11 Temmuz 2016 Pazartesi

Golden Rose Maxim Eyes Mascara ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Bir süredir Ause yine firardaydı. Şimdi ise düşük enerji fakat müthiş istek ile yine karşınızda ! Kısa süreli aradan sonra ilk yazım ise şimdilerde a101'de satışta olan, hemen her yerde bulabileceğiniz Golden Rose Maxim Eyes. Dudak kalemlerinden sonra diğer ürünlerine de el atmaya başladım.

Peki bu rimeli sevmiş miyim ? - Devamında ^^

En başta belirtmeliyim ki Oriflame Hyper Stretch Maskarasından sonra onun önüne geçebilecek bir ürün bulamadım.( Şimdiler de bu maskarayı kullanamıyor oluşum ise artık satılmıyor olması.)

Halen rimel arayışlarım devam etmekte. Bu sayede gözüme çarpan, önerilen ürünleri denemeye çalışıyorum.
Golden Rose Maxim Eyes  maskara da bir alışveriş esnasında gözüme çarpan ürünlerden.

*Sarı, pembe kombinasyonundan oluşan bir ambalaja sahip.Fırça kısmı çok kaliteli değil, çabuk eğilip-bükülüyor ufak bir hırpalamada kırılacakmış hissi verdi bana.

*Kıvamını pek beğendiğim söylenemez zira voockk! diye ses çıkaran maskaralar her zaman favorim olmuştur. Bu ise o bahsi geçen maskara türlerine göre daha akışkan, ince yapılı.

*Fiyatının kat kat üstünde bir performansa sahip zira kirpikleri hafiften ayırıyor, güzelce uzatıyor ve son rötuş olarak hacim veriyor.

*Kalıcılığı ise oldukça iyi, suyu, teri görünce akan bir maskara kesinlikle değil.

*Olumsuz olarak gösterebileceğim tek tarafı maskaranın çabuk kuruyor olması. Ardında farklı bir maskara uygulayacaksanız ya da bu maskarayı iki kat kullanacaksanız acele etmeniz gerekiyor.

Fiyat : 5,90 ya da 6,90 olsa gerek. (A101) 




Peki sizler neler düşünüyorsunuz bu maskara ile ilgili ? Denediniz mi ? Sevdiniz mi ? Yoksa Nefret Mi Ettiniz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

29 yorum:

  1. Ausecim denemedim Bu markayı, kardeşim farmasiden hediye etti bana onu kullanıyorum zaten kirpik yok ki maskara ne yapsın 😂 😂 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah Fenoğmm ya kullan bakalım farmasiyi sonrada yaz bize belki bizde alırız balım <3

      Sil
  2. Tatlım sen nerelerdesin yaaaaa ozletme kendini enerjin de hep tavan olsun 😘😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübüşüm bende sizleri özledim ^^ inşallah hepimizin enerjisi tavan olsun <3

      Sil
  3. Tane tane ayırıyor hem hesaplı hem kaliteli yazın çok hoşuma gitti ürün de ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sümeyye ^^ beğenmene çok sevindim ne mutlu bana ! faydalı bi içerik çıkarmışım - kocaman teşekkürler

      Sil
  4. Tane tane ayırıyor hem hesaplı hem kaliteli yazın çok hoşuma gitti ürün de ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Fiyati baya uygunmus ozlettin valla kendini Auseemm yazilara devamm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım bende sizleri özledim ^^ yazılara ve okumalara devam <3

      Sil
  6. Ausem Golden Rose'un bu maskarasını ben de görüp merak ettim. Ancak sen biliyorsun benim açılmamış maskara koleksiyonunu :))) Onları bikaç yıla azaltabilirsem... Anladın halimi sen ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah Blanam senin daha açılmamış kaç koleksiyonun var benim aklım onlarda aslında :D
      Bu maskarada fiyatına göre çok çok iyi balım elindekiler bittiğinde bi bak dicem ama kim bilir kaç sene sonra orası düşündürücü <3

      Sil
    2. Hahaha ben dayanamam bunu da eklerim😂😂😂 Açılmamışlar arasında durur Ausem🙈😂😂

      Sil
    3. o da bi seçenek Blana'm alırsın sen dayanamayıp :D

      Sil
  7. Ben bu maskaraya baylıyorum, bence fiyat sütü performansa sahip, tek sevmediğim yanı çoook zor çıkıyor yahu kipikten! :/ Onun dışında çok daha pahalı muadillerine göre çoooook iyi..Şimdi cat walk olanını aldım bakalım elimdekiler bitsede sırayla kullansam artık, aynı ada 4 -5 ürün açıp kullanma hastalığım var bitirmek için deliriyorum kiiiiii stoğa dalayım :))) Çooook öpüyorum canım benim, güzel gözlüm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum kuzumm görmüştüm Blogunda ^^ bende çok sevdim dediğin gibi tek sıkıntısı çok zor çıkıyor olması bide çabuk sabitlenmesi - cat walk olanıda şimdilerde gündemde bakalım belki onu da alırım zira ben de senin gibi aynı anda bikaç rimel kullanıyorum :D huyum kurusun- kocaman öpüuyorum balım çok teşekkür ederim <3

      Sil
  8. Güzellikkkkk nerelerdesin yahu yoksun uzun zamandır :( Bu A101'de beni şaşırtmaya devam ediyor resmen bi bende bakayım genelde hırpalanmış kozmetik ürünlerini görüyodum, belki bu sefer iyi rastlayabilirim :))

    Bence bu fiyata göre yine iyiymiş dedim :) Özletme kendini bal surat ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'm geldim sonunda kurt var bende kurt :D sorma beni de şaşırtıyor ama dediğin gibi çoğu zaman hırpalanmış ürün görmek mümkün. Çünkü tester olmayan ürünleri bile açıp deneme gibi bi huyu var bizim kızların. o yüzden el değmemiş ürün bulmak sıkıntı olabiliyor - fiyatına göre çok çok iyi denk gelirsen bak derim kuzum <3

      Sil
  9. Golden Rose rimellerini kullanmadım hiç aklımda bulunsun bu ürün, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğun için ben teşekkür ederim <3

      Sil
  10. Fiyatı ne kadar uygunmuş denk gelirsem bakıcam mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili süslü püslü ^^ hem uygun hem memnun edici ^^ <3

      Sil
  11. kullanırım severim kendileriniii uygun fiyat 😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah kesinlikle bende öyle Mervecim ^^

      Sil
  12. Golden Rose oje ve mat rujlarını denemekten maskara'ya sıra gelmedi sanırım.İlk fırsatta göz atmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım ^^ bende öyleydim sadece oje ve rujdan oluşuyordu golden rose ürünlerim, şimdi ise maskaralarına sardım, mutlaka göz atın <3

      Sil
  13. Gezmelere çıktım gece gece uykumu kaçıranlar saolsun 😂
    Golden rose mu satılıyormuş dedim kendime sanki bilmiyomuş gibimiyim oriflame'in very me kırmızı siyahlı maskarasını almıştım çook önceden çok sevmeme rağmen daha alamadım lise bitti çünkü 😂 Ünide avoncular boldu :)

    YanıtlaSil