19 Mayıs 2016 Perşembe

Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici │ ♡ Ause Esua

Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici │ ♡ Ause Esua
Merhabaaaaaaaaaaaaa ! Bugünün ürünü en şahanesinden pure beauty siyah incli yüz temizleme ürünü. Şimdiye kadar kremsi yüz temizleme ürünlerini garip bulmuşumdur ve merak etmişimdir. İlk denememi iyi ki pure beauty üzerinden yaptım diyorum zira cildimde işe yarar mı ? korkusu en başlarda beni ele geçirmişti, bir kaç kullanımdan sonra hafifledim ve siyah inci en sevdiğim yüz temizleme ürünleri arasında yerini aldı.

Her ne kadar köpüren, jel formunda temizleme ürünlerini çok sevsem de kremsi ürünlere karşı ön yargımı da yıkmış bulunuyorum.

Peki kimdir, necidir bu Pure Beauty ?  Kore menşeli, ürün yelpazesi oldukça geniş bir marka. Tabii ben sadece bir kaç ürününü görme şerefine erişebildim. Benim gördüklerimin ardında çeşitle bakım, makyaj ürünleri de bulunuyor.
Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici │ ♡ Ause Esua

Peki Pure Beauty Siyah İnci Serisinin Amacı Nedir, Ne İşe Yarar ?
İçeriğinde ki bir çok değerli bileşen ve ileri nano teknolojisi ile ilk yaşlanma belirtilerine hücum etmek için hazırlanmış, "özel bakım" adı altında geçen bir seridir.

İçeriğindeki diğer maddeler cildin yenilenmesi, canlanmasını sağlarken esas kraliçe siyah incide cildi onarıyor, nemlendiriyor ve tazeliyor. (en şahanesinden)

Ambalajı sade, ince ve zarif. Beyaz bir tüp, ışıltılı bir kapaktan oluşuyor. Ürünü ne kadar sıkarsanız sıkın görüntüsünde bozulma olmuyor.

(Normalde tüp ürünler (temizleme jelleri, şampuan ve kremler olsun) çok fazla baskı uygulandığında bir kaç sıkmadan sonra formu bozulabiliyor ve ayakta duramıyor. Bunda öyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım.)
Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici │ ♡ Ause Esua

Yapısı 
Kremsi, katı yapılı beyaz renkli bir ürün. Kokusu ise sabunsu, hafif ve güzel.

İçerik Tanımı 
 "Denizlerin mücevheri olark bilinen Tahiti'nin değerli siyah incisi,

organik protein (albüminoid), mineraller ve diğer aktive edici

bileşenler bakımından oldukça zengindir. "

Her ne kadar  "temizleme köpüğü" olarak söz edilse de böylesine adlandırılacak bir köpürme özelliği yok, hatta hiç YOK !.

125 ML - bana göre oldukça bereketli, normalde 125 ML ürünleri hemen bitiren ben bunu neredeyse 1.5 aydır kullanıyorum zira çok az bir ürün tüm yüzü temizlemeye yetiyor.

Bende Ki Hissi, Yüzümde ki Etkileri Neler ?
İlk etapta kokusu ve yapısı gereği, yüzümü sabunla yıkıyor-muşum gibi bir his oluştu. Ürünü yıkadıktan sonra yüzüme ilk dokunuşta hafif bir gerginlik vardı ancak  bir kaç dakika sonra o gerginlik yumuşamaya ve güzel bir doku oluşturmaya başladı. (Tabii hissi kavradıktan sonra hemen yüz kremimi sürdüm)

En hoşuma giden özelliği ise cilt tonumu biraz da olsa açmış olması ve bıraktığı temizlik hissi.
Köpürmüyor olmasına rağmen cildimin temizlendiğini çok güzel hissettirdi ki bu da altın vuruş oldu esasında.

Yanma, Kaşınma Sorunu Oldu Mu ?
Yanma, kaşınma sorunu ile karşılaşmadım. (Tabii bu durum diğer cilt bakım ürünlerini de kapsıyor zira kişinin cilt tipine göre, hassasiyetine göre bu durum değişebiliyor, o yüzden kesin bir şey söylemek yanlış olur.)
En ufak herhangi bir tahriş, yanma hissi oluşursa bol su ile yıkayın. 
Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici │ ♡ Ause Esua
Tekrar alır mıyım ?
Kesinlikle ! Bu serinin diğer ürünlerini almadığıma pişman oldum desem yeridir.
Bildiğim kadarıyla bu seri watsons'lar da yok. Katalog ve sitesinde siyah inciye dair bir iz bulmadım. Bu ürünü de gittigidiyor.com üzerinden, güvenilir bir satıcı sayesinde temin ettim. Halbüsü hedefim komple seriyi elde etmekti-_-. Umarım sitede mevcuttur ya da tekrar watsons'lar da görebiliriz.

Fiyat : 10-25 arası sanıyorum. Ben indirimli olarak 10 TL ye aldım.


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

37 yorum:

  1. Güle güle kullan Ausemm makyaj seti aramakla meşgulüm çeyiz için aklında varsa yazı versene :D
    Geç gördüm bu yüzden postunuda k.bakma güzellik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahah :D Neslii çok teşekkür ederimm bu makyaj seti mevzusunu mail yoluyla masaya yatıralım bi ^^

      Sil
  2. Kore menşeli ürünlerin çok sağlam olduklarını duymuştum, adamlar yapıyor kardeşim :D
    Ellerine sağlık hatun! ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Akela'm. Ağırlık olarak cilt tonunu açıcı, sıkılaştırıcı ürünler ürettiklerinden her zaman tercihim oluyor. Özellikle maskelerine bayılıyorummm böyle çok cici ambalajları falan oluyor :D kullanmaya kıyamazsın ahah :D . Beğenmene sevindim çok teşekkür ederim balım

      Sil
  3. Her zaman söylüyorum, konu cilt bakımıysa önce Japonlara ve Korelilere güvenirim. :) Pure Beauty'nin bb kremini sırada bekletiyorum. Bu temizleyiciyi de pek merak ettim, Ause'm, o kadar güzel anlatmışsın ki!.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreliler kesinlikle çok iyi Blana ^^ Pure beauty'nin bb kremini bende çok merak ediyorum zira çok övgüler yağdırdılar. Temizleyicisini beğendiysem bb kremini de beğenirim diye umuyorum.
      Beğenmene çok sevindim, kocaman teşekkürler Güzel Blana <3

      Sil
  4. Herzamanki gibi guzel bi yazı uzun zamandır bu tür yazıların yoktu :) pure beauty beyazlatıcı olan ürünlerini kullandım bende cok memnun kalmıstım bunu duydugum iyi oldu dedigin gibi watsons da bende hiç görmedim bunu bi sormak lazım eline sağlık Ause ! bu arada fotogrflar cok guzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman ki gibi güzel bir yorum. ^^ söylediğin seriyi çok merak ediyorum çok fazla yazısını okudum onuda ilk fırsatta alacağım. Fotoğrafları beğenmene çok sevindim kocaman teşekkürler Melissa ! <3

      Sil
  5. Ausecim blogunu severek takip eden biriyimbu tür güzel bloglar için google hesabı açmayıda düşünüyorum internet konusunda biraz özürlüyüm :)) pure beauty siyah inciden göz cevresi kremini annem ve ben kullandık cokda memnun kaldık bu temizleme ürününü uzun zaman önce denemiştim dediğin gibi kremsi sabun kokulu bir ürün yorum icin teskkrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili "fikroos" ^^ beni nasıl mutlu ettin anlatamam :) bence de açmalısın bi google hesabı, süper olur. Eminim çok çabuk kavrarsın öyle düşünme sakın :)

      Göz çevresi kremi listemde hatta direkt olarak full seri listemde. beğenmene sevindim çok teşekkürler <3

      Sil
  6. Güzellikkkk :)) bende bu kremsi yüz temizleme jellerinden başka markanın kullanmıştım garibime gitmişti illa köpürcek filan öyle alışmışız ya garibime gitmişti :) fiyat olarak gayet uygun bence aslında deneyebilirim bakarım mutlaka ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal surat !!! Kesinlikle alışkanlık olmuş artık ve aklımda "köpüren ürünler her zaman iyi temizler" düşüncesi vardı ^^ artık o da yok. Demekki kremsi ürünlerde aynı hissi verebiliyormuş. Fiyatı da çok uygun denk gelirsen bi dene derim balım :) <3

      Sil
    2. evet güzellik ben hep yüzümde köpürcükler olsun istiyorum :)) ondan hep yoksa iyi üründür :) Uygunmuş bakıcam senin için ^.^

      Sil
  7. Denemek gerek canım , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacım denedikten sonra ki yorumlarını bilmeyi isterim :) çok teşekkürler <3

      Sil
  8. dedikoducuhubonibonn19 Mayıs 2016 17:58

    pure beautynn bu serisi komple bnde mevcut bıraktığı o hafif gerginliğide cok seviyorum gercekten sabun sürmüsüz gibi oluyor :).... yüz kremi de çok güzel almak istiyorsan yüz ve göz cevresi kremini mutlaka almalısın yazı için cok tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ! ne tatlı bir kullanıcı ismi bu böyle ^^
      Bende bıraktığı hissi, gerginliği çok seviyorum. Aynı fikirde olmamıza sevindim :) yüz kremini de çok merak ediyorum ilk fırsatta set halinde alacağım. Çok teşekkürler

      Sil
  9. Kore ürünleri benim için 3-0 öndedir her zaman :)) Watsonslara gelsinde deneyelim bizde, siyah incinin etkilerini :) Güle güle kullan canım benim <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm ^^ kesinlikle benim içinde öyle. Daha önce hep maskelerini kullanıyordum, artık diğer ürünlerine de el atmaya başladım. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  10. Koreliderin cild bakimina düşkünlüğünü dizilerden bilirim, bu işte çok iyiler, kalemine sağlık Ause! 😉 denk gelirsem denemek isterim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaha sen bilmeyeceksin de kim bilecek Fenoooğm !
      Kesinlikle çok iyiler ve cilt beyazlatıcı ürünler denildiğinde aklıma ilk koreliler geliyor :D çok da başarılılar daha ne olsun. Çok teşekkürler Fenoğm ! <3

      Sil
    2. Evet evet ilk onlarda duydum beyazlaticiyi Ause 😂😂😂
      Eee ne de olsa onlarda ne kadar beyaz o kadar iyi 😉

      Sil
  11. Elllerine, kalemine sağlık bebeğim :) Bende bu aralar Kiehl's ürünlerine sardım. Tester deneme modundayım tabii. Gergin bir cildin varsa kiehl's ultra facial cleanser'a sans ver derim. Kuru cildime iyi geldiğini gözlemledim :)) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum çok teşekkürler. Cildim kuru değildir genelde göz çevrem ve dudak kenarlarım da kuruluk yaşıyorum. Fakat kiehls^'ın karma ciltler için veya tüm ciltler için olan bir ürünü varsa göz atabilirim tabii ki :D <3 <3 <3

      Sil
  12. köpük temizleyici dendi mi direk ilgimi çekiyor bakarım gitti gidiyora...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Audrey ! köpük temizleyici dense de köpürme olayı gözlemlemedim fakat temizlemesinden ve bıraktığı histen çok memnun kaldım. Umarım bulabilirsin ve aldığından memnun kalırsın. Kocaman sevgiler <3

      Sil
  13. Bende merak ettim bu ürünü, cildim hassas olduğundan genelde kremsi temizleyiciler kullanıyorum. Güvenilen bir marka ve denemeye değer diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkürler :) umarım memnun kalırsın bu serinin diğer ürünlerine de bir bak derim <3

      Sil
  14. Güle güle kullan Ausee'mmmm! Bu kadar iyise bende alırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım çok teşekkür ederim ^^ <3

      Sil
  15. Merhaba ben blog yorum etkiliğinden geliyorum,sizi takip ettim.
    Bana da beklerim,sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Saliha hanım hoşgeldiniz
      bende geliyorum blogunuza kocaman sevgiler
      teşekkürler<3

      Sil
  16. ama bu da çokkkk güzelmişşşş😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım, yanıtla seçeneğinden yorum yazmak zorunda kaldım çünkü nedense senin yorum yap kısmın bana gözükmüyor, hatalı yazan bir çerçeve çıkıyor. neyse, PB ürünlerini çok severek kullanıyorum, ben de white and bright serisini düzenli kullanırım yıllardır. bunu hiç denememiştim mutlaka bakacağım. eline sağlık güzel yazı için teşekkürler =)

      Sil
    2. Mervecim gerçekten çok güzel ^^ bulursan bi dene derim yada diğer serilerine bi göz gezdir <3

      Sil
    3. Duygucum niye böyle bi sorunla karşılaştın anlayamadımm :S umarım düzelir. White and bright serisini bende cok merak ediyorum ^^ yıllardır deneyimlediğin bi ürünmüş tekrar göz atayım :)Bu serisini bulursan eğer mutlaka dene derim. Beğenmene çok sevindim veeee iyi ki geldinnn kocaman teşekkürler güzel surat <3

      Sil