21 Haziran 2016 Salı

Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj ♡ │ AUSE ESUA

Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj

Merhaba !

Ne kadar frenlemem gerekse de Oriflame'den bir türlü kopamıyorum, fakat belirtmeliyim ki eskiye nazaran daha hafif alışveriş yapıyorum ve bu sayede farklı markalara yönelebiliyor, yeni ürünler keşfedebiliyorum. Aksi halde oriflame'e -kabaca- "abandığım" zaman geriye farklı markaları alacak ne durumum oluyor ne yer oluyor.

Bir süre önce Oriflame alışveriş postu yazmıştım ve rujlar çok beğenilip, sorulmuştu. Yeterince deneyimledim diyerek sizler için kolları sıvadım.!
3 rujda The One Serisinden fakat 2 si The ONE Colour Stylist Intensed koleksiyonundan,
diğeri ise The ONE Colour Stylist kremsi koleksiyonundan.
Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj

The ONE


Uzun süre kalıcılığı ile hafızalara kazınmış, kimi zaman hayal kırıklığına uğratmış ve kimi zaman memnun etmiş bir seri. Zira kalıcılığından memnun kalanı da kalmayanı da bir hayli fazla.
Benim görüşüm ise orta karar - rimellerin de ise bu seviye en üstlere çıkıyor onuda belirteyim.

The ONE Colour Stylist Intense Collection 5'i 1 Arada Ruj

5 özelliği
*zengin renkler (oldukça iyi)
*nemlendirme (en memnun eden özelliği)
*kolay kullanım (kremsi ve kolay sürülüyor)
*yarı mat bitiriş (Duruşu çok iyi)
*kalıcı renkler (Çok da abartmamak gerek -_-)

*Colour Stylist Intense Collection - Müthiş yaz renklerinden oluşan toplam 10 rengi var. Aralarında benim aldıklarım haricinde daha dikkat çekici, cıvıl cıvıl renkleri bulunuyor. Fakat ben elimdeki renklileri de düşünerek biraz daha koyu renklere yöneldim ve çok sevdim!

*Kremsi yapılı, kolay sürümlü ve yarı mat bitişli bir seri. (Tam benlik) - Yarı mat bitişli olmasından ötürü oldukça tatmin edici zira bir yandan nemlendiriyor diğer yandan hafif bir matlık oluşturuyor, böyle oluşu beni fazlasıyla memnun etti.

*Yoğun renkleri olduğu için tek katta rengini veriyor. Aldığım renklerde koyu olduğu için günlük kullanımda biraz abartıya kaçıyor bu sebepten ötürü fazlalığını peçete ile alıp öyle kullanıyorum. Gece kullanımı içinse ikisi de muazzam renkler. 

*Kokusu hafif ve güzel.

*Kalıcılık: Maksimum kalıcılığı yaklaşık 3-4 saat kadar, tabii bu süreç yemek yemediğim zaman geçerli.İçerken ise sorun yok, bardakta iz bırakmasına rağmen renk yoğunluğunu kaybetmiyor amma velakin yemek yediğim zaman bu süreç 2 saate düşüyor. 

Fiyat : İndirimsiz 21,90 TL - İndirimli 14,90 TL

Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj

The ONE Colour Stylist Intense Collection 5'i 1 Arada Ruj


Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj

The ONE Colour Stylist Intense Collection 5'i 1 Arada Ruj


The ONE Colour Stylist 5'i 1 Arada Ruj

Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj

The ONE Colour Stylist 5'i 1 Arada Ruj

*Colour Stylist Kremsi koleksiyonu toplam 8 renkten oluşuyor. Renkler Yarı mat bitişli koleksiyona göre daha hafif.

*Kremsi yapılı, kolay sürümlü ve hafif ıslak bitişli. 

*İçeriğinde ki nefis jojoba ve avokado yağları ile dudakları nemlendiriyor. (en şahanesinden!)

*Renk olarak ise, bu sene fazlası ile üstüne düştüğüm nude tonunu seçtim ve çok sevdim ^^-  zira bu renkler hiç eskimiyor. Koyu göz makyajı ile düşünebiliyor musunuz ?Allah Yarabbim ! Müthiş değil mi ? ^_^

Kalıcılık: Yaklaşık 3 saat. Renk yoğunluğu daha hafif olduğu için yemek yerken daha da çabuk siliniyor. 

Fiyat : İndirimsiz 29,5 TL - İndirimli 9.90 TL 
Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj


The ONE

Oriflame The One Serisi │The One 5'i Bir Arada Ruj
İçerik Olarak : İçinde Ne Ararsanız Var a-dostlar .

The ONE Colour Stylist 5'i 1 Arada Krem Ruj / The ONE Colour Stylist Intense Collection 5'i 1 Arada Ruj

OCTYLDODECANOL, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, TRIISODECYL TRIMELLITATE, DIISOSTEARYL DIMER DILINOLEATE, POLYETHYLENE, SILICA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COPERNICIA CERIFERA CERA, MICA, CERA MICROCRISTALLINA, ISOPROPYL LANOLATE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, PARAFFIN, PENTAERYTHRITYL TETRACAPRYLATE/TETRACAPRATE, TOCOPHERYL ACETATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, PERSEA GRATISSIMA OIL, PARFUM, SHOREA ROBUSTA RESIN, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, PROPYLPARABEN, ISOPROPYL MYRISTATE, BHT, TOCOPHEROL, LYCIUM CHINENSE FRUIT EXTRACT, CITRIC ACID

Sizler The One Rujları İçin Neler Düşünüyorsunuz ? Kullandınız mı ? Almayı Düşünüyor musunuz? Renkler Nasıl ?- Tabii ki bilmeyi çok isterim !


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

44 yorum:

  1. Harika görünüyorlar. Rujlara olan düşkünlüğümden onlara hayır diyemiyorum. Gerçwkten hoşuma gittiler ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyyecim beğenmene çok sevindim :) kocaman teşekkürler <3, sevgiler. :))))

      Sil
  2. Yine geldiim.Bu defa seçim bile yaptım.Üstelik kullanmak da istedi canım.Seçimim Melted Caramel adı bile tatlı, üstelik yaşıma uygun, aşırı kaçmaz.Aslında ben hiç ruj sürmedim Ause, ama olacağına bak sen.Sevdirdin bana, zira sen çok sevimlisin canım.Emeğine sağlık.Ruj kullanma konusunda ciddiyim.Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablamm harikasınn ! sana hepsi yakışır - melted caramel 'i seversin diye umuyorum ve eminim çok yakışacaktır.
      Senin güzel yorumların fazla fazla enerjimi yükseltiyor daha çok yazasım geliyor :) cok teşekkür ederim kocaman sevgiler Ece ablam <<3

      Sil
  3. Yeni bir ruj edinmek konusunda aklıma girmiş olabilirsin ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah umarım iyi etmişimdir Filiz hanımcımmmm :) <3 <3 <3 <3

      Sil
  4. ilk 2 renk kalp ben..Fotoğraflara diyecek kelimem yok. Yazı kesinlikle tatmin edici..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esyyy <3 rujları beğenmene sevindim ^^ - fotoğrafları, yazıyı beğenmene ise kocaman mutlu oldum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ya ama bu fotoğraflar <3 <3 (baygınlık geçirmiş smile) Bir zamanlar oriflame temsilcisiydim ne çok ürün kullanmıştım, deli gibi kaptırmıştım çok şükür duruldum ve elden çıkardım :)) bu seriyi kullanmadım yenilerden ama rujlarını severek kullanıyordum aslında ben avonun rujlarını daha iyi buluyorum laf aramızda :) Ellerine emeğine sağlık canım benim <3 <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmmmmmm :) tebessümle okudum yorumunu yineeee ^^
      Sorma temsilci olmak zorluyor baya elimden geldiğince frenliyorum kendimi yoksa manyaklaşabiliyorum balım :D
      Avonun rujlarını, renklerini yapılarını bende çok beğeniyorum kuzucum ama uzun süre önce dudağımda uçuk çıkardıkları için tekrar kullanmaya elim gitmiyor açıkçası- beğenmene çok sevindimmmmmmmmmmm çok teşekkür ederim güzelim <3

      Sil
  6. Ruj sürmeyi sevmeme rağmen özel gecelerde kullanmak için bana çok cazip göründüler. Bilgilendirmeniz de gayet tatmin edici olduğu için aklımı çeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ beğenmenize çok sevindim :) 3 renk de gece için mükemmel seçim ki dahasıda var umarım kendine uyan rengi bulursun ama öneri olarak melted caremeli almayı bi düşün derim ^^ kocaman teşekkürler

      Sil
  7. Caramel rengi bende çok kötü durucaktır ama diğerlerini çok beğendim indirimli mutlaka bakmak isterim, yine resimler şahane olmuş Ausem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım aslında sana yakışır diye düşündüm bi an - daha bi çok rengi var katalog da denk gelirsen şöyle bi göz gezdir derim - beğenmene çok sevindim kocaman teşekkürler Çağlacım <3

      Sil
  8. Ausecim gule gule kullan. Bende de var . ama katalogda gorunenden cok daha acik renkli oldu bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili güzel kadın "Demir Kadın" ^^ ten uyumundan ötürü farklı durmuş olabilir mi ki acaba - zira arkadaşıma cuk oturan renk bende daha soluk durabiliyor - :/ hangi renkti seni hüsrana uğratannnnnnnn

      Sil
    2. Ayy o senin guzelligin ki :) 💕 canim simdi sehirdisindayim donunce rengi yazarim.tesekkurler :*

      Sil
  9. Ausecim gule gule kullan. Bende de var . ama katalogda gorunenden cok daha acik renkli oldu bende :(

    YanıtlaSil
  10. Ausem karamele bayıldım ben :) Mutlulukla kullan <3 <3 Fotoğraflar yine şahane :)) İnsanın içi açılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm bende çok beğendimm onu sürekli elim ona gidiyor . Fotoğrafları beğenmene çok mutlu oldum :) daha güzelleri senin olsun güzel suratlım çok teşekkür ederim <3

      Sil
  11. Melted Caramel rengi çok hoş, hafif makyaj sevdiğim için ideal bir renk diye düşünüyorum. Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba "Mavi Papatya" ^^ Melted gerçekten çok hoş - hafif makyaj terciğin ise mutlaka seversin diye umuyorum - hemen geliyorum bloguna <3

      Sil
  12. Yaaaa güzellikkk yıpma bana bunu 🙈 Ben Oriflame markasından bugüne kadar daha hiç ürün almadım :( Allam renklere bak ya bu kız beni çatırtttt diye çatlatacak birgün :D Berry Blast ve Melted Caramel aşk yaşıyorum şuan onlarla lütfen bölme 😂 Hadi annenize gelin güzel çuçuğğlarım binim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! bitiriyor bu yorumların :D güldürdün beni yine balım -
      Berry blast baya ateşli :D carameli bende çok sevdim zırt vırt sürüyorum- eminim senin o güzel suratına çok yakışacaktır ben hiç bölmüyorum siz devam edin :D <3

      Sil
  13. Ayy çok güzel görünüyorlar güle güle kullan, bu alışveriş çılgınlığı ne olacak ben de bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcimmmm beğenmene çok sevindim - valla bu çılgınlık biraz hafifledi ama iyice körelmesi lazım :D cok teşekkürler <3

      Sil
  14. Melted Cramel ♥ ben
    Rujların renkleri,fotoğraflar,yazın hepsi harika.Emeğine sağlık canım benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımmmmmmmm beğenmenee çok sevindimmmmmmmmmmmmmmmmm :) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  15. renkleri acayip güzel nude tonlarını çok beğendim, uygun fiyatlımışta daha ne olsun, güle güle kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim nude tonunu bende çok beğendim severek kullanıyorum ^^ indirim döneminde fiyatı çok çok uygun- teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun canım <3

      Sil
  16. oriflame e abanma konusunda seni öyle iyi anlıyorum ki =) ben de senin gibi başarmaya başladım daha az alışveriş yapmayı. böylelikle başka merak ettiklerime yer açıyorum =) harika bir yazı mükemmel görseller canım eline sağlık. bu rujları ben çok beğeniyorum, sendeki renkleri de çok güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimcimmm :) kesinlikle en iyi çözüm alışveriş çılgınlığını azaltmak - oriflame yüzünden farklı ürün deneyemez olmuştum bi ara -
      beğendiğine çok mutlu oldum çok teşekkür ederim kuzucum daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  17. Orucun etkisiyle şu an hepsini çikolata olarak görüyorum :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah Emineeee ya :D kahkaha attım - iftarlık ruj iyi olabilir :D tadı da fena değil rujların :D

      Sil
  18. Karamelin rengine bayıldım bende :))
    Güle güle kullan ausemmm benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslicimm çok teşekkür ederimm :))))<3

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Derya hanımcım beğenmenize sevindim :) baya kendini belli eden bi renk oldukça dikkat çekici ^^

      Sil
  20. Renkler şahane Ause cim ama benim için çok iddialı, en yakın olanı şu karemela karemela...😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha Fenoğmcuuuğum iki si baya bomba etkisinde benimde sür çık yaptığım renkler değil gerçekten- seninde dediğin karemela süper :D çok seviyorum senin de ol bal suratına çok yakışır kiiii <3

      Sil
  21. Fotoğraflar o kadar güzel ki.. Gözlerim bayram etti resmen hele renkler şahane, ama bende feno hatun gibi karamelden yanayım :)
    Ellerine sağlık kuzum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelammm beğendiğine çok mutlu oldum kuzucum :) senin o güzel gözlerine, suratına karamel çok yakışır eminim - çok teşekkür ederim balım <3

      Sil
  22. Bayildim yine resimlerine ve sanirim benim de favorim melted caramel <3

    YanıtlaSil
  23. Renkleri ne kadar güzel seyirlik resmen bunlarr bayıldımmm:)

    YanıtlaSil