22 Temmuz 2016 Cuma

Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü ♡ │ AUSE ESUA

Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA
Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA 
HIMALAYA
Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü 
Merhaba! Yaz aylarına yakışır normal-yağlı ciltler için uygun, fiyatı da pekala olan güzel bir temizleme köpüğü nasıl olurdu ?
Merak ediyorsanız bu yazım tam size göre!
Bir süredir kullandığım, şimdilerde bitik olan -yeşil, ferah- ambalajı ile dikkatimi çeken  HIMALAYA Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü. 
Aynı zaman da ilk köpük temizleme ürünü deneyimim.

Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA 
Köpük formdaki ürünler yüzü arındırmada hem naif hemde arındırıcı oluyorlar. Himalaya 'da bu konuda oldukça iyi iş çıkarmış zira hayatımda böylesine naif  ve iyi arındıran bir temizleme ürünü kullanmadım.

İçerik olarak oldukça temiz bir marka. Dolayısıyla yüzü yakmayan, rahatsız edecek  kıvamda kokusu olmayan ve rahatlatan bir temizleme ürünü çıkmış ortaya.

Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA 
Paraben-SLS-SLES-PHTHALATES bulunmuyor. -

İçeriğinde neem bitkisi ve zerdeçal bulunuyor.
Zerdeçal yemeklerden tutun cilt güzelliğine kadar büyük rol oynayan bir bitki. Aynı zamanda akneli ve sivilceli ciltler için yapılan ev yapımı maskelerde çok kullanılıyor. 

Neem ise henüz yeni bilgi sahibi olduğum, cilt hastalıklarını iyileştirmede etkili ve birtakım sağlık problemlerinde tedavi için tercih edilen bir bitki.

Ambalaj :
*Şeffaf, pompalı kullanışlı bir ambalaja sahip.

*Sivilce ve akne sorununu geçiriyor mu? 
Anında bir değişim kesinlikle olmuyor. Ancak naif olduğundan geçtiğimiz aylarda var olan akneli ve sivilceli cildimi hırpalamadan temizlediğini söyleyebilirim. Bunu söyleme sebebimse bazı ürünler, ben yüzümü normal ya da sertte ovalasam içeriğinden dolayı yüzümde sorun çıkarabiliyor. Bu da sivilcenin iyileşme sürecini uzatabiliyor.

Bunda öyle bir sorun yaşamadım. Anında bir değişim söz konusu olmasa da gözenekleri iyi temizlediğini ve bu sayede sivilce oluşumunu önlediğini söyleyebilirim. Fakat çok büyük beklenti içinde olmayın derim. Zira sivilce iyileştirmede hızlı ve büyük bir etkisi yok.

Uygulama :
 Ürün sıvı halde ve sıktığınızda köpüğe dönüşüyor.
Normal ve yağlı ciltler için uygun. Yüzümü arındırıyor, güzel bir doku oluşturuyor.  Çok uzun süreli olmasa da (Çünkü benim T bölgem yaz aylarında felaket !)  yağ kontrolünü sağlıyor ve bunu cildimi kurutmadan yapıyor.

Not : Araştırdığım kadarıyla hassas ciltlerde de bir sorun teşkil etmemiş. Çoğu karma ürünler hassas ciltlerde sorun çıkarabiliyor. Bunda ise sorun yaşayanı olmamış, o yüzden  belirtmek istedim. (Umarım sizlerde de bir sorun olmaz )

 150 ML ve oldukça bereketli bir ürün.

İndirimsiz 15-20 TL arası (yanlış bilmiyorsam) fakat Gratis indiriminde 10 TL 'ye almıştım.(Bazı dönemler 6 TL gibi komik bir rakama düşebiliyor, takip edin derim ^^)

-Bu arada ambalajın ağız kısmını patoz makinasına benzetiyorum, manyağım galiba ben -_- 

Not 2: Yakın zamanda Akne Sorunumdan Nasıl Kurtulduğum İle İlgili Detaylı Bir Yazım Gelecek - Merak ediyorsanız eğer beni takip edebilirsiniz - hep buralardayım-  ^^ <3

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


32 yorum:

  1. ben bu markayi cok seviyorum yuz temizleme sivisini kullaniyorum ve o da cok basarili, gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili makyajlailgili ^^ memnun kalmana sevindim, o söylediğini hiç denemedim not edeyim- okuduğun için çok teşekkürler<3

      Sil
  2. Yine bir himalaya :) Kız valla hıızına yetisemiyorum ahahah ben kopuk temizleyiciyi sevmiyorum ya nivea kullandım begenmedim :( vucuduma kullanıyrm ben de eheh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahahahha Küboş ya :D niveayı kimse sevmemiş herhalde, nerede okusam kesin kötü bişey diyorlar - vücuduna kullan yavrucum sen devammm :D

      Sil
  3. İçerik ve fotolara bayıldım be ausecim =))) Karma cildlere de uygun, aklımda bal yanak ;)
    Benzetmen ise beni koparan yer! öldürdün beni, gözümden yaş geldi =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenoğmm aynen karma ciltler için uygun en şahanesinden ^^
      Valla mııı güldürdüysem ne mutlu bana :D ama hakket benzemiyor mu yoksa harbiden bende bir sorun mu var :D -_- <3

      Sil
  4. Çok güzel anlatmışsınız bu markanın temizleme jelini kullanmıştım ama köpüğünü kullanmamıştım, dediğiniz gibi indirimleri kollayayım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Kirazkahve - Jelini denemek istiyorum bende ^^ denk gelirseniz bunu da kapın derim- umarım memnun kalırsınız <3

      Sil
  5. Aldırcak mısın bana sen bunu ne güzel anlatmışsın öyle ellerine sağlık ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Semacımmm :) beğenmene sevindim, çok mutlu ettin beni<3 teşekkür ederim

      Sil
  6. Ause'm not kısmını ekstradan iyiki belirttin bende hassas ve karma ciltli olduğum için her ürünü kullanamıyorum. Diğer Himalaya yazına bıraktığım yorumu görünce bu marka hakkında ne düşündüğümü görmüş olucaksın 🙈 Gratis'de belli dönemlerde kasa arkasında 6 tl'ye düştüğünü görüyorum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzucum ben 10 liralık indirime denk gelmiştim şansızlığım :D bir daha ki sefere sıkı takipteyim :D - amman sen dikkat et kuzucum <3

      Sil
  7. Gratis'te indirimdeyken alıp tanıştığım bir ürün. Bitince yenisini de almıştım. Gayet memnunum. kokusu da hoş temizleyiciliği de. Tavsiye ederim bende herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sümeyye ^^ gerçekten öyle-kokusu, temizlemesi ve fiyatı çok çok iyi- umarım alanlar memnun kalırlar <3

      Sil
  8. Ause'mmm bende de var çok severek kullanıyorum ^^ Jelle temizlemeye üşendiğimde bunu kullanıyorum ben yazısını yazıcaktım sen benden once davrandın ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım senin yorumlarını da sabırsızlıkla bekliyorum :) bende çok sevdim <3

      Sil
  9. Tam bana göreymiş bu :) Yağlı ciltli ben ahhh :(
    Yves Rocher sebo vegetal yıkama jelini kullanıyorum az kaldı zaten bitince ne alsam diye düşünüyordum çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım sende benim merak ettiğim bi ürünü kullanıyormuşsun bununla ilgili bi konusalım bence :D

      Sil
  10. En bi sevdiklerim olur kendisi ^^ Karma kuru cildimle güzel anlaştı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermit'im :) memnun kalmana çok sevindim, beni de bir hayli memnun etti kendisi <3<3<3<3

      Sil
  11. Ausem bugün denemeye başlıyorum ben de. Cildim kupkuru ama o kadar merak ediyorum ki hazır havalar sıcakken denemek istedim. Bakalım bende neler olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam umarım beğenirsin, memnun kalırsın. Bi arıza çıkarmaz inşallah :D sabırsızlıkla yorumunu bekliyorum <3

      Sil
  12. İlk birkaç kullanımdan sonra çok sevdim ve hala severek kullanıyorum bu köpüğü.Özellikle sıcak yaz günlerinde cildimin yağ salgısı artıyor.Bu yüzden günde üç kez bile kullandığım oluyor.Sende mutlulukla kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım memnun kalmanıza çok sevindim. Kesinlikle tam bir yaz ürünü. Şimdi farklı bir ürüne geçtim fakat himalaya kadar yağ kontrolü sağlamıyor sanıyorum himalayayı yaz bboyunca kullanıp elimdekini de kışın kullanacağım ^^ çok teşekkürler sevgiler <3

      Sil
  13. İlk birkaç kullanımdan sonra çok sevdim ve hala severek kullanıyorum bu köpüğü.Özellikle sıcak yaz günlerinde cildimin yağ salgısı artıyor.Bu yüzden günde üç kez bile kullandığım oluyor.Sende mutlulukla kullan ♥

    YanıtlaSil
  14. neem özlü olanları da bu sene tanıdık çok güzel ürüne benziyoreee bayıldımm canım yorumların harike 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimm beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim <3

      Sil
  15. Neem in kozmetikte kullanildigini bilmiyordum. Sayende ögrenmis oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcım :) faydalı olabildiysem ne mutlu, çok teşekkürler <3

      Sil
  16. Markanın maskesinden oldukça memnunum ama bu temizleme köpüğü cildimde gerginlik ve kuruluk oluşturdu benim. Yani yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra hemen nemlendirici sürme ihtiyacı hissettirdi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahimi, bende öylesine şiddetli bir kuruluk gerginlik olmadı fakat ben her zaman ardından nemlendirici kullanmaya özen gösterdim.
      Öyle olmasına üzüldüm :/

      Sil
  17. Bunu cok goruyordum ben daha once niveaninkini kullandim cokta memnundum fakat jele transfer edince kopugu biraktim ellerine saglik canim benim😘

    YanıtlaSil