30 Temmuz 2016 Cumartesi

Favori Blogum #5 ♡ Kermit Alemlerde ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Uzun bir aradan sonra Favori Blogum - Kermit Alemlerde- !
Eğer instagram hesabım da gördüyseniz, haftalar önce bu tatlı blog için bir paylaşım  yapmıştım. Sonrasında görmeyenleri, bilmeyenleri düşünerek birde blogumda yer alsın diyerek sizlere sundum.

Blog açmaya karar vermeden önce sıklıkla takip ettiğim bloglardan birisiydi -Kermit Alemlerde- 
Aklıma o zamanlarda yazmıştım - mutlaka tanişiciğim onunla!- diye ve tanıştım da^^
Kermit, en şahanesinden benim burçdaşım. Okumaktan keyif aldığım ve yazılarını sabırsızlıkla beklediğim blogger hatunlarından birisi.

Müthiş titizlikle yazdığı, içten, güzel bir bloga sahip.

Yazılan yorumlara, sorulara aynı içtenlikle cevap veriyor.

Ürün yorumları dışında, bilgilendirici  blog postları da paylaşıyor.

Ben çok sevdim ! Sizde henüz gördüyseniz bir çalın kapısını ^^ elinde size sunduğu kahvesiyle açacaktır o kapıyı. Eminim çok seveceksiniz ^^

E bir bakmaz mıydınız Kermit'e ?
Blogu : http://www.kermitalemlerde.com/
Instagram : https://www.instagram.com/kermitalemlerde/
Twitter : https://twitter.com/kermyalemde
Facebook : https://www.facebook.com/kermitalemlerdefunpage

Bir önceki Favori Blog yazılarım.

Kırmızı Rujlu Blog 

Kore Fenomeni 

Gözde'nin Blog Günlüğü

Ceyda Cengiz


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




22 yorum:

  1. Benim de zevkle okuduğum bloglardan. Güzel bir seçim olmuş:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Gidip bakıyorum hemen. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, eminim seversiniz :) sevgiler

      Sil
  3. Ause paylaşımı görür görmez hemen baktım ve çok sevdim takibe aldım bile :) öneri için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissa :) çok teşekkürler eminim çok seveceksin, çok tatlıdır ve harika işler çıkarıyor :)

      Sil
  4. ayy ause cok seviyorum bu favori blog yazılarınıı cok güzel anlatmışsın benim de ara sıra okuduğum bloglardandı şimdi ise takibe aldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersin Aybükecimm :) mutlaka takip et :)

      Sil
  5. Güzellik benimde takip ettiğim bloglardan birisi :))
    Ayy ınam en allta bizim linkleri de vermişsin, severim seni hatun 🙈😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemm çok teşekkür ederim yorumun için, bende seni pek severim çok severim <3

      Sil
  6. Ben tanımıyorum, amanin :-/ Hemen gidiyorum Ausem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanamm git git ^^ eminim çok seveceksin <3

      Sil
  7. ben de bir göz atayım
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğunuz için ben teşekkür ederim kocaman sevgiler <3

      Sil
  8. Bakalım. paylaşımınız için tşk ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Cano, yazın bir çırpıda bitti.. Ne ara bitti diye kaldım :D Okumak çok keyifliydi :) Teşekkürler ^^ Eklediğin bloglara bakmaya gidiyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Fatmacım çok teşekkür ederim ilgin ve yorumun için ^^

      Sil
  10. Mahçup bir o kadar şımarık bir sırıtma aldı beni okuyunca ^^ Ne mutlu bana teşekkür ederim güzel sözlerin ve desteğin için . Teşekkür ediyorum okuyup vakit ayırman benim için zaten kıymetli ama blogunda yer vermen gerçekten onure edici ayrıca . sıcak tavrın için sevgiyle kucaklıyorum seni burçdaşım yazılarının hep bu çizgide aynı heyecanla yazman senin için en büyük dileğim ... senin kaleminden okuma keyfimiz hep sürsün . Öpüyorum kocaman kocaman <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçdaşım iyi ki tanımışım diyorum yeniden, umarım bir gün bir yerlerde yüz yüze görüşme fırsatımız olur. Hep mutlu ol ve bol bol yaz bize ! Kermit'i özletme sakın ^^ zira gözüm hep üstüne :) bende çok kocaman öpüyorum <3

      Sil
  11. ben de kendisini severek okuyorum ve takip ediyorum =) yine doğru bir seçim olmuş kuzum ^^ <3

    YanıtlaSil