24 Mayıs 2016 Salı

Le Petit Marseillais │ Frambuaz ve Şakayık Banyo - Duş Jeli ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Geçtiğimiz hafta Le Petit Marseillais markasının lavanta ballı duş jelini yorumlamıştım ve kokusunu hiç sevmediğimi belirtmiştim. Şimdi ise biraz daha genişçe ele alarak Frambuaz ve Şakayık içerikli olan duş jelini yorumlamak ve ufak detaylar ekleyerek de bir önceki yazıdan farkı olsun istedim zira özellikleri aynı olduğu için yazının temeli de aynı olacak.

En başta söylemeliyim ki kokusu MUAZZAM !
Lavanta balı hüsranından sonra bu koku öyle tatlı öyle fresh geldi ki anlatamam. (Lavanta Balı İçin TIK TIK )

İlk etapta çok beğenilen, tercih edilen portakal çiçeğinde karar kılmıştım ancak kokladığımda beğenmedim... zorladığım halde beğenemedim ya da burunda sorun var bilemedim. -_- O yüzden frambuazlı ve şakayık da karar verdim.

Ve... koku zevki gerçekten çok fark ediyor bunu da bu duş jeli sayesinde iyice idrak etmiş oldum :D

Şöyle bir Le Petit Marseillais markasından bahsetmek gerekirse en kısasından...
Geleneksel marsilya sabunu ile beraber var olmuş " küçük marsilyalı" anlamına gelen bir marka, şimdi ise namını  Le Petit Marseillais olarak sürdürüyor.  Bir çok içerik bir çok koku çeşidini barındırıyor fakat sanmayın ki hepsi şahane !  Aralarından bir kaçını eledim bile (bakınız : lavanta balı)

+++++ özelliği ise paraben ve renklendirici içermiyor oluşu.






-Çıt çıt kapaklı dediklerimizden kullanışlı ambalaja sahipler ve görsel olarak da albenisi yüksek.
  • Yapısı ve köpürmesi standart 
  • Koku kalıcılığı oldukça iyi, hem banyo buram buram koktu hemde duş sonrası az da olsa kokusu üzerimde kaldı ^^
  • Söylediği gibi güzel nemlendiriyor fakat duş sonrası nemlendirici sürmeyecek kadar değil elbet. Ancak hem temizleyip hem nemlendiren ürünler her zaman daha cazip, ilgi çekici gelmiştir
  • Genel olarak beğendiğim özellikler ise; Nemlendirmesi ve kokusunun kalıcılığı-
Hem küçük hem büyük boyunu bulabilirsiniz.
Fiyat :İndirimsiz 16 TL - cosmetica indirim ile 7 TL 'ye aldım.^^

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

52 yorum:

  1. Albenisi m yüksek sen mi çok güzel görüp fotoğraflıyorsun bilemedim:)) şu duş jellerinin isimleri benim iştahımı açıyor ya^ sağlıkla kullan❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm ne güzel bi yorum bu böyle ^^ kesinlikle benimde iştahımı açıyor :D renkleri, kokusu, isimleri ^^ çok teşekkür ederim en güzelleri senin olsun <3

      Sil
  2. Ause'm bu duş jelinin sadece şeftalilisini kullandım. Şeftali kokusu hastasıyım :) Bu çeşidini de deneyeceğim, sen sevdiğine göre kesin harikadır <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm tüh keşke onu da koklasaymışım ama göremedim şeftaliyi - portakal çiçeği vardı onu hiç sevmedim, bikaç tane daha kokladım da hatırlamıyorum :D en tatlı gelen bunun kokusuydu ^^ umarım sende seversin çok teşekkür ederim güzel suratllım <3

      Sil
  3. Bu duş jelinin beni en çok görüntüsü cezbediyor ya neden acaba, çok tatlı bir görüntüsü var :D
    Ama iyi olmuş bunu yazdığın merak etmiştim bir göz atayım, kokusuna özellikle^^
    Ellerine sağlık hatun❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaaaa ! Herhalde aralarında en albenisi yüksek, rengi tatlı olan bu vardı ^^ kokusu da kendisi gibi bu tarz kokuları beğeniyorsan buna da şans verirsin bence ^^ umarım beğenirsin teşekkür ederim kuzucummm <3

      Sil
  4. Böyle duş jeli- şampuanları görünce, koklayınca, yiyesim geliyor sanki :) Milkshake gibi.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ kesinlikle çok isabetli bi benzetme oldu, milkshake gibi gerçekten ^^ çok teşekkür ederim daha güzelleri en şahanesinden senin olsun <3

      Sil
  5. Su markayi ve dus jellerini Almanya´da bulsam hemen almak isterim , tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ben teşekkür ederim umarım bulursun, zira senin düşüncelerini de çok merak ediyorum <3

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ahahha dimii bende çok sevdim, oldukça iştah açıcı ^^ :)

      Sil
  7. Güzellik ben bu çeşidini denemedim bak :)) birdaha ki sefere frambuaz ve şakayık olanından alıp deneyeceğim sen fiyat açısından baya uyguna almışsın :) diğerini sevmediğin için bir daha almazsın diye düşünmüştüm bu sefer kokusunu sevmene mutlu oldum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal surat ! bi önceki içler acısıydı gerçekten bende almam sanıyordum fakat bunu görünce de kokusu da güzel olunca haliyle dayanamadım :D beni biliyosun sen gibiyim iştah açtıran her ürüne abanırım ahah <3
      Bu sefer güzel bi indirim yakaladım, iyi denk geldi Gözdem. Umarım sende seversin çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Frambuaza bayılan biri olarak bunu gerçekten merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. voovv ! süper - o halde ne kısa zamanda denemeni öneririm, yorumlarını da çok merak ediyorum :)

      Sil
  9. Le Petit Marseillais ürünleri survivorda çok gördüm, reklamını görünce bir deneyeyim dedim ki Ause cim de frambuazlı şakayık olanı tavsiye etmiş😉 paraben icermemesi hoş, dediğin gibi koku çok önemli anlık bile olsa o koku insana yetiyor... güzel bir yayın ve şahane fotolar... ellerine sağlık canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenooo<3 :) paraben ve renklendirici içermemesi çok iyi gerçekten, kesinlikle koku çok önemli beğenmediğin zaman kullanamıyorsun cünkü o yüzden ötekini anneme şutladım :D - ayrıca ben senin bu bal tatlısı yorumlarına bayılıyorummmmmmmmmmm beğenmene çok sevindim çok çok teşekkür ederim güzel suratlım<3

      Sil
    2. Ah Ause sende şu suratima bal surat diyorsun ya ben de ona bayılıyorum ������

      Sil
    3. bal suratsın da o yüzden ! <3

      Sil
  10. bende lavanta ballı olanı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de bi türlü sevemedim onu :( senin begenmene ise sevindim ^^ tatlılı kokuları seviyorsan bunu da bi dene derim :)

      Sil
  11. Görüntüsü çok hoş Pembis pembis 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii :) bende çok beğeniyorum <3

      Sil
  12. Daha fazla dayanamayıp alıcam artık cok merak ediyorum kokusunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha ^^ denk geldiğinde bi kokla derim Çağlacım , beğenirsin diye umuyorum ^^

      Sil
  13. Auseee ben bunun şeftalilisini kullandımmmm pembe görünnceee çok etkilendimm😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim şeftalili olanını bende çok merak ediyorum seveni baya fazla, elimdeki bitince birde onu deneyeyim. Tatlılı kokuları beğeniyorsa buna da bi bak derim :) <3

      Sil
  14. ause cim tebrik tebrik kocaman tebrik !!! :D haftanın blogusun seni takibe almamışım ama ben seni tanıyorum ki yorumlardan hep :) iyi oldu :D fenomcum nasıl da muhteşem tanıtmış ne büyük emek vermiş onun da ellerine sağlık.

    marseillas ın bende portakal çiçeği var mis gibi ferah ferah tavsiye ederim. Bitince de senin bu yorumladığına bkayım. Ben de sevdim bu le petit yi :)

    sevgiler canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili "Demir Kadın" ne şahane bi yorum bu böyle ! :) <3 çok teşekkür ederim kocaman mutlu ettin beni. KEsinlikle fenoğm mükemmel ötesi tanıtmış, okurken nasıl heycanlandım anlatamam :) portakal çiçeğini bi türlü sevemedim :( ama beğenen çok kişi var ^^ böyle tatlılı kokuları seviyorsan eğer frambuazlı şahane <3-- kocaman sevgiler :) ve hoşgeldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

      Sil
    2. Felady! Çok teşekkür ediyorum 😉
      Ben de heyecanla paylaştım ki Ause 😍

      Sil
    3. bal tatlısı fenoğm ^^ <3

      Sil
  15. Duş jeli falan pek kullanmıyorum da Ausem seninle şu fotoğraf işini oturup bi konuşalımm maşallah saaaa 😂😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah Neslim yaaaa :) konuşalım tabii kii <3

      Sil
  16. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Merhaba canim haftanin blogu seçilmeni tebrige geldim. Bir aci kahveni içerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili "Deryanın SporGünlüğü" kocaman hoşgeldin, iyi ki geldin :) çok teşekkür ederim

      Sil
  19. Merhabalar. Kore Fenomeninin etkinliginden geliyorum, haftanin blogu secilmissiniz tebrik ederim :) Blogunuzda bir gezintiye cikayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili "Renkli Mutfak" hoşgeldin ^^ , çok teşekkür ederimm - o halde bi koşu bende sana geliyorum <3

      Sil
  20. Güzel kokan her şey insanın ruhunu canlandırıyor gerçekten. Ayrıca şu Fransızcaya hayranım. O karışık adı Lö Peti Marsiye diye okumaları yok mu :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah bak sen deyince farkettim, gerçekten öyle çok etkileyici çok güzel ^^ konuşuyorlar :)

      Sil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten resimlerin çok güzel.ambalaji çok sirin çogu zaman ambalaja kanip ürün aldigim olmustur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ beğenenize çok mutlu oldum :) benimde kesinlikle öyle ambalaj içeriğin önüne geçebiliyor bazen

      Sil
  23. lavanta kokusunu çok seven biri olarak bunun lavantalısını ben de bir türlü beğenemedim. ama bu çeşidini ilk görüyorum sayende! mutlaka bakacağım çok güzel geliyor kulağa. elinze sağlık harika yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ canımmm beğenmene çok mutlu oldum- yorumun enerjimi yükselttiii ! - birazcık geç cevap verdim affına sığınıyorum. - lavantalı olanı hiç sevemedim ama bu şeker gibi bir koku mutlaka denemelisin :)

      Sil
  24. Bu "Frambuaz ve şakayık" özlü olanını bulamıyorum. Siz nereden aldınız, satan yerleri yazabilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili "Pool" ! ^^ çoğu mağazada en çok satan jelleri bulunduruyorlar portakal çiçeği, lavanta balı, vanilya gibi- bense şans eseri Cosmetica^nın mağazasında denk geldim - aynı şekilde cosmeticanın online sitesine de bazen geliyor orayı da kontrol etmeni öneririm- en önemlisi bulduğun cosmetica mağazasına bi dalış yap- bulursun diye umut ediyorum ^^

      Sil