1 Mayıs 2016 Pazar

Kuru Vücut Fırçalama Ne İşe Yarar ? Nasıl Uygulanır ? ♡ │ AUSE ESUA

Kuru Vücut Fırçalama Ne İşe Yarar ? Nasıl Uygulanır ? ♡│ AUSE ESUA
Kuru Vücut Fırçalama Ne İşe Yarar ? Nasıl Uygulanır ? ♡│ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaaa ! Blogu ilk açtığım dönem kuru vücut fırçalama ile ilgili bir yazı hazırlamıştım, artık bu yöntem hayatımın parçası olduğundan ve fazlasıyla memnun kaldığımdan tekrar düzenleyerek paylaşmak istedim. Umarım keyifle, sıkılmadan okursunuz ve az da olsa faydalı bir içerik olmuş olur. ^^ 
♥ Vücut Fırçası Ne İşe Yarar ?
Vücudun kan dolaşımını hızlandırarak daha canlı ve pürüzsüz bir cilde sahip olmamızı sağlayan bir yöntem. Bu yöntem vücuttaki toksinleri, ölü derileri, ödemleri aynı zaman da yağları vücudumuzdan atmayı sağlıyor. Ölü derilerden kurtulma işlemini duşta keseleme yöntemi ile yapıyoruz aslında. Fakat kuru fırçalama daha etkili ve daha hissedilir bir yöntem. 

En altın özelliklerinden birisi; Hemen herkesin problemi olan Selülit oluşumunu önlüyor oluşu. Aynı zamanda var olan selüliti  yoğunluğuna göre geçiriyor ya da aza indiriyor .Selülit konusunda içim rahat bir şekilde kesinlikle iş görüyor ! derim. Çünkü göze çok batmasa da aynaya baktığımda beni rahatsız edecek biçimde bir selülit problemi çekiyordum. Arka bacaklarımda sık kilo alıp vermekten kaynaklanan az ama berbat bir görüntü vardı. İlk baktığınızda göze çarpan bir görüntü olmasa da hareket halinde kendini belli etmesi ve denize girememe sebep olan bir problemdi. Kuru fırçalama yöntemi sayesinde çok şükür bu dertten kurtuldum. Etrafımdaki herkese de bunu önerir oldum.(Tabii buna destek pilates de çok işe yaradı, vücudu sıkılaştırarak.)

Abartısız düzenli kullanımda gözle görülür, dokunduğunuzda hissedilen bir fark oluyor. Daha pürüzsüz daha canlı ve selülitsiz bir vücut ! Araştırma yaptıkça, bu yöntemden memnun kalanları,  hatta bu yöntemi uygulayan ünlüler olduğunu da öğrenince birde bende gözle görülür değişime sebep olunca  vücut fırçalama benim için çok önemli olmaya başladı.


Vücut fırçalamayı keşfetmem ise bir vlogger sayesinde olmuştu. İyi ki izlemişim diyorum  a-dostlar ! ^^ ( Rachel Talbott)

Kuru Vücut Fırçalama Ne İşe Yarar ? Nasıl Uygulanır ? ♡│ AUSE ESUA
Kuru Vücut Fırçalama Ne İşe Yarar ? Nasıl Uygulanır ? ♡│ AUSE ESUA

♥ Kullanılan bölgeler : bel,bacak,basen,karın, kol ve yüz. Ben gerdanıma da uyguluyorum ister büyük fırça ile ister küçük yüz fırçası ile uygulayabilirsiniz ben o an ki duruma göre değiştiriyorum.

♥ Nasıl Kullanılır ? : Yukarıya doğru fırçalama işlemini yapmak gerekiyor. Düz şekilde veya dairesel olarak yukarı doğru  fırçalamalısınız. Bunun için en ideal fırça yuvarlak olanı.
Sabah ve akşam bir kaç dakika ( net 5 dakika ) kullanmak gerekiyor.


♥ Ne Zaman Uyguluyorum ? Hangi Ürünlerle Destekliyorum ?
  • Duştan önce, duştan sonra veya gün içinde kullanabilirsiniz. Ağırlık olarak sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez uygulamanızda etkisini artıracaktır, bir süre sonrada alışkanlık edineceksiniz (bende öyle oldu ^^)  
  • Eğer egzersiz, spor rutininiz var ise egzersiz-duş sonrası uyguladığınız da vücudun daha fazla yağ atmasını sağlıyorsunuz.
  • Vücut sıkılaştırıcı losyon veya krem sayesinde bu yöntemi destekleyebilir daha etkili bir hale getirebilirsiniz.
  •  Ben kol egzersizleri yaptıktan sonra uyguluyorum. 3-4 gün içinde gözle görülür fark oldu.
Öneri : Bu tür ürünler de illa ki daha kaliteli olanını seçmek gerekiyor. Tabii bu pahalı olması anlamına gelmiyor. Mesela,  Oriflame vücut fırçası oldukça kaliteliydi ve fiyatı da  uygundu.Bunun dışın da kendim kullanmadım fakat hakkında bir çok övgü okuduğum ve elimdeki ürünlere göre fiyatı yüksek fakat kalitesine göre de içinize batmayacak iki ürün var. 
The Body Shop ve Eda Taşpınar At Kılı Fırçası listenize eklemenizi öneririm.
Kuru Vücut Fırçalama Ne İşe Yarar ? Nasıl Uygulanır ? ♡│ AUSE ESUA
Kuru Vücut Fırçalama Ne İşe Yarar ? Nasıl Uygulanır ? ♡│ AUSE ESUA


Yuvarlak Fırça : For Your Beauty yazı için BURAYA tıklayın.
Uzun Saplı Fırça : Oriflame
Küçük Yüz Fırçası : Markasını bilmiyorum fakat başta Gratis ve Rossmann olmak üzere herhangi bir kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz kuru vücut fırçalama ile ilgili ? ^^ Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

46 yorum:

  1. Benim için vazgeçilmez ve duş rutinimi daha eğlenceli bir hale getiriyor. Muhteşem bir yazi olmuş şekerim^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydim^^ hatırlıyorum sanırım. Bi yorumda söz etmiştin, çok keyifli bencede ilk başlarda pek sevmiyordum ama sonradan baya baya alıştım. Beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim canımm <3

      Sil
  2. Allah'mm bu güzellik seri üretime geçmiş yahu :)
    Ben kullanmayayım yine de bunlarıı hele yüzüme hiççç :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Ay Nesliiiii ^^ Mail yolu ile iletişme geçicem senle hemen kullanmayayım deme bi bekle bi sabret :D <3

      Sil
    2. Ben sana sabırsızım demedim mi bugüne kadar yahu :))
      Bekleyecem bakalım senin hatrına 😂 💞

      Sil
  3. Hiç bilmiyordum ya çok iyi oldu Ausem döktürmüşsün yine ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımmmmm ^^ yararlı olduysam ne mutlu bana çok teşekkür ederim balımmmm <3

      Sil
  4. Ausecimmm cok guzel bi yazı olmuş yinee kısa bayıldım herseyiyle ele alıp anlatmıssın bnde bi cok kez duydum fakat denemeye korktum acıkcası bu kadar ise yarıyosa ilk fırsatta edinicem bu fırcalardan tesekkrler canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekcimmm çok teşekkür ederim faydalı bulabilmene sevindim <3 :)

      Sil
  5. vuuuuu ause yiene costurmuşsun cok guzel bi yazı olmus canım bende bikac kez denedim ama devamını getiremedim üşendiğim için bu yazıdan sorna tekrar sans veririm ben rastgele bi fırca almıstım sımdı yenisini almk istiyorum hangisini öneririsin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissaaaaaaaa :) çok teşekkür ederim canımm beğenmene çok sevindim 3 üründe çok iyi ama uzun ömürlüsünü istersen the body shop a bak derim veya uygun fiyatlı istersen rossmannlarda çeşitli fırçalar var kıl kalitelerine bakıp öyle al derim. Oriflame öneremiyorum cünkü sürekli satışta olmuyor eğer denk gelirsen onu kapmalısın fiyatına göre çok çok iyi bi fırça

      Sil
  6. Uğramadığım ne kadar da çok blog varmış ! Yazılarının devamını bekliyorum canım :) Vücut fırçalamayı daha önce duymuştum , çok güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbaaacımmm hoşgeldinnn ! :) Beğenmene çok sevindim ^^ mutlaka denemelisin kuru fırçayı ^^

      Sil
  7. Aa bende ilk defa öğrendim bu yöntemi. Dediğine göre çok faydalı bir de :) Teşekkürler Ause :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili "kalem kuklası" beğendiysen ne mutlu bana ^^ ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş. Birçok bayanın kurtarıcısı bu fırçalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili "alışveriş rehberi" beğenmenize çok sevindim kesinlikle kurtarıcı <3

      Sil
  9. Beautiful and helpful post. Once in awhile I do dry brushing, it's nice and good for the skin. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know in a comment on my blog and I'll follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi oldu bu yayın...bende yüz ve vücut fırcalari araştırması içindeydim...teşekkürler bilgi için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümmücümmm çok teşekkür ederimmmmm kocaman mutlu oldum ^^ iyi bişey yapabildiysem ne güzel <3

      Sil
  11. Selilüt kremleri vs çok hikaye kalıyor kuru fırçalamanın yanında ancak spora ve günlük rutine eşlik ettiğinde diriliği korumak için mantıklı ama kuru fırçalama ile resmen sorun çözülüyor . Eda Taşpınar fırçasını almıştım biraz üşengeçlik yapsam da şu ara hazır yaz gelirken hızlanmakta fayda var Burçdaşım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermitcim ^^ kesinlikle öyle tek başına kullanıldığında kremler işe yaramıyor bana kalırsa illa ki takviye gerekiyor. Spor sonrası uygulandığında bir nebze işe yarıyor fakat dediğin gibi kuru fırça tek başına galip geliyor selülit ve çatlak sorununa. Birde pilates-spor ile birleşince şahane oluyor ^^

      Eda Taşpınar fırçasını öyle çok duydum ve gördüm ki yorumlarını çok merak ediyorum :) yaz, deniz yoldayken hazırlıklara başlanmalı bencede sevgili Burçdaşım <3 :D

      Sil
  12. Sürekli göz göze gelip almadığım ürünlerin başında gelir vücut fırçaları :D Cesaret aldım yazınızdan en kısa sürede deneyeceğim, özellikle yaz yaklaşırken selülitlerimden kurtulmanın da vakti geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Maryslife seenin yorumlarını görünce çok seviniyorum :) KEsinlikle tam yaz'a hazırlık zamanı, mutlaka dene derim <3

      Sil
  13. konuyla ilgili öyle çokta bilgim yoktu iyi ki tekrar yazmışsınız görmüş oldum bol okurlu yazılar diliyorum banada beklerim sevgiler :)
    http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün ^^ bloguma hoşgeldin faydalı bulabilmene sevindim bende hemen koşuyorum bloguna <3

      Sil
  14. ne kadarrr mikemmel bir yazı olmuşş, fırçalar harikaa, benimde var ama bu kadar güzel diğiill :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merveeeee'mmm ne kadar mikemmel, tatlı bi yorum olmuş bu böyle :) hangi fırçalarmış bakim o ? benimkilerin uzaktan görünüşü böyle hiç görüntüye aldanma :D ^^ Ama oriflame'in fırçası hunharca kullanmama rağmen taş gibi o ayrı mesele balım <3

      Sil
  15. Ahh bu vloggerlar sayelerinde bir sürü şey öğrendik gerçi bazıları kötü çıkıyorda orası ayrı anladın sen beni en azından :)) Ben hiç kuru vücut fırçalaması denemedim almadım da. Sen düzenli kullanım da fark ortaya çıkıyor diyorsun ya güzellik hehhh bende tam da o yok işte :)) ben üşenge insanım düzenli kullanım bana uymuyor ilaçlarımı bile bitiremem ki ben düşün sen :D Bide o fotoğrafın güzelliği nedir ya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi anladım Gözdem :D ^^ hemen mazideki bi konuşmamız aklıma geldi :D hahahah

      biliyorum senin o üşengeçliğini bendede vardı kuzum aynısı ama zamanla yendim halen az biraz bünyemde üşengeçlik barındırsamda eskiye göre gayet iyiyim :D ayrıca fotoğrafları beğenmene çok sevindim ki <3

      Sil
  16. Ya ben daha önce neden duymadım bunları :(
    Hiç mi dikkatini çekmez insanın. O gratis benim bu watsons senin dolaşırım halbuki:)
    İnşallah denk gelir gittiğim yerlerde de bende kullanabilirim artık pek faydalıymış yahu :)
    Haa bir de yine fotoğrafları konuşturmuşsun,mükemmeller ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımmmmmmmmmmmmmmmmmmm güzel arkadaşım :) beğenmene çok sevindim bende yaklaşık 2senedir bu yöntemi uyguluyorum ilk etapta pek ciddiye almadım işe yaramaz diye fakat şimdi çok memnunum iyi ki başlamışım diyorum :) <3 cok tesekkür ederim

      Sil
  17. Hiç denememiştim.Yaz gelirken bir denemek gerekiyor herhalde.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili "ortadakarisik blog" yorumun için çok teşekkürler ilk fırsatta denemeni tavsiye ederim kocaman sevgiler <3 :)

      Sil
  18. Ben de hic yapmadım. Seluliti azaltıyor demek;))) vaktim olursa yapicam kesinlikle. Harika bir şey paylaşmışsın ayşe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili "anne güncesi" beğenmenize çok sevindimmmmmmmmmmmmm :) vakit ayırdığınızda mutlaka deneyin derim

      Sil
  19. Yaaa özür özür özür...akilli telefonum ya ayşe çıktı birden ama çoktan gönder tuşuna basmıştım. Teşekkürler Ause...sözlüğüme ekledim artik. Hemen Ause çıkıyor:))''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahh çok tatlısınızzzzzzzzzzzz :) ne özürü bunun iiçin özür mü olur hiç ^^ sözlüğe Ause eklemenize çok mutlu oldummm cok teşekkür ederim ilginiz inceliiğiniz için <3

      Sil
  20. paylaşım için teşekkürler sizi takipteyim ben de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Güzel ve Kültürlü bende sizi hemencik takibe aldım <3 kocaman sevgiler

      Sil
  21. Ya arkadaşım bu ne güzel resimler yaa çıldıriciiiim ama yiteerr :)) Bende bu tarz fırçaları kullanmayı çok seviyorum banyo sırasında, özellikle kuru fırçalama cildi ölü derilerden arındırma ve masajda çok etkili.Bilgilendirci çok hoş bir yazı olmuş,emeğine sağlık canım benimmm <3 <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Kuzummmmm hem yazıyı hem fotoğrfları beğenmene çok mutlu oldum :) çok teşekkür ederim şahane yorumun için <3 duşta kullanmayı bi türlü beceremedim ama aklımda var deneyeceğim sayende tabii ki :D çok çok çok teşekkür ederim tekrar kuzucumm <3

      Sil
  22. Güzel gözlüm harika bir yazı, harika fotoğraflar... :)) Kuru vücut fırçalama gerçekten çok faydalı sağlık için de... Ben kendimi kaşısam morarıp kan oturuyor, benim kadar hassas ciltliler için pek uygun değil ama yapabilen mutlaka yapmalı bence. Zaten yazmışsın, kılları doğal bir fırça kullanmak, bu işlemde şart ve body shop bu konuda başarılı... Öpüyorum Ause'm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Blanaaaa :) hassas ciltler için sıkıntı olabilir hele ki ÇOK hassas ciltli ve cildi tahriş olmaya müsait olanlarda mutlaka bi sorun olacaktır :( ama onun haricinden yapabilen herkes memnun kalır diye düşünüyorum ben fazla fazla faydasını gördüm. :) body shop ve eda taşpınar'ın fırçalar kesinlikle çok iyi uzun süre kullanıldığı için fiyatları makul esasında :) fotoğrafları ve yazıyı begenmene çok sevindim Blanammm ben de çok kocaman öpüyorum <3

      Sil
  23. Merhaba,

    ben kese ile haşır neşir olup her yıkandığımda hatur hutur kullananlardanım. O yüzden kuru kullanım bana yarar, hatta sellülit denilen illetten kurtulmak varsa ucunda :))

    Güzel yazınız için teşekkürler ve

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze hanım merhaba :) mutlaka faydasını göreceksiniz sadece istek gerekiyor zira üşenebiliyoruz zaman zaman ama yaptıkça sonuç güzel oldukça alışkanlık haline geliyor beğenmenize sevindim kocaman teşekkürler :)<3

      Sil