22 Temmuz 2016 Cuma

Flormar Make-Up Fix Spray │ Flormar Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA

Flormar Make-Up Fix Spray  │ Flormar Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA
Flormar Make-Up Fix Spray  │ Flormar Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba! Flormar'ı büyük beklenti içinde alıp, amma velakin her kullanışımda ambalajı yüzünden uzunca söylenmişliğim var.Sonunda içimi dökmeliyim dedim ve kolları sıvadım.

-Flormar'ın makyaj sabitleyici spreyini ikinci alışım. Öncesinde blog da yazma fırsatım olmamıştı zira fotoğraflarını çekmemiştim. O yüzden tekrar deneyimleyip, ürünü iyice ele alıp sizlere sunmak istedim.-

Flormar kokusu, yapısı ve bıraktığı his nedeniyle biraz saç spreylerini andırıyor ve kullananlar arasında da  hakkından böyle söz ediliyor. Bu yüzden tekrar tercih edilecek bir ürün değil (çok zorda kalmadıkça)
 Peki mutlak vaatlerini yerine getiriyor mu ?

Flormar Make-Up Fix Spray  │ Flormar Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA 

Makyajı İyi Sabitliyor Mu ?
Oldukça iyi sabitliyor, öğlen yapmış olduğum makyajım gece  halen suratımda duruyordu. Ten makyajında bir bozulma, kayma da olmadı. Terlemeyi az da olsa kontrol altına aldığını da söyleyebilirim.

T Bölgesinde Oluşan Parlamayı Kontrol Altına Alıyor Mu ?
Vıcık vıcık bir görüntü olmuyor fakat yağlı görünüm tamamen ortadan da kaldırmıyor. Hafif bir parıldama illa ki oluşuyor.

Pudralı Görünümü Ortadan Kaldırıyor Mu ?
Kesinlikle! Makyajın daha homojen görünmesini sağlıyor . (Sprey de en çok hoşuma giden bu oldu.)

Ayrıca yüzümde kuruluk sorunu yaşamadım aksine nemlendirdiğini bile söyleyebilirim. Ancak gerginlik ve yapışkanlık hissi bu durumun önüne geçiyor maalesef.
Yüzüme dokunmuyor olsam bile hissediyorum. Ayrıca yüzümü ellediğim zamanda da o yapışkanlık hissini alıyorum.

Yanma, Kaşınma, Tahriş Sorunu Yaşadın Mı ?
Böyle sorunla hiç karşılaşmadım.
Flormar Make-Up Fix Spray  │ Flormar Makyaj Sabitleyici Sprey ♡ │ AUSE ESUA 
*Ambalajı görünürde ne kadar havalı görünse de uygulama esnasında sıkıntı yaşıyorum. Ne kadar uzaktan sıkarsam sıkayım ürün bir fıskiyeden çok tazyikli su gibi suratıma çarpıyor. Bu da canımın acımasına sebep oluyor. Bu sebepten her yere eşit dağılım da sağlamıyor.

*O yüzden tek çözüm, ürünü sünger ve fırçaya sıkarak uygulamak oldu. Komple makyajı sabitlemek içinse ürünü farklı bir sprey şişeye boca ettim ve öyle kullanmaya devam ettim. (o kısım ise ayrı bir macera)

Peki Tekrar Alır Mıyım ?

İçeriğinin temiz olmayışı, bir saç spreyi ile aynı etkiye sahip oluşundan ötürü, birde o yapışkanlık hissinden nefret ettiğimden tekrar almayacağım bir ürün.Ayrıca hiç bereketli bir ürün değil, çok çabuk bitiyor.

Uygulama : Ürünü iyice çalkalayıp, 25 cm uzaklıkta T veya X şeklinde makyajın üzerine sıkmanız tavsiye ediliyor.
(Bu arada, spreyi rimel kullanmadan önce uyguluyorum. Rimelle uyguladığımda ise bir kaç saniye kurumasını bekleyip gözlerimi öyle açıyorum.Böyle uygulamadığım zaman rimelim göz altlarıma yapışıyor.)

Fiyat : indirimsiz 20 tl - indirimli 10 tl - 75 ml

İçerik - Yapı taşı olan Alkol, Paraben,PHENOXYETHANOL ve daha nice madde var. Birde  papatya çiçeği, salatalık suyu ekstraktları ve Bisabolol içerdiğini, bu sayede cildi sakinleştirdiğini iddia ediyor.  (Bu özellikse, bende etkisini pek göstermedi ne yazık ki.)

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

26 yorum:

  1. Bal gözlüüüümmmm :D Ben en çok o spreyi nasıl başka şişeye alabildiğini merak ettim anlatsana kız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha Küboşum en tahmin edilebilir ve komik bir yöntem esasında :D Fıs fıs şeklinde aktardım tabii plastik şişeye aktarınca illa ki buz dolabında saklamam gerekti zira çok çabuk ılıyordu ve bozulacak diye böyle muhafaza ettim - öyle böyle derken bitirdim anlayacağın :D sonundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Sil
  2. Yalnız gerçekten işlevinin çok önüne geçen olumsuz yanları varmış... ben de Kübra gibi şişeden nasıl aktarım yapabildiğini merak ettim :))) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Başak hanımcım çoktan açıkladım bile, gerçekten olumsuz yanı çok. Okuduğunuz için teşekkürler, kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. hep flormarın sitesinde gördüğüm bir türlü karar veremediğim üründü.. özelliklerini çok sevdimm, teşekkürler detaylı anlatımın için ausecimm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiysem ne mutlu, çok teşekkürler ^^

      Sil
  4. Benimde cok dikkatimi cekiyordu ama yapıskanlık hissini asla sevmediğimden almam, içeriğide kötüymüs :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım maalesef içeriği kötü, hissettirdikleri kötü yani uygun fiyatlı deyip suratı da linç etmemek lazım - arkana bakmadan kaç ^^

      Sil
  5. Bu tarz spreyler sanırım hep aynı etkiyi veriyor Avon 'un makyaj sabitleyicisi de yapışkan his bırakıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahimiiii, bak onu almak niyetindeydim iyi oldu öğrendiğim Semacım :S - bazı spreyler gerçekten saç spreyi etkisinde- biraz fazla verip iyisini almak gerekiyor sanırım

      Sil
  6. Makyaj zar zor yapıyorum ausecim zaten, sabitlemesini öteledim diyebilirim =)))
    Blana far sabitleyicisi aldırtamadı bana =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahahhahahah fenoğm yaaaaaaaaaaaaa :D senin bu hallerin beni bitiriyor !
      Bakma sen bende hiç kullanmazdım herşey blog için diyerekten denemediğim ürün kalmadı ama acil durumlarda sabitleyiciler çok iyi oluyor fenoğm (tabii bu dandik hariç :D ) <3

      Sil
  7. Başka markanınkini kullanıyorum çok aman aman sevemedim bu makyaj sabitleyicileri bende Ause'm 😌 Flormar sevdiğim markalardan birisiydi içeriğinin bu şekilde olması beni üzdü 😓 Neyse öğrendiğim iyi oldu en azından alıp, almama konusunda kararsız kalmam artık 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem faydalı olabildiysem ne mutlu, içeriği gerçekten kötü. Bende büyük beklenti içinde almıştım iyi yönleri olumsuz tarafları siliyor ne yazık ki * okuduğun için çok teşekkür ederim kuzum

      Sil
  8. Bak bu da merak ettigim bir urundu. Ama heo karasizdim. Yapiskanlik hissiyati ve yuze urunu sert puskurtmesi benim takinti yapacagim yonleri.. cok tesekkurler cok guzel bir yazi olmus. Fotograflar kifayetsiz... operim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esy faydalı olabildiyse ne mutlu bana :)
      Kötü yönleri çok fazla arkana bakmadan kaç derim :) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  9. Bu ürünle ilgili çok olumsuz yorum okumuştum Ausem, şimdi sen de anlatınca iyice emin oldum. Sabitlemek için NYX dewy finish iyi gibi... Hala tam emin değilim tabi, deniyordum da bu sıcakta pek denemek istemediğimden havalar soğuyunca artık... :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm biraz vakit geçtikten sonra alacağım ilk sprey Nyx sanırım ^^
      Flormar gerçekten kötü içeriği kötü, hissiyatı kötü o yüzden hiç bakmamak gerek. Yorumun için teşekkür ederim güzel suratlım <3

      Sil
  10. İzleyenlerde de takipçin oldum güzel blogunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok tatlısınız ^^:)

      Sil
  11. Bir türlü makyaj sabitleme ürünlerine alışkanlık kazanamadım ben. Hep unutuyorum ki benim cildimde makyaj uçar gider.
    Bu aydınlatıcı yazıyı okuduktan sonra kafamda toparladım ve beklentilerimle karşılaştırdım. İçerik konusuna önem veriyorum ama aşırı hassas değilim bu konuda. Kutunun kullanışsız olması sanıyorum marka yetkililerine çoktan ulaşmıştır ve diliyorum yeni üretimde buna dikkat ederler. Fiyatı da çok cazip ama o yapışkanlık olayı var ya, heh o noktada asla kullanamayacağım bir ürün olur. Bu gibi yapış yapış his verme durumu kuru ciltlerde daha da hissediliyor. Benim de cildim kuru sayılacak bir karma. O sebeple de denemem sanıyorum 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle -hüzün sarısı- hiç bakma bile. Hiç sevmezsin:/ - Benimde öylesine bi sabitleyici kullanma alışkanlığım yok fakat bazı günler ten makyajı kullanınca illaki gerekiyor zira yüzüm hemen kusuyor ve yaptığı makyaj 1 saat olmadan uçup gidiyor bu tarz sorunlar ve öyle günler için çok iyi oluyor spreyler. Tabii iyi bi sprey bulmak önemmli :)

      Sil
  12. Ben de aldım bunu cano ama senin de dediğin ambalajı hiç kullanışlı değil.. Deodorant mı sıkılıyorum belli değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ! Çok haklısınız FAtma hanımcım aynen öyle oluyor gerçekten. Bence ürünü yeniden yapılandırmalılar :D

      Sil
  13. Katılıyorum, duysun sesimizi flormar 😂

    YanıtlaSil
  14. Bende bakmıştım ancak tereddüte kalmıştım, iyi ki almamışım. Bilgi için teşekkürler.

    Bu arada bende bloguma beklerim sevgiler :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil