22 Haziran 2016 Çarşamba

H-M Nude Eyes - Dark Far Paleti ♡ │ AUSE ESUA

H-M Nude Eyes - Dark Far Paleti ♡ │ AUSE ESUA
Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Küçüklükten beri far paletleri, her boyutu her şekli ile dikkatimi çekmiştir. Elimde olsa inanın hepsini alır özel bir odaya koyar- günlük tutkulu ziyaretlerimi yapardım (manyakça -_- ).Bu palet de ilk etapta minyonluğu ile sonra renkleri ile beni cezbetti.
Alışveriş yazısından sonra  palet ile ilgili bir kaç soru gelmişti, bu sebepten arayı çok açmadan taslağı derleyip sizlere sunmak istedim.
Devamını Okuyalım mı ?
H-M Nude Eyes - Dark Far Paleti 
H-M Nude Eyes - Dark Far Paleti ♡ │ AUSE ESUA
H&M kozmik bölümü öyle çok seviliyor öyle çok tercih ediliyor ki çoğu ürünü ikinci kez gittiğimiz de bulamıyoruz. -Sünger isyanı mı ? dersin yoksa fırça isyanı mı ?- stoklarda ciddi sorun yaşıyorlar bana kalırsa. Bu kısa dert yanmadan sonra...
Neymiş, Ne Değilmiş Bu Palet ?-

*Ambalaj tasarımı sert kartondan yapılmış, formunda bir bozulma olmuyor fakat çantaya at çık bir palet değil. Zira kapak kısmını kilitli tutacak bir aparat yok bu sebepten ötürü en ufak hamlede sağa sola sallanarak dökülme yapacaktır. (Ben normal makyaj çantamdan bağımsız minik bir çanta içine koyup öyle taşıyorum)

*Ambalajın arka kısmında ise farların isimleri ve içerikleri yer alıyor.

*İçinde, 3 adet göz farı, 3 adet kaş farı, 1 adet aplikatörü bulunuyor.

*Kapağı kaldırdığınızda göz makyajı ile ilgili şablonları mevcut.
H-M Nude Eyes - Dark Far Paleti ♡ │ AUSE ESUA

Göz Farı
2 si ışıltılı- birisi mat yapıda.
1. Renk Light Peach -sedefli açık renk bir far.  Eğer gramajı fazla ve alanı büyük olsa yüz için aydınlatıcı olarak bile kullanabilirdim ^^
2. Renk Brown Glitter - koyu kahve tonlarında ışıltılı bir far.
3. Renk Deep Brown - Çok çok koyu bir kahverengi neredeyse siyaha yakın-

Kaş Farı
1. Renk Light Brown - en açık renk (ben göz kapağıma baz olarak kullanıyorum)
2.Renk Brown -  (göz makyajı için şahane bir kahverengi.)
3. Renk Black - (buğulu, dağınık makyaj için ideal)

Demem o ki kızlar, kaş farını da normal far olarak kullanıyorum esasında ^^
H-M Nude Eyes - Dark Far Paleti ♡ │ AUSE ESUA

*Kaş farlarını kullanmadığım için her defasında ekstra göz farı olarak dönüyorlar bana ^^- zira kullanıyor olsaydım bu palette ki hiç bir renk bana uymadığından yine göz farı olarak kullanacaktım.

*Kalıcılıkları baz ve sabitleyici olmadan standart. İkisinden birini kullandığınızda  bu süre daha da uzuyor.

*Göz farının pigmentasyonu ne çok iyi ne çok kötü olabildiğince yeterli.

*Kaş farları içinse pigmentasyon gayet yeterli.
H-M Nude Eyes - Dark Far Paleti ♡ │ AUSE ESUA
     Fiyat : 14,90 TL H&M Mağazaları -

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

29 yorum:

  1. Yaa ''Bu H&M mi?'' dedim kendi kendime.. Nasıl üzülüyorum online satışının hala olmamasına.. İstanbul'dayken her fırsatta uğradığım ilk mağazaydı. Şuan bana en yakın Bolu'da var. Resmen bu far paleti için gideceğim. :) Bayıldım. Renkleri ambalajı çok güzel. Haberdar ettiğin için çok saol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esyyy :) sorma bende aynı dertten yanmaktayım, Antalya 'da da heryerde bulamıyorum genelde uç noktolarda oluyor yakın yerlerde de kozmik reyonu yok ne yazık ki - yalnız bu far paletini gittigidiyordan bulabilirsiniz - bi iki güvenilir satıcı var fakat fiyatına biraz ekleme yapıyorlar doğal olarak :) umarım mağazasında denk gelirsin ben teşekkür ederim okuduğun için <3

      Sil
  2. Tam bir çantaya al çık palet, pigmentasyonlarıda iyi gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  3. Far paleti deyince, ben de kendimden geçiyorum Ausem😃 Hatta bu paletlere bir servet harcadığım doğrudur😃 HM ye ne zaman gitsem talan edilmiş oluyor, güzelce bir karıştıramadım. Zaten stok sorunları kesin var, bir şey de bulamıyorum. Günlük makyaj için harika bir palet güzel gözlüm😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni tahmin edebiliyorum Blana'm :D HM de ciddi stok sorunu var yani herkes bulamıyorum diye yakınır mı :D - günlük makyaj için çok ideal Blana^m seversin sen ayrıca farklı renk kombinleri olanları da var umarım bulabilirsin <3 tesekkür ederim güzel suratlım

      Sil
  4. Canımm fotolarına bayıldığım hatuuun <3 fiyatına göre ne güzel bir renk ve pigmentasyona sahip bir paletmiş, bayıldım! The balm havasındaki ambalajıda ayrı şık ama :) Güzel günlerde kullan canım benim :) <3 <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucummmmmm :) Gerçekten de the balm havasında bi ambalajı var isabetli benzetme oldu- yapıları- kalıcılıkları da oldukça iyi fiyatına göre baya iyi buldum balım- çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  5. H&M güzel koleksiyon çıkardı ama ben başka bir far paletine bakmıştım çok tozutuyordu ve makyaj fırçıları çok çabuk tüy çıkıyor onu pek sevmedim am genel olarak bakacak olursak çok güzel :) Ha kaş ha göz ne fark eder sür gitsin kız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahimii ben sadece bi adet makyaj fırçasını deneme şerefine eriştim-ondanda öyle böyle değil çok memnun kaldım tüy sorunu hiç yaşamadım ama illa ki aralarında kötü olanları cıkacaktır ^^
      aynen bende ha kaş ha göz diyerekten sürdüm gitti :D :D

      Sil
  6. H&m ne tutuluyor yahu böyle, güle güle kullan bal yanak 😂
    Tonları çok hoş, çok beğendim 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal suratlı fenoğm sorma bu sıralar hep h&m 'den gidiyoruz :) gözde duruşuda çok güzel sana da çok yakışacaktır eminim denk gelirsen şöyle bi göz gezdir (ki Blana seni kesin sokar oraya ^^)
      Çok teşekkür ederim <3

      Sil
    2. Ahaha sokardı kesin Ause cim ama benim paletler hiç kullanılmamış olunca, blana bitir öyle dedi 😂😂😂

      Sil
  7. Fotograflara hayran kaldim gercekten ellerine saglik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldummmmm çok çok çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  8. Kaş farlarına bayıldım o kadar H&Mye gidiyorum hic denk gelmemiştim teşekkürler Ause'm <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım daha bi çok çeşidi var - denk gelirsen mutlaka bak derim fiyatları da uygun :) ben teşekkür ederim<3

      Sil
  9. H&M markasının makyaj ürünlerini hiç denemedim ama bu aralar çok olumlu yorumlar okuyorum. Bu paletin görünümü ve renkleri de çok hoşmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim beğenmene çok sevindim :) hem uygun fiyatlı hemde memnun eden ürünleri var. Denk gelirsen eğer mutlaka göz at derim. Çok teşekkürler daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  10. Güzelllllikkk bak gerçekten her H&M mağazasında aynı ürün yok ben bunu birkez daha anladım :( İstanbuldakinde çok güzel fırçalar buluyordum, Çanakkaledekin de rujlar ve ojeler deli gibi var. İnan daha yeni gittim görmedim acaba bir tek sizin o taraflarda mı satıyorlar bu farı olabilir yani diye düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah olabilir kuzum :D markantalyada mı terracity demi hangi hm olduğunu hatırlamıyorum ama buradakinde bol bol far paletleri vardı ama şu meşhur süngerini bi türlü bulamadım -_-
      adamlar bölge bölge iş yapıyorlar heralde balım ya :D

      Sil
    2. Bal surat kesin bak ben buna emin oldum gittim baktım yine İstanbul'a dönmeden önce sünger filan yok ki hep oje koymuşlar napıyolar bölge bölge ürün mü yolluyorlar :D Adam mı yiyor bunlar dur kavga çıkarttırıyomuşum mağazada :P

      Sil
  11. İçindeki farların renklerine bile bakmadan ambalajı dikkatimi çekti. Benefite benzettim.Çok güzel ya bayıldım Ause'm ♥ Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımmmmm gerçekten biraz andırıyor ^^ beğenmene çok sevindim balım daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  12. Canımmm bende aldım bunlardan da dark değil galiba ama çeyizime alındıı :))
    Ambalaja vuruldum da aldım :))
    Güle güle kullan güzellik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslim teşekkür ederim sende güzel günlerde kullan :) <3

      Sil
  13. ben ne zaman girsem böyle şey bulamıyorum yahu 🙃 bizim burayada bir el atsalar ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :D MErvecim sorma herkes isyanda galiba her yere bi el atsalar iyi oalcak :D

      Sil
  14. Ben direk far paletinin tasarımına hasta oldum yaa❤ Renklerini ise cidden sevdim bak.. Büyük ihtimalle kullanmaya başlasam bende kaş için değil de göz için kullanırdım :D
    Ellerine sağlık bebek :)

    YanıtlaSil