19 Haziran 2016 Pazar

Golden Rose Dream Lips Lipliner │ Golden Rose Dudak Kalemi ♡ │ Ause Esua


Merhaba! 
Daha önceleri Golden Rose ürünlerine bakmak için bile eline almayan ben şimdilerde dudak ürünleri favorim !(en şahanesinden)
Renk skalasının genişliği, renklerin güzelliği ve en sevdiğim özelliği matlığı ile beni fethetti. 
Devamında neler demişim bir bakalım mı ? 
Dudak kalemlerini hem fiyatından hem de uzun ömürlü olmalarından ötürü seviyorum. Dudak kalemi sıralamasında ise Golden Rose dudak kalemleri  en başta gelir !
Golden Rose Dream Lips Lipliner  │ Golden Rose Dudak Kalemi ♡ │ 
Ambalaj- Siyah renkten oluşan, kapak ve dip kısmında dudak kaleminin rengi ile bütünlük sağlayan bir ambalaja sahip. Kapak kısmını, dudak kaleminin rengi ile uyumlu yapıyor olmaları kalemlik içinde istediğimiz rengi bulmamızı kolaylaştırıyor, zira oriflame dudak kalemlerinde hangisi hangi renk diye -aç kapa- yaparak bulmaya çalışırdım ve her seferinde kullanmak istediğim, en son denediğim çıkardı -_-
Yapısı
Standart sertlikte, kolay sürülüyor fakat nemlendirici kullanmadan uyguladığınızda çizgilere doluyor ve aşırı belli ediyor. Bu küçük pürüz dışında dudak çerçeveleme de ve direkt olarak ruj gibi uygulamada çok başarılı.
Kalıcılık 
Bugüne kadar deneyimlediğim dudak kalemlerine, hatta rujlara hem duruş olarak hem kalıcılık olarak taş çıkartır ! - Birşey içerken silinme sorunu olmuyor, bardakta gözüme çarpan iz dahi oluşmadı. Yemek yerken direkt silinmesede yemeğin sonlarına doğru ortadan hafifçe silinmeye başlıyor fakat tamamen silinmiyor. 
Renkler
507 numaralı olan pembe renge bittim, eridim. Tam yaz rengi, duruşu şahane. 
530 'a gelince çok yaralıyım zira bana hiç yakışmadı ! Halbüsü ne umutlarla almış-idim. Normalde koyu renkleri kendime yakıştırırım ama bu sefer ki hüsran.
Uygulama : Dudak kalemi kullanmadan önce mutlaka nemlendirici sürüyorum zira bir kaç saat sonra pütürcükler çıkmaya başlıyor. Olduğu gibi mat görünmesi için nemlendiriciyi sürüp bekliyorum sonrasında kalemi uyguluyorum. Hafif kremsi, parlak durması içinde nemlendirici sürer sürmez arkasından kalemi uyguluyorum. Aslına bakarsanız iki türlü de kullanmayı çok seviyorum.

Uygun Fiyatlı Dudak Kalemlerim Yazısı İçin Tık Tık

Fiyat : 3,5 TL - Akdeniz Plus İndirimi : 2,70 TL 

Tekrar alır mıyım ? Şimdiden diğer renkleri araştırmaya başladım bile ! 
Peki... sizler Golden Rose Kalemleri hakkında ne düşünüyorsunuz ? Hangi renkler favoriniz hangileri nefretiniz ? Bilmeyi tabii ki çok isterim ! 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

39 yorum:

  1. Tatilden döner dönmez hızlı giriş yapmış bu kız ya bense psikolojik çöküşlerdeyim kendimce 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslimmm senin bu çöküşlerini napcazz bizzz çözmemiz lazım

      Sil
  2. Bencede cok başarılılar fiyatlarına göre, çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, hem fikir olmamıza sevindim Çağlacım :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sevgili Yeliz, çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  4. 530 olan hoş bir renk gibi gözüküyor. ikisini de denemeyi düşünüyorum . ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyyecimm bende ilk gördüğümde çok sevmiştim, gerçekten güzel bir renk ama bana yakışmadı eminim sana çok yakışacaktır -pembe olanıda bi dene derim :)

      Sil
  5. Kızımı geç vakitte de olsa ziyarete geldim.Ahh keşke genç olsaydım dedim yani.Ama gençken böyle iştah açıcı makyaj malzemeleri yoktu ki...Çok başarılı ve özenle hazırladığın bir paylaşım.Emeğine sağlık Ause kızım. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablammmm ne güzel bi yorum bu böyle :) Beğenmene çok sevindimmm, iyi paylaşım yapabildiysem ne mutlu bana ! çok teşekkür ederim kocaman sevgiler Ece ablam <3

      Sil
  6. 507 nin tatlılığıııııı <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii bende cok sevdim Semacım :) <3

      Sil
  7. Halbüsüüüü <3 <3 :*** Canım benim Emily kalemleri beğeniyorum biliyorum ki bunlar onlardanda güzel, bir denk getiripte almak nasip olmadı ama alıcam en azından bir rengini alıp deniycem bu yorumlarında üstüne :)) Güle güle kullan canım benim, resimler yine açtı gözümü gönlümü <3 :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucummm Emily kalemlerini bende cok seviyorum onların yeri bende başkadır :D lisede az kullanmadım - Bunlarda şahane özellikle kalıcılıkları çok iyi kendine uygun olan rengi bulursun eminim ^^
      Fotoğrafları beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim güzel surat <3

      Sil
  8. İyi günlerde kullan canim golden rose markasının urunlerini severim göz kalemlerini severek kullanıyorum dudak kalemlerini de deneyecegim mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mona! ^^ mutlaka denemelisin seveceğini umuyorumm- çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  9. Ausem bende tek rengi var ve gerçekten yapısı çok güzel... :)) 530 niye olmadı ki, rengi çok güzelmiş halbuki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam rengini bende çok beğenmiştim esasında 510 numaralı kalem arıyordum- onu bulamayınca rengini ona benzetince bunu aldım -hiç oturmadı yüzüme ama sana kesin yakışır kuzucum ^^

      Sil
  10. Şeker gibi renkleri. Fiyat performans süper bence. Güle güle kullan canım. İyi günlerde.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili "İstanbul Hanımefendisi" kesinlikle öyle ^^ beğenmene sevindim çok teşekkürler- daha güzelleri senin olsun kocaman sevgiler <3

      Sil
  11. 507 harikaymış Ause'cim, bu seriyi çok seviyorum ben :) mutlaka bu rengi de alayım. Emeğine sağlık!^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydi ^^ gerçekten çok güzel tam yaz aylarına yakışır bir renk mutlaka al derim- teşekkür ederim Leydi'm <3

      Sil
  12. Bunları ruj yerine kullanmaya başladım yapısı çok güzel :)
    takipteyim bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim hoşgeldinnn ^^ yapıları çok iyi bende uzun süredir ruj olarak kullanmaktayım-
      hem ben seni zaten takip ediyormuşumkiiii :)

      Sil
  13. Ikisi de güzel ben kendime göre düsününce koyuyu daha çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Derya hanımcım beğenmene çok sevindim, bende koyu rengini çok beğenmiştim, halende beğeniyorum esasında amma velakin bana hiç yakışmadı eminim sana çok yakışacaktır <3

      Sil
  14. 530 rengi bende var çok beğenerek kullanıyorum. Rujların altına tüm dudağıma uyguladığımda daha kalıcı oluyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım çok mantıklı bi yöntem ! ilk fırsatta deneyeceğim iyi fikir :) çok teşekkürler <3

      Sil
  15. Ben dudak kalemi çok kullanmam ama bi ara Golden Rose'un bir dudak kalemini almıştım. Çok uygundu ve çok şaşırdım. Ruj gibi geldi. Hem kolay sürülüyor hem de kalıcılığı iyiydi.. Bunlara da bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esyy :) Kesinlikle hem fikiriz - golden rose dudak kalemleri yapıları gereği kolay sürülen ve ruj gibi duran kalemler bende ilk kullandığımdan çok şaşırmıştım :) beğenmene sevindim - denk gelirsen şöyleee bir bak <3

      Sil
  16. Benimde aklımda var hep bu kalemler, bir türlü almaya fırsatım olmadı. Tekrar aklıma düştü, en kısa zamanda edineyim bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ gerçekten çok güzeller bir çok rengi var emeinim kendine uyanı bulacaksındır - beğenmene sevindim kocaman teşekkürler <3

      Sil
  17. Golden Rose'un bu kalemleri hakkında hep iyi yorumlar okuyorum ve çok merak ediyorum bende.Özellikle 530 numaraya bayıldım.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım beğendiğine sevindim - 530 dan yana yaralıyım ^^ amma velakin gerçekten çok güzel bir renk - çok teşekkürler daha güzelleri senin olsun

      Sil
  18. Güzellllllikkkkk naptın sen yahu bende hep Flormar alıyorum ya artık Golden Rose bakıcam almazsam bir yerim çatlar ahahha :)) 530 numara enfessss tek kelime bayııllldımmm kişke binim olsa gidip alayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhahahhahaha Gözdeeeeeeeeeeeeeee :D senin bu yorumların yok muuuuuuuuuuu yok mu yok muu ! bilirim dayanamaz bi koşu gider alırsın sen :D 530 eminim çok yakışacaktır kuzum bir de 530 gibi daha açık renk olan bir renk var 510 du numarası galiba - o renk şahane mutlaka göz at derim :) <3

      Sil
  19. Bu kadar uygun fiyata olup e bir de kalite olarak ortanın üstünde olunca insan seviyor bu kalemleri :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil