25 Haziran 2016 Cumartesi

Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │ Garnier Argan Yağlı Micellar Su ♡ │ AUSE ESUA

Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! - Esasında bu postun girişinin daha coşkulu olmasını dilerdim amma velakin Garnier bu sefer beni sarstığından bu pek mümkün değil.

Öyle çok dillendirildi, öyle çok övüldü ki benimde beklentim öyle - böyle derken yükseldi. Antalya'da oraya baktım buraya baktım bulamadım en sonunda İstanbul'da ki Gratis de bulup, alabildim. Bunca çabaya rağmen aldığım ürün hüsranla sonuçlanınca gel görün ki benim hal duman.

Bundan önce Garnier'in karmadan-yağlıya hassas  ciltler için olan versiyonunu kullanmıştım ve memnun kalmamıştım zira yağlı ciltler için pek de uygun bir temizleme suyu değil bana kalırsa. Yazıyı okumak için şuraya tık tık. 

Tabii bunların haricinde memnun kaldığım, severek kullandığım bir çok ürünü olduğunu da belirteyim.
Devamını okuyalım mı ?
Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │ Garnier Argan Yağlı Micellar Su
Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA 

Garnier Argan Yağlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu  Argan yağlı oluşundan ötürü diğer ürettiği misel sularının üstüne ve kozmik dünyaya bomba gibi düştü.(öve öve bitiremediler) Vaatleriyle oldukça dikkat çektiğini belirteyim amma velakin eksi bir tek yönü, bütün olumlu özelliklerini çöpe atıyor. 

Vaatleri ve  Sonuç
Suya Dayanıklı Makyajı Kusursuzca Temizler
Göz, dudak ve yüz makyajını gerçekten güzel temizliyor. Ertesi gün göz kalemi, rimel kalıntılarını aynaya baktığınızda görmüyorsunuz ancak göz ile ilgili bir problemimiz var. (O mevzuyu sona sakladım.) 
Cildi Arındırır
Cildi iyice arındırması için bir kaç kat geçmek gerekiyor ancak ferahlatan, temizlendiğini hissettiren temizleme sularına göre daha pasif. 
Rahatlatır
Temizliyor sadece temizliyor.-_-
Yağlı His Bırakmaz
İlk etapta dudak olsun göz olsun yüz olsun, illa ki yağlı his bırakıyor. Bir kaç dakika sonra cilt tarafından iyice emiliyor.(Üzerinde her ne kadar durulamaya gerek yoktur dese de ardından bol su yada temizleme jeli ile üstünden geçiyorum)

Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA 
Yanma, Batma, Kaşınma Oldu Mu ?
İçeriğinde; ne olduğunu bulamadığımız, bilemediğimiz bir madde göz çevresinde sorun yaratıyor. Blogger arkadaşım Blana ile bunu konuşmuştuk. Onun sorunu ise benimkinden daha da kötü durumda. Buna ilaveten vlogger, blogger, sözlük yazarları tarafından da bir kaç kişi  aynı sorunu yaşadıklarını dile getirmişler. Demem o ki dostlar bu misel su da bir gariplik olduğu aşikar. 

Peki Bu Sorun Bende Nasıl Baş Gösterdi ?
*İlk gün yorgun olduğum için kaşınma sorunu yaşadığımı hatırlamıyorum fakat gözlerim de yanma oluşmuştu.

*2. kez kullandığımda; gözlerim kaşınmaya başladı.Ertesi gün ise şiş gözlerle uyandım.

*3. kez kullandığımda; kaşıntı, yanma sorunu ile karşılaştım uyandığımda ise gözlerim yine ödem toplamış misali şişti.  Fakat çok üstünde durmadım. Vücudumla alakalı olduğunu düşündüm zira İstanbul'a gittiğim günden beri halsizdim ve hastaydım. Bu rahatsızlık halinde (birde regl dönemindeyim) göz kapaklarım hep ödem toplar.
Sonrasında İstanbul'dan Antalya'ya dönene kadar kullanmadım bu sayede gözlerim de normale döndü. (bingo!)

Buraya geldiğim de ise gözlerimi Garnier çift fazlı express çift etki göz makyajı temizleme suyu ile yüzümü ise argan yağlı misel suyu ile temizledim. Sonrasında Blana'nın sorununu konuştuk.
Ardından ben tekrar kullanmaya başladım.

5 gün boyunca iyice emin olana kadar sabırla, gözlerimi argan yağlı misel suyu ile temizlemeye devam ettim.

Ve Sonuç : TA- DA ! ne zaman temizlesem gözlerimde aşırı yanma ve kaşınma olmaya başladı. Bir önceki şişliğe nazaran, bu sefer uygulama sonrası 5-10 dakika içinde göz kapaklarım şişmeye başladı.
(Göz çevremin çok hassas olmadığını, en ufak şey de sorun çıkarmadığını da belirteyim ancak bu misel su da yenik düştü.)

-Tabii tatmin olmayan ben, son kez yine denedim. Bir gözümü Garnier çift fazlı express çift etki göz makyajı temizleme suyu ile diğerini de Garnier argan yağlı misel suyu ile temizledim. Göz makyajı temizleme suyunu kullandığım gözümde hiç bir sorun olmazken, argan yağlı misel suyu kullandığım gözüm, yine kaşınmaya ve yanmaya başladı.-

Şimdi ise sadece yüz ve dudaklar için kullanıyorum, onun haricinden göz çevremden uzak tutuyorum- Yüzümde bıraktığı hissi sevmediğimden de yakın zaman da başka bir ürüne geçeceğim . Sonrasında makyaj fırçalarımı temizlemek için kullanacağım zira çok güzel temizliyor ^^


Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Argan Yağlı Makyaj Temizleme Suyu │  Garnier Argan Yağlı Micellar Su  ♡ │ AUSE ESUA 


Uygulama : İki fazın karışması için iyice çalkalayın sonrasında, yüzünüze - dudağınıza ve *gözlerinize* disk pamuklara az miktar döküp hırpalamadan uygulayın. (Küçük tavsiyem ise misel suyunu o güzel gözlerinizden uzak tutmanız, özellikle hassas göz çevresine sahipseniz arkanıza bakmadan kaçınız )

Fiyat : indirimli 14,90 TL indirimsiz 20-25 TL civarında.

Tekrar alır mıyım ? Yüzüm için değil ama fırçalar için alırım ^_^
Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu misel su iyi mi, kötü mü ?


-Bu arada Blana ' da yakın zaman da bu ürünle ilgili yorumlarını paylaşacak. Onun blogunu da takip etmenizi  tavsiye ederim zira onun sorunu benimkinden büyük ve içerik olarak daha iyi ele alacaktır.
kirmizirujlublog.blogspot.com.tr -

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

51 yorum:

  1. Misel suyu alacağım taam dedim blanacim da anam Ause cime geldim, yok yok dedim ki 😕
    Gül suyu diyorum ben 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahhaha ay fenoğm ya :D senin bu hallerin beni bitiriyor :D sen bence Blana'ya tekrar bi uğra zira ufaktan bir abanma olabilir "o neydi gııııızzz, gül suyu ile makyaj mı temizlenir" şeklinde :D <3 <3 <3 <3

      Sil
    2. Yok blana ya gitmem dedi geçen misel suyu kullanıyor musun, yok damacana var dedim baktı tabi bana 😂😂😂 gül suyu var diye havamı attım ama illa ki misel der Ause kesin 😂😂😂

      Sil
  2. Hepinizin bişeye alerjisi vardır dicem neden sadece göz çevresi diye sorarlar adama 😂
    Fenoda yazmış üste en iyisi gül suyu güzellik :))
    Geçmiş olsun ikinizede göz önemli aman diyim dikkat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliciğim, göz çevremiz cildimizin her bölgesinden daha ince ve daha hassastır. Bu yüzden cildinde reaksiyon vermeyen bir madde, göz çevresinde irritasyon yapabilir. Limonu bir yüzüne sür, bir gözüne bak bakalım aynısı mı oluyor :)))
      Siz beni öldüreceksiniz, gül suyu makyaj temizlemez, temizledim sanıyorsunuz. Gül suyu harika bir toniktir, cildi besler, sıkılaştırır. Temiz cilde uygulanır. Makyajı doğal içerikle temizlemek isterseniz, tatlı badem yağı, zeytinyağı, susam yağı karışımı kullanabilirsiniz. :) Öperim <3 <3

      Sil
    2. Hadi ya ben defalarca siliyodum gelmiyodu bişey temizliyomu sanıyomuşum 😂 Teşekkür ederimde yağlı bişey kullanamam kiii deli olurum :) 😘😘

      Sil
    3. hahahahahah :D kalkar kalkmaz gülmeye boğdunuz beni ^^ Neslim Blana söylenebilecek herşeyi söylemiş benim üsütnden geçmeme hiç gerek yok ama gül suyunu tonik olarak kullanmaya devam et ^^ ayrıca sorun yaratmayan bir çok misel suyu var hatta birini Blana paylaştı (yeni yayın) bi bak derim kuzum <3

      Sil
    4. Miselladora blana... kıskanıyor bizi nesli, gözleri yanmis ya öfkesini bizden çıkarıyor, en iyi çözücu şudur bi kere kendi de dedi 😂😂
      Kusursuz cildimizi gül suyuna borçluyuz biz ahahaaa 😂😂
      Temizleme jeli tonik krem yapıyorum, daha temizlenmiyorsa napim hocam 😂😂😂

      Sil
  3. Ausem ellerine sağlık... Ve çok çok geçmiş olsun ikimize de... :( Ben de bu hafta sonu yayını hazırlayacağım, bir aksilik olmazsa. Bir çok kişinin bu göz sorunu olmuş. Fırçaları güzel temizliyorsa ben de öyle kullanayım. :)
    Bu arada, gül suyu toniktir, cildi besler, sıkılaştırır. Makyaj temizlemez. Öldürecek bu kızlar beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm çok teşekkür ederim. Bb,fondöten fırçalarını çok güzel temizliyor balım ^^ son dakika farkedip hemen değerlendirmeye başladım.
      Beğenmene sevindim kuzum senin yazını da iple çekiyorummmmm <3 sen kızlara abanmaya başla bu arada Blanam :D <3

      Sil
    2. Blana cahille savaşma zira başarili olan olmamış 😂😂😂😂

      Sil
  4. Gözlere falan olumsuz etkisi varsa bende kullanmam ama artan yağlı olmayanı deneyebilirim. Teşekkürler ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyyecim diğer misel sularını deneyebilirsin onlarda bu tür sorun yaşamadım, yaşayana da rastlamadım açıkçası. Argan yağlı olanda bi anormallik var :D faydalı olabildiysem ne mutlu ben teşekkür ederim <3

      Sil
  5. canım öncelikle geçmiş olsun, neyse ki ilerleme gibi bir durum olmamış gözlerinde. bunu denemedim ama bu tarz yorumlar yüzünden hiç de alasım gelmedi çünkü zaten piyasadaki bütün çift fazlı makyaj sularına alerjim var. ben garnier in sadece pembe olanını sevdim, aslında biodarma kullanıyorum. onu alamayınca pembeye yöneliyorum. bir de sanırım bunun içinde alkol varmış, o yüzden gözlerde hassasiyet yaratıyor galiba. bence garnier pembe misel ile bu kadar iyi patlama yapmışken bu ürünü ona yakıştıramadım. eline emeğine sağlık. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum cok teşekkür ederim - benimki ilerlemedi ama bi çok kişi alerji hapı kullanmak durumunda kalmış. pembe misel suyunu denemedim ama bugün bakayım ona iyi oldu söylediğin :)
      Argan yağlı olanda bi sorun olduğu aşikar dediğin gibi alkol de yapabilir ama bundan öncede içinde alkol bulunan bi cok ürün denedim böyle sorunla karşılaşmamıştım balım. Umarım faydalı olabilmişimdir çok teşekkür ederimmmmmmmmmmmmmmmm <3

      Sil
  6. Aa hiç bilmiyordum aklımada gelmez çok iyi oldu okuduğum çok güzel yazmışsınız vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili "Süslü Püslü" beğenmene sevindim ^^ faydalı olabildiysem ne güzel çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  7. Ause bunu öğrendiğim çok iyi oldu benim gözlerimde yüzümde hassas cok övülnce bnde alacaktm artk elimi sürmem cok güzel anlatmışsın fotoğraflar herzmnki gibi cok güzel ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissacım faydalı olabilmesine sevindim ^^ İçerik olarak temiz değil - bakalım daha neler çıkacak - cok teşekkürler<3

      Sil
  8. Olumsuz sonuç almanızı üzüldüm. Ben makyajımı temizlerken bebek şampuanı kullanıyorum artık hem gözlerimi de yakmıyor :) Clinque temizleme suyunu ve LR temizleme medillerini kullanmıştım. Ama bana göre değil yahu. Kaygansı değişik bir içeriği var sevmiyorum o özelliklerini :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili "neşeli süs evim" ^^ bebek şampuanını bi kaç yerde okumuştum merak etmeye başladım :) denemekten zarar gelmez sizinde sözünüzle ilk fırsatta alıp deneyeceğim çok teşekkürler <3

      Sil
  9. Hatunlarım geçmiş olsun ikinize de.. Göz çok önemli ya, iyi ki yazdın dikkatimi çekse de almayayım. Vallahi duman olurum :D Ellerine sağlık kuzum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelam çok teşekkür ederiz- Kesinlikle çok önemli ve bu konuda çok çok hassas olmaları lazım fakat onlar içeriğine ne var ne yoksa görmüşler. Yakın zamanda Blana içerik detayları ile beraber paylaşacak - beni baya şoka uğrattı zira. Sakın alma kuzum - görmemezlikten gel hatta :D <3

      Sil
  10. Çünkü neden çünkü benim yorumlarımı okumamışlay :( şaka bir yana. Hiç sevmediğim ve cildimde hassasiyet oluşturan hafif ısı artışı gibi bi his oluşturan bir ürün oldu. Müşteri hizmetleriyle de görüştüm durumu ama telefonun ucuna yoldan geçen birini koymuşlar bencesi. Çok geçmiş olsun. İçindeki arganın bayağı, sahte olduğunu düşünüyorum. Sorun bundan kaynaklı olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Leydi seninde sorun yaşamana üzüldüm. Seninki biraz daha farklı sanırım- hem ürettikleri ürün sorunlu hemde doğru düzgün açıklamada yapmıyorlar nasıl iş bu anlamadım. İçerik olarak temiz bi misel suyu değilmiş zaten:S Blana ile detaylıca konuştuk yakın zamanda o da paylaşıcak deneyimini - beni çok şaşırttı içindekiler.

      Sil
  11. Merhaaba Ause, ben bu temizleyiciyi paylaştığın snapte görünce yazını çok merak ettim. Yaklaşık 7 hafta önce övgülerden dolayı dayanamayıp aldım. Aldığım gün misel suyum bitmiş sanıyordum fakat bir açılmış temizleyici daha olduğundan bu birr kenarda duruyordu. Senin snapleri görünce de bende bende denesem mi dedim. Yaklaşık 2,5 saat göz makyajım dahil tüm makyajımı bu temizleyiciyle temizledim. Açıkcası az önce farkettim sağ gözümde hala rimel kalıntıları var. Neyse bunu geçtim. Gözlerim temizleme sırasında yanmaya başladı. Geçer diye düşündüm ama hala yanıyor. Birde sanki batma gibi bir şey var. ama bakıcam yarın da bununla temizleyip sonucunu yazarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili Esy, öncelikle diikate alıp takip ettiğin çok teşekkürler. Sorun yaşamana üzüldüm zira çok can sıkıcı bi durum. Aman dikkat et derim hatta kullandıktan sonra yanmayı hissettiğin an bol suyla yıka.Aynı şekilde bende de batma oldu göz pınarlarımın olduğu yerlerde. Ciddi bir yanma ve kaşınma sorunu yaşadım. Kendini çok hırpalamadan deneyimle derim - bi çok kişi alerji hapı kullanmak durumunda kalmış umarım sorun iyice ilerlemeden önüne geçilebilir. Çok teşekkürler <3

      Sil
    2. Herhangi bir şey olmadı ama gözlerimi çok yakıyor.. Sonrasında da uzun süre kaşınıyor ve batma oluyor. ÖZellikle göz pınarlarım.. Dün kullanmadım ve hiç kaşınmadı gözlerim. Bugün tekrar deneyeceğim.

      Sil
  12. yalnız yazarken bir kelime atlamışım :) Sanki makyajımı 2,5 saat temizlemişim gibi olmuş:D 2,5 saat önce olacak o.. Düzeltiyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha :)Esy'm ilk etapta dikkat etmemişim sonradan farkettim :D bu arada sonucunu, yorumlarını beklemekteyim

      Sil
    2. :)) Aynen bende tekrar edince farkettim :)

      Sil
  13. Tatlım bu ürüne karşı bir ön yargım oluşmuştu.Bu yazıyla artık kesinleşti kararım.Asla almayacağım bir ürün çünkü cildim yağlıya dönük karma.Ne kadar yağlı his bırakmaz desede yağ içeren ürünlere karşı aşırı temkinliyim.Merakıma yenilip alıp kullanıp cildimi zaten zor dengelediğim yaz ayında hiç macera istemiyorum haliyle.Ve lens kullanan biri olarak göz hassasıyetı konusunda yazdıklarından sonra hele.Eline emeğine sağlık.Senın ıcın uzuldum umarım ciddi bir sıkıntı oluşturmamıştır.Mutlu günler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimm iyi ki almamışsın. Benim cildimde yağlı-karma fakat bi cok abartı değil yinede parlamamak için elimden geldiğince dengelemeye çalışıyorum. Cilt tipin yaz aylarında hepten sorun çıkarıyorsa kesin bu ürün seni isyan ettirecektir kuzum. :S Bir de lens takıyormuşsun sonunu düşünemedim bile. Amman arkana bakmadan kaç gördüğünde. Ürünü kullandıktan sonra hemen bol su ile yıkamasaydım sanırım sorunu ilerletirdim ancak bir sekilde dengeledim. İlgin için çok teşekkürler - faydalı olabildiysem ne mutlu :) musmustlu günler <3

      Sil
  14. Olumsuz yorum yazan gördüm sonundaa bende sürekli alıp almamak arasında kalıyorum herkes mi beğenir bir ürünü? Hiç ısınamamıştım iyiki de almamışım cok daha ciddi bir sorunda oluşturabilirdi bizimle degilsin Argan yaglı miceller su ^^

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Yelizcim faydalı olabildiysem ne mutlu çok teşekkürler <3

      Sil
  16. çok geçmiş olsun Blana'nın yazısında gördüm durumu şimdi bence firmaya iletmelisniz bunu Ona da yazdım zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Audrey çok haklısın bi sekilde iletişime geçilmeli fakat firma adına iletişime geçen temsilciler ile pek konuşulmuyor- hiç olmadı mail yoluyla sorunu dile getireceğim. Çok teşekkürler <3

      Sil
  17. Canım çok geçmiş olsun ama sana yaramadıysa kullanma bir daha. Mazallah kötü bir şey olmasın sonra. Bıraksaydın kullamayı. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Artık kullanmıyorum sadece fırçalarımı temizliyorum ^^ :)

      Sil
  18. Öncelikle çok çok çok geçmiş olsun. Şimdi Blana'dan geliyorum Ause'de böyle oldu deyince koştura koştura geldim bak!
    Ben bu makyaj temizleme suyundan aşırı memnundum.Ben hiç olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Sizin başınıza gelmesine de çok üzüldüm :( Umarım bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım çok teşekkür edeirm, senin adına sevindim. Cilt tipi ve hassasiyete göre durum değişiyor garip olan benim göz çevremin öyle aman aman hassas olmaması ve ilk kez başıma böyle birşey geliyor olması. Nette de bu sorunu yaşayan bir çok kişiyi görünce çok gecikmeden yazı yetiştireyim istedim.

      Aynı şekilde memnun kalanı da bi hayli fazla ^^
      Umarım tekrar karşılaşmam tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Ayşenur hanım güzel yorumunuz için çok teşekkürler beğenmenize sevindim :)

      Sil
  20. Güzellikkk geçmiş olsun :(( Yahu ne çektik bee bu Garnierden diyorum al benden de o kadar fırçalarımı, süngerlerimi yıkıyorum yazık günah ben bir daha almam vılla pilla :(

    Blana'mın gözü kötü oldu ya içim gitti düzeldi çok şükür ben şunu anladım ki Garnier'im makyaj çıkarıcıları ve bb kremlerinden uzak duracaksın markadan soğudum ne yalan diyim ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem çok teşekkür ederim, sahiden ne çektik yahu. BB kremini ilk denediğimde biraz sevmiştim sürekli kullandıktan sonra sivilce sorunu olmaya başladı üstüne argan yağı :D derken baya bi sersemledim

      Sil
  21. paylaşım için çok teşekkürler tatlım, gözlerime çok önem veriyorum, bu ürünü kullanmayacağım sanırım.. Bu arada fırça temizliğinde ben de beğenmediğim makyaj temizleme sularını kullanmıştım bir ara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah aklın yolu bir desenize ^^ :) boşa çöpe gitmesini istemedim ve bola sele fırça temizliği için kullanıyorum şuan. Fakat gerçekten çok kötü bir ürünmüş. Bir daha yakınından bile geçmem ^^ çok teşekkürler yorumunuz için

      Sil
  22. Ben bu ürünü iki haftadır kullanmaya başladım, ve ne zaman kullansam gözlerimde hafif bulanıklık oluyordu, bu durumu çok az su kullanarak nazikçe temizlemekle çözdüm. onun dışında alerjik bir durum yaşamadım, aksine, sanki kirpiklerimi beslediğini fark ettim daha belirgin görünüyorlar. Bitince tekrar almayı düşünmüyordum, "bir an önce bitse de yine hassas ciltler için olana dönsem" diyordum ama kirpiklerime iyi geldiğinden emin olursam fikrimi değitştirebilirim :)

    YanıtlaSil