şekilde yerine getiren sadece kahverengi pudra var.İçinde kızıllık barındırmayan, yüzde yapay durmayan tam bir kontür pudrası.Pigment kötü olunca, mükemmel diye tabir ettiğimiz kontür pudralarına kıyasla daha az renk veriyor ve bu sayede doğal bir görüntü oluşturuyor.

Aydınlatıcı Pudra : İçerisinde çok hafif pembelik barındıran, bir gram ışıltısı olmayan, bir nevi transparan pudra diyebileceğimiz bir pudra. Bunu sadece göz kapağıma baz olarak uyguluyorum. Dilerseniz göz altınız ve göz kapağınızdaki kapatıcıyı sabitlemek içinde kullanabilirsiniz, oldukça başarılı. Hatta çok hafif göz çevresini aydınlattığını söyleyebilirim.

Allık : İçerisinde simlerin olduğu, ışıltılı diye adlandırılan turuncu bir allık. Canlı bir renge sahip olsa da pigmenti zayıf olduğu için yüzde göründüğü gibi durmuyor. Renk elde edebilmek için 5-6 kat üstünden geçmem gerekiyor, Sonucunda doğal bir görüntü oluşturuyor, gün ışığında hafif parlıyor. Ancak beni çok uğraştırıyor, bu da onu sevmemi engelliyor.
Essence Shape Your Face Kontür Paleti  ♡ │ AUSE ESUA
Essence Shape Your Face Kontür Paleti  ♡ │ AUSE ESUA 

Not : Hem online alışveriş sitelerinden birinde (kozmela) hemde birkaç Blog da, bazı paletlerin renginin farklı olduğunu gördüm. Tek çeşit mi yoksa birkaç çeşidi mi var ? inanın bilemiyorum. Mesela, birinde kontür rengi kahverengi pudra, yoğun turunculuk barındırıyordu. Bir diğerinde ise allık, pembe tonlarında. Bende ki ise gördüğünüz gibi. Kontür rengi gayet güzel bir kahverengi, allık ise ışıltılı bir turuncu. Çekimden ötürü böyle olabilir diye düşünürken, gördüğüm bir kaç yorumdan sonra düşüncem çürüdü. Bunlardan birisi, bir kaç kişinin şikayet ettiği kahverengi kontür pudraydı. İçeriğinde ki kızıllıktan ötürü bir çok kişi kullanamadığını söylemiş.

Demem o ki  a-dostlar beklentiniz hiç yüksek olmasın. Sürekli makyaj yapıyorsanız, kontür uyguluyorsanız bu ürünü beğenmezsiniz diye umuyorum. Yani 15 TL vereceksiniz ve evde uzun süre boşu boşuna bekleyecek (çünkü bitmiyor -_-). En iyisi güzel, kaliteli ve işlevli bir palet edinmek. 

Fiyat : 15 TL Her biri 14 gr.

Aranızda gören, duyan, deneyen var mı ? Bu palet hakkında neler düşünüyorsunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim ! 


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


26 yorum:

  1. Aklımda olan bir paletti, övgüler de duymuştum ama çok da gerekli değilmiş fotoğraflarına bakınca gözüküyor zaten performansı, bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili -güzellik kosem- faydalı olabilmesine sevindim :) Çok övüldüğü için insanda almak isteği uyandırıyor illa ki. :) çok teşekkürler, sevgiler<3

      Sil
  2. Bende almayı düşünüyordum ama banada gereksiz geldi allığı cidden fiyasko ya renginide hiç beğenmedim ^^ Kenarda durcağına hic almam daha iyi, teşekkürler bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım gerçekten - gereksiz - aldım almasına ama sırf bitmek için kullanıyorum şuan- performansı çok düşük. Bu tür palet ürünlerinde mutlaka iyi, kaliteli, işlevli palet gerek :)
      Kesinlikle, kenarda duracağına hiç alma daha iyi :d ben teşekkür ederim hayatım <3

      Sil
  3. Kontür paleti kullanmıyorum ama sayenizde bir çok marka hakkında fikrim oldu valla :)
    Bloglar iyi ki var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha :) böyle düşünmene sevindim canım <3

      Sil
  4. Ause canım.Güzelce okudum.Bloğunun teması o kadar iç açıcı ki, zaten başta hayran oluyorum.Ürünlerin resmini çektim.Kızım ve torunumla paylaşıyorum yavrum.Benden geçti artık.Ama çok özenli tanıtım yapıyorsun.Emeğine sağlık canım.Sevgilerimle Ause :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacımmm :) sen ne güzel bir insansın nasıl mutlu ediyosun beni bu güzel, içten yorumlarınla :)
      Çok çok çok çok teşekkür ederim, bu yorumu yazan eline, kalbine sağlık :) <3 seviyorum seni çokkkk <3

      Sil
  5. Kontür adına bu sene çeşitler çoğaldıkça hepimiz yeni maceralara atıldık ^^ Denk geldiğimde renklere ısınamadığımdan almadım demek ki bir şey kaybetmemişim hihi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermitciğimmmm :) aynen öyle, iyi özetledin :D
      İyi ki almamışsın güzel suratlım <3 :)

      Sil
  6. çok elim gidiyor bu ürüne ama iyi ki almamışım, o allığı ben de sevmezmişim, bildiğim kadarıyla 2-3 farklı tonu var bu 3lü setlerin. açıktan koyuya sanki ama emin değilim :D eline sağlık bebeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucum iyi ki almamışsın gerçekten para bir nevi çöpe gidiyor. vaadini tamamıyla yerine getiren bir tek kahverengi pudra var :D
      kuzucum inan bilmiyorum ben mağazada ve kendi online sitesinde tek bu çeşidini gördüm. Sonrasında kozmelada farklı bir görsele tanıklık ettim birde bir kaç blog sayesinde olayı netleştirdim:D

      yorumun için çok teşekkür ederim bebegim <3

      Sil
  7. Ausem ben de çok merak ediyordum bu paleti, hatta yazını görünce yolda okudum, yorum yazamadım. İyi ki almamışım, zaten bu Essence pigmentsizliğiyle beni tüketiyor. Sevdiğim bir dudak kalemleri vardı, yapılarını değiştirip kuru boyaya döndürdüler, maskara bazını üretimden kaldırdılar. İsyandayım yani😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki almamışsın kuzum, zaten essence ile ilgili bir memnuniyetsizliğin var bunu da alsan :D bidaha markayı görmek istemezdin herhalde :D

      dudak kalemlerine çok şaşırdım, henüz yenilerini almadım. Bir süre sonra markalar manyaklaşıyor. İşe yarayan ürünleri ya kaldırıyorlar ya içeriği ile oynuyorlar.Çok haklısın valla Blanam :d <3

      Sil
  8. Renkleri gözüme çarpıyordu sürekli, teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için ben teşekkür ederim <3

      Sil
  9. Essence'in genel sorunu bu pigmentsizlik ama rimellerini çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe hanımcım aynen öyle :) rimellerini deneme fırsatım olmadı ama mutlaka alacağım <3

      Sil
  10. Ause'm seninle aynı fikirdeyim güzellik Essence markasını ne kadar çok sevsem de bazı ürünlerini keşke yapmasalarmış diyorum 🙈 Bunun üzerine bi 15 tl daha koyup daha iyi bir palet alınır binceee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem aynen öyle :D 15 lira verip acı çekmektense azıcık daha ekleyip iyisini almak daha mantıklı :D

      Sil
  11. Allık keşke pembe olsaymış :)
    Pembeleri daha çok seviyorum :) Güle güle kullan kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım teşekkür ederim :) çoğunluk pembe seviyor biliyorum ^^ çoğu kişide bu yüzden almamış paleti zaten -

      Sil
  12. Bende bir heves çok beğenerek aldım bu paleti ama hala deneyemedim.
    15 TL'lik bir palet için biraz fazla güzel görünüyor bence.Güle güle kullanın sizde ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Ben de essence markasını seviyorum ama henüz çok fazla ürününü kullanmadım.. Bu palet de gayet hoş görünüyor.. Pigmenti çok olduğunda kontör uygulamasını yapmak zorlaşıyor bence.. Ben yapamıyorum her yere bulaşıyor :D
    Allığı, far olarak kullanabilirsin bitanem :* :)

    YanıtlaSil