15 Temmuz 2016 Cuma

Bitenler #Çöpovski #2 ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Üstünden 2 ay geçmiş,  bitmiş ürünlerin yazısı üşengeçliğimden ötürü ancak gelebildi. Bir daha hiç bu kadar biriktirir miyim ? Tövbe ! -  Daha üstüne eklemeye devam etseydim sanıyorum evden bitenlerle beraber atılacaktım-_- ( Tabii bitenler konusunda Blana'yı geçemem :D )
Bakalım mı neler bitirmişim ?

Saç Ürünleri
John Frieda Volume
Saçlarımı hacimlendiren tek şampuan desem abartmış olmam herhalde. Saç kremi olmadan kullandığımda biraz pürüz çıkarsa da çok sevdim.
John Frieda Kahverengi Saçlar İçin Şaç Kremi
Eskiye oranla kahverengi saçlarımın daha canlı, daha belirgin olduğunu farkettim.
Bu iki koleksiyonun ürünlerinden çok memnun kaldım, ikisi de tekrar alacağım ürünler arasında.

Pantene Onarıcı Bakım Saç Kremi
Bir onarıcılığını göremedim, standart bir saç kremi.

L'oreal Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı - Besleyici
Çok sevdiğim, etkisini gördüğüm ve tekrar alacağım bir bakım yağı.

Yüz Temizleme Ürünleri, Misel Su- Tonik- Jel

L'oreal Paris Pure Zone Yüz Temizleme Jeli 
Göbeğindeki yüz temizleme pedini çok sevsemde, vaatlerini şahane yerine getirmediğinden tekrar almayacağım. Belki farklı versiyonlarını deneyebilirim.

Garnier Saf ve Temiz Karmadan - Yağlıya Makyaj Temizleme Suyu
Bir türlü sevemediğim, çabucak bitsin diye bol bol kullandığım misel su  Zira yüzümü arındırdığını hiç hissedemedim ve iyice temizlemek için 3-4 kat üzerinden bolca geçmem gerekti. En sonunda faydasını göremediğimden bola sele kullanıp elden çıkardım. Tekrar almayacağım.

Diadermine Makyaj Temizleme Suyu ve Tonik
Şüphesiz en en en çok sevdiğim temizleme suyu ve tonik. Bittikçe aldığım ve en çok bitirdiğim toniklerden bir tanesi. Hem arındırması, hem bıraktığı his mükemmel. Yazısını güncellemek için taslağa attım. Detaylıca ele alıp tekrar size sunmak  niyetindeyim :)

Şelale Gül Suyu
Hem tonik olarak hem de ten makyajı üstüne bol bol uyguladığım gül suyu. Isparta'dan almadığım zamanlar rastgele markaları seçmek durumunda kalıyorum. Şelale'den de az biraz memnunum fakat tekrar almayacağım.

Freeman Kil Maskesi
Sanıyorum en çok bu markanın maskelerini kullandım geçtiğimiz sene. Hem uzunca yetiyor hemde etkilerini çok beğeniyorum. Bu kil maskesinden de çok memnun kaldım. Tekrar alacağım ürünler arasında ^^


Duş Jelleri

Retro Beauty'nin bu duş jeli paket halinde satılıyor. Ambalajına aldanıp aldığım ve sonucunda pek sevemediğim bir ürün oldu. (Tekrar Almayacağım)

Bee Beauty markasının kahveli duş jeli. Kokusu muazzam fakat kalıcı değil,  yine de o nefis kokusu için tekrar tekrar alacağım bir ürün.^^

Dirty Works Mangolu Mini Duş Jeli
Kokusu ile beni cezbeden, nefis bir duş jeli. Bendeki seyahat boyu, tam boyu var mı ? -inanın bilmiyorum. Fakat bu minik haliyle bile bana iyi dayandı.

Le Petit
Kokusundan nefret ettiğim, zorla bir kaç kez kullandığım ve en sonunda anneme şutladığım duş jeli.Yakınından bile geçmeyeceğim.-_-

Oh Sexy Vanilla Serisinin vücut losyonu: Kokusunu sevemediğimden bir ayak bakımı yaptığım dönem koca kovaya hepsini boca ederek bitirdim !

Oh Sexy Vanilla Banyo Köpüğü : Tek seferde bitirdiğim, düşünmeden şutladığım banyo köpüğü. Kokuları çok kötüüüüüüüüüüüüüüü ! - Almayacağım.. zaten almak isteseydim bile şimdilerde ulaşamayacağım bir marka kendisi. Mağazalarda bulunmuyor, online sitesinde de satışta değil.

Geriye Kalanlar

19 Essence Tekli Far
2 senedir bittikçe aldığım ve aydınlatıcı olarak kullandığım 6 liralık muazzam far. Yazısı Güncellenecek.

Oriflame Ayak Törpüsü 
Bunu nedense çok fazla kullanamadım, uzun süredir de bendeydi ve banyoda duruyordu. En sonunda dayanamayıp ponza taşı firar etti ve törpüsü küflendi. Tekrar almayacağım.

Oriflame Tırnak Parlatma Aparatı ve Yeşil Törpü
Bir kaç kez kullandıktan sonra ölü moduna geçti. Pek memnun kalamadım. Tekrar almayacağım.
Yeşil törpü ise bir kaç kullanımlık -idi. Fena değildi.

Essence 16 saat kalıcılık vaat eden pudralı  fondöteni
Bunu 6-7 ayda zar zor bitirdim ve cilt tipi benimle aynı olanların önüne serdim. Artık beni tanıyorsanız (azıcık da olsa) ten ürünlerini pek sevmediğimi biliyorsunuzdur belki. Fakat sıkıntısız bir şekilde kullanıp, sevdiğim tek fondöten olsa gerek. Kötü yanı ise renk skalasının az olması ve en açık renginin bile bana koyu gelmesi.

Oriflame Very Me Pudra
Bir kaç kez kullandığım en sonunda düşürüp param parça ettiğim, pek sevemediğim pudra.

Bee Beauty Makyaj Süngerleri
Bugüne kadar aldığım ve aralarında en çok memnun kaldığım uygun fiyatlı üçgen süngerler. Yazısı Gelecek.

Kalyon Asetonsuz Oje Çıkarıcı
Tırnaklarda bıraktığı pürüzsüzlüğü ve kokusunu çok seviyorum. Pek bereketli bir ürün değil fakat bu iki unsur için ve en önemlisi güzel temizlediği için tekrar alacağım.

Note   39 Antique Copper
Rengini,  fırçasını ve sedefli halini çok seviyorum fakat tırnaklar üzerinde çizgi çizgi durması beni rahatsız etti,  tabii bu almama engel değil zira rengi çok şahane! 

Note Merlot Ruj
Note Markası yeni çıktığı dönemlerde almıştım bu ruju. Rengini, yapısını ve kalıcılığını çok beğeniyorum ancak en sonunda bozulmuştur bu deyip attım.(kolay bitmiyor -_-) - (tabii ruj temizliğin de Blana'nın etkisi büyük :D )
Tekrar alacağım.

Cettua Clean and Simple - AC Clear Yüz Maskesi
Kore'de üretilmiş, muazzam bir maske. Verdiği temizlik, nemlendirme hissi ile beni mest etmiştir. Tekrar alacağım^^ - Yazısı Gelecek.

Far Fırçası
Markası silindiği için detaylı bilgi veremiyorum. Çift taraflı far fırçası, pek kaliteli değil. Bir kaç yıkamada fırça kısmı uçtu -_-.

Umarım buraya kadar sabırla, sıkılmadan okumuşsunuzdur. :)

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




28 yorum:

  1. LPM duş jelini ben de hiç sevmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii Çağancım bu kokusu çok kötü -_-

      Sil
  2. Benim 1 yılda kullanacağımı 1 ayda mı kullandın helal olsun kız sana 😂😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Nesliiii 2 aylık desek daha doğru :D

      Sil
  3. Wooow :) Bu kadar ürün kullanmak sağlıklı mı bilemedim... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Ay Emine ya :D hepsini bi seferde kullanırsam sağlıksız olabilir tabii ki ama aralarındaki ürünlerin çoğu 2-3 aylık - bi ürün alıyorsam bitene kadar onu kullanırım sürekli değiştirme huyum yoktur ^^ yorumun için teşekkür ederim güzel suratlım

      Sil
    2. Hmm 2-3 aylıksa tamam :P ❤

      Sil
  4. Yenilere yer açılsın :) emeğinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matmazel ^^ çok teşekkürler <3

      Sil
  5. Freeman kömür maskesini merak ediyorum ben de, elimdeki kil maskesi bitince değerlendireceğim. Gerçekten çok ürün bitmiş, yenileri güle güle kullan :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım, kömür maskesi şahane hem peeling hem maske bir arada bende çok seviyorum <3^^ Denk gelirseniz bakın mutlaka- çok teşekkür ederim kocaman sevgiler <3

      Sil
  6. Hiiii en sevdiğim yazılardan biri:) Ama orada bir ben yokum Ause'ciğim:)
    Maşallah vallahi.
    En çok dikkatimi çeken şampuan oldu.Hacim isteyen ben bu yazıyı çok sevdim.Şu sıralar Mane'n Tail at kuyruğu şampuanını merak ediyorum çünkü o kadar yorum okudum sevmeyen kimse bulamadım.Hacim,dolgunluk veriyormuş ve saçları uzatıyormuş. Bir bakabilirsin sende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımmmmm :) beğenmene çok sevindim arkadaşım <3
      Hacim şampuanı çok güzel ben memnun kaldım umarım alırsan eğer sende memnun kalırsın-
      O dediğin şampuanı ilk kez duyuyorum ve not ettim bakacağım hemen- saçları uzatması ile dikkatimi çekti zaten :D okuduğun için çok teşekkürler <3

      Sil
  7. Hiiii en sevdiğim yazılardan biri:) Ama orada bir ben yokum Ause'ciğim:)
    Maşallah vallahi.
    En çok dikkatimi çeken şampuan oldu.Hacim isteyen ben bu yazıyı çok sevdim.Şu sıralar Mane'n Tail at kuyruğu şampuanını merak ediyorum çünkü o kadar yorum okudum sevmeyen kimse bulamadım.Hacim,dolgunluk veriyormuş ve saçları uzatıyormuş. Bir bakabilirsin sende:)

    YanıtlaSil
  8. Diedermine'nin mendil göz makyaj temizleyicisini çok çok seviyorum ben, bu ürününü denememiştim, denemeliyim o zaman :) Tek yazıda bir sürü fikir edindim çok güze bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kirazkahve ^^ çok teşekkür ederim beğenmene sevindim- O mendili hiç kullanmadım bakayım bende ^^ toniği de seversin diye umuyorum <3

      Sil
  9. Baya ürün bitirmişsin sende Ause'm benim gibi :D Gelsin yeniler diyelim fıstık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah aynen öyle Çağlacım ^^ azimle başardım sırf yenilere yer açılsın diye ki daha paylaşmadıklarımda var :D - ikimize de gelsin yeniler kuzucum

      Sil
  10. Bebeğğiiimmmm :) John friedayı aldım alıcam yani bekliyorum indirimde yakalarsam çok güzel olacak.Pantene kıvırcık saçlar için kremini kulanmıştım bende şekillendirici olanını fena sayılmazdı ama elidor yeşil olan çok ygun fiyatlı ve buklelerimi harika bi şekilde tutuyo :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşummmmm, bende indirim bekliyorum çok sevdim o seriyi ve komple edinmek istiyorum bu sefer fakat illa ki indirimde olacak ki alacağım :D Pantene'nin o versiyonu çok seviliyor baya da merak ettim alabilirim belki senin önerinle - okuduğun için çok teşekkürler <3

      Sil
  11. Ne çok ürün bitmiş öyle,yenilerine sağlık! Bee Beauty duş jelinin kokusu ♥ ben ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım çok beklettim çöpleri evde ^^ birazda ondan oldu ama azimle çoğu şeyi elden çıkardığım için çok mutluyum- bee beauty duş jelinin kokusu harika ! diğer versiyonlarına da göz atın derim <3

      Sil
  12. Aldıklarınızın hakkını veriyorsunuz, bir de veremeyenler var 😂😂😂😂
    Ausecim, bal yanak, içlerinden bir loreal temizle jeli niye ortasındaki temizleme pedinden dolayı heveslendim almıştım te ne zaman düzenli kullanmadığım için ne desem boş, blana ile tanışınca düzene girdi yüz temizleme jeli tonik krem faslı ben de 😂😂😂
    Duş jellerinde ne eziyet çekmişsin, kötüü yü gördükçe , üzüldüm senin adina 😶😶😶

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Fenoğm ya, Sonunda düzene girdi Blana'm sağolsun :D - (bende sırf pedi için almıştım zaten ^^^^^^^)
      Sorma o duş jeli beni benden etti:D ama bee beauty kahveli duş jeli muazzamdı kokusu kalıcı değil amma napalım anlık da olsa keyif veriyor bal suratlım ^^ - okuyan güzel gözlerine sağlık çok teşekkür ederim <3

      Sil
  13. Güzellikkk bi hay maşallah dedim sana vallahi 😊 Loreal saç bakım yağı hayatımın kurtarıcısı kaç tane almışımdır ondan çok iyi geliyor :)) Note ruju atmasaydın ki ben yirdim 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha kuzum valla atarken içim acımadı değil ama artık ölü durumdaydı :D

      Sil
  14. Oo pek çaliskanmissin. Simdi dogru alisverise :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Derya hanımcım bir süre alışveriş yasak bana :D

      Sil