28 Mayıs 2016 Cumartesi

Alışveriş - Ucuzluk Esas - ♡ │ Ause Esua


Merhabaaaaaaaaaaaaaaa ! Bugünkü konu alışveriş adı altında "ucuzluk esas" ^^
Geçtiğimiz hafta Bim, A101, Şok, Kozmetik Butiği Akdeniz Plus olmak üzere nerede ucuz orada ben diyerek bir kaç şey topladım. Aralarında daha önce kullandıklarım ve yeni deneyeceğim ürünler var. Umarım keyifle okursunuz.  Bakalım mı neler almışım ?

Bim-
Rituel de Beaute Siyah Nokta Burun Bandı : Meşhur, uygun fiyatlı siyah burun bandı. Memnun kaldığım, tükettikçe aldığım bir ürün. 4,50 TL
Nilüsi Makyaj Temizleme Pamuğu : , mecbur kaldığım için buradan aldım esasında bu pamukları hiç sevmiyorum, aşırı yumuşaklar - çok az tonik döksem bile ıslanıyor, suyunu damlata damlata yüzümü temizlemek durumunda kalıyorum ^^
Kajal - Stick Kontur Kalemi:, Daha öncesi kajal göz kalemi kullanmışlığım var. Kalıcılığını, yapısını çok beğendiğimden birde bu kontur kalemi ile ilgili olumlu yorumlar okuduğumdan denemek istedim. 7,95 TL
Beauty Queen Gül Suyu : %100 gül suyu olduğunu iddia eden Beauty Queen Gül Suyu.
(Sanıyorum 3 TL civarındaydı (fişi atmışım -_- )

Şok-
Miss Rozi Günlük Ped (ilk kez alıyorum) 1,85 TL
Ten Sir Ağda Bantları (ilk kez alıyorum) 6,95 TL

A101-
Lagrita Makyaj Temizleme Pamuğu: Bim'de ki pamuğa göre bu çok çok iyi. Kozmik mağazaları uğramadığımda genellikle A101 den alıyorum  pamukları ve memnunum. 1,45 TL

Akdeniz Plus-İndirim
Golden Rose Dudak Kalemleri :  530 & 507 numaralı dudak kalemleri 2,70 TL İndirimsiz - 3,70 TL
Flormar Make-up Fix - Makyaj Sabitleyici : Daha önce kullanıp, memnun kaldığım bir ürün. İnceleme yazısı yazmamıştım, şimdi ise yazmak niyetindeyim ^^13,90  İndirimsiz - 20 TL

Vıt Vızır Dükkanından Diş Fırçalık Bardağı- Bense bunu kısa makyaj fırçalarımı koymak için aldım. 4 TL





Hafif, ucuz az biraz ihtiyaç az biraz merak konulu bir alışveriş oldu. Sizin aralarında sevdiğiniz, nefret ettiğiniz ürünler var mı acaba  ?

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise "Bu siteye katılın" a tıklayarak beni takip edebilirsiniz.

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

46 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullan arkadaşım. Bim'in burun bantlarını bende kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımmmm çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun arkadaşım ^^ <3 bende çok seviyorum o bantları :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan Ausecigim^^ Kalemlerin renkleri çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydiiiiiiiii <3 çok teşekkür ederimm, beğenmene sevindim.Daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  3. Teşekkürler hiç Bim Ve A1o1 den kozmetik üzerine alıveriş yapmamıştım.Bazıları ilgimi çekti bakmalı-sonra fikrimi söylemeli siz de güzel tanıtmış bayağıda emek vermişsiniz sağolun.Bundan sonra bakmadan geçmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Aldıktan sonra ki yorumunuzu çok merak ediyorum, beğenmenize sevindim kocaman teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  4. Güle güle kullan fıstık Kajal yorumlarını bekliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım ^^ çok teşekkürler en kısa zamanda yayınlayacağım :) <3

      Sil
  5. Bim'in burun bandıyla A101'in pamuklarını ben de seviyorum :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacım çok teşekkürler :) <3

      Sil
  6. tatlııımmmm ben geldiimmm :) ucuzluk candır hele ki kaliteliyse ohhh ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübüşümmmmmmm hoşgeldin :) kesinlikle öyle - en sevdiğim alışveriş indirimli alışveriş :D

      Sil
  7. Canım benim hepsini güzel günlerde kullan ucuz alışverişe, böyle uygun yerlere bayılıyorum bende <3 kajal kontür stıck bu aralar çokça gördüğüm bir ürün nette, en kısa zamanda bende incelemek istiyorum, geçmişte kalemlerinden aynen memnundum buda güzeldir umarım :)<3 Çooook öpüyorum canım benim <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel surat ! mutlaka incele senin yorumlarını da çok merak ediyorum :) çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun kuzucumm bende kocaman öpüyorum :)<3<3<3

      Sil
  8. Blog başlığı, tasarım pek hoş. :) Makyaj moda yazısı ha? :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^^ beğenmene sevindim, moda pek uymasa da makyaj, güzellik ağırlıklı bir blog diyelim :)

      Sil
  9. Burun bantlarını kullanmadım daha önce deneyeceğim. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazcım mutlaka dene, hem uygun hem iş görür :) teşekkürler

      Sil
  10. Güle güle kullan hepsini, ben de özellikle bazi markalari indirimsizken almiyorum mesela kiko.. Normal fiyatlari da cok pahali degil ama indirimde 2-3 euroya düsüyor beklemek en güzeli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bende bekleyerek en şahane fiyata almayı çok seviyorum ^^ çok teşekkürler<3

      Sil
  11. Bim'in burun bandını ben neden 6,5 tl ye aldım, omuzlarım düştü 😃😃 Ben de hızımı alamadım pure beauty kağıt maskelerinden aldım, ne olacak benim bu halim Ause'm😃😃 İlk Flormar spreyin yazısını talep ediyorum o zaman😃 Mutlulukla kullan hepsini. Öpüyorum kocaman❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pure beauty kağıt maskeleri miiiiiii heycanlandım Blana'm :D. Ayrıca nasıl 6.5 tl olur ya :S aklım almadı, heryer de standart 4,5 tl olması gerek siyah nokta burun bantlarının - şaşırdım -_- --- en kısa zaman da flormar spreyini yazacağım kuzucummmmmmmm sen dersin de ben kolları sıvamazmıyım :D çok teşekkür ederim en güzelleri senin olsun <3

      Sil
  12. Ausemm güzellik golden rose dudak kalemlerine benim de bakmam lazım yaa çok güzeller sen yine 2 tane almışsın ben komple alır çıkardım 😊yalnız o bimdeki burun bantalarına hay maşallah diyorum alan ne kadar çok kişi var ay bende sırf meraktan alıcam 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucummmmmmmmmmmm :) ne yalan söyleyeyim golden rose dudak kalemlerini görünce aklıma senin yazın geldi :D ve sen geldin. Gözde olsa fırsat bilip ne var ne yoksa toplar cıkar diye düşündüm :D hahaha--

      Burun bandını mutlaka dene Gözde'm ben cok seviyorum ve su içer gibi bitiriyorum :D

      Sil
    2. Ahahaha güzellik valla standı alıp götürürdüm kozmetik de bana dudak kalemi yatırımı mantıklı geliyor uzun süreli yıllarca kullanırım 😊

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Sevgili "Matmazel Green" çok teşekkürler :) daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  14. ayyy bim ve a101 olmasa napardık yaaaa çok alıştıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah kesinlikle Deep :D daha çok kozmik ürün getirmelerini diliyorummmmmmm :)

      Sil
  15. Güle güle kullan hepsini yavrum :* Yalnız Bim de ki burun bantlarına takıldım bende, mutlaka alacağım efenim. Ayrıca dudak kalemlerinin rengini de çok sevdim :)
    Ellerine sağlık❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela'm ^^ dudak kalemlerini kullanmaya başladım daha şimdiden favorim oldu valla :D mutlaka edinmelisin o koca gözlere çok yakışacaktır bu renkler <3 burun bandını da mutlaka dene derim kuzucum <3 tesekkür ederim kocaman <3

      Sil
  16. Süpersin Ause! ürünleri geçtim fiyatlara gel ya!!! helal sana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenoğmmmmmmmmm çok teşekkür ederim bal suratlım

      Sil
  17. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Soslu Badem çok teşekkür ederim hemen geliyorum bloguna kocaman sevgiler <3

      Sil
  18. ausecim güle güle kullan. golden rose ben de kullanıyorum. kalemlerin rengi de pek güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili DemirKadın Merhabaaaaaaaaaaaaaaaa :) golden rose çok güzel değil mi :) beğenmene çok sevindim <3

      Sil
    2. ve cok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun "demirkadın" <3 :)

      Sil
  19. güle güle kullan canım, burun bantlarını çok merak ediyoreeee ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha :) Mervecim çok teşekkürler mutlaka mutlaka bi dene yorumlarını cok merak ediyorum<3

      Sil
  20. Güle güle kullan, burun bantlarının hastasıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahsen hanım, çok teşekkürler bende memnunum :)<3

      Sil
  21. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim bende bloguma beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım hoşgeldin hemen bakıyorum bloguna <3

      Sil
  22. tatlımm bende 20 gün önce bimden burun bandını ve kajal aydınlatıcı ve allığını aldım ama blogda ne zaman yer alır bilemedim :D
    Özlemişim senii :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucumm geç oldu biraz bende cok özledim senin kozmik yazılarınıı bekliyorum sabırsızlıkla<3

      Sil