20 Ağustos 2016 Cumartesi

Bitenler #Çöpovski #4 ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Bitenler yazısını bir kısmınız çok seviyorsunuz, biliyorum. Aynı şekilde bende öyle hem yazması hem okuması çok keyifli oluyor. Bir çok ürün hakkında kısa-öz halde fikir sahibi olabiliyoruz. Bugünden itibaren -bitenler- yazısını çok biriktirmeden yazmaya karar verdim. Zira öteki türlü baş etmek zor oluyor. Ya da kaza ile atılmış olanlar oluyor. Bunların önüne geçmek için böyle karar aldım. Umarım seversiniz.  ♡

I Love Coconut & Cream
I Love markasının kokularını, ambalajlarını çok seviyorum. Bu body butter'ı da sevdiklerim arasında. Uzun süredir elimdeydi, koca bir kutu olduğu için çok zor bitirdim. Ancak uzun süredir elimde olmasından ötürü sanırım ürünün yapısında ufak bozulmalar oldu, vücuda uygulamada zorluk çektim. Ovaladıkça, krem parça parça görüntü almaya başladı. Halbüsü son kullanma tarihinin bitmesine vardı. Sebebini bilemedim. Belki sıcaklardan sapıtmış olabilir diye düşünüyorum. Tekrar alacağım fakat bu sefer minik olanını. :)
(Yazısı İçin TIK TIK)

Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Misel Su
Gördükçe kaçıyorum ! Bir misel suyunu bu kadar isteyerek, arayarak ve beklentiyi yüksek tutarak alıp sonucunda hayal kırıklığına uğramak çok kötü oluyor.
Yüzümü, dudaklarımı iyi temizlemesine rağmen, göz çevreme verdiği rahatsızlıktan ve o hafif yağlı hissinden ötürü tekrar almayacağım. (Detaylı Yazısı İçin TIK TIK )

Essence Comouflage Paleti
Uygun fiyatlı, fiyatının üstünde kaliteye sahip olduğunu düşündüğüm bir kapatıcı kiti. Çok memnun kaldım. Tek sıkıntısı çabuk bitiyor olması. Çizgilere dolma yapmadan iyi bir iş çıkarıyor.
(Yazısı İçin TIK TIK)

Essence All About Matt Sabitleyci Transparan Pudra
Uzun süre kalıcı değil fakat, öyle güzel öyle istediğim gibi sabitliyor ki, bu güzel özellikleri o sorunun önüne geçiyor. Tabii ambalajı çok dandik. Durduk yere kapağı kırılıyor ya da ufak bir sarsıntı da çatlayabiliyor.
Tekrar alacağım. (Yazısı Güncellenecek)


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

22 yorum:

  1. Bitenleri çöpe atmak kadar eğlenceli başka birşey yok..

    YanıtlaSil
  2. Güzellikkk bugün iki yeni post gelmiş senden ohh keyfime 😌😌 Garnier'i görmek istemiyorum bi sen bi ben valla nefret ediyorum 😢 I love markasının ürünlerinin kokularına bende aşığımm tam şeker şeker Gratis de kasa önünde bulunduruyolar burdakinde 😊 Bence de böyle biriktirip yaz yoksa ev çöp eve dönmesin 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi benim ev çöp eve mi dönüyor ama Gözdem💔

      Sil
    2. Gözdem biliyorum sana da gına geldi Garnier'den :D Acilen bu sorunlu ürünlere çözüm bulmaları lazım.
      I love markasının kokuları kesinlikle çok güzel :) vücut spreyini çok merak ediyorum şimdilerde denedin mi bakim sen onu ^^
      Bizim bura da kasa önüne koymuyor şapşikler -_- zaten gratisler hiç aynı olmuyor ki- kimisi indirim yapıyor kimisi yapmıyor :D dengesiz bacım bunlar

      Sil
    3. Bana bile gına geldi o arganlı garnierden, süngerlerim için almayı düşünüyorum =)))
      Yeniler gelsin şu Ay lav markasını denicem ben de kıskandım ki =))

      Sil
  3. Ausem en sevdiğim yazı bitenler😊😊 200ml değil mi o vücut kremi? Bende bir ayda bitiyor da o miktarlar🙈 Essence camuflage paleti ben de bulur bulmaz aldım kuzum, tatil dönüşü deneyeceğim artık😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam :) sanıyorum 200 ML, bilmem mi sen çabuk bitirirsin :D ama bende de şöyle bi durum var bal suratlım 1 ayda aynı kremi kullanmaktansa sürekli değiştiriyorum:D belki de ondan bitmiyor ama şöyle de bi durum var ben çabuk bitiremiyorum bu kremler hahaha :D

      Senin karşında ise saygıyla eğiliyorrum zira ürün bitirmede kimse önüne geçemez :D <3

      Essence kapatıcı kiti yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorummmmmmmmmmmm ay cok tırısıyorum begenmezsen kafamda kırabilirsin :D <3

      Sil
  4. essence comouflage paletini çok merak ediyorum fakat uzun arayışlarıma rağmen bulamıyorum :( Ben de biriktirmeye çalışıyorum bitenleri kuzummm ama bir süre sonra çöpe gitmiş oluyor :D En güzel çözümü bulmuşsun balım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary :) o paleti kimse bulamıyor zaten :D Anlamıyorum bu ürünleri nereye saklıyorlar :D
      Aynen balım bende kaşla göz arasında çöpe gitmesin diye :D erkenden çok birikmeden yazayım dedim :D <3 :)

      Sil
  5. essense camuflaje paletinde gözüm kaldı canım bulunca alıcağımmm 🙈🙈

    YanıtlaSil
  6. essence kapatıcı paletini ben de deneyeceğim, çok merak ettim canım. Yazılarını zevkle okuyorum, istersen bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Benimde birikti benimde ise girmek ise yaradı :D :D
    Ama telefon sıkıntılı hiç bişey yazamıyorum :((

    YanıtlaSil
  8. Şu Garnier'ı ben de bitirebilsem keşke.. Hİç elim gitmiyo

    YanıtlaSil
  9. Garnier temizleme suyunu sevenlerdenim bende. Yağlı cildime rağmen rahatsızlık vermedi beyaz nokta yapmadı ve çok güzel temizliyor. Ya çok sevdi insanlar ya da nefret etti bu üründen ne garip :)
    Alıp nefret edenlere tavsiyem bir beze ya da pamuğa döküp pratik fırça temizliği yapılabilir yazık olmasın onca ürün:)
    Yazılarını,fotoğraflarını özlemişim kuzum.O kadar yoğunum ki bakmaya fırsatım olmuyor.Çok özlendin♥

    YanıtlaSil
  10. Ya bi body butter alamadım ausem valla :( kış gelsin artık yumurta bi yerlere dayanınca mecbur alıcam galiba :D

    YanıtlaSil
  11. Essence kapaticiyi merak ettim dogrusu, ben de bitenlerle bogusuyorum bu aralar, mutlu pazarlar canimcim <3

    YanıtlaSil
  12. Koca bir poşet bitenler var yazılmayı bekleyen ama çok üşeniyorum

    YanıtlaSil
  13. Garnier beni de hayal kırıklığına uğrattı. Yağlı his bırakması değil de bazı maskaraları hiç çıkarmadı veya kirpiklerimle beraber çıkardı.
    Hafif ten makyajını çıkarmak için kullandım, bitmek üzere. Aşırı bir indirim olursa belki yine hafif makyaj için alırım:)

    YanıtlaSil
  14. Garnier çoğu kişinin gözlerinde sıkıntı yaratmış sanırım; biri de benim... yalnız, daha önce sıkıntı yaşamadığım mor olanı da en son kullandığımda bende alerji yaptı sanki. Garnier formülle mi oynadı acaba? Bu arada, Yves Rocher duş jeli yazısının yorum kısmı açılmadı bir türlü, çok ilgimi çekti bu ürün. Şu yeni çıkan Monoi EDT'siyle birlikte alabilirim sanki sanki :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. Essence comouflage paleti senin yazından sonra almıstım her gün kullanıyorum nerdeyse dibini gördüm :( bence uygun fiyatlı harika bir ürün ^^ Transparan pudrayı da daha bitiremedim ama kapağı kırıldı malesef :/ Bende yenisini alırım bittikten sonra. ikisinide cok severek kullandım <3

    YanıtlaSil
  16. Bence çok güzel bir karar olmuş bitanem, benim de öyle çok birikti bitenler, kategorilere ayırıp paylaşmayı düşünüyorum.. Sonrasında da biriktirmeden paylaşmayı ^^
    Senin ve birkaç blogger arkadaşlarımda gördüm argan yağlı misel suyu ve iyi ki okumuşum, gördükçe kaçıyorum ben de o üründen :) Beni bir tehlikeden kurtardınız, zira göz çevremiz çok çok önemli :)
    Essence transparan pudaya gelelim şimi, ayıla bayıla kullanıyorum.. Benim de kutusu kırıldı malesef, o yüzden artık sadece evde kullanabiliyorum.. Tekrar tekrar alınabilecek uygun fiyatlı ürün..
    Diğer 2 ürünü kullanmadım henüz ama I love markası benim de dikkatimi çekiyor, ambalaj görüntüsü ''beni al beni al'' diye bağırıyor :) Ürünlerin küçük boylarını almak daha mantıklı evet hele ki zor biten bir ürünse..
    Kapatıcı kiti alır mıyım, bilmiyorum ^^

    Paylaşımı çok beğendim, devam :)

    YanıtlaSil