4 Mayıs 2016 Çarşamba

Favori Blogum #4 - Kore Fenomeni ! ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Favori Bloglarım dizisine ara vermiştim bir süre, aklıma gelmişken tam bu saatlerde beynim daha aktifken bir yazı yazayım istedim. Bugünkü favori blogum  "Kore Fenomeni" !

Blog aleminde bir Feno !

Feno'nun blogu çok şahane! İçerik olarak oldukça geniş ve bir o kadar sıcak kanlı, konuşkan, az biraz deli ve mükemmel kalemi olan bir blog yazarı.

Adından anlaşılacağı gibi Feno, Kore ile ilgili yazılar paylaşıyor fakat bunun yanında yemek tarifi, etkinlik, gezi, ıvır zıvır ^^ gibi bir çok başlık altında da yazıları var. Mesela en son ki postu acayip nefis waffle tarifiydi. Yazısı için TIK TIK 

Birde bunun üstüne Blogluyoruz isimli sanal gazete işine el attı. Şuan 6.sayıdalar. Devamını jet hızıyla gelsin istiyorum tabii ki ^^ çünkü çok keyifli, komik ve eğlenceli.

Buna ilaveten birde www.ehlidunya.com  isimli bir sitesi var. Bakmadıysanız eğer mutlaka göz atın derim. 

Eğer henüz gördüyseniz bence bir tıklayın, kapısını çalın. Eminim çok seveceksiniz ^^ <3

Feno'nun iletişim adresleri :

Blog : korefenomeni.blogspot.com.tr
www.ehlidunya.com 
Twitter : @KFenomeni
Facebook Sayfası : Kore Fenomeni 
Google + da Feno : Kore Fenomeni 
En şahanesinden Instagram hesabı : fenomen_ftm_blogger
korefenomeni@gmail.com  7/24 aktif ^^


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

51 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın kız öyle :))
    Bence de harikadır Feno :))
    Geride bıraktığım gazetelerini okucam bende bugün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayattankarelerimiz! sizde öylesiniz ki öyle görüyorsunuz :)))
      politik gibi değil içten diyorum cidden ;)
      Gazete olay oldu, sevildi, ekip ruhu işte... :)

      Sil
    2. Neslim & Fenom <3 <3 <3 <3 <3 :)

      Sil
    3. Çookk teşekkür ederim :)
      Aynen çok güzel bi ekip ve ekip işi :)

      Sil
  2. Ause!!! nasıl mutlu oldum anlatamam canımsın yaa!!!
    Çok teşekkür ediyorum, hiçbir şeyi atlamamışsın ki!!!
    Blog dünyasının fenosu oldum ciddiden... Gazete işi heleee :)))
    Ehlidünya'yı da unutmadığın için daha da sevindirik oldum...
    Süpersin yaa kalemine eline yüreğine sağlık!!!
    Eksik olma... Sen gel ben yaparım sana wafflenin alasını ;) Ne istersen tabii sadece waffle ile sınırlı değil :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay feno valla bak ben senden daha çok heyecanlandım :)) ehlidünya'yı da görünce çok sevindim güzelliğin kalbi çok bonkör ki ^.^

      Sil
    2. kesinlikle komşum yaa! öyle valla ne yalan söyleyeyim... :)))

      Sil
    3. Fenooğmm senin bu yorumundan sonra ben çok mutlu oldum asıl ^^ zevkten 10 bin köşe :D ^^ <3

      Sil
    4. Bak yine bensiz davetler... Bak bak bak!

      Sil
    5. Çok misafirperverim yaa ruh ikizim napiim 😂😂😂

      Sil
  3. Yeeyy!^^ Feno'cuğum nasıl sevilmesin :)
    Takibimde olmasaydı büyük bir kayıp olurdu benim için.. İyi ki dediğim arkadaş,dost,abla,bloggerlardan :)
    Ause'ciğimin de ellerine sağlık❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavru yorum yapan bana teşekkür yok mi ki :D alırım bir galp

      Sil
    2. Ya! Neredesin sen ? :D Galplerimin hepsi sana feda olsun ❤

      Sil
    3. Noluyo Gözde orda, galb falan :(

      Sil
    4. galp savarlığıma geri döndürtmeyin beni :)))

      Akela teşekkür ederim, iyi ki tanıştık, iyi ki varsın ;)

      Sil
    5. ahahahah ben hiç aranıza girmeyeyim o zaman ortalık iyice karışcak :D

      Sil
    6. Hahaha burayı da basmış bizim ekip ;D
      Kaç Ause kaç sonra sen kötü olursun aman deyim :P

      Sil
    7. İki boş bırakmaya gelmiyor 😂😂😂

      Sil
  4. Ay ehlidünyayı da göstermiş Feno yerine ben bir heyecanlandım :)))
    Komşum sevilmez mi ki ya onun sayesinde kore alemine dalmışım gerçi dün akşam bana hainlik yaptı gece yarısı waffle tarifini görünce bilgisayarı kemirmek istedim orası ayrı 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bilgisayar ne çekti benden be Gözde!!!
      müzik eklerim püskürtürsün... tarif eklerim kemirirsin yazık yahu! İşe yarar bişi bu bırak yakasını :)))

      Ayy ben de sizi çok seviyorummmm... Kore alemi bizde ;)

      Sil
    2. ahahah ^^ ehlidünya olmadan olur mu hiç ^^ kore filmlerine benide çekmiyor değil ^^ :D tabii ki bende sizi seviyorum a-dostlar ! <3 :)

      Sil
    3. ahahah feno ya sorma ne çekti bilgisayarım senden ötürü :)) ay güzellik izlemeye başlasana feno seni de hemen etkisi altına alsın :*

      Sil
    4. Filmden ziyade diziler Ause! 😉 başlatalım seni de 😂😂😂

      Sil
  5. Korefenomeni candır, dosttur. Çok severim ya, daha ilk karşılaşmamızda kanımın ısındığı çok az insandan biri... Bloğu ve ehlidünya da ayrı güzel... Ellerine sağlık Ause'm <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy sende cansın, seviliyorsun Blana! bir dost :)))

      Çok teşekkürler...

      Sil
    2. Blanaaaaa ^^ benide o sıcakkanlı haliyle mest etmiştir kendisini pek çok sevdiğimi de belirtmek isterim :D ^^ <3 <3

      Sil
    3. Diğeri de benim di mi Blana? Bi de Gözde? :D bi de bi de...
      biz de varız di mi biz de di mi???? :D

      Sil
    4. Hepiniz benim bebeklerimsiniz :p

      Sil
    5. Su an yalan dünyadaki, orcun muydu, profil aklıma geldi, bu nasıl yaklaşım "hepimiz bebeklerimsiniz" 😂

      Sil
  6. Auseem çok sevdiğim biri bende takip ediyorumm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuhhuu süper o halde Çağlacımmmmmmmmmmmm <3 :) :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ÇAĞLA! 💕

      Sil
  7. Benimde severek takip ettiğim bloglardan ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı dimiii ^^ <3

      Sil
    2. Teşekkürler SEMA! Eksik olma 💕

      Sil
  8. Heeeey!!! Fenom candır! Fenom ilaçtır!! Fenom bir tanedir :)
    Ruh ikizim benim!
    Fenomu ayrı, Koresi ayrı, Ehlisi ayrı Dünyası ayrı apayrı keyif insanıdır ;)
    Eline sağlık Ause! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Dağınık Anne yine bloga şahane bi giriş yaptınnnnnnnnnnnn :D ^^
      Kesinlikle keyif insanı bir de üstüne pek şahane <3

      Sil
    2. aşk olsun komşum ya bana hiç övgü yok mu ki hııı :D

      Sil
    3. Ruh ikizim, enerjişimdi tavan girdiği ortamı dağıtan, çok teşekkür ederim ki! Beni çok çok mutlu ettin! 💓💓💓💓

      Ause!cim çok teşekkür ederim keyif insanıyım, cidden 😉 doğru teşhis 😆

      Gozde hemen bi kıskançlık hemen bi üste çıkma çabası ayıp ayıp, sıra benim lutfeeennnn 😂

      Sil
    4. Komşum da bir şahane bir şahane ki anlatmak ne mümkün??? Yaşanır sadece :D
      Hangisini övsem bilemedim şimdi bak :P
      Hehee, Ah Ause ben seviyorım dağıtmayı da imkan vermiyor benim ufaklık ;(
      Hepinize sevgiler :)

      Sil
    5. Sevgiler, öpücükler dağınık! 😘

      Sil
  9. baksana bi son yazımaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. :) ortak noktamız olması ne güzelll Emine hanımcımmmmmmmm <3

      Sil
    2. E o zaman seni de takip edip seveyim :) ❤

      Sil
    3. harikaa ^^ bende hemen koştum izlemeye aldım o güzel bloguuuu çok teşekkürler <3 <3 <3 :)

      Sil
    4. Teşekkürler EMİNE! Ben de keyifle sizleri takip ediyor ve seviyorum...
      iyi ki tanışmışız! 😉

      Takipleselim, genişleyelim ki 😉

      Sil
  11. Feno kızım benim.Çok tatlıdır.Ause, güzel bir seçim olmuş canım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla!,,, çok teşekkür ederim, beni mutlu ettin ki, öpüyorum seni kocaman 😉

      Sil
  12. Blogluyoruz Gazetesi özellikle çok keyifli :D

    Teşekkürler Ause ^^

    YanıtlaSil