20 Temmuz 2016 Çarşamba

Himalaya Herbals Saç Dökülmesine Karşı Proteinli Şampuan ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Ortalık darmaduman, her ne kadar iyi gibi görünsek de biliyorum ki içten içe bu durum öyle değil. Bende kafam dağılsın diye kendini kozmik sitelere atan, yazmaya çabalayan kesimdenim. Hazır bilgisayar başına var gücümle geçmişken, bir süredir elimde olan Himalaya Saç Dökülmesine Karşı Proteinli Şampuan yorumumu da sizlere sunayım istedim.


Himalaya Herbals Saç Dökülmesine Karşı Proteinli Şampuanı; 

İçeriğindeki doğal Eclipta ve Butea Frondosa özleri ile zayıf, kırılmaya meyilli saçları besleyerek güçlendirdiğini, saç dokusunu onardığını ve dökülmeyi azalttığını vaat ediyor.

Peki İşe Yarıyor Mu ? Saç Dökülmesini Önledi Mi ?

  • İlk olarak işin garip kısmından ve net özelliğinden bahsedeyim.
  • Saç dökülmesini kesinlikle azaltmıyor... fakat saç dokusunu onardığını söyleyebilirim ayrıca kepek sorununu da ortadan müthiş bir şekilde kaldırdı. (-_- Şampuanlar bile ne yapacağını bilmiyor)
  • Kokusu biraz erkek şampuanlarını andırıyor fakat ağır ve rahatsız edici değil. 
  • Köpürmesi standart ve en önemlisi saçımın arındığını, temizlendiğini hissediyorum.
  • Saçları güçlendirdiğinden olsa gerek eskiye göre saç kırılmasını önlediğini söyleyebilirim. Fakat her ne kadar saçlarım güçlü, sağlıklı gözükse de dökülme sorunu ortadan kalkmadı. Zaten direkt olarak bir şampuanla ortadan kalkacağını düşünmüyorum.
Her zaman önde olmasını sağlayan özellikleri ise;

  • SLS
  • SLES
  • Paraben
  • Sentetik renklendiriciler içermiyor oluşu.

Saç derisine masaj yaparak, iki kez uyguluyorum. İlk kullanımda saçımda 5-10 dakika kadar bekletiyorum ardından yıkayıp tekrar uyguluyorum ve sonlandırıyorum. (Genellikle çoğu şampuanı böyle kullanıyorum)

Fakat ambalaj arkasında da 2 kez kullanım önerildiğini de belirtmeliyim.

Tekrar Alır Mıyım ? 
Himalaya ürünlerinden şimdiye kadar hep memnun kaldım. Bu şampuanda tam olarak vaadini yerine getirmese de sırf saçlarımı hafif canlandırdığı için ve kepek sorunumu çözdüğü için kesinlikle alırım.

Hatta bir sonraki hedefim bu serinin kepekli saçlar için olanını almak. Bu o kadar işe yarıyorsa acaba o nasıl bir etki gösterecek inanın çok merak ediyorum.

Peki sizler Himalaya Herbals Saç Dökülmesine Karşı Proteinli Şampuanını veya diğer ürünlerini denediniz mi ? Sevdiniz mi ? ve Bana Önerebileceğiniz Şampuanları Var Mı ?
Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


16 yorum:

  1. Haberler disinda bir sey okudum ilk kez sanirim.. cok kotu gunler geciriyiruz ve ben bu tur durumlarda derinden etkilendigim icin cikamiyorum... gunlerdir ilgi odagimi degistirmeye calissam da basarili olamiyorum aklimda surekli yasananlar, yasatilanlar ve gelecek kaygisi... yazini okurken bile zorlandim Ause.. ne olacak nasil olacak bilemiyorum. Umarim her sey guzel olur. Yazi icin tesekkurler.. iki kez okudum anlayabilmek icin.. kullandigim sac urunlerini uzun zamandir kullaniyorum ve su siralar dokulmeyen saclarim dokulmeye basladi.. nedenini cozemedim henuz.. acaba kullandigim urunleri bir sureligune degistirsem mi? Zararli seyler icermemesi de cok iyi

    YanıtlaSil
  2. Haberler disinda bir sey okudum ilk kez sanirim.. cok kotu gunler geciriyiruz ve ben bu tur durumlarda derinden etkilendigim icin cikamiyorum... gunlerdir ilgi odagimi degistirmeye calissam da basarili olamiyorum aklimda surekli yasananlar, yasatilanlar ve gelecek kaygisi... yazini okurken bile zorlandim Ause.. ne olacak nasil olacak bilemiyorum. Umarim her sey guzel olur. Yazi icin tesekkurler.. iki kez okudum anlayabilmek icin.. kullandigim sac urunlerini uzun zamandir kullaniyorum ve su siralar dokulmeyen saclarim dokulmeye basladi.. nedenini cozemedim henuz.. acaba kullandigim urunleri bir sureligune degistirsem mi? Zararli seyler icermemesi de cok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım, şampuandan değil o canım benim. Ben ergenliğimde bile sivilce çıkarmadım, şu an yüzümü görsen, Blana sana ne oldu, dersin! Yaşadığımız günler, gördüğümüz şeyler kolay unutulup kaldırılacak şeyler değil ki😞😞

      Sil
    2. Esy ^^ iyi oldu senin için, biraz farklılık iyi geliyor insana. Saç ile ilgili konuşmuştuk zaten Blana'da herşeyin ele başı olan üzüntü, stresi de tekrar dile getirmiş. Şu sıralar herkes bu halde sanırım. Umarım ilerleyen günler iyi oluruz daha iyi oluruz - şampuana gelince denk gelirsen bi bak derim, zaten uygun fiyatlı ^^

      Sil
  3. "Şampuanlar bile ne yapacağını bilmiyor." Çok beğendim bu cümleyi. İlerde şu günleri anlatacak bir film çekilse, durumu özetleyen en ironik cümle bu olurdu zannımca... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum, tebessüm oluştu suratımda yorumunu okuyunca. Sahiden de öyle olurdu- çünkü ülkenin halinden ötürü kafalar bir hayli karışık- kozmiklere de bulaştı sanırım bu durum ^^

      Sil
  4. Ausem, ben de napacağımı şaşırdım. Canım hiç bir şey yapmak istemiyor ama hiç bir şey yapmamak da istemiyor. Komple depresyona girdim sanırım.
    Himalaya markasının yüz temizleme köpüğünü satın aldım, yarın kullanmaya başlayacağım. Markadan ilk deneyimim olacak. Şampuanın içeriği çok güzelmiş, arındırıcı şampuan niyetine kullanılabilir mi acaba, diye düşündüm. Sen ne dersin bu konuda? Öpüyorum güzel gözlüm❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi anlıyorum seni Blana'm hiç bişey yapmadan duruncada bi sıkıntı basıyor insanı, yapınca da isteksiz yapıyor.

      Yüz temizleme köpüğünü ben çok sevdim umaırm sende seversin kuzum. Arındırıcı şampuan niyetine süper bi fikir. ^^ bende kocaman öpüyorum güzel suratlım <3

      Sil
  5. Tatlım yine harika çekimlerle bi post hazırlamışsın :) Himalaya ürünlerinin hiçbirini denemedim ama sende gördükçe duydukça gliba bişiler araklıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Bence de bi dene derim ^^ çok güzel ürünleri var <3

      Sil
  6. Hiç kullanmadım ama sen çok memnun kaldığını yazmışsın, merak ettim şimdi. :) çok teşekkürler tanıttığın için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim asıl :) - eğer alırsan umarım memnun kalırsın <3

      Sil
  7. Giriş kısmın ile ilgili hiç yazmak istemiyorum, aynı mod ve haldeyiz aşağı yukarı =(
    Himalaya ürünlerini hiç kullanmadım ama şampuanda hep sabit ilerliyorum ause, kepek oluşumu, dökülme falan da olmuyor şükür ki zaten yoğun, kabarık =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin fenoğm ne güzel- o zaman sen bildiğin yoldan devam :d - benim saçlarım dönemsel manyaklaştığından sürekli bi arayıştayım -

      evet saçların yoğun, kabarık olabilir amma velakin cok güzellllllllllllllllsşfglhdskfhgdskfhgfdskl !

      Sil
  8. Güzellik yazıyı titizlikle okudum, sen himalaya markasının ürünlerinden hep memnun kalmışsın ama ben 2 ay önce maskesini aldım yüzümden soyamadım resmen tüylerimi kopardı canımı acıttı. Gratis'e gittiğimde bu markanın ürünlerini görünce ister istemez elim gitmiyor 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum onu halen aklım almıyor, böyle bir ürünü nasıl yapıyorlar birde nasıl piyasa sürüyorlar anlamıyorum. Ben maske ürünlerini kullanmadım kuzum- fakat aynı şekilde geçenlerde dermokil kullandım cildi çok güzel arındırıyor temizliyor fakat gel gelelim suratımdan zor ayırdım ve sıcak su ile bile çok zor cıktı.

      Sende artık himalaya ya karşı bi önyargı oluşmuş kuzum bu böyle devam ederde ki umarım ^^ duvarları yıkıp iyi olan ürünlerini denersin<3

      Sil