26 Ağustos 2016 Cuma

Bitenler #Çöpovski #5 ♡ │ AUSE ESUA

Bitenler #Çöpovski #4  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Bitenler dizimin 4. postu karşınızda !
Biten ürünleri az az paylaşmaya karar verdiğimden beri -bitenler- yazısı yazmak daha keyifli hale geldi benim için. Umarım bu durum sizi de memnun ediyordur. ^^

1- Colgate Plax Yeşil Çay Özlü Ağız Bakım Suyu
A101 alışverişim de gözüme çarpan, ihtiyacımın da olduğu gerekçesi ile almış olduğum alkolsüz, ağız yakmayan bakım suyu.Oldukça naif bir ürün. Şimdilerde sensodyne kullanıyor olsam da ağız bakım sularını dönüşümlü kullandığım için şimdi olmasa bile bir süre sonra tekrar alırım diye düşünüyorum.

2-Dove Hair Therapy Kuru Saçlar İçin - Saç Kremi
Klasik -dove- saç kremi.  Saçı yumuşacık yapıyor, kolay taranmasını sağlıyor ve nefis kokuyor. Kısa süreli çözüm olabilir fakat uzun süreli kullanımda etkili bir sonuç alamadım.. Tekrar almayacağım.

3- Dove Yoğun Onarıcı Saç Spreyi
Çift fazlı, kremsi saç spreyi. Çok memnun kaldım. Koku kalıcılığı, saçlarıma verdiği yumuşaklık gerçekten memnun edici. Birde hafif saçları dalgalandırıyor gibi geldi bana, bu da çok hoşuma gitti. Kabarmayı ve elektriklenmeyi  beni etkileyecek derece önlüyor. Tekrar alacağım. ( Yazısı İçin TIK TI )

4-Estee Lauder Advanced Time Zone Göz Kremi
Çok sevdiğimi söyleyemem ancak hafif olması biraz dolgunluk hissi vermesi hoşuma gitti.Tekrar satın almayacağım. (Yazısı İçin TIK TIK)

5- Flormar Prettiy Mini Oje - P13
Ba-yıl-dım ! Tek katta rengini belli etmesi ve minik oluşu çok hoşuma gitti. Günlük kullanım için rengi ideal. Ağır olmayan, varla yok arası bir oje. Normal kullanımda çok çabuk bitiyor fakat kısa tatiller için ideal. Tekrar Alacağım.

6- Gabrini Matte Oje
Bu serinin matlığı ve renkleri çok güzel. Kalıcılıkları da tatmin edici fakat bir süre sonra çok yoğun, kalın bir hal alıyor bu da uygularken sıkıntı yaratıyor. Yine de renklerin güzelliğinden ötürü tekrar alacağım.(Bu arada  ojeyi imha ettiğim için renk kodunu ekleyemedim. Affınıza sığınıyorum <3)

Bitenler #Çöpovski #4  ♡ bu şekildeydi. Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve az da olsa faydalı olabilmiştir. 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

15 yorum:

  1. Gabrini Nude Matte ojeyi ben de bu yaz aldım ve sevdim. Bakalım benimki ne zaman macunlaşacak? Yenilerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  2. Kuzumm ojelerin renkleri harika <3 Bu arada bitenler yazılarını çok seviyorumm hep bitir ve çook çok yaz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim :) Ojeleri bende çok sevdimmm <3

      Sil
  3. Çöpler çöp kutusuna gidebilir artık :) Ağız suyunu 'Listerine'den kullanıyorum her zaman.. Belki seninkinden de deneyebilirim.. Estee Lauder aşkını bir gün mutlaka yaşayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım -listerine- seviyorum esasında ama ağzımı çok yakıyor :D deli dana gibi dolaşıyorum ortalıkta - belki beyazlatıcı versiyonunu alırım birdaha ki sefere. Çok teşekkür ederimmm <3

      Sil
  4. Ause merhaba canım:)) Yerine gelsin yeniler :)) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu hanımcım çok teşekkürler <3

      Sil
  5. Dove spreyden ben de alayım Ausem, bitirdin beni :P Gelsin yeniler o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha ya ben ya bennn :D önerdiğin herseyi almak istiyorummm - teşekkür ederim Blanam <3

      Sil
  6. Çöpovsk... yani çok neşelendim, ne güzel yazmışsın Ause, güzellikler hep seninle olsun yavrum :)

    YanıtlaSil
  7. Bri şeyleri bitirmek o kadar güzel bir duygu ki bitmeyince yeni bir şey almak istemiyorsun göz kremini merak ettim ama sanırım ucuz olanlarından bir farkı yok

    YanıtlaSil
  8. Güzellikkkk :) Ben dove ürünlerini nedense hiç kullanmadım şimdi senin yazınla beraber direk onu farkettim.. Flormar'ın mini ojesini merak ettim bak şimcik oje canavarı olaraktan dayanamam alırım ^.^

    YanıtlaSil