14 Ağustos 2016 Pazar

Bütün Güzellikler İçin Şükretmek #InstagramGünlüğü ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Ufak bir baş ağrısına ne dersiniz ?
Bende yine enerji tavan. Bir hayli mutluyum. Yine yeniden iyi ki blog
açmışım dedim, iyi ki bu hobiyi sürdürmeye devam etmişim dedim.
İyi dostlar, arkadaşlar kazandığıma bir kez daha şükrettim.

Aylar önce bir post paylaşmıştım -video (hellö #youtube) çekimi- ile ilgili.
Sonrasında Ause bi firar etti, kaçtı. Özgüvenine yenik düştü.
Şimdi ise sivilcelerin geçmesi ile gelen kuvvet Ause yi ayağa kaldırdı.! Bunu gören dostlarım beni ne güzel karşıladı :)
Onlar mesaj attılar ben onlara mesaj attım. Bir hayli başlarını şişirdim.
Demem o ki dostlar ben bu işi denemeye karar verdim. İçimde kalmasın.Olsa da olmasa da
ben bunu denedim diyeceğim.
Beni öyle müthiş -gaza- getirdiniz ki anlatamam- mesajları gördükçe - benden mi bahsediyorlar yahu-
deyip durdum.
Bir kez daha şükrettim, teşekkür ettim. İyi ki tanımışım sizleri.
Sizi görmesemde, duymasam da, yanımda olsanız da olmasanız da- sizi çok seviyorum, o müthiş enerjiniz yeter. a -dostlar !

ve son olarak : Bir şeyi istiyorsan, hayalin varsa, iş olur-hobi olur, okul olur ve daha niceleri olur.
Yap yap yap yap !
Biliyorum yapacaksın, hemde çok iyi yapacaksın.Başaracaksın. Mutlu olacaksın ve sonucunda sende mutlu edeceksin :) 💗🌟💫🌟

25 yorum:

  1. Ne güzel bir enerji. Hissettik. Başaralım o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Algıda seçicilik ve telkin. Sürekli telkin, öyle değil mi?
    İşte böyle güzel düşünüp güzel şeylerde karar kılınca başarılır:))
    İnanmak başarmanın yarısıdır, demişler.

    Kısa zamanda tanıyıp hemencecik sevdiğim kendi güzel, ruhu güzel Ause'ye sevgilerr 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ZEUGMA ! Aynen öyle, sürekli telkin :) benim için, dostlar için :)
      Sözlerin ne rahatlattı, ne iyi geldi bana. Daha ortada bişey yokken gerilip, heyecanlanmaya başlamıştım :)

      Kısacık zamanda kocaman sevdiğim Zeugma :) iyi ki varsın, iyi ki tanımışım seni <3

      Sil
  3. İnşallah. Bende keşke daha önceden blog açsaymışım diyorum. O kadar güzel yürekli insanlarla karşılaştım ki :)
    Sende onlardan birisin.
    Yolun, yolumuz açık olsun İnşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kalem Kuklasııı :) benide o kısıma soktuğun için çok mutlu oldum :)Hepimizin yolu açık olsun<3 ^^

      Sil
  4. bnde blog açtığım için çok mutluyum mesela :) başarılar canım videoları heyecanla bekliyoruzzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim iyi açmışsın, açmışsın ki seni tanımışız :) <3

      Sil
  5. güzelim, enerjin hiç düşmesin dilerim. hep güzel yazılarınla gotoğraflarınla aramızda ol. ben de artık tembelliği attım üzerimden, tam gaz toparlanıyorum. senin güzel yazılarını okuyacağım tek tek =)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığım çok teşekkür ederim. Hiç birimizin düşmesin ! :)
      toparlan tabii ki ! çok özledim yazılarını, sabırsızlıkla bekliyorum bol bol bol yaz :) <3 kocaman sevgiler

      Sil
  6. Ausem ama çok güzeldi, ben izleyince gözlerime inanamadım, kırk yıllık vlogger sanırsın❤️❤️❤️ Hayallerinden ve bizden vazgeçme sakın😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mmmm beni nasıl mutlu ettin farkında mısın ? sizden hiç vazgeçermiyim güzel suratlım :) iyi ki tanıdım seni ve bir çok kişiyi <3

      Sil
  7. Enerjinin en iyisi bu yahu bomba gibiyiz kızlaarrrr :D yupppiiiieeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahahahaha :d :d seni yer yutarım küboş

      Sil
  8. Ahhh ahh güzel gözlüm o enerji neredeee, helede bu aralar iyice salmış gibiyim, sıcakları sevmiyorum :/ sonbahar-kış aylarında dirilmeyi hedefliyorum :)) İyiki varsın, enerjin hiiiç bitmesin daim olsun kii bizide gaza getir kaldır demi ama :) <3 <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sen gibiyim kuzum ^^ sıcakları hiç sevmem soğuk insanıyımdır :) gelsin kış da sende bi coş bol bol yaz olur mu :)
      sende iyi ki varsın, iyi ki yanımdasın. Bu güzel yorumların, güzel sohbetin beni hiç bırakmasın :D
      sen iste ben seni hep gaza getiririm <3

      Sil
  9. 🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆

    YanıtlaSil
  10. Güzellikkkkkk Ause'm 😊 Öz güvenin yerine gelsin ve kesinlikle çektiklerinden bir tanesini yayınla en başta blogger arkadaşların ve sevdiklerin yanında 😉 Biz ne güne duruyoruz bebeğim tam destek hooolaaaaa 😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmm bitanesinn sen bitaneee :) her seferinde beni böyle enerji bombardımanına tutuyosun :) <3 çok teşekkür ederim balım sizler olun yanımda ! daha ne isterim ! <3

      Sil
  11. Sen bu işi yap ben de peşinden geliyorum bitanem daha ne diyeyim sana :)

    YanıtlaSil
  12. Tatlı Ause, koca koca gözlü güzel Ause :D
    Ay sivilce deme hiççç! Geçiyorsa ne güzel işte, nazar boncuğu.
    Sen o enerjini alıp o cici bici sevgi dolu haline katıyorsan yapamayacağın, beğenilmeyecek bir şey yoktur ;)
    Devam devam....

    YanıtlaSil
  13. Gece gece enerji d oldum yahu :))
    Ben bu youtube olayını bilmiyodum bak maalesef işte iletişim sıkıntısı hemen dalayim :)

    YanıtlaSil