6 Ağustos 2016 Cumartesi

Bitenler #Çöpovski #3 ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Çok fazla arayı açmadan, çok biriktirmeden ve ben çöpler içinde kaybolmadan bir bitenler yazısı yazayım istedim.
Çoğu bir süredir (yani yıllardır) elimde olan ürünler, bir kısmı ise bir kaç ayda bitirdiğim ürünler.
Bakalım mı neler bitirmişim ?

Oriflame Hairx Saç Spreyi
Bunu ikinci alışım. Saçlarımı çok güzel açıyor ve elektriklenmesini önlüyor. Çok da bereketli bir ürün kolay bitmiyor. En sonunda bozulduğunu düşünüp attım.-_-

Yves Rocher 3ü Bir Arada Ihlamurlu Şampuan
Gözlerimi yakmayan, saçımı biraz besleyen, güzelleştiren fakat temizlendiğini bir türlü hissettirmeyen bir şampuan. Memnun kaldım kalmasına fakat olmazsa olmaz değil.Alıp almamak arasındayım. (Yazısı Gelecek)

Pantene Argan Yağlı Elixir
İkinci bitirişim. Çok memnunum, tekrar alacağım. (Yazısı için tık tık.)

Rituel de Beaute Siyah Nokta Burun Bandı
Bitirdikçe aldığım, memnun kaldığım bir ürün. (Yazısı için tık tık.)

Sensodyne Diş Macunu
Diş macunlarında genelde tek bir markaya takılı kalıyorum. Uzun yıllardır bunu kullanıyorum.

Garnier Saf & Temiz 3ü Bir Arada Temizleyici
Garnier'in şüphesiz en sevdiğim ürünü. Bittikçe alıyorum, kurtarıcı ürünüm diyebilirim.(Yazısı için tık tık.)

Garnier Karmadan Yağlıya Olan Ciltler İçin Sorbe
T bölgemdeki yağlanmayı kontrol altına alan bir ürün. Fakat bundan kat kat daha iyi ürünler bulacağımı umuyorum o yüzden keşfe çıktım bugünlerde. Tekrar alır mıyım ? Orası muallak.(Yazısı için tık tık .)

Dirty Works Mango Body Butter
Seyehat boyu vücut bakım seti içinde çıkan, mini body butter. Mini olduğuna bakmayın oldukça uzun süre beni idare etti. Denk gelirsem mutlaka tekrar alacağım ^^ (Yazısı için tık tık)

Flormar Make-up Fix Spray
Önünden bile geçmeyeceğim, gördükçe kaçacağım bir sprey. (Yazısı için tık tık.)


Garnier BB Krem
İkinci kez acil durum için almış olduğum BB krem. Tekrar almayacağım. (Yazı için tık tık.)

Kajal Stick Kontur Kalemi
İsyaaaaaan ! Resmen acı çektim bunu uygularken. Fotoğraf çekiminde, swatch yaparken çok fazla açmadığım halde kırıldı. Tekrar almayacağım. (Yazısı için tık tık)

Golden Rose Stick Fondöten
Aydınlatıcı olarak düşünüp aldığım, sonucundan memnun kaldığım fakat ambalajın kalitesizliği ve ürünün parçalanmasından ötürü, alıp almamak arasında kaldığım bir ürün.

Yumurta şeklinde süngerin markasından bir haberim a-dostlar. Nasıl böyle bir şapşallık yaptım bilmiyorum. Normalde not alırım mutlaka. Fakat Gratis'den aldım diye hatırlıyorum ve sanki dirty works paketi içindeydi kendisi.  Çok sevdiğim, memnun kaldığım fakat birazcık sert bir sünger. Bulabilirsem tekrar alacağım.

Real Techniques Sünger
Çok fonksiyonlu, çoğu süngere göre yumuşak, kullanışlı ve memnun kaldığım bir ürün. Fakat uzun bir süre tekrar almayacağım şimdilerde aklımda orjinal beauty blender var. (Yazısı için tık tık)

Lionesse Pudra Ponponu
Bundan 3-4 tane eskittim sanırım. Uygun fiyatlı, memnun kaldığım bir ürün. Pudra uygulaması ve çizgi çizgi görünen ten ürünlerini düzeltmede çok başarılı.

Oriflame Eyeliner
Memnun kaldığım  fakat tekrar almayacağım bir ürün.

Golden Rose Dipliner
Gözümde kalıp gibi duruyor. Tekrar almayacağım.

Oriflame Rujları Plum Desire - Honey Chestnut  - 
İkisi de uzun yıllardır bende olan, renklerini ve yapılarını çok beğendiğim rujlar. Fakat bozulduğunu idrak edip attım artık ^^
Oriflame Very Me Ruj - Mocha Dream
Rengini çok beğendiğim bir ruj-idi. Fakat sıcakları görünce eriyip, tükendi.

Very Me Iced Purple Tekli Far
Yapısını, duruşunu ve rengini çok beğendiğim bir far. Uzun süredir bendeydi son aylarda kullanıp tükettim.
Hediye olarak gönderilmişti, tekrar almayacağım.

Note Rich Color Lipstick  07 Hot Cocoa
Yapısı, duruşu, kokusu ve rengi ile beni mest eden bir ruj. Bu da bir süredir elimdeydi, bir kaç aydır sürekli sürüp sürüştürerek bitirdim.

Gabrini 301 Oje
A101'den almış olduğum, beyaz-sedefli bir oje. Çok beğenmiştim, tekrar alacağım.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

17 yorum:

  1. Hayatım çok güzel bir yazı olmuş akıp gitti okurken :)

    İçlerinde düşündüklerim baktıklarım vardı, tereddütlüydüm ve almamaya karar verdim.. Resmen beni bir zarardan kurtardın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacımm beğenmene çok sevindim. Faydalı olduysa ne mutlu :) Bu bitenler yazısının böyle bir avantajı var işte o yüzden elimden geldiğinde biriktirip yazmaya calısıyorum, işine yaramasına çok sevindim <3

      Sil
  2. Yine çok güzel bir yazı ve fotoğrafçılık :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara gel yine ....
    Kısacık toplu fikir alma adına başarılı yazın şekerim şeker ....
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemikaaaaaaaa çok teşekkür ederim şeker kalplim <3

      Sil
  4. Maşallah bayağı ürün bitmiş, yenilere yer açılmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha biraz öyle oldu Yelizcim :)

      Sil
  5. Eskileri atmak lazım ki yenilere yer açılsın :)) Güzel bir yazı olmuş 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAvi papatya <3 çok teşekkürler <3

      Sil
  6. Ellerine saglik canim 🤗 Real'in sungerini bende severek kullandim. Dedigin gibi benimde beauty blender aklimda su siralar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, hadi bakalım ikimiz bir alalım şu blender ı herkesin dediği kadar var mı inan çok merak ediyorum :D

      Sil
  7. Ausem bitenler okudum pek bir mesudum :)) Ellerine sağlık, güzel de temizlik yapmışsın <3 Bu hafta benim bitenler de geliyor, üç cilt roman kıvamında, okuması ömür törpüsü olarak :p

    YanıtlaSil
  8. Cok merak ediyorum bi ruju bitirebilecek miyim hayatimda😀😀 bitenler yazisi en keyif aldiklarimdan. Ha tabi hemen pesine bi alisveris yazisi.. kadiniz en nihayetinde napak ( napak derken bosuna okumadik onca yil Adana'da😂😂) bu ara Ause bende yillarca Sensodyn kullandim. Ozellikle dislerimde hassasiyetten oturu. Bosa kullanmisom Splat denedikten sonra anladim. Bi bak derim. Ben zinciri kirdim ve artik Splat kullaniyorum. Optummm cokca

    YanıtlaSil
  9. Cok merak ediyorum bi ruju bitirebilecek miyim hayatimda😀😀 bitenler yazisi en keyif aldiklarimdan. Ha tabi hemen pesine bi alisveris yazisi.. kadiniz en nihayetinde napak ( napak derken bosuna okumadik onca yil Adana'da😂😂) bu ara Ause bende yillarca Sensodyn kullandim. Ozellikle dislerimde hassasiyetten oturu. Bosa kullanmisom Splat denedikten sonra anladim. Bi bak derim. Ben zinciri kirdim ve artik Splat kullaniyorum. Optummm cokca

    YanıtlaSil