28 Temmuz 2016 Perşembe

For Your Beauty Makyaj Süngerleri ♡ │ AUSE ESUA

For Your Beauty Makyaj Süngerleri ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! beauty blender ,  ve diğer makyaj süngerleri çıktığından beri üçgen sünger kullanan çok fazla makyaj sever yok. (Kuaförler dışında ^^)

Ancak beauty blender  kalitesinde uygun fiyatlı bir makyaj süngeri olmadığından üçgen, pofidik, yumuşak süngerler daha tercih edilir durumda benim gözümde. Zira fiyatları da çok uygun ve beni yeterli bir süre idare edebiliyor. Bir diğer önemli özelliği ise makyaj çantamda minicik yer kaplıyor olmaları.

For Your Beauty Makyaj Süngerleri ♡ │ AUSE ESUA 
*Üçgen süngerlere karşı biraz temkinli yaklaştığımı belirtmeliyim . Bundan önce denediklerim arasında, yumuşak olanı da sert olanı da mevcuttu. Fakat gel gelelim kısa sürede çöp oldular. Ürünü içine çekmeleri ve zor temizlenmeleri dışında beni en çok rahatsız eden kısım  çok kötü kokmalarıydı. Ne kadar çok yıkasam da o kokunun önüne geçemedim. En sonunda hepsini imha ettim.*

Şimdi ise :
Yaklaşık 5-6 ay önce Rossmann'dan almış olduğum for your beauty makyaj süngerini kullanıyorum. Hem kutusu hem işlevi çok güzel. İyi ki almışım diyorum.

Yuvarlak, şeffaf kutu içinde 3'ü krem 3'ü beyaz olmak üzere 6 sünger bulunuyor.

Sünger
Yummmışacık ! ister ıslak ister kuru, rahatlıkla uygulayabiliyorum. Ayrıca ürünü yutmuyor, bu da daha iyi bir uygulama sağlıyor.

Ürün Uygulama
Pudra, aydınlatıcı ve likit ten ürünlerini uygulamada oldukça iyi.

Yıkama ve Yıkama Sonrası
Uğraştırmadan çok çabuk arınan bir sünger. Yıkadıktan bir-iki saat sonra kuruyor.

Ne Kadar Süre Dayanıyor
Bir süngeri yaklaşık bir buçuk ay kadar kullandım.(Bu süreçte her gün kullanmadığımı belirteyim) 
Bir süre sonra ise ürünü çok içine çekiyor ve yıkansa bile çıkmıyor. Sonlara doğru da sünger biraz sertleşiyor ve kullanılmayacak hale geliyor.

İçeriğinde 6 adet sünger olması çok iyi, ayrıca kutusu sayesinde çantamda  hijyenik bir şekilde taşıyabiliyorum.

Peki sizler üçgen süngerler hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bu ürünü denediniz mi ? Yoksa farklı bir marka daha mı iyi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
For Your Beauty Makyaj Süngerleri ♡ │ AUSE ESUA 

Fiyat : 6 TL - Tekrar alacağım hatta stoklamayı düşünüyorum ^^ (zira Rossmann öyle bir yerde ki gitmesi ölüm) -_-



Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


21 yorum:

  1. Bu süngerler çok güzel görünüyor =). Yemekçi olduğumdan mı ne? Vallahi bana bir dilim pasta gibi göründü =). Şaka bir yana oldukça güzel bir anlatım olmuş ause. Paylaşım için teşekkür ederim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra hanımcım bende ilk gördüğümde öyle düşündüm pasta dilimleri gibi duruyor gerçekten :D Çekim yaparken farkettim ve hoşuma gitti.
      Beğenmene çok sevindim kocaman teşekkürler, sevgiler<3

      Sil
  2. Üçgen süngerlerden haberim yoktu. Bence oldukça pratik ve hijyenik. Rossmana bir uğrayayım o halde. Fiyatı da gayet uygunmuş.
    Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kalem kuklası ^^ beğenmene çok sevindim, kocaman teşekkürler <3 :)

      Sil
  3. Üçgen süngerler özellikle göz altına ve burun kenarına uygulama yapmak için harikalar Ausem :) Lateks olanlarından kaçınmak gerek mümkünse... Ben de bakayım bunlara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Blana'm ^^ burun kenarları için mükemmeller zira diğerleri ile bu kadar iyi uygulanmıyor. Sanırım haklısın Blana'm bi önceki aldıklarım öyleydi galiba. Özellikle kokuları rezaletti. Bi bak umarım seversin :) <3

      Sil
  4. bizde gözdeyle almıştık bu süngerlerden :)) bilmiyorum gözde hala kullanıyormu :), şu yorumlara bi etiket bırakılsa yaa gözdeyi etiketlesem instagramdaki gibi oda görse ne güzel olcek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahhaha ya bebeğim ya 😂 gördüm şimdi yorumunu 😘 Evet senle birlikte almıştım ya o zamandan beri kullanıyorum hatta sonuncusundayım yine alalım seninle 😉

      Sil
    2. ahahah :D iyi fikir blogger yönetimine duyurulur

      Sil
    3. aaa kullanıyorsan ause'de memnun bende alayım canımm😍

      Sil
  5. Ausem sen yine gitmesi ölüm diyosun bide beni düşün Çanakkale'de ki Rossmandan anca alıyorum 😔 Bu süngerleri bende çok seviyorum Blana'nın dediği gibi göz altı ve burun kenarı için ideal :)) Bu arada seninkinde dış kutusu varmış kıskandım ben başka yerden almıştım. Bidakine bundan alıcam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha kuzum sahiden öyleydi dimi unutmuşum onu. Bidahaki sefer bunu kap Gözdem kutusu çok kullanışlı oluyor öyle çıt kırıldım da değil bana uzun süredir dayanıyor :D maşşallah diyeyim <3

      Sil
    2. Maşallah dedim bende yavru 😊 Evet alıcam bunu normalde de zaten sünger kullanmayı çok seviyorum :) İçindekiler bitse de kabını kullanmaya devam ederim 💪 Ni kadağ da tasarruflu bir kızım 😂

      Sil
  6. Ben de ilk defa görüyorum bu süngerleri. Çok tatlıymış gerçekten fiyatı da çok uygun. En kısa sürede edineceğim, teşekkürler. :) Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ beğenmenize çok sevindim umarım memnun kalırsınız. Hemen geliyorum blogunuza <3

      Sil
  7. Bence de burun kenarlari icin sahaneler, ellerine saglik canimcim :) Ayrica baking denilen yöntem populer oldugunda ben de uygulamistim bb dan daha iyi ücgen süngerler baking icin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeeeee ! hiç öyle düşünmemiştim fakat daha önce izlediğim videolar aklıma geldi ve üçgen sünger kullanıyorlar o yöntem için çok haklısın. Ayrıca güvendiğim birinin yorumu daha etkili oldu ^^ birde ben deneyeyim. Çok teşekkür ederim canımın içi<3

      Sil
  8. Hic kullanmadım aslında fiyatı cok cok uygun rossmana gidersem bakıcam Ause'm tesekkürlerrr <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımm denk gelirsen kap derim, seversin diye umuyorum <3

      Sil
  9. Benzer süngerler kullandım ama bunu hiç denemedim. Hele bir tanesi vardı, 4lü olan baklava şeklinde markayı unuttum şimdi. Sünger süngerliğini yapıyor bütün ürünü çekiyor asla temizlenmiyor izi kalıyor ki ilk kullanımın akşamı yıkamak istedim. Yani üst üste ürüne bulaşmadan ama çıkmadı ve çok kötü görünüyordu. Hiç kullanmadıklarımla ojelerimi sildim ve attım:)
    Pazartesi Rossmann ziyaretim var. Umarım bulabilirim.
    Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili -hüzün sarısı- en dikkat ettiğim yönlerinden biriydi ürün çeker mi temizlenmezmi diye. Kesinlikle kolay temizleniyor ve ürünü öyle içine çekmiyor. Tabii bir süre kullandıktan sonra illa ki ürünü çekmeye başlıyor ve temizlenmiyor haliyle o zamanda ömrü doldu deyip atıyorum ve diğerine geçiyorum ^^ umarım sende memnun kalırsın <3

      Sil