17 Temmuz 2016 Pazar

Ölü DÜNYA │ AUSE ESUA


Darbeye, elleri kirli Askere karşıyım... Birlik olmaya destekçiyim amma velakin günahsız, suçu olmayan her-şeyden bir haber ! bir hiç uğruna ne olduğunu bilmeden ölüp giden Askerin elbette yanındayım ! - İman gücüyle ayaktayız, yıkıp dökmüyoruz diye geçinip linç edenin karşısındayım ! - 10 aylık bebeğini s...y-im diyen Türk Polisinin karşısındayım ! - o videoları gördükçe o sesleri duydukça öfkem, üzüntüm katlanıyor. Hangisine üzüleyim ? Biten, ölen halkımıza, dostumuza, arkadaşımıza mı, suçsuz yere öldürülen Askerimize mi, ülke ezilmiş vaziyette bayram edenlere mi ? çivi çoktan çıkmış insan-(lık) çoktan ölmüş. -Ause.•••

16 yorum:

  1. Az önce - birkaç dakika önce- facebook'ta bir hanım arkadaşımla yazışıyorduk, ben "Demirel, Ecevit, Erbakan ve Özal'lı yılları da hatırlıyorum, o zamanlar kimse kimseye, komşu komşuya, sen Ecevitçisin / değilsin, sen Özalcısın/değilsin diye düşman olmazdı, kutuplaşma yoktu. Kim kime oy vermiş pek ilgilenmezdik de, söylese de düşman olmazdık, ama AKP ile akraba akrabaya düşman olmuş. Kadıncağız anlattı. İzni olmadan buraya yazmıyorum, ama inan öyle, karı kocaya düşman olacak bu gidişle! Hatta güldüm her devrin yalakası Nazlı Ilıcak öz oğlu ile twitter'da birbirlerine düşmüşler. ! Yani bu kımıl zararlısını daha önce de dedim KOY BİR ÜLKEYE, 15 SENE SONRA O ÜLKEDE HERKESİ BİRBİRİNE DÜŞMAN ETSİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, bir parti yüzünden birbirlerini kırıp, yıkan sanki hiç kan bağı yokmuş gibi sanki hiç yakın değillermiş gibi uzaklaşan insanlar haline geldi toplum. Bizzat yaşadım hepsini, çoğu beni silmeyi tercih etti (oysa parti bile tutmam ben)

      En sondaki cümlen herşeyi açıklıyor zaten, yorumun için çok teşekkürler

      Sil
  2. O kadar sinirli ve üzgünüm ki, edecek bedduam kalmadı.

    YanıtlaSil
  3. Her şeyi mahvettiler, her şeyi yok ettiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Blana'm bir kaç günün özeti bu sözün.

      Sil
  4. demokrasi adına insanlar ölüyo ne tuhaf yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Deep ve bu böyle devam edecek gibi görünüyor

      Sil
  5. anlıyorum, inanmak istemiyorum, çaresizlikten şaşkaloz oldum... sap ile saman karıştı ausecim... şu haberlerde bile "Türkiye'de hayat normale dönüyor" diyor ya neyin kafası ise ben de istiyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Fenoğm, neye bakacağımı neye inanacağımı şaşırdım - beynim duman oldu. Bende istiyorum o kafadan!- ölüm artık normalleşti ülkemizde :s

      Sil
  6. O izlediğim videolar hala aklımda aslında şu parti bu partide demek istemiyorum aklımdan geçen olsada bi bakıyorum mhp işareti yapan bi bakıyorum chp bi bakıyorum akp işareti yapan ölü askerin başında acaba hangisi aklına uyan oy verdiği partinin destekçisi acaba bi yanılgı mı bu video gördüklerim kişiler fikirler veriyor o anda atılan tekmeler ama resim başındakilerini çıkartamıyorum Ausem ayrışıyoruz maalesef ki millet ses çıkarırken bile tek adamın adını alıyor diline bu ülkeyi kuran temiz eden tek bir kişi var ve ancak onun yolunda ilerlemek bizi güçlendirir kimse farkında değil sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsun Neslim, kafalar karmakarışık darbe desen darbe böyle mi olur diye soruyorsun- savunmasız insanlar ölmek için meydanlara iniyorlar bir isim için ve ölüyorlarda... bunun yanında suçsuz günahsızlarda hiç uğruna ölüp gidiyor... sonra ise bayram ediyorlar sanki kimse ölmemiş gibi..

      Sil
  7. :( :( :( :( İçimden o kadar çok şey geçiyor ki ama tek bi kelimem tek bi sözcüğümün bile yanlış anlaşılacağı şu ülkede maalesef susuyorum.Sen benim yerime konuşmussun Ause ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra, ne güzel söyledin güzel özetledin hatta çünkü ne söylesek yanlış anlaşılıyor daha doğrusu anlamaya çalışmıyorlar çünkü çoğumuzun beyni yıkanmış..

      Sil
  8. allah bidaha bu kötü günleri yaşatmasın bize,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taa gönülden, yürekten amin Mervecim

      Sil