21 Temmuz 2016 Perşembe

- İYİ DÜŞÜN İYİ OLSUN ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba! Coşkulu girdiğime bakmayın, bünyem çökük zihnim açık buna ilaveten yitik haldeyim. 
Bir kaç gündür Bilinçaltının Gücü adında bir kitaba gömülmüş durumdayım. Düşünce stilim ise şimdiden değişmeye başladı. Madem ben bunu uyguluyorum biraz da eş-dost-blogcanlar-güzel suratlar nasiplensin istedim.

Son 1 haftadır demeyeceğim çünkü öncesinde de çok olaylar gördü ruhlarımız. Bir türlü iyiye gidemedik belki de denemedik.
Şimdi ise bakıyorum da ölümler sıradanlaştı, tahammül kalmadı, anlayışsızlık çoğaldı. Vicdan puf oldu. Bugün iyi bir gün olacak diye uyansak da kötü haberler arka arkaya sıralandı. 

Şu bir kaç gün için söylediklerimi yanlışa çeken kaç insan gördüm kaç insan kaybettim- sayamadım-
İyi düşünceler kötüye, kötü düşünceler iyiye döndü. Halbuki sadece kimse ölmesin istemiştik, huzurlu olalım istemiştik fakat daha kötüye gittik.

Her zaman olduğu gibi 2 gün konuşuldu 3.gün unutuldu ya da öyle gösterdik. kim bilebilir ki içimizi ? 
Şimdi hepten diken üstündeyiz, tedirginiz. Dışarı çıktığımız da ise paranoyaklaşmış gibi sağımıza solumuza ürkek gözlerle bakıyoruz. Ha şimdi ha olacak. 

Esasında kötüyü çağırıyoruz kendimize, ailemize, çevremize, evrene.
Halbuki büyük güç dediğimiz sevgi, ne mucizevi bir şey. 
Tabii değerini bilemedik, bilmek istemiyoruz.

Okuduğum kitap da tam bu yönde. Çünkü biz ne düşünürsek ne dilersek beyin öyle şekilleniyor o yönde ilerliyor. 

Şimdi ise "iyi düşün iyi olsun" düşüncesinde ilerliyorum bir süredir ve etrafımdakileri de bıktırana kadar bu sözleri aşılıyorum. 

- iyi düşünmek, iyi insan olmak, vicdan sahibi olmak-

Hey okuyan kişi...  inkar edemem eğer pamuklara sardığın kalbin varsa tabii ki seni seviyorum- 

-Ause-

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

25 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın canım.Acaba aynı düşüncede olan kaçlarca kişiyiz, ne yapabiliriz.Çok üzgünüm Ause.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam aynı kalpte aynı düşüncede olmamıza sevindim. Ben de çok üzgünüm:(

      Sil
  2. Gercekten ne kadar da haklısınız bütün sözleriniz de. Nasıl konuşursak konuşalım yanlış anlaşılıyoruz.
    Birbirimizi anlamamak için programlanmış insanlar gibiyiz. Tahammül neredeyse sıfır. İnşallah bu günler geçecek. Buna canı gönülden inanıyorum,inanmak istiyorum ☺. Ve burada sizin de vasıtanizla evrene pozitif enerji yolluyorum ☺. Artık ülkeme de huzur gelsin ☺. Sevgilerimle 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra hanımcım, ne güzel dediniz birbirmizi anlamamak için programlanmışız kesinlikle öyle.
      O güzel enerjinize sağlık, kalbinize sağlık. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. Gercekten ne kadar da haklısınız bütün sözleriniz de. Nasıl konuşursak konuşalım yanlış anlaşılıyoruz.
    Birbirimizi anlamamak için programlanmış insanlar gibiyiz. Tahammül neredeyse sıfır. İnşallah bu günler geçecek. Buna canı gönülden inanıyorum,inanmak istiyorum ☺. Ve burada sizin de vasıtanizla evrene pozitif enerji yolluyorum ☺. Artık ülkeme de huzur gelsin ☺. Sevgilerimle 💕💕

    YanıtlaSil
  4. Pamuklara sardigin o kalbi ben de seviyorum 😘

    YanıtlaSil
  5. Bugüne kadar seçim dönemleri, yaşadığımız felaketler patlamalar vs dönemlerinde ciddi tartışmalara şahit oldum. Çirkefleşmeyi sevmediğimden asla muhatap olmadım bana ve fikrime bulaşanlarla. Ama bu defa dehşete düştüm. Hiç ummadığım insanların farklı yüzünü gördüm. Kırmamak kırılmamak için blog ile ilgili sosyal medya hesaplarımı kapattım,daha doğrusu dondurdum.
    Birazdan bloguma kısa bir yazı yazıp yarından (bugün) itibaren normal hayatıma döneceğim. Döndüğümde birçok kişi hayatımdan çıkmış olacak.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok zor bir dönemden geçiyoruz, bir süre daha devam edecek gibi. Allah milletimize basiret versin, ferec ve mahrec ihsan etsin. Sevgiler tatlım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin kuzucum, kocaman sevgiler :) <3

      Sil
  7. Auseeemmm merhamet dolu yuregin var o kadar iyi kalplisin ki :) Herseye ragmen ayakta kalmaya calısıyor bu bedenler ruhumuz savruldu birer tarafa ama kapanıp icine gomulme olur mu.dedigin cok dogru guzel dusunelim guzel seyler olsun senin enerjin o kadar ictendi ki hepimizi aydınlatıyordu.karanlık degil aydınlıgın hakim olacagı gunleri belirlemek bizim elimizde seni seviyoruz tatlııımmmm❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşummmmmmm beni öyle görebilmen ne güzel (yılmış, kötü insan gibi hissettiğim dönemlerde ilaç gibi geldin^^)
      Kesinlikle iyi düşünelim güzel düşünelim ki öyle olsun ve olacak ben inanıyorum umarım herkes inanır. Bende seni kocaman seviyorum balımmmm okuduğun için çok teşekkür ederim

      Sil
  8. Ause... yüreğine sağlık tebrik ederim seni böyle bir düşünceye sahip olduğun için daha güzel günler görürüz umarım bende o pamuklara sardığın kalbini çok seviyorum iyi ki tanımışız seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissacım aynı seyleri düşünmemiz ne güzel, okuduğun için çok teşekkürler bende iyi ki tanımışım sizleri <3

      Sil
  9. O pamuk, tatlı kalbini ben çok seviyorum Ausem <3 <3 <3 Sen zaten benim tavrımı da düşüncemi de çok iyi biliyorsun. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlü Blana'm. <3 <3<3 Bilmezmiyim- güzel kalbini, düşüncelerini elbette biliyorum ne kadar üzüldüğünü de çok iyi biliyorum <3 iyi ki tanıdım dediğim nadir insanlardansın <3

      Sil
  10. Ausem, ben bir tek kendim bu durumdayım sanıyordum, sonra ilk baktım Gülşah da aynı durumdan yakınıyor! Sonra bir sürü arkadaşım, tanıdığım, tanımadığım insanlar birbirine düşmüşler, moral kalmadı yahu! Bir baktım tüm sosyal medya bu haldeymiş meğer! Anayasının 26. maddesi herkes düşüncesini söylemekte, yazmakta vvs. vs. özgürdür der! Neyse üzülme canım. Bugünlerde geçer elbet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli insan ^^ Geçsin, geçmesi lazım zira zor toparlayacağız.
      Sosyal medya felç durumda dediğin gibi herkes bi garip, bi ruhsuz, bi vicdansız. Net bi isim takamıyorum bile - okuduğun için çok teşekkür ederim güzel yüzlüm <3

      Sil
  11. Güzelliğim ya herkes kavga etmeye yer arar olmuş bu nedir 😣 Takmicaksın kafaya oda öyleymiş diyip geçiceksin işte tanıyanları geç, birbirini tanımayan insanlar sosyal medyadan kavgaya tutuşunca şaşıyorum ben 😒 Seviyorum seni güzellik 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmm okuduğun için teşekkür ederim, aynen öyle oluyor kuzucum. Bende seviyorum sen büsbüyükkk <3 :)

      Sil
  12. Keske herkes sagduyulu düsünse canim. Birbirinin kalbini kiranlar da nefret kusanlar da bie ülkenin insani. Ben yurtdisinda yasiyorum ama olanlari dehsetle izliyorum. Hatta orada yasadigimi düsünenlerden nasibimi ben de aldim saçma sapan mesajlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcım tahmin edebiliyorum o mesajları. İnsanlar garip, duygusuz, düşüncesiz. Anlam veremiyorum hareketlerine.
      Okuduğun için çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  13. Bu zorlu günlerde anlayış yerine yargılamak kültür haline ülkemizde maalesef, hemen bizden değilsin yaftalaması... Bunlar da geçecek iyi günler de göreceğiz en azından öyle umuyorum, yüreğine pamuk kalbine sağlık ause'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary ^^ Kesinlikle öyle- bizden değilsin vatan hainisin gibi gibi bi sürü sözlere maruz kaldım. Okuduğun çok teşekkür ederim kuzucum iyi geldin <3

      Sil
  14. Okuduğunuz kitap kişisel gelişim kitabı sanırım. Eskiden kişisel gelişim kitapları okuyordum fakat neredeyse bütün kişisel gelişim kitapları şunu anlatmaya çalışıyor, hiç ağlama, her zaman gül, hiç bir şeye kafanı takma, fakat insanın mutlu olmadı için bazen ağlaması da gerek bence, erkek veya kadın fark etmez, eğer insan her zaman mutlu görünmeye çalışıyorsa bence o insan gerçekten mutsuzdur. İnsanın mutlu olabilmesi için gerektiği zaman ağlaması da gerek her duyguyu yaşamalı insan.

    Durumunuza gelince, evet artık her şeyi 2. gün konuşup 3. gün unutuyoruz, çünkü önümüze yeni yeni şeyler koyuyorlar, bir şekilde unutturuyorlar.

    İnşallah daha güzel günler görürüz, her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil