31 Temmuz 2016 Pazar

Xp Matte Ruj │ Xp Matte Rujlar ♡ │ AUSE ESUA

Xp Matte Ruj  │ Xp Matte Rujlar ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Bir süredir ha şimdi ha sonra diye ertelediğim, kendinden söz ettiren, iyi mi kötü mü soruları ile ortalıkta cirit atan xp matte ruj yorumumu sonunda derledim !

Öncelikle Xp matte rujlarını almaya nasıl razı oldum ondan kısaca bahsedeyim.
Eskiden bijüteride satılan makyaj malzemelerini bilinçsizce kullanmış olsamda (ergenlik) şimdilerde buna çok dikkat ediyorum ve bu konuda çok hassasım. Zira adını, içeriğini bilmediğim ürünler kirpiklerimi dökebiliyor ya da uçuk çıkartabiliyor. (Tabii bu sorun bilinen, büyük markalarda da yaşanabiliyor)
 Fakat söz konusu rujlar vlogger, blogger, sözlük yazarları ve insta bloggerlar tarafından öyle söz edildi ki, merak edip genişçe araştırdım.


Sonunda  rujları aradım-taradım  Antalya'da değil İstanbul'da ki bir -ucuzcu da- buldum. Gözüme çarpan renkleri de kaptım.
Xp Matte Ruj  │ Xp Matte Rujlar ♡ │ AUSE ESUA 


Yapısı :
Kremsi, kolay sürümlü, mat bitişli bir ruj. Renklerin duruşu muazzam. Özellikle 08 numarayı ne zaman sürsem çok güzel geri dönüşler aldım. 

Kalıcılığı :
Yaklaşık 6-7 saat. Beni oldukça memnun etti zira bu konuda beklentim çok düşüktü.

Rahatsız olduğum nokta ise kokuları ve tadı.
Rujların tadı ister istemez ağzımıza gelebiliyor. Bazı rujların tadı da beni çok rahatsız ediyor açıkçası xp de o ruj türlerinden birisi. Kokularını ise hiç sevmedim. Tarif edemeyeceğim türden rahatsız edici bir kokuya sahip. Fakat mor renkli ruj biraz daha farklı kokuyor diyebilirim fakat yine de genel olarak hepsi aynı kokuyor.-Hoşuma gitmedi-

Renkler
Üç rengini de çok sevdim. Ancak 01 ve 08 numara kesinlikle favorim. 05 mor ruju almasam da olurmuş. Zira aynı renk mat bir ruja sahipmişim meğer.

Kuruluk ve Alerjik Sorunu Oldu Mu ?
*Mat rujlar da illa ki kuruluk sorunu ile karşılaşıyorum. Her mat rujlar da olduğu gibi standart, büyütülecek kıvamda olmayan bir kuruluk sorunu oluştu fakat beni rahatsız etmedi.

En merak edilen sorulardan birisi alerjik sorun olup olmadığıydı.
*Uçuk, kaşınma, yanma sorunu ile hiç karşılaşmadım. Ki dudaklarım benim çok hassastır ve anında uçuk çıkarmaya meyillidir. İster bilindik olsun ister az bilinen  içeriğinde ki bir şeyden ötürü dudaklarım etkilenebiliyor. Bu sorunun ürünün ucuz ya da pahalı olması ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. Hepinizin bildiği gibi içeriğinde ki bir maddeden ötürü oluşan bir durum.

-(Mesela yıllar önce, herkesin bildiği ve alışveriş yaptığı avon. Rujları dudaklarımı pert etmişti. O gün bugündür onun rujlarını kullanamıyorum.Tabii diğer ürünlerini denemeye devam ettiğimi hatta aralarında favorilerim olduğunu da belirtmeliyim. )- Tabii bu dudak hassasiyeti ile de alakalı bir sorun da olabilir.


Güncelleme / Not : Bu yayını ilk paylaştığımda bir vlogger'ın snapchat hesabında ürünün detaylıca incelendiğini söylemiştim. Fakat şimdi görüyorum ki ortada bir yanlış var. Bilinen bir marka ile Xp markasının içeriğinin aynı olduğu söylenmişti. Meğer söz konusu içerikler hemen her marka da ürünün yapısı gereği bulunması gereken maddelermiş. Bunun dışında içerikle ilgili kesin bir bilgi yok.Buna ilaveten göz kalemlerinde alerjik sorun yaşayanlarda olmuş.

Ancak tekrar belirtmeliyim ki dudak kalemi ve rujlarında böyle bir sorunla karşılaşmadım.Aynı zamanda far ürünlerinde de alerjik sorun yaşayan olmamış. Fakat göz kalemi ve ten ürünlerinde dikkat etmekte fayda var.

Konu ile ilgili farklı yorumlar ve detaylar için Aşkım İrem Aktulga'nın videosuna ve Süslü Sözlük yazarlarının yorumlarına bakabilirsiniz.

Fiyat : 5 Lira. Fakat instagram hesabında 6-7 liraya satılıyor sanırım.

E peki aranız da bu rujları deneyen, denemek isteyen var mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

26 yorum:

  1. Ausem bu marka hakkında konuşmuştuk seninle, önyargılı olduğumuzu söylemiştik. Bu marka nereden ithal, o bile belli değil, yetkilisi ortada yok, bir sorun olursa muhatabımız yok. Ha bir sorun durumunda, bilindik markalarda da muhatap bulamayabiliyoruz, o ayrı :-/ Neyse ki, bir sorun yaşamadın canım benim, demek ki sende alerji yapan o madde yok :)) 08 renk olarak şahaneymiş, yerinde olsam ben de onu seçerdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm çok haklısın bilindik olsa da olmasa da olası bi durumda konuşacak birisi yok. Bunlara ne ara çözüm bulurlar bilemiyorum hızlı olsalar iyi olur zira garnier argan yağlı elimizde patladı :D

      Hİç bi sorun yaşamadım Blana'm tek sorun kokuları kötü birde biraz dudakları kurutuyorlar mat oldukları için o sorunda bi sekilde ortadan kalkıyor. 08 numara şahane gerçekten ^^ yorumun için teşekkür ederim güzell suratlım <3

      Sil
  2. Renkler gayet güzel görünüyor.. Ben de birkaç mağazada gördüm bunları ama hiç denemedim. Cesaret edemedim. Kokusu benim için önemli detaylardan birisi.. Kötü kokuyor olmasaydı belki de alırdım..

    Bu markadanın far paletini almıştım, yakın zamanda yazısını ekleyeceğim bloğuma..

    Beni takibe alırsan çok memnun olurum canım :)

    Hoşçakal :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım :) far paleti yazısını bekliyorummmm
      çoktan takibe aldım bile!

      Sil
    2. Kısa süre içinde yayınlayacağım tatlım ☘🤗

      Sil
  3. Bu markayı çok sık görmeye başladım ama hiç denemedim. 08 rengine bayıldım mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim bende öyle çok gördüm ki artık dayanamayıp aldım ^^ çok teşekkürler daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  4. Bende bu aralar çok görüyorum, inanılmaz ön yargılıydım bu markaya ama o snapleri ve videoları izledikten sonra merak etmeye basladım. Ten ürünlerini yine kullanmam ama rujlarına bakıcam 08 cok güzelmis bu arada ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım ^^ denk gelirsen rujlarına bir bak hatta farlarına da göz at derim zira renkleri muazzam. Çok teşekkürler <3

      Sil
  5. Bende fiyatlarından dolayı biraz önyargılıydım ama sonra düşündüm hangisinin içeriğinden eminiz ki? Hangisi sağlıklı?
    Ben bu markayı satan bir yer göremedim henüz ama bana bir ruju hediye geldi.Yapısını,şeklini şemalini beğendim.Daha pahalıya aldığımız markalı rujlardan bir eksiğini göremedim:)
    Yine harika fotoğraflarınla günümü güzelleştirdin Ause'm.Bayılıyorum valla ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımmmm senin bu güzel yorumlarınnn :) bitanesin her zaman olduğu gibi.
      SAnıyorum saadece instagram hesabı var henüz bir mağaza oluşturmuş değiller. Bunun dışında takı satılan, bijüteri, ıvır zıvır dükkanlarında bulunabiliyor. Bende şans eseri sahip oldum. İYi ki de almışım diyorum. ^^

      Bende sana çok kocaman bayılıyorum ayrıca fotoğrafların şahane twitter da gördüğümü unutmadım daha :D <3

      Sil
  6. İlk rimelim ve pudram milyoncu tarzı bir yerden alınmaydı, sonra far paleti,fondöten temel makyaj malzemeleri hani :D Ama rimelim nasıl güzeldi gabriniydi sanırım yada rapsodi, pudra ise elbette milli pudramız catherine arley :)) Bakıyorum da hala hayattayız,elimiz yüzümüz yamulmamış, gözler görüyor maşallah :) Hep bu ön yargılar!! yerli malını elimizin tersiyle itip aynı belkide daha düşük kaliteyi sırf duyulmuş yabancı popüler diye almamızdan gelişmedi mallarımız. Halbuki ben hala ürünlerini kullanırım mudail bile bulduklarım vardır. Ön yargılardan uzak olmak lazım, içerik hepsinde aynı ;) XP rujlara gelirsek bende de 2 tane mat ruju var ama ambalajları böyle değil, değiştimi ki acaba.Kokularını bende sevemiyorum zira hiçte çekici bir kokusu yok :/ Onun dışında bende aynı şekilde memnunum ve de tavsiye ederim :) Ellerine emeğine sağlık güzel gözlüm benimm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum bende ona dikkat ettim, instagram satış hesabında daha farklı ambalajda satılıyor belki de benim aldığım yere henüz yenilenmiş halleri gelmemişti. Bilemiyorum.

      Kesinlikle çok haklısın ön yargı bitiriyor işi. Baktığımız zaman yada yurt dışından araştırdığımızda burada satın aldığımız uygun fiyatlı-ucuz diye tabir ettiğimiz ürünlerinde içerik bilgisine tam olarak sahip değiliz. Tek farklı görüşlerinin afilli kokularının leziz olması :D Xp de bu sorunu kısa sürede çözer umarım. Zira tek sıkıntım kokuları oldu.

      Okuduğun için ben teşekkür ederim bitanemmm <3

      Sil
  7. Canım merhaba,biliyorsun ki Gümrük Bakanlığında çalışıyorum.Bu ürünle ilgili detaylı bilgi alma imkanım oldu.Ürün çin malı ama üzerine türkçe bilgiler basılıyor.Bu yüzden muhattap yok.Bu da beni en çok tereddüt eden nokta oldu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili - güzellik meselesi- çin malı olduğunu bilmiyordum, şaşırdım. Türkiyede üretilen bir marka olduğunu düşünmüştüm herkes gibi. Muhattap normal markalarda bile bulamıyoruz ama bunda biraz daha riskli bir durum. Fakat dediğim gibi hiç bir sorun alerjik bi olay yaşamadım (çok şükür) :s umarım alanlarda yaşamamıştır. İçerik bilgisi olayına dair de bi çözüm bulabilirler sanırım çünkü sırf bu yüzden kimse almak istemiyor ürünü haklı olarak - yorumun için teşekkür ederim kuzucum

      Sil
  8. Kız minnoş sen pek benim bloga uğramıyorsun unutuldum galiba :( Yazıya dönecek olursam Çankırı da Çankırı derim hep :D Hiç düzgün marka olmadığı için bende bu markadan çok fazla ürün var likit mat rujunu da kesinlikle denemeni öneririm minnoşuumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşum hiç unuturmuyummm ! aklımda o güzel blogun. Hiç bi yazı okuyamadım bayadır söz telafi edeceğim.

      ahahha kıyamam ^^ likit mat rujunuda bakıcam ilk fırsatta senin önerinle- okuduğun için teşekkür ederim canımm <3

      Sil
  9. Auseee bende hep görüyorum, instagram'da nasıl dönüyor reklamları çok kararsızdım. şu renkleri görünce bayıldımmm bi etrafa bakınayım görürsem alacağım kesinnn😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha Merveeee ^^ rujlarına bir bak derim hatta uzun far paletlerine de bak ben burada bulamadım onları fakat pigmentleri, renkleri çok iyi gözüküyordu izlediğim bikaç video da ^^ umarımm memnun kalırsın <3

      Sil
  10. Ayyyy güzellik sen yani şimcik İstanbul'dan mı aldın ben şokkkk 😳 08 numarayı görsem zaten bu benim olmalı diye hunharca haykırırdımm 😂 Bu arada bu markayı ben niye görmedim yahu hem de o fiyata kaçırmazdım sen yine 3 tane almışsın benim gözüm aç çohh pis yığmalardım 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah Gözdem tahmin edebiliyorum ^^ rafta ki bütün rujları alırdın kesin.

      Fiyatları çok uygun kuzum renkleri de şahane tek sıkıntısı kokuları kötü.
      Ben İstanbul- Üsküdar da ki bi ucuzcuda buldum şimdiler böyle takı satan yerlerdede bulunuyor sanırım ^^ çünkü burada gördüm sonunda nasıl olduysa :D

      Sil
  11. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil