13 Temmuz 2016 Çarşamba

Pot O'Miracle │RubyKisses │Cocoa Butter ♡ Coconut Oil ♡ │ AUSE ESUA

         Merhaba !
Genelleme yapmayayım fakat çoğumuz lip balm koleksiyonuna sahibiz diye düşünüyorum. O renkleriyle, şirin ambalajlarıyla sürekli kendine çeken o bıdıklar ! Ve benim için en önemli bakım elamanı,  zira dudaklarım kışları çok yazları az olmak üzere kuru. Bir süre ihmal ettiğim zaman ufaktan derisi kalkmaya başlıyor ve ruj sürmek benim için felakete dönüşüyor. (Acısını saymıyorum bile)
Bu sebepten ötürü dudak peelingi ve dudak nemlendiricileri benim için olmazsa olmazlarım.
Pot O'Miracle dudak nemlendiricisinin ilk etapta fiyatını fazla bulsam da sonradan bu fiyatı kat ve kat hak ettiğini gördüm.

Hem bereketli oluşu hem nemlendirme özelliği ile kendisini pek bir sevdirdi.
Dudak nemlendirici ürünlerde aradığım tek özellik şüphesiz yapıları. Dudağımda kalıp gibi duran, emilmesi bir hayli zor olan ürünleri bıraktıkları ağırlık hissinden dolayı sevemiyorum. Bu da daha seçici olmama sebep oluyor.



  • Pot O'Miracle şık, bıdık, vintage görünümlü teneke kutu içinde bulunuyor. Kavanoz ürünler hijyenik açıdan sıkıntı yaratsa da görüntülerinden ötürü o kısmı es geçiyorum. Birde stick ürünlere göre nemlendirme özellikleri daha fazla diye düşünüyorum. Tabii çantaya at-çık da stick ürünler, çoğumuzun olduğu gibi benimde vazgeçilmezim.
  • Bendekinin içinde Cocoa Butter ve Coconut Oil bulunuyor. Hafiften mentollü bir etkisi de mevcut. Sürdükten sonra hoş bir parlaklık veriyor. Üstüne de azıcık dudakları dolgunlaştırıyor sanki.
  • Sert ve yoğun yapılı. Bir miktar ürün yetiyor da artıyor. 
  • Kokusu tarif edemeyeceğim türden, hafif Hindistan cevizi gibi kokuyor. Ağır ve rahatsız edici bir koku değil. Zaten sürdükten bir süre sonra koku kayboluyor.
  • Bir diğer önemli özelliği ise dudakta kalıp gibi durmuyor ve ağırlık yapmıyor oluşu.
  • Nemlendirme süresi (tender care hariç) diğer nemlendiricilere göre yeterli geldi. Bir süre sonra tazelemek gerekiyor fakat sürdüğünüzde uzunca sizi idare ediyor.
  • Kendini diğer dudak balmlarından ayıran özelliği onarıcı etkisi. Koruma ve onarmayı vaat ediyor ve gerçekten söylediğini yerine getiriyor. Hafiften uçuk çıkacağını hissettiğim dönemlerde, henüz patlak vermeden uyguluyorum bu sayede sorun başlamadan kurtulmuş oluyorum. Aynı zaman da güzel bir pürüzsüzlük veriyor bu da ruj ve parlatıcı ürünlerinin daha iyi durmasını sağlıyor.
  • Son olarak, kötü özellik diye nitelendirebileceğim tek sıkıntısı emilimin birazcık yavaş olması, geceleri sorun teşkil etmese de günlük kullanımda ruj altına kullanırken sıkıntı yaratabiliyor. Islak bitişli rujlar da sorun yaratmasa da mat bitişli rujlar bilinenin dışında görünüyor (parlak,ıslak) Bu sebepten ötürü acil evden çıkmam gerekiyorsa veya beklemeye sabrım yoksa peçete ile fazlalığını alıp öyle ruj uyguluyorum. 
Peki Direkt Olarak Uçuk Üzerinde Hızlı İyileşme Sağlıyor mu ?
Onunla ilgili ne söylesem yalan olur zira  uzun süredir öyle bir sorun yaşamadım ve haliyle o özelliğini test edemedim.  Fakat belirtmeliyim ki ağır uçuk çıkarttığım dönemlerde beni ancak bepanthen kurtarıyor.

Not : Kullananların bir çoğu uçuk geçirmede başarılı olduğunu söylüyor.


Bunun haricinde yeşil ve pembe ambalajlı farklı içeriklere sahip iki nemlendiricisi daha var.

Fiyat : 20-25 arasında - Rossmann indirimde 16 liraya almıştım. Fakat çoğu site alışveriş sitesinde sabit 15-16 lira gibi fiyata satılıyor, takip etmenizi öneririm. (Ayrıca çılgın indirimlerde 10 liraya düşebiliyor)

Peki sizler bu balm için ne düşünüyorsunuz ? Denediniz mi ? Düşünceleriniz çok merak ediyorum ^^


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

29 yorum:

  1. Ben bunu yerim :) Hindistan cevizli ürünlere bayılıyorum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emoşum ^^ tam yenmelik dimi bende çok seviyorum hindistan cevizli ürünlere, yemesinide çok severim kokusunu da :D <3

      Sil
  2. Auseeemmm senin gibi tatlı bi lip balm bulmussun 😍 bende dudak kurulugundan muzdarip biriyim maalssef watsonsta olan bisi vardı adını tabiki unuttum lacivert kucuk bisi neyse o da guzeldi :) bi de gecen bi yazımda bahsetmistim flormarın lipbalmları da cok guzel spf de iceriyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşummmmmmmmmm ^^ dediğin lavivert küçük şeyi hatırlar gibiyim ama adını bende hatırlayamadım :D
      Görmüş olmam lazım ama hemen tekrar bakayım bloguna flormar da çıtayı yükselti baya :D not edeyim hemen kuzum <3

      Sil
  3. Bende de o dudak kuruluğu var ya yaz-kış mutlaka sürücem birde mat ruj sevdamdan daha cok kuruyor ^^ Yine resimler şahane ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım sanırım hepimiz aynı dertten muzdaribiz, bende senin gibiyim mat rujlarda, dudak kalemlerinden dudağı baya hırpalıyorum ama sağolsunlar dudak balmları yardımcı oluyor :D beğenmene çok sevindim teşekkür ederim balım <3

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yelizcim bende çok istiyorum onu yeşil olanı baya popüler :D merak ettim iyice ^^

      Sil
  5. Ben bunu yerim :) Hindistan cevizli ürünlere bayılıyorum ❤

    YanıtlaSil
  6. Benim gibi strese girince dudaklarını parça pinçik eden biri için gayet güzel bir ürünmüş bu yavrum ya^^ Aklımda bulunduracağım. Fotoğraflar ise yine şahanee, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Denk gelirsen mutlaka bak kuzum faydasını görürsün diye umuyorum görüntüsü, yapısı, etkisi baya güzel ^^ fotoğrafları beğenmene kocaman sevindim çok teşekkür ederim güzel yüzlüm <3

      Sil
  7. Ausemmm güzellik ❤︎ senin o şahane fotoğraflarını yerim ben ya 😌 ben lip balm hastası çok değilim genelde dudağımda rujda olsa yediğim için çok uzun süreli kalamıyorlar 😂 Hindistan cevizliyide bayıla bayıla hüpletirim mideye yani 🙈 Ambalajı çok şıkmış ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dip Not: o çılgın indirimleri nidense bir sen yakalıyorsun be kuzu ben göremiyorum 😞

      Sil
  8. Fotoğraflarınıza bayıldım. Grafik tasarımı bölümü okuduğunuzdan mı acaba :) Dudak kremini de çok beğendim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili KirazKahve ^^ çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, daha güzelleri sizin olsun <3

      Sil
  9. Bu dudak balmının gül versiyonunu severek kullanıyorum bende.Yazını okurken elimdeki lip balmları bir düşündüm de koleksiyon konusunda hiç haksız sayılmasın bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha dimi Filiz hanımcım kesinlikle öyle :) şu da olsun bu da elimde bulunsun derken bir yığın lip balm çıkıyor ortaya, işin kötü tarafı kolayda bitmiyorlar ama yine de almaya devam ediyoruz :D çok teşekkürler <3

      Sil
  10. Sanırım o koleksiyondan hepimizde var Ausem :)) Ben bu sene eldekileri eritmeye karar verip yeni balm pek almadım. Başardım da, elimdekiler baya azaldı. Nivea lipbalmlardan o kadar sıkıldım ki, sanırım senelerce almayacağım. Hele o 17 grlık lip butterı hala bitmiyor, ömrümü yedi :)) Bu pot omiracle balmlara bayadır bakıyorum. İlk fırsatta sendekinden alırım. Zaten ocağıma incir ağacı diktin, dün de wellness beauty peelingi aldım dayanamayıp :)) Öpüyorum güzel gözlüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Blana'm ! zira lip balm bitirmek çok zor hem stick olanları hem kavanoz olanları. Birde dediğin gibi minicik gramları oluyor zaten ama yine bitmiyor yine bitmiyor :D bende elimdekiler bitmeden yenilerini almama kararı aldım yoksa çoğu el değmeden çöp olacak -_- ^^ elindekileri az biraz erittiğinde mutlaka bak derim balım hatta yeşil olanına göz atabilirsin direkt çünkü onu çok övüyorlar :D sen yine de bi araştır.

      Vücut peelingi yorumlarınıııı sabırsızlıkla bekliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ! <3

      Sil
  11. Güle güle kullan Ausemm ben pek kullanmıyorum lip balm halbuki dudaklarım da nerdeyse pütürlü pütürlü geziyorum hergün 😂 Yapış yapış his veriyolar bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah ay Neslim senin bu hallerinn beni çok güldürüyor :D kuzum bu o kadar yapış yapış bir his vermiyor - bende öyle yapış yapış yapanları hiç sevmiyorum ^^ teşekkür ederim

      Sil
  12. Bakım adına tek yaptığım yüzümü yıkamak :) Onun dışında her hangi bir ürün kullanmıyorum. Dudaklarım şuan yara içinde (ağzıma ayak girdi de :) / merak edersen son yazıma bakabilirsin:)) o yüzden zovirax kullanıyorum ki buda ilaç zaten :) Ürün çok tatlı keşke öyle bir alışkanlığım olsa, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ çok geçmiş olsun, bu lip balmı denesen seversin sanki ama alışkanlık olmayınca da olmuyor haliyle :D hemen bakayım yazına <3

      Sil
  13. Bu lip balmı denemedim ama hep gözümün çarptığı bir ürün mağazalarda, nette..Neden bilmiyorum ama balmlara karşı çok arzu istek yok bende, aksi gibi hali hazırda açık 4, kullanılmayı bekleyende 4 lip balmım var :/ :))) Ama kutusunun çekiciliğinden eninde sonuna alıcam sanırım, teneke kutular minik minik çok hoşuma gidiyor :)) Ellerine sağlık canım benimm <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhaha Balım bende önceden öyleydim almıyordum pek fakat bir kaç kez kullanıp alışkanlık kazanınca bu sefer abartmaya başladım ^^ teneke kutusu almama sebep desem aabartmış olmam herhalde :D denk gelirsen bi bak balım umarım beğenirsin <3

      Sil
  14. Yeşil en bi favorim pembiki sevmedim onun kadar yeni alacağım bu ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermitciğimmmm ^^ yeşili aklımda benimde, zaten blogunda okumuştum yazısını yanlış hatırlamıyorsam eğerrr ^^ inşallah bunu da seversin onun kadar <3

      Sil
  15. inanılmaz güzel görünüyor, paylaşım için teşekkürler..

    Gratis'lerde sürekli gözüme çarpan bir ürün ama almamak için kendimi zor tutuyorum.. Çünkü evimde bi sürü lip balm var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı dertten muzdaribim :) oyüzden kendimi durduruyorum stogu azalttıığınızda bi şans verin derim:)

      Sil