17 Haziran 2016 Cuma

H & M Makyaj Fırçası ♡ │ Ause Esua


Merhabaaaaaaaaaaaaaaa ! Aramız daha çok açılmadan, İstanbul'un yorgunluğu halen ensemde-iken koca bir bardak Türk Kahvesi eşliğinde koca bir enerji ile yüklenip hemen size koşayım dedim a-dostlar ! Mola'dan sonra ki ilk yazım H&M makyaj fırçası hakkında ! Zira bu fırçayı İstanbul'da fink fink gezdiğim 10 gün süreçte sıkça kullandım.

Bazı fırçalar için çok fonksiyonlu deniliyor bu da o torbada yer alması gereken fırçalardan bana kalırsa. Bunu aldığımdan beri sadece bu fırçayı kullandım. Zira fondöten, BB-CC kremine, kontur işleminden, pudrasına kadar bir çok uygulama yaptım ve hepsinin sonucundan memnun kaldım.
Fırça- Fırça Yapısı 
Ahşap, metal görünümlü bir gövdesi var. Siyahtan açık renge doğru sıkı, yumuşak kıllara sahip. Küçük boyutlu olduğundan ürün uygulaması daha kolay.

Dökülme Problemi ve Koku Sorunu Oldu mu ?
Dökülme sorunu ile karşılaşmadım.(en şahanesinden ^^)
Çoğu fırçalar bir kaç kullanımdan sonra kokmaya ve yapıları bozulmaya başlıyor. Bunda kötü kokuya rastlamadım ve formunda da bir değişim olmadı. ^^

Fondöten, BB, CC Krem Uygulaması Başarılı mı?
Kesinlikle ! - Kılları sık olduğu için fondöten uygulaması başarılı.Özellikle stick fondöten ve kapatıcı kitlerini uygulamada çok iyi. Likit olanlarda illa ki fırça izi olabiliyor, bu fırça da aynı şekilde. O sorunu da vazgeçilmez eleman sünger yardımı ile ortadan kaldırıyorum.

+ Ayrıca; Fondötenin kapatıcılığını artırmada oldukça iyi. Dairesel hareketlerle değilde  tampon olarak uyguladığım zaman  (Özellikle Stick Fondöten) gözenekleri örtmede daha da başarılı.




Tek kötü yanı; 
Transparan pudra, kontur işlemini dağıtması da beni bir hayli memnun etti. Ağırlık olarak likit, stick- ten ürünü uyguladığım için pudraya çok sıra gelmiyor açıkçası. ^^Bu sebepten bir tane daha almak için tekrar gittiğimde, fırçayı mağazada bulamadım- aynı şekilde online sitesinde de denk gelmedim. Sanıyorum şans eseri sahip oldum  ve bu fırça artık piyasada yok -_-

Fiyat :16.90 TL

Sizler H&M Fırçaları için neler düşünüyorsunuz ?


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

32 yorum:

  1. Güzellikkk :)) Ben sandım ki daha İstanbuldasın dönmüşsün 🙈 Çayımla geldim sana :) H&M çift taraflı fırçadan kullanıyorum bende memnunum ^^ Yazılarını özlemişim bal yanak :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzucum dün akşam üzeri döndüm ^^ --
      Çay ile beraber okuma keyfi - harikasın Gözde^m ^^ - çift taraflı fırçasını bende çok merak ediyorum denk gelirsem alacağım mutlaka iyi oldu hatırlattığın- çok teşekkür ederim bal suratlım bende seni ve yorumlarını özlemişimmmmm <3

      Sil
    2. bal yanak ause! bal surat bendim hani herkese mi diyorsun Ause yaa küserim bak =) komşuma başka bişi bul bari bal fıçısı olsun o ya da bal kaymak bal göz dicem olmayacak gözüne hakaret =)))

      Sil
    3. Ay bende özlemişim yazılarını güzellik ^.^ Aaaa komşum bi kere ause bana hep bal yanak der cık cıııkkk sana hiç yakıştıramadım 😂😂 bal göz aksdjasşkdşa :D bal parmak gibi o ne yahu

      Sil
    4. Allahhh ! ortalık karıştı :D sizi seviyorum deyiip çekilebilirmiyim acaba :d :D :D :D :D

      Sil
    5. Hayiiirrr Ause hep kaçıyorsun olmaz!, bal surat ben o zaman taam, sen bal yanak ol ok? , belirsiz tanımlama yaşamayalım yeter 😂

      Sil
    6. Bulamamış hihihi ben de baktım yoktu ��

      Sil
  2. Ben de Gözde gibi İstanbul dan tatile gidiyorsun bir yerlere sandım ... Hasta hasta ne yapıyor bu hatun demedim değil hani ....
    Bayılıyorum böyle güzel fotoğraflarına da ...
    Bir an önce iyileş ve dinlen e mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller güzeli Didemikaaaaaaaaaa :) senin bu düşünceli hallerin, bal tatlısı yorumların hep hep beni mutlu ediyor - kısacası bayılıyorummmmm :D <3
      Fotoğrafları beğenmene çok sevindim :) kocaman teşekkür ederim en kısa zamanda bomba gibiyim sizden aldığım enerji ile <3

      Sil
  3. Fırça mı güzel yoksa senin resimler mi çözemedim canım ya :))
    H&M Fırçalarını ben hiç kullanmadım ama çok methini duydum <3 özellikle de bu çok güzel görünüyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyaaaaa :) ne güzel bi yorum bu böyle çok sevindimmm ^^, beğendiğine mutlu oldum kocaman teşekkür ederim- H&M fırçalarının geneli çok güzel ammavelakin bu fırçaya bi türlü rastlamadım denk gelirsen kap mutlaka <3

      Sil
  4. Bende suyumla geldim sana stok yapıyodum yarına 😂
    Valla bende h&mde makyaj süngeri aldıktan sonra bi daha bulamadım üst üste gidip bakmama rağmen bizim şanssızlığımız Afyonda vardı bunlardan arada kaldım da almadım sonunda 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah Ay Nesli ya :D süngerini de çok övüyorlar- zaten bi ürün çok duyuldumu tamam bidaha bulamıyorsun ama bu fırça öylesine fırça hani alanı da görmedim okumadım :D umarım gelir tekrar

      Sil
  5. Ause'm daha dün HM'ye uğradım, ne sünger ne fırça, ne krem far... Hiç birini bulamadım, eli boş çıktım. Umarım bir gün bulacağım. Mutlulukla kullan güzel gözlüm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BLana'm bütün mağazalar olarak krizdeler galiba :D online sitesinde bütün fırçalar var (bu hariç) oradan mı alsam bilemedim zira online sitesindeki fiyatlar mağazaya göre daha uygun geldi- olabilir mi böyle bişey ? -_- - çok teşekkür ederim daha güzelleri senin oolsun kuzucum <3

      Sil
  6. İstanbul havasından bolca huzur almışsındır dilerim hatun :) Aradan sonra bomba gibi fotoğraflarla ve yazı ile dönmüşsün ellerine sağlık❤
    Özledik yahu^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela'm boğaz turu harici bana pek yaramadı :D - yazıyı, fotoğrafları beğenmene cok sevindim balım- bende cok özlemişim sizleri,, yazmayı :) <3cok tesekkür ederim

      Sil
  7. Aaa buralara gelmişsin canım ne höş! Makyajla pek ilgim yok belki demişimdir ama o fırçanın rengine bayıldım. Sevgiler Ause hatun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah şeker hatunnn senin bu yorumların beni hep güldürüyor :) Bende ilk görüşte fırçanın rengine,tipine bittim ^^ beğenmene çok sevindim kocaman teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  8. Tatlım elıne sağlık yazı çok güzel olmuş.Şimdi bu fırçada benim için ulaşılmazlarda olacak.HM ın sungerınide ne zaman gıtsem bulamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmm çok teşekkür ederim beğenemene kocaman sevindim :) kesinlikle öyle h&m stok sıkıntısı var :D online da sipariş veremiyorum ne yapsak ne etsek acep -_-

      Sil
  9. Ne muhteşem, en enerjiğinden dönüştür bu Ause!!!!
    Hoş geldin ki!!! Fırça arayışındaydım ben, fırsat bulursam aklımda olsun dicektim ki yok diyorsun! karalar bağladım şu an tüh yaa =((( Neyse Blana Koç bulur bana =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fenoğmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!
      Hoşbulduk bal suratlım- sorma bende sen gibiyim :D - ama dediğin gibi Blana mutlakaaa bulur :D <3

      Sil
  10. yazı çok hoş olmuş, blogunuzda çok hoş sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  11. Wow perfect brushes for makeup...Great blog...I follow you,follow me back...
    Kisses...
    Visit my blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much. <3 I already follow you. You have a lovely blog too <3 :)
      kisses!

      Sil
  12. Ause yazında kendin gibi çok içten canım :))) Emeğine sağlık güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın hanımcımmm çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için <3

      Sil
  13. yine harika bi yazı olmuşşşş☺️ güzel fırçaya benziyor bulmak lazım☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmmmm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :) bulursan kaçırma derimmmmm umarım bulabilirsin <3

      Sil
  14. fiyatına göre ne şahane çok işlevli bir fırçaymış! ben koskoca ankarada makyaj bölümü olan bir hm bulamadım kendime, varolan mağazası da bana öyle ters ki bütün günümü ayırmam lazım gitmek için. güle güle kullan, bana diyorsun ama senin fotoğrafların bin basar, ne güzel çekimlerdir öyle onlar =) yazı da harika, bulursam kapacağım bu fırçayı :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucummmm doğru diyosun her mağazasında olmuyor sanırım bende net biriki yerde bulabiliyorum. Eğer gidersen ve fırçaya denk gelirsen mutlaka kap !
      Fotoğrafları beğenmene ise çok sevindimmm balımm çok teşekkür ederimmmmmmmmmmmm kocaman mutlu oldum <3

      Sil