20 Mayıs 2016 Cuma

Essence Camouflage Cream Concealer │ Kapatıcı Kit │ 10 Natural Beige ♡ │ AUSE ESUA

Essence Camouflage Cream Concealer - Kapatıcı Kit  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! 2 koca fincan Türk kahvesinden sonra enerjim tavan a-dostlar ! Bugünün yorumu Essence Camouflage mini paleti hakkında.
Yaklaşık 5-6 sene sonra ilk kez kapatıcı kiti aldığımı belirtmeliyim.  O zamanlar ki kapatıcı deneyimim Oriflame'in kapatıcı kiti - idi. Fakat onun kapatıcı olduğunu değil krem olduğunu sanıyordum, anlayacağınız makyajdan bir haberdim o zamanlar.

Tekrar kapatıcı kiti almak istediğimde de uygun fiyatlı olmasını istedim ve essence markasında karar kıldım.

Essence Camouflage Cream Concealer - Kapatıcı Kit  ♡ │ AUSE ESUA 


İki rengi mevcut. Birisi kusurları kapatmak için koyu renk, diğeri de aydınlatıcı görevindeki açık renk.

Kapatıcı olarak en çok göz kapaklarıma uyguladım ve sonuçtan memnun kaldım.

Onun haricinde sürekli aydınlık görünüm veren rengi kullandım. Kaş altı, burun kemiği, dudak üstü, dudak çevresini aydınlatmak ve daha iyi göstermek için uygun fiyatlı, iş görür bir ürün bana kalırsa.

Tek sorun; gramajını az olması.Ben ağırlık olarak aydınlatıcı kısmı kullandığımdan daha şimdiden dibi göründü. -Birde her gün makyaj yapmak zorunda olan veya yapan birisini düşünün kesinlikle dayanmayacaktır.-
Essence Camouflage Cream Concealer - Kapatıcı Kit  ♡ │ AUSE ESUA
SWATCH

Kapatıcılığını fiyatına göre çok iyi buldum. Fırça, sünger ve parmaklarla çok iyi uygulanıyor. En iyisi hangisi derseniz parmakla tampon hareketlerle uygulamak daha iyi sonuç veriyor. Aynı şekilde sık kılları olan fırça ile uygulamada da başarılı. Müthiş pürüzsüzlük tabii ki vermiyor fakat standart, iyi bir ürün isterseniz birde uygun fiyatlı olsun derseniz bu kapatıcı kitini seversiniz diye umuyorum.

Bir kaç kez göz altıma uyguladım ve üzerine pudra geçmedim. Pudra benim suratımda bir türlü bütünleşmiyor nedense ve buna rağmen sabitlemediğim halde çizgilere dolma sorunu da yaşamadım.
Essence Camouflage Cream Concealer - Kapatıcı Kit  ♡ │ AUSE ESUA
Dudak Kalemini Kapatma Görevi - SWATCH
İki Kat Uyguladım

Fiyat : 9.95 TL  Watsons, Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. İnternet mağazalarına da göz atın derim zira indirim yaptıklarında essence ürünleri 3-4 lira gibi komik bir fiyata düşebiliyor.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

32 yorum:

  1. Ause'm tek renk mi bu? Yani çeşit olarak??
    Çabuk bitiyorsa deneyeceğim ben bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm sanıyorum tek renk fakat sen gittiğinde standa iyice göz at. Ben aldığım zaman stant da bir tek bu kalmıştı ve tester olarak da sadece bunun ki yer alıyordu, az önce net üzerinden baktım sadece 10 natural beige yer alıyor başka çeşidi yok.
      Gramajı çok az denemek için al derim belki seversin ^^

      Sil
    2. Teşekkür ederim güzel gözlüm <3 <3 Deneyeceğim bu kapatıcıyı :*

      Sil
    3. Güzel Blana...<3 denedikten sonra ki yorumunu, düşünceni çok merak ediyorum umarım memnun kalırsın <3

      Sil
  2. essence'in daha önce kullandığım kalem formundaki kapatıcısından memnun kalmıştım.Elimdekiler azadığında buna da bakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Filiz hanım ^^ kalem kapatıcısı ile ilgili çok yazı var ve hemen hemen alanların hepsi memnun kalmış. Ben kullanmadığım için bi karşılaştırma yapamıyorum fakat fiyatına göre yapısına göre ve işlevine göre oldukça iyi ben baya sevdim :)Elinizdekiler azaldığında bi deneyin belki seversiniz ^^

      Sil
  3. Sen memnun kaldıysan alınır bu ama yok satıyooooor :D
    Keyifle kullan ausecim^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydiii çok teşekkür ederim <3^^ gerçekten çok tercih ediliyor bloglara baktığında da baya yazısı mevcut. Sende bi göz at derim testerlarını falan dene, umarım seversin <3

      Sil
  4. Uygun fiyatlı kapatıcı arıyordum , sanırım bunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacımm uygun fiyatlı kapatıcı için essence gerçekten çok iyi. Gittiğin zaman testerlarınıda bir dene sonra beğenirsen bi al derim ^^ <3

      Sil
  5. güzel bir ürüne benziyor fiyatı da çok makul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili "güzel ve kültürlü" yorumun için çok teşekkürler, uygun fiyatlı ideal bi ürün :)

      Sil
  6. Essence ürünlerini çok seviyorum ya hepsi birbirinden güzel ve uygun fiyatlı Ausem daha ne olsuuuun! Bende bakıcam yok satıyor ama bulursam kaçırmam ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş Çağlacım bende çok şaşırdım :D meğer baya baya aranılan bi kapatıcıymış ^^ Bende essence ürünlerini çok seviyorum tabii aralarında çok kötü ürünleride var ama görmezden geliyorum :d çok teşekkürler

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Nöbet çıkışında gözaltlarım çok kötü görünüyor, kapatıcı ve aydınlatıcıya ihtiyaç duyuyorum. Uygun fiyatlı olması iyiymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahimi ^^ faydalı olabilmesine sevindim, umarım seversiniz <3

      Sil
  9. Ya arkadaş ne kadar gelişti makyaj işleri. Benim zamanımda bir pudra vardı. Sürünce una batmış gibi geziyordun ortalıkta. (Enee yaşlanıyorum bennn) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emineeeeeeeeeee yine güldürdün beni :D e önceden öyleydi fondöten olarak pudra kullanırdı dimi benmi yanlış hatırlıyorum :D birde yıllanmış rujlar olurdu şimdi ise türlü türlü ürün çıktı inciğine boncuğuna heryerine bişey sürüyorsun iyi oldu mu ? olmadı ama yine de zevkli bi yönden ya öyle değil mi :D

      Sil
    2. Emine hanım haklı valla :)) her gün bir ton yeni şey keşfediyoruz yetişemiyoruz artık yahu :)) ben çocukken hatırladığım kontex diye bir fondöten vardı hakikaten bembeyaz yapıyordu suratı :)) birde annemin yeşil renkte sihirli ruju vardı :)) hala var gerçi o ruj :))
      Ause'cim kapatıcı lazımdı banada iyi oldu bu yazını okumam, bir bakayım buna bakalım :) teşekkürler canım <3

      Sil
  10. Kuzum benim daha yeni aldım ben güle güle kullan tatlım senn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzum sende güle güle kullan, umarım beğenirsin <3

      Sil
  11. Cizgilere dolmuyor mu , hemen aliyorum :) tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba "deneyen bayan" ! :) pudra kullanmadığım halde öyle bir sorunla karşılaşmadım, beğeneni çok -stantlar da ürün bırakmayacak kadar çok hemde :d umarım sizde beğenirsiniz :)

      Sil
  12. Merhaba blog yorum etkinliğinden geliyorum. Sizi blog üzerinden takibe aldım :) Beklediğim bir yazıydı bu :) Güzel bir paylaşım olmuş ^^ Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba "venus ellie" ! hoşgeldin ! :) bende koştum ve takibe aldım blogunu. Beğenmene sevindim kocaman sevgiler

      Sil
  13. Çizgilere dolmuyorsa bende alıp kullanmak isterim.Paylaşım için teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın hanım :) ben öyle bi sorun ile karşılaşmadım umarım sizde benim gibi memnun kalırsınız çok teşekkürler

      Sil
  14. Güzellllikkkkkk :)) 2 fincan Türk kahvesini nasıl içtin akşama uyuyamamışsındır :D çabuk bitmesi kötü olmuş :( benim en çok kullandığım kozmetik ürünlerinin başında kapatıcı gelir :)) far bazı olarak da kullanıyorum bazen iyi dayanıyor ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal surat !!! aynen öyle gözler kocaman oldu :D vallahi çabuk bitiyor ki ben her gün kullanmıyorum da - sürekli makyaj yapana hiç dayanmaz bana kalırsa :D bereketlilik durumu sıfır - kesinlikle bende genelde kapatıcıları özellikle kit ve stick olanları far bazı olarak kullanıyorum sonuç çok güzel oluyor balım, çok haklısın <3

      Sil
  15. yaa ben buna bayıldımm işte, bizim burdakinde mi hiç kalmıyor bi transparan pudrayı bir aydır bulamadım🙃 Bunu da not ettim Ause'cim tişikkürler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmmmmmmmmm affına sığınıyorum cok cok gec gördüm yorumunu (nasıl oldu anlamadım -_- )
      Bende aynı dertten yanmaktayım :D burada bir çok ürünün bulamıyorum essence 'ın umarım bunu bulursun, yorumlarını cok merak ediyorum ben tesekkür ederim <3

      Sil