24 Mayıs 2016 Salı

John Frieda │ Hacimli Saçlar İçin Şampuan ve Renk Koruyucu Saç Bakım Kremi ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Soğuktan kalma, bitik saç ürünlerini artık daha fazla bekletmeden sunayım istedim.
Biraz daha ertelemeye devam etseydim birde notlarımı almasaydım haklarında yazacağım şeyleri kesinlikle unuturdum neyse ki halen taze olan bilgilerle yazımı tamamladım.

John Frieda markasını bir youtuber sayesinde keşfetmiş ardından aylar sonra almıştım.
Bir ürünü almadan önce deli gibi araştırmak, üstüne birde uzun uzun düşünmek gibi uyuz bir huyum var. Bunun öncesinde fütursuzca, gereksiz alışveriş yaptığımı ve onunla kıyasladığımda bu halimi daha çok sevdiğimi de belirteyim.

Peki... Kısaca John Frieda Kimdir ?
"dönüşüm" felsefesi adı altında Amerika'da kurulmuş, her saç tipine, rengine göre oldukça geniş yelpazesi olan bir saç bakım markası. Şimdiye kadar markayı sevmeyeni ne okudum ne duydum ve buna güvenerek de almaya karar kıldım.

İlk deneyimimi Hacimli Saçlar İçin Olan Şampuanı ve Renk Koruyucu Saç Bakım Kremi ile yaptım bu saye de iki farklı seri hakkında az da olsa fikir sahibi oldum.


Hacimli Saçlar İçin Şampuan Bu serinin sloganı "7 güne kadar hacim etkisi"
Tek başına bir şampuan hacim konusunda bu kadar iyiyse komple seriyi kullandığımda çıkacak sonuç kim bilir nasıl olur ! Kullandıktan 3-4 gün sonra saçım da hoş bir farklılık oluştu ve ben bunun sebebinin şampuan olduğunu az biraz geç anladım. :O (Ause'nin Şapşallığı diyor, sonlandırıyorum.)
Şeffaf, jel yapıda ve köpüren saç ürünlerini sevenleri memnun edecek kıvamda köpürmeye sahip. Saçlarımın ve saç derisinin temizlendiğini hissediyorum, bu da en önemli nokta benim için.

Harbiden Hacim Veriyor Mu ? Meğer Sorun Hacim Olayındaymış !
Sürekli saçlarını tepeden şöyle bir toplayan biri olarak, saçlarımın genellikle hacimsiz, sönük olduğunu söylemeliyim. Bu şampuanı kullandıktan sonra ise saç diplerim daha hacimli, topuzum ise daha güzel görünmeye başladı.

Saçları Kurutuyor Mu ?
Saç kremi kullanmıyorsanız, duş sonrası saç bakım yağı, saç bakım kremi kullanmıyorsanız kuruması kaçınılmaz. Bloglar da okuduğuma göre saç kremi olmadan kullanıldığında yağlı saçların bile çok geç yağlandığını ve kuruluk sorunu yaşadıklarını ve aynı şekilde saç kremi ile beraber kullandıkların da ise bu sorunun ortadan kalktığını dile getirmişler.

Bense renk koruyucu saç kremi ile beraber kullandığım için kuruluk sorunu yaşamadım.

Kahverengi Saçlara Özel Renk Koruyucu Saç Kremi

Muazzam ! Saç rengini korumasının dışında, içinde renk verecek bir madde bulunmadığı halde  sanki saçınızı yeni boyamışsınız gibi bir görünüm ve parlaklık veriyor.
İçeriğinde inci tozu ve acıbadem yağı bulunuyor.

Hacim veren şampuan bir yandan kurutup  bir yandan hacim verirken renk koruyucu saç kremi de bunu dengeleyip hacimli, yummışşşacık !, parlak bir saç var oluyor ^^ Hal böyle olunca ortaya mutlu bir Ause çıkıyor.

Fiyat : İndirimsiz 28-35 TL - Bense cosmetica indirimden ya 14.90 ya da 16.90 gibi bir fiyata aldım.

Eminim ikisini de komple seri olarak kullansaydım daha etkili bir sonuç alabilirdim (özellikle hacim serisini) fakat bilerek iki farklı ürün alıp denemek istedim. Tekrar alır mıyım ? Elbette !
Özellikle Hacim veren serinin spreyini çok merak etmekteyim, aranızda deneyen var mı acaba ?



Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


36 yorum:

  1. Güzellllikkkkk aynı bensin işte not almasam her şeyi unutacağım :D bende seninle öğrendim beğenmeyeni de yokmuş diyosun merak ettim açıkçası parlaklık vermesi çok iyiymiş bence ;) bu arada yine sen ve yine indirimli fiyat bak şaşırmıyorum artık farkında mısın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaa komşum şaşırma işini ben devr alıyorum 😉

      Sil
    2. ahahahha Gözdeee ya bazı huylarımız çok benziyor zaten yavaş yavaş keşfediyorum seni :D
      sen alıştın artık indirim olayına - nerede ucuzluk orada ben - sloganı ile heryerdyim :D Sende saç tipine göre olanını bi dene derim kuzum beğenirsin diye umuyorum özellikle saç rengine göre olan şampuanlar çok işe yarıyor abartısız bunu söyleyebilirim - inşallah sende seversin yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum

      Fenoom yakında bi post daha geliyor ordaki fiyatı görünce üstüme atlayacaksın bence :D 100 liralık toniği kaç a almış olabilirim acabeeeeee ? :D

      Sil
    3. 10 deme düşer bayılırım Ause 😂

      Sil
  2. saç hepimizin sorunu:) güzel yazı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcımm aynen öyle :) beğenmene çok sevindim kocaman teşekkürler <3

      Sil
  3. Saç bu aralar benim için aşırı sıkıntı ya.. Evdeyim diye sürekli toplu, kendinden geçti iyice.
    Tavsiyelerimi özel olarak soracağım kuzum^^
    Ellerine sağlık,mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelam istediğin saatte istediğin zaman ruh haline göre kafana göre her zaman sorabilirsin ki bunu zaten biliyorsun :D - o sürekli saç toplama olayı felaket sonuçlar doğuruyor bunu senle chat chat olarak masaya yatıralım bi :D

      Sil
  4. Yazdıklarına göre harika bir şampuan.Ahhh bir de ben kendime uygun şampuanı bulabilsem.Benimki biraz imkansız.Hem yağlanmayı geciktirsin,hem hacim versin eeee bir de kokusu da güzel oldu mu tamamdır :D
    Çok şey istiyorum galiba :) Emeğine sağlık arkadaşım♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımm can sıkıcı bi durum dimi, bazı saçlar aşırı inatçı ve zor oluyor gerçekten- o zaman sana uygun şampuan saç kremi araştırmalarına bi başlayalım biz :D fakattt bu hacim veren serinin şampuan ve saç kremini aynı anda kullanırsan böyle bi sonuca ulaşırsın gibi sen bi denesen mi acaba - koku için bişey diyemem beni rahatsız etmedi çok da sevdim açıkçası amma velakin sen sevecekmisin mühim olan o :D
      okuduğun için ben teşekkür ederim arkadaşım <3

      Sil
  5. Bu ürünleri not aldım. Mutlaka kullanacağım. <3 Görüntü olarak da çok güzel görünüyorlar ayrıca. Saçlarım çok çabuk yağlanıyor ve hemen kırılıyor. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum, kullan kullan sonra beğenip beğenmediğini bana söyle kendimi her iki sonuca hazırladım - öpücük ve sarılma - domates ve yumurta şeklinde :D o zaman senin saç tipine göre bi şampuan araştıralım hatta ben bugünden bi bakmaya başlayayım <3

      Sil
  6. Sarı saçlar için olanı bir dönem kullandım.Memnun kalmıştım.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalmana sevindim :) o seriyi gerçekten çok seviyorlar, kocaman sevgiler <3

      Sil
  7. Sarı saçlar için olanı bir dönem kullandım.Memnun kalmıştım.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Keyifle okudum ve gorsellerini cok seviyorum ♡♡ John frieda maskelerini ve kremlerini cok seviyorum bi tek serumu ile anlasamadim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlü, tatlı dilli Eda :) nasıl mutlu oldum anlatamam çok teşekkür ederim. Maskesini denemedim ama aklımda. Senin yorumlarına her zaman güvendiğim için serumu rafa kaldırdım o halde - ^^ <3

      Sil
  9. Hacım konusunda sıkıntı yok Ause! Zaten kıvırcık gür kalın telli ama parlaklık lazım bana, saç kremsiz zaten yapamam John Frieda serisine bakayım 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha Fenom o zaman saç rengine uygun olan serinin şampuan ve saç kremini al hatta komple seti al :D çünkü renge göre üretilen ürünler parlaklık, canlılık verme konusunda cok iyi <3

      Sil
    2. Alıcam tabi Ause size güveniyorum ben, zaten saç da sağlam ��

      Sil
  10. bu markayı hep denemek istemişimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahimi ^^ bende uzun süre düşündüm alıp almamak için ve sonunda aldım çok da sevdim umarım alırsan sende memnun kalırsın :)

      Sil
  11. Ause'm bu markayı çok merak ediyorum, mutlaka deneyeceğim. Bu volume serisi benim kuru saçlarıma uymaz sanırım ama keratinli olan var, onunla anlaşırım diye düşünüyorum. :) Ellerine sağlık güzel gözlüm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anam bu markayıl nasıl denemememissin BLANA! Şu an hayret ettim 😂😂😂
      Kreatif şart tabi, kimyacı seni 😂😂😂

      Sil
    2. bende şaşırdım Fenomm :D ahahah
      Blana'm o zaman volume serisinden koşarak uzaklaş :D keratinli olanla beraber sarı saçlar için olanın saç kremi ve saç spreyini bi dene - saçlarının şimdiki mökemmel haline şahane olmaz mı sence :D <3 <3

      Sil
    3. Dinle Auseyı kulağa hoş geliyor blana 😂😂😂

      Sil
  12. aferiiin john freida'yaaa. belliydi lisede de deneyler yapardı saçlarımız üzerindeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahaha:D deney miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :O

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Nazcım^^ denediğinde yorumunu cok merak ediyorum :)

      Sil
  14. Ben bi Blendaxcıyım ya başkasını denemiyorum 😂 Bide restorex var tabi onunda amacı belli 😂
    Başka şeyler kullanmak garip geliyor nedense ama Revox kullanmak istiyorum birde bunları denemek istedim sen yazınca :)
    😘💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslim ^^ o zaman sevdiğinden şaşma derim. ^^ ama denemek istersen de dur demem en azından saç spreyini deneyebilirsin onu da öneriyorlar- iyice araştır ama ^^<3

      Sil
  15. Ben denemistim. Sampuan pek hacim vermedi. Spreyini de aldim nemli saça uygulayip sekil verince fena durmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahimiii :( memnun kalmadığına üzüldüm. Saçtan saça fark ediyor sanırım.Spreyi denemedim, sevenide fazla biliyorum ^^ - güzel yorumun için kocaman teşekkürler Derya Hanımcımmm <3

      Sil
  16. Bu şampuan devamlı elime alıp alıp bıraktığım bir şampuan, yorumlarından sonra bir şans vericem.Şampuan arayışımı bir yıl önce sonlandırdım devamlı otacı satın alıyorum ama merakımı da gidermem lazım :))

    YanıtlaSil
  17. Ayy çok geç kaldım sana yorum yazmaya :) Ben de epeydir şampuan arıyorum kıvırcık saçlı olduğum için pek hacim sorunum yok ama hep daha fazlasını isteyenlere ise o benim :*

    YanıtlaSil