26 Ağustos 2016 Cuma

8*4 Deodorant ♡ Hollywood ♡ │ AUSE ESUA

8*4  Deodorant  ♡ Hollywood ♡│ AUSE ESUA
8*4  Deodorant  ♡ Hollywood ♡│ AUSE ESUA 
Merhaba ! 
Deodrant denince benim aklıma ilk olarak 8*4 geliyor. Sebebi, lise döneminde tüm kızlar olarak parfüm niyetine kullandığımız tek markaydı. ^^ (Aranız da benim gibi olanlar var mı ? )
 8*4 fiyatı, bereketliliği ile çok sevdiğim, elimin sürekli gittiği ürünlerden birisi. Bütün çeşitleri mükemmel mi ? Elbette değil. (Bununla ilgili, tüm çeşitlerinin olduğu bir yazı hazırlayacağım.)
Erkekler için 8 farklı seçeneğe, kadınlar için 12 farklı seçeneğe sahip. 

İçeriğinde -yaban mersini, yaban gülü, misk- notalarının bulunduğu Hollywood  isimli bir deodorant. Görüntüsü ve ismi ile sevimli gelse olmazsa olmaz değil.

8*4  Deodorant  ♡ Hollywood ♡

*Pudrasız, leke bırakmayan formülünü sevdim ve memnun kaldım.

*Teri kontrol altına alıyor fakat komple teri durdurmuyor. Ufak ufak terlemeler oluyor ancak normaline göre daha kuru bir hal alıyor. 
Kötü kokuyu az da olsa engellediği için (bu arada kötü kokuyu komple ortadan kaldırmıyor ne yazık ki)  -yaz sıcağında- su gibi terlesem de bu beni rahatsız etmiyor. 

*Sıktığımda koltuk altında yanma ve beni rahatsız edecek hiç bir sorunla karşılaşmadım. 

*Normal güzellikte ve oldukça kalıcı kokuya sahip. Birazcık ağır bulduğumu belirtmeliyim. Bir süre sonra alışmış olsam da ilk etapta nefesimi tıkıyor.  

İçerik ?
Butane, Alcohol Denat, Isobutane, Propane, Butyloctanoic Acid, Methyl Phenybutanol, Ethylhexylglycerin, Octyldodecanol, Propylene Glycol, Aqua, Linalool, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Parfum.

(İçeriği yazarken beynim yandı. Sitelerinde neden yazmaz onu hiç anlamıyorum. Bir daha ki sefere fotoğrafını çekmek gözlerim ve sabrım için daha iyi olacak sanırım a-dostlar)

Fiyat : 6.90

-Bu çeşidini tekrar almayacağım-

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


22 yorum:

  1. bende ocean ve pure olanını kullanıyorum . oldukça memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu denemeli o halde :) teşekkürler

      Sil
  2. Alüminyumsuz olması harikaymış Ausem. Diğer çeşitlerine bakmalı o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm diğer çeşitlerine bakkk ama buna bakma hiç :D

      Sil
  3. Bayıla bayıla kullandığım deom benim :D Ama şuan rexona kullanıyorum mumlusunda mumuş :D

    YanıtlaSil
  4. Hiç sevmediğim çeşitlerinden biri direkt nefesimi boğuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorumm Kermitciğğim yazını okumuştum sanırım- benide biraz tıkadı- bu çeşidini almayacağım birdaha bende:/

      Sil
  5. Indirimdeyken 2 al 1 öde ile farkli 2 cesidini aldim sevdim simdilik, bu arada lisede ben de deolari parfüm gibi kullanirdim uzaklara gittim biran <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız değilmişim demekk :) senin yorumlarını da merakla bekliyorum <3

      Sil
  6. Nefesini tıkaması üzücü olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Ağır kokuları sevemiyorum bir türlü kullanamıyorum sanırım bunuda almam :/

    YanıtlaSil
  8. Kuzummm yalnız değilsin ben de deodorantları parfüm olarak kullanırdım özellikle she markasına bayılırdım :)) 8*4'ü ben bir türlü sevemedim canısı böyle ilk sıktığımda bile nefes alamayacak boğulacakmışım gibi geliyor :( Yazın her zaman ki gibi mükemmel olmuş balımm, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii she vardı bir de :D çok kullanılırdı o dönem, haklısın kuzum.
      Kuzucum diğer versiyonları hakkında fikir yürütemeyeceğim fakat bu çeşidi benimde nefesimi az da olsa tıkadı - ben tesekkür ederim <3

      Sil
  9. Ben 8x4 ü sevmiyorum maalsef, koruması bana yetersiz geliyor. Bu konuda Rexona'yı tek geçerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rexona bu konuda tescilli :) Koruması mükemmel değil kesinlikle, vaat ettiği sürenin yarısını bile doldurmuyor.Çok haklısınız :)

      Sil
  10. Zaten lise döneminde 8X4'ü ''Hangimiz kullanmadık çılgınlar gibi'' :D okurken birden aklıma bu geldi :D Beyne dikkat bitanem, o içerik kısmından ben de nefret ediyorum :D Sanki klavyeye karışık basmışlar gibi, hebele hebele :D

    Ben sprey ürün kullanamadığım için hiç bakmıyorum deodorantlara..

    Sevgiler bitanem <3

    YanıtlaSil
  11. Ağır kokular kullanamıyorum bende canım.Paylaşım için teşekkür ederim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Ahahahah güzellik ya bizde ablamla bunu lisede parfüm gibi kullanırdık :D O zaman gerçi herkes öyle yapıyodu çokta şii etmeyelim :)) Unutmuşum almayalı yıllar oldu tıbi :)

    YanıtlaSil
  13. ya nasıl da eski günlere gittim okuyunca :d benim sahip olduğum iki üç kozmetikten biriydi lisede bu 8x4 deo ile bir parlatıcım bir de el kremim vardı.. o sade ve basit günleri özledim :D :D bu arada başka şeyler kullansam da hep ama hep geri döndüğüm markadır bu, çok seviyorum. benim favorim de mint yeşili, açık yeşil, açık pembe ve kırmızı olanlar :D isimlerini bilmiyorum :D eline sağlık bebeğim <3

    YanıtlaSil